MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default Mo Touchassie naar Mike Gym

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Mo Touchassie (Mike Gym) vs Imad Hadar (SB Gym) -85 kg.
    Robbie Timmers zou deze knalpartij kunnen maken op C6: Rico vs Osaro of op 30 december GP.

    Zou graag willen zien dat er wat meer KB organisaties samen gaan werken.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    "Ik heb een aantal vechters bij Glory, ik denk de meeste van alle trainers. En voor mij werkt het makkelijk als iedereen een beetje bij elkaar is." Passenier geeft aan dat het hast niet te doen is om internationaal aanwezig te zijn als coach. Een gevecht bij ONE in Singapore op vrijdag, maakt het voor Passenier onmogelijk om dan de volgende dag in Nederland bij een van zijn vechters te zijn.

    Mohamed Touchassie als nieuwe ster bij Glory Kickboxing
    Aangezien Touchassie voor Enfusion vecht en daar al kampioen is zegt Passenier: "Bij enfusion moet hij voor de titel tot 85 kilo, dan heeft hij twee titels, hoe ver moet je gaan?". Passenier is zoals altijd recht door zee: "De K-1 komt eraan maar hij is nog niet zwaar genoeg om bij de zwaargewichten mee te doen." Passenier is in gesprek met Glory over Touchassie en hoopt op een voorstel van de organisatie.

    Passenier heeft ook met de manager gesproken van Touchassie, Edwin van Os en deze staat open om de vechter een volgende stap te laten maken. Passenier wil Touchassie actief houden en hoopt op vier gevechten per jaar bij Glory en een bij Enfusion om zijn titel te verdedigen. "Je moet jongen vechters als Touchassie actief houden", aldus Passenier.

    Zelf zegt Touchassie ook een stap naar een zwaardere gewichtklasse te willen maken: "Ik wil naar de 85 kilo, de 77 kilo gaat lichamelijk niet meer lukken. Uiteindelijk wil ik naar het zwaargewicht." Touchassie lijkt een mooie kickboks toekomst tegemoet te gaan en zal wellicht een van de nieuwe sterren van Glory kunnen worden.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Vind Khalid van Oude Westen een toptrainer dus heel jammer dat Mo bij hem weg is. Ik hoop dat het in goed overleg is geweest.

    Dit blijft toch altijd heel sneu voor een zo'n trainer die alles in zo'n jongen heeft gestopt

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    De Glory deuren gaan open zodra je bij de hofleverancier van Glory terecht komt.

    Touchassie naar Glory.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...frlcM3KP3ezWS8

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •