MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Last minute invaller Touchassie interview
    https://youtu.be/OWRZjQjLbEE?si=P7HC0sjtHHa671lw
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Fightcard
    Heavyweight Championship Bout
    Rico Verhoeven (c) vs. Tariq Osaro (ic)

    Light Heavyweight Championship Bout
    Donegi Abena (c) vs. Mohamed Touchassie

    Middleweight Championship Bout
    Donovan Wisse (c) vs. Michael Boapeah

    Welterweight Featured Fight
    Mohamed 'Hamicha' Mezouari vs. Diaguely Camara

    Middleweight Featured Fight
    Serkan Özcaglayan vs. Ulric Bokeme

    Light Heavyweight Featured Fight
    Ibrahim El Bouni vs. Stefan Latescu

    Welterweight Featured Fight
    Jay Overmeer vs. Chico Kwasi

    Featherweight Featured Fight
    Abraham Vidales vs. Ahmad Chikh Mousa
    ‐‐---------------------------------------------------------------

    Mijn voorspellingen:

    Fightcard
    Heavyweight Championship Bout
    Rico Verhoeven (c) vs. Tariq Osaro (ic)
    Rico win. Zijn doorzettingsvermogen, longen van een paard en de kunst van het punten tikken (scoren) zal hij winnen van Osaro.

    Light Heavyweight Championship Bout
    Donegi Abena (c) vs. Mohamed Touchassie
    Abena win.
    Touchassie vocht begin dit jaar nog op 77 kg. Heb gevoel dat Big Mike zijn talenten te snel wil neerzetten, kijk maar maar Mo Amine, was de man toen hij bij zijn Glory debuut won van Duut.. kijk nu, de meeste zien hem nu als een middenmoot na zijn verlies partijen daarna tegen Kbabez en Bahram.

    Middleweight Championship Bout
    Donovan Wisse (c) vs. Michael Boapeah
    Wisse win, hoe hij Serkan kb les geeft op deze manier zal hij ook winnen van Boapeah

    Welterweight Featured Fight
    Mohamed 'Hamicha' Mezouari vs. Diaguely Camara
    Camera win. Dit is geen opwarm partij voor Hamicha na een hele lange afwezigheid door een zware knie blessure.

    Middleweight Featured Fight
    Serkan Özcaglayan vs. Ulric Bokeme
    Serkan win

    Light Heavyweight Featured Fight
    Ibrahim El Bouni vs. Stefan Latescu
    El Bouni win, alhoewel ik ook Latescu zie winnen. Is El Bouni iets completer.

    Welterweight Featured Fight
    Jay Overmeer vs. Chico Kwasi
    Kwasi win

    Featherweight Featured Fight
    Abraham Vidales vs. Ahmad Chikh Mousa
    Mousavi win

  3. #28
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default


  4. #29
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Mijn voorspellingen:
    Fightcard
    Heavyweight Championship Bout
    Rico Verhoeven (c) vs. Tariq Osaro (ic)
    Osaro win (KO)

    Light Heavyweight Championship Bout
    Donegi Abena (c) vs. Mohamed Touchassie
    Abena win

    Middleweight Championship Bout
    Donovan Wisse (c) vs. Michael Boapeah
    Wisse win

    Welterweight Featured Fight
    Mohamed 'Hamicha' Mezouari vs. Diaguely Camara
    Hamicha win (KO)

    Middleweight Featured Fight
    Serkan Özcaglayan vs. Ulric Bokeme
    Serkan win (KO)

    Light Heavyweight Featured Fight
    Ibrahim El Bouni vs. Stefan Latescu
    Latescu win (KO)

    Welterweight Featured Fight
    Jay Overmeer vs. Chico Kwasi
    Ik zal het resultaat niet voorspellen. Jay heeft een rare stijl.

    Featherweight Featured Fight
    Abraham Vidales vs. Ahmad Chikh Mousa
    Chikh Mousa

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Leuke eerste drie partijen. House of glory heeft toch weer wat vechters opgeleverd. Mooi tko overwinning van Don Sno

  6. #31
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Sno was echt indrukwekkend zeg. Latescu die na een knockdown als een moordenaar terugkomt.. Straks nog Cookie die gaat stunten. Ik schenk nog een borrel in en ga verder met commentaar leveren vanaf de bank

  7. #32
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Ik wist niet dat Mousa overgewicht had. Ik dacht dat het Vidales was. Tot nu toe alleen maar verrassingen. 4/4

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Rico heeft zijn ding gedaan en Osaro bevroor!


    21 jarige Latescu heeft een mooie tko overwinning behaalt tegen de ervaren El Bouni. Had nog een youtube video gezien dat Latescu met Peter Aerts aan het trainen was.

    Mo Touchassie kan nu ook in het rijtje als Mo Amine. Te snel gebruikt worden door Big Mike om Glory te redden. Zonde!

    Goede comeback van Hamicha na zijn lange afwezigheid tegen een goede Camara die later pas terug kwam.

    Voor de rest goede event.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default


  10. #35
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja zoals gewoonlijk mijn volledige spaargeld weer in kunnen leveren bij Unibet 🤣

    Echt genoten van de prelims: Landman moet echt veel meer gaan doen dan alleen boksen maar mooie pot. Ismail vond ik zelf de mooiste van de 3 potten, veruit de meest getalenteerde van de deelnemers. Don Sno ook een leuke pot, ging slim om met de stijl en gastank van zijn tegenstander.

    De eerste helft van de main card waren top:

    Vidales had het perfecte antwoord op CM, ik had niet verwacht dat de pot zo zou eindigen.

    Latescu had mijn favoriet partij van de avond, een klassiek Rocky scenario.

    Kwasi deed wat ik verwachtte, Jay deed wat altijd deed en kwam letterlijk en figuurlijk te kort.

    Hamicha vond ik helemaal top in de eerste ronde. Op mijn (totaal irrelevante) scorekaart won de Fransman de andere 2 rondes. Hoe dan ook top dat hij weer mee draait.

    Boapeah deed wat je van hem verwachtte en het was gewoon echt een leuke pot. Zijn strategie had kunnen werken als hij het tempo van ronde 1&2 had kunnen vasthouden. Los daarvan, Wisse is gewoon een klasse apart, echt mooi om die man aan het werk te zien altijd.

    Abeba vond ik wederom weinig overtuigend. Ja hij was beter, maar is dat nou echt de beste vechter op dat gewicht? Tuurlijk niet. Wel de beste opkomst, ik voelde die band wel! Respect voor Mo en Glory dat ze deze gok waagden - als het wel was gelukt dan was het een top verhaal geweest.

    Hoofdpartij smoofdpartij. Wat een slappe bedoening. Rico stond te bewegen alsof hij een epileptische aanval had, ik werd er dood nerveus van. Tariq is heel goed in het benutten van de kansen die hij ziet maar de kansen zelf maken kan hij nog niet. Lief dat Rico vroeg om vrede in Gaza, helemaal mee eens. Hij durft niet mee te doen aan het toernooi omdat hij zelf ook wel weet dat hij niet echt altijd de beste is.

  11. #36
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Erg gaaf zeg!

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Mijn Collision:
    Het geluid was dramatisch op onze tribune. Dat was de lange zijde.
    Boapeah vond ik zeer sterk beginnen, Wisse toch als een kampioen de wedstrijd naar zich toe getrokken.
    Mooi dat Hamisha terug is. Vond zijn tank wel heel snel leeg overigens.
    Abena had mijn inziens totaal geen probleem met Touchassie en vocht op zijn dooie gemak en op 80% de wedstrijd uit. Nogmaals, mijn inziens. Ik lees overal dat Abena had redelijk moeilijk had ?!

    Hoofdpartij: striemende fluitconcerten tussen de ronde door. Wat moet ik er over zeggen? Schaamteloze vertoning voor de betalende kickboks liefhebbers. Niet meer niet minder. Ik meende dat Cookie last van zijn been had maar kwam zg niet in de wedstrijd. Hij probeerde het niet eens! En de kroonprins zat in gedachten al bij zijn steenkolen one liners na afloop ipv van laten zien dat ie echt de baas is. Beide moeten zich schamen!

  13. #38
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Mijn Collision: Het geluid was dramatisch op onze tribune. Dat was de lange zijde. Boapeah vond ik zeer sterk beginnen, Wisse toch als een kampioen de wedstrijd naar zich toe getrokken.Mooi dat Hamisha terug is. Vond zijn tank wel heel snel leeg overigens.Abena had mijn inziens totaal geen probleem met Touchassie en vocht op zijn dooie gemak en op 80% de wedstrijd uit. Nogmaals, mijn inziens. Ik lees overal dat Abena had redelijk moeilijk had ?!Hoofdpartij: striemende fluitconcerten tussen de ronde door. Wat moet ik er over zeggen? Schaamteloze vertoning voor de betalende kickboks liefhebbers. Niet meer niet minder. Ik meende dat Cookie last van zijn been had maar kwam zg niet in de wedstrijd. Hij probeerde het niet eens! En de kroonprins zat in gedachten al bij zijn steenkolen one liners na afloop ipv van laten zien dat ie echt de baas is. Beide moeten zich schamen!
    100% eens met jou. Wat een aanfluiting. Rico had hem plat moeten slaan. Hij is de kampioen en Osaro kwam te kort. Gaat ie met hem cardioboksen …..En Osaro, challenger, had maar 1 strategie moeten hebben: de dood of de gladiolen. Dit was niks.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Volgens Rico zelf heeft hij nu de GOAT status bereikt...... zucht... https://www.nu.nl/303970/video/verho...s-bereikt.html vanaf 1:45
    Last edited by joostje; 08-11-2023 at 15:56.

  15. #40
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Ja als hij mee doet aan de 8 mans toernooi en wint dan maybe

  16. #41
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ja als hij mee doet aan de 8 mans toernooi en wint dan maybe
    Indd, hij heeft alles in huis omdat 8 man toernooi te winnen, oke misschien niet echte k.o power in zijn handen maar voor de rest is hij compleet. Vooral met zijn punten tikken en top conditie, zal hij eerder wedstrijden naar zich toe trekken tenzij die gaat beuken met gasten met k.o power.
    Ondanks dat hij van dat soort vechters ook van kan winnen, wil hij het niet doen.

    Hij pakt nu zo rond 2 a 2.5 ton per partij, waarom zou hij voor 3 wedstrijden totaal 5 ton pakken? Ik denk dat het voor hem financiël niet interessant genoeg is.

  17. #42
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Deze logica zorgt er wel voor dat hij een papieren goat is en nooit echt de status zal krijgen van de generatie Aerts. Als ik hem was zou ik er toch wel voor gaan, dood of de gladiolen het toernooi in en daarna - ongeacht het resultaat - er mee ophouden en me focussen op de rest van het leven.

    Je kan natuurlijk ook oneindig blijven doorgaan om jezelf steeds ko te laten slaan door een of andere Oost European maar ik vind dat zelf geen winnende formule.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Zelfs als Rico meedoet aan het 8mans toernooi en wint (wat ik niet uitsluit ) , zal er altijd iets aan hem blijven kleven dat ie net niet helemaal is (geweest). Ik denk persoonlijk dat ie gokt op een bokspartij tegen een grootheid en daarna gaat rentenieren. Dan heeft ie qua financieen alle voormalige toppers in de HW weggeblazen en een slim financieel pad bewandelt zonder te veel schade.

  19. #44
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Besef gewoon dat Badr het beste heeft gedaan tegen Rico. Hij was 1 combinatie verwijderd van de glory titel maar toen kwam die mislukte draai trap.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Besef gewoon dat Badr het beste heeft gedaan tegen Rico. Hij was 1 combinatie verwijderd van de glory titel maar toen kwam die mislukte draai trap.
    Daarna is Badr helaas nog slechter geworden. Prime jaren Badr vs Prime Rico. Hadden we een snelle k.o win gezien voor Badr. Zoals Rico zou zeggen: Het is wat het is.

    Nu is tijd voor Rico vs Kryklia om te hypen. Prime vs Prime.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...-roman-kryklia

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •