MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default 47 jarige Melvin Manhoef contract bij GLORY

    https://beyondkick.com/news/47-year-...ry-kickboxing/

    Melvin Manoef gaat nieuw avontuur aan bij Glory: ‘Nu wachten op een gevecht’
    "Ik heb getekend, ja", vertelt Manhoef tijdens de stream van Videoland. "Het is wachten op een gevecht, maar ik heb getekend. Het is niet aan mij om er verder nog dingen over te zeggen." Manhoef vocht zijn laatste partijen in de MMA-organisatie Bellator en hij vocht onlangs in Japan.

    Leeftijd
    Op 47-jarige leeftijd denkt Manhoef dus nog niet aan stoppen met vechten. Het is nog niet bekend tegen wie de vechter zal gaan knokken en ook het aantal gevechten op de deal is onbekend. Glory heeft nog niet gereageerd op de deal die Manhoef heeft getekend.
    https://sportnieuws.nl/vechtsport/me...p-een-gevecht/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Tja, wat moet je zeggen? Het is de man van harte gegund, echter lijkt het me niet heel gezond. Het zou prettig zijn als deze man (Met zijn staat van dienst) de knaken elders kan verdienen en niet meer in een ring of kooi. Als analist vind ik hem zeer goed te pruimen Ook leuk hoe hij Bonjasky af en toe kan uitdagen en van repliek kan dienen.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    1 partij tegen Saki en dan klaar

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Saki had toch al jaren geleden in Its Showtime dominant gewonnen van Melvin. Waarom deze partij weer neerzetten?
    Er is geen bad blood geen spannende split win geweest tussen die twee.

    Als je toch graag door wilt vechten (vooral de oudere Melvin) laat het zien tegen de opkomende zwaargewichten.
    Kan je ze ook gelijk een mooi podium geven. Kan Glory daarmee verder opbouwen.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Comeback tegen Saki en dan eeeeeeeecht heel rap stoppen. Op die leeftijd is het toch echt wel tijd (ook voor je gezondheid) om dit simpelweg niet meer te willen.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Comeback tegen Saki en dan eeeeeeeecht heel rap stoppen. Op die leeftijd is het toch echt wel tijd (ook voor je gezondheid) om dit simpelweg niet meer te willen.
    Het is toch een aanfluiting van Glory. Een topsport organisatie, die een 47 jarige onder hun vlag laat vechten. Alsof je Van Basten opstelt in het 1e van Ajax

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja weet je, hem een gevecht geven past nog wel in zijn karakter verder uitbouwen als presentator voor het grote publiek maar laat het alsjeblieft nog maar echt 1 gevecht zijn.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Misschien kunnen ze volgende week tyson leren hoe die een lowkick moet geven, dan kunnen ze hem bij glory ook een contract aanbieden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •