MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69

Thread: GLORY 89 (7-10)

  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default GLORY 89 (7-10)

    Voor het eerst een Glory event in Bulgarije.
    https://www.glorykickboxing.com/even...4-606db13dfe06

    GLORY set to make debut in Bulgaria
    Thursday, Aug 17 2023 by GLORY Press Office

    GLORY kickboxing will make its debut in Bulgaria with GLORY 89 taking place on October 7 from the Burgas Arena in the beautiful coastal town of Burgas.

    In conjunction with the Bulgarian Fight Agency (BFA), GLORY brings it electrifying showcase of world-class kickboxing with a fight card filled with a host of the best fighters on the planet.

    Bulgaria’s very own Stoyan Koprivlenski (18-6, 6 KO) leads the way and will face Romania’s Sorin Caliniuc (11-1) in the first fight announced for this historic card. GLORY 89 will also feature a special qualifier fight for the GLORY Heavyweight Grand Prix, where the winner will book his spot in the historic 8-man 1-night tournament set for this December and a chance at winning a life-changing $500,000.

    “I am really excited to help bring GLORY to Bulgaria for the very first time,” said Elena Taneva, BFA co-owner. “Together with the Bulgarian Fight Agency, we will stage the most exciting kickboxing event ever seen in this part of the world. We cannot wait to welcome fans of GLORY and of kickboxing to the Burgas Arena on October 7.”

    “We have been all over the world with GLORY and I am happy to break new ground with GLORY 89 in Bulgaria and in partnership with the city of Burgas and the BFA.” said Scott Rudmann, GLORY Executive Vice-Chairman. “2023 has been a year of tremendous growth for GLORY with the return of Badr Hari leading to a sold-out event in Paris in September, the huge success of COLLISION 5, and the return of the 8-man GLORY Heavyweight Grand Prix this December. It may surprise some fans but Bulgaria has a strong community of talented combat sports athletes – half of the GLORY 89 fight card will be a showcase of such talent. Its going to be a whale of an event and it’s TIME for GLORY!”

    Please stay tuned to the GLORY website and social media channels for more fights to be announced over the coming weeks. Tickets for GLORY 89 will be available for purchase soon through GLORYKickboxing.com.
    https://www.glorykickboxing.com/news...6-cfd34e7a386f
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Main Event


  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    De GLORY organisatie blijft nieuwe ONE Championship kickboksers aantrekken!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie op Wikipedia dat Caliniuc al eerder op punten heeft gewonnen van Stoyan Koprivlenski.

    Benieuwd naar die HW kwalificatie wedstrijd op deze kaart.
    Op sociale media zie ik een fitte Jamal Ben Saddik, maar volgens mij was zijn schorsing pas in november afgelopen.

    Levi Rigters zou ook moeten vechten dit jaar omzich te kwalificeren voor dat 8 man toernooi in december.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    HW kwalificatie wedstrijd.
    Levi Rigters vs Martin Terpstra
    https://www.facebook.com/photo.php?f...0514077&type=3

  6. #6
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Gelijk een afscheidsduel voor Terpstra in glory dus.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Gênant dat Terpstra 2 keer mag kwalificeren.

    Robbie heeft ook wel eens een mindere dag kennelijk - overigens voor de rest een top jaar wat hij heeft neergezet als je het mij vraagt.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun het Terpsta van harte, begrijp me niet verkeerd. Maar hij ging er hard af afgelopen zaterdag. Dat ie nu weer een kans krijgt is toch niet te verkopen aan Jurjendal?

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Titelpartij 85 kg. Wisse vs Boapeah.
    https://www.facebook.com/photo.php?f...0514077&type=3

  10. #10
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Mooi dat Rigters weer een partij gaat draaien! (Tegen Terpstra is op z'n zachtst gezegd opmerkelijk) De volle potentie van Rigters hebben we nog niet gezien, maar persoonlijk denk ik dat er een potential champ in schuilt.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Luis Tavares vs Bogdan Stoica op LHW.
    https://www.facebook.com/photo.php?f...0514077&type=3
    Tavares weer terug naar de LHW. Zien we hem ooit nog terug als HW.. ik denk het niet.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default


  13. #13
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Nog 1 gevecht over, waarschijnlijk Petch https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...komend-gevecht


  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Zaterdag en de Bulgarije edities voelen echt als tussen edities maar daarna gaat het wel weer echt los. Die Terpstra pot is en blijft een blamage.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    De editie in Bulgarije wordt buitengewoon. Er worden 8000 fans verwacht. Alleen degenen die Stoyan versus Caliniuc hebben gezien, weten het. Ook Tavares vs. Stoica (-95!) en Rigters vs. Terpstra zijn erg interessant. Zeker als Terpstra zijn maximale parameters bereikt, in het geval van dat laatste.

    Gafencu is een spectaculaire kickbokser, Hristov is een Bulgaar die enorm vooruit is gegaan en de huidige Mix Fight-kampioen in Duitsland is.

    Wunn, een kwaliteitskickbokser, ontmoet Petrov. En ik heb Petrov verschillende keren gezien, zelfs in Senshi en tegen Gazani.

    Tot nu toe verlopen de wedstrijden zeer evenwichtig. Dit is de oplossing voor een goede matchmaking.

    Exclusief Interview met Sorin Căliniuc! 'Stoyan staat in mijn weg naar succes zal hem opnieuw verslaan!'

  16. #16
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Bij Glory Paris zijn er echt veel wedstrijden en niet zo evenwichtig, met uitzondering van Latescu vs Toure, Camara vs Chakir (Camera is mogelijk de beste Franse kickbokser, boven Billet; heeft een nederlaag tegen Chakir), Mayezo vs Conde.

    Maar dit betekent niet dat alle favorieten zullen winnen. Vaak biedt de UFC dergelijke vechtkaarten ook niet aan. En het zal waarschijnlijk spectaculair zijn in de arena. Het is Badr.
    Last edited by arjenvos; 06-09-2023 at 09:13.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Een zeer krachtig kickboksgala!


  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    David Mejía? Die moest ik er wel echt even bij zoeken hoor. Maar goed, 3 Roemenen op de kaart dus wat dat betreft begrijp ik dat je enthousiast bent, ik hoop oprecht voor je dat er ook eentje wint deze keer. Het is geen kaart waar ik zelf thuis voor blijft maar wellicht een goede om de volgende dag bij het ontbijt op te zetten.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Het verschil is dat er op dit gala geen sprake is van een onevenwichtige strijd. Het enige gevecht dat ik niet ken is Mabrouk-Petrov, maar verder zijn het zeer bekende atleten met Glory-kwaliteit.

    Velen van hen kunnen het bevestigen, maar er zijn vijf gevechten op organisatorisch niveau nodig, en dan trekken we conclusies.

    Vanwege dit aspect kan ik zeggen dat dit programma veel aantrekkelijker is dan in Parijs.

    Persoonlijk wil ik geen gepensioneerden in de ring en onevenwichtige gevechten zien. Daarnaast is het een internationale organisatie met veel verschillende en zeer aantrekkelijke stijlen.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Robbie Timmers en GLORY maakten reclame voor het evenement in Bulgarije



  21. #21
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Levi Rigters (Royal Gym) interview
    https://youtu.be/AVH_ioPy9e4?si=4Ci473EBfVT_hEZb

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Levi Rigters (Royal Gym) interview
    https://youtu.be/AVH_ioPy9e4?si=4Ci473EBfVT_hEZb
    Toch wel interessant om te zien dat Tariq Osaro in een hele korte tijd de rol van Prince of Kickboxing die eerst Rigters had, zo snel heeft overgenomen. Dat had jaar geleden niemand gedacht ook Osaro en Rigters niet na hun partij op C4.
    Rico vs Osaro voor de gouden gordel in plaats van Rico vs Rigters. Osaro heeft het wel dik verdiend, geen hype.

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Persoonlijk ben ik nooit overtuigd geweest van het het potentieel van Rigters, niet op basis van zijn Enfusion potten en ook niet op basis van zijn Glory partijen. Als het er echt in het gezeten dan was dat nu al lang duidelijk geweest.

    Osaro is een ander verhaal: die man is op een missie, nog volop in ontwikkeling en wordt continue onderschat. Geen idee in welke vorm Rico is deze dagen maar ik sta er niet raar van te kijken als deze man het gewoon weer flikt om te winnen vanuit de underdog positie in november.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Kickbokser Badr Hari keert op korte termijn alsnog terug in de ring. De Marokkaanse Amsterdammer doet op 7 oktober mee aan een vechtsportgala van Glory in Bulgarije en neemt het daar op tegen de Est Uku Jürjendal.

    https://nos.nl/artikel/2491059-kickb...xZOlaaKUF8oLGM

    Had deze totaal niet verwacht. In Bulgarije.. Tegen jongere Jürjendal die knock out power heeft..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •