MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 137
  1. #51
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Glory wacht wel lang mee. Week later nog steeds niet bekend.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Mijn gok is dat ze nog hard aan het onderhandelen zijn. Volgens mij zijn ze op dit moment tot elkaar veroordeeld dus het zal wel weer gewoon over geld gaan

  3. #53
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Mijn gok is dat ze nog hard aan het onderhandelen zijn. Volgens mij zijn ze op dit moment tot elkaar veroordeeld dus het zal wel weer gewoon over geld gaan
    Ja zonder twijfel gaat om geld.
    Rico wil de minimaal een ton bij hahahaha maar goed aan de andere kant Glory gaat denk een stuk meer kaarten verkopen als Jamal erin komt.
    Ik heb me kaarten al weken in ieder geval 👌🏻

  4. #54
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Benjamin Adegbuyi gaat meedoen met GP en zal Nabil Khachab treven.
    https://nos.nl/artikel/2509277-fans-...-met-verhoeven

  5. #55
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    We hebben Jamal een plaats in het toernooi aangeboden, maar wegens een gebrek aan voorbereiding heeft hij besloten niet deel te nemen", zegt Glory-topman Robbie Timmers. Het evenement is over precies drie weken, op 9 maart. Doorgaans beleggen kickboksers voor een gevecht een trainingskamp van acht tot tien weken.

    Toen de Fransman Nordine Mahieddine zich terugtrok voor het toernooi, ontstond er een lege plek. Met de online poll kwam Glory de fans tegemoet en Ben Saddik kwam als overduidelijke favoriet naar voren.

    "Adegbuyi was al reserve voor het toernooi, maar we wilden naar de stem van onze fans luisteren. Ze hebben online behoorlijke campagne gevoerd voor hem", zegt Timmers. "Nu krijgt Benjamin de kans om zijn kwaliteiten te tonen op het grootste podium."

    Nos.nl

  6. #56
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Kan mij niet voorstellen dat Big Mike niet wist tijdens het laatste Warrior Talk podcast van Bonjasky dat JBS hem heeft verlaten voor Said.
    In de tussentijd zit Jamal met Nabil Khachab en Mahieddine van SB gym op training camp in Thailand.

  7. #57
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, als hij zelf niet wil dan houdt het op - ik begrijp het wel trouwens, zeker bij een vechter die mentaal toch wat zwakker er in staat is dit gewoon een verstandige keuze.

    Aan de positieve kant: het nieuws haalt gewoon de NOS, dat is ook niet altijd geweest🙂

  8. #58
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Baas, eerlijk gezegd lijkt Jamal niet in zijn beste vorm te zijn. Hij heeft overgewicht.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Baas, eerlijk gezegd lijkt Jamal niet in zijn beste vorm te zijn. Hij heeft overgewicht.
    Recente foto van hem in Thailand samen met Said ziet hij er fatsiger uit dan in zijn fitness Insta foto's.
    Kan hij beter niet mee doen, ook eens met mrtweakbox.

  10. #60
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Kan zo zijn dat we Rico vs Benny 3 gaan krijgen in dit toernooi. Dit keer ook vaste training partners. Alleen vind ik dat Adegbuyi niet meer in zijn prime jaren zit. Allemaal voordelen voor Rico in dit toernooi.

  11. #61
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Benny is 39 jaar oud. Maar hij vocht geblesseerd tegen Laidouni. Sindsdien heeft hij 1 of 2 operaties ondergaan vanwege zijn verwondingen.

    Cristian Ristea heeft zich inmiddels vanuit Boekarest bij zijn ploeg aangesloten. Adegbuyi trainde ook bij Iancu, en in Nederland uiteraard bij Rico en Latescu.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd hoe hij tegen die 150 kg druk van Khachab zal presteren, scheelt weer dat Nabil geen k.o power in zijn handen heeft ondanks zijn flinke gewicht.

    Wie zal Cihad Kepenek krijgen als tegenstander?

  13. #63
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Michal

  14. #64
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Een vechter als Nabil kan echt nog verassen in een toernooi, heel lastig voorbereiden voor zo'n tegenstander terwijl hij oneindig kan doorgaan met zijn spel. Als je daarvoor een zware pot hebt gehad dan kan je je er zomaar op kapot bijten. Super mooi dat die gast er bij zit, best wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen komende jaren.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Michal
    Die Blawdziewicz van ARJ heeft al zijn Glory wedstrijden verloren. Geeft zijn laatste rondes gratis weg, terwijl die voorstaat. Wederom een rematch tegen die Kepenek.

    Ook dit erbij. Hols nu al pleiten bij Glory.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...ing-per-direct

  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, mijn interpretatie als iemand het heeft over principes en dat hij het fijn had met zijn collega's is dat het probleem dus zat in de laag daarboven zit.

    Een mogelijk scenario is dat hij wel uit onderhandeld was met JBS een deadline had gesteld en daarna door ging met bejaarde Benny terwijl de eigenaren naar die 2/3 onverkochte GelreDome plattegrond aan het kijken waren en hem overrulen in dit verhaal.

    Of JBS wilde wel naar dan met de garantie dat hij geen toverdrank controle zou krijgen - hij zou wel eens iemand kunnen zijn die fysiek en mentaal niet zonder kan.

    Wat zijn de andere scenarios hier denken jullie?

  17. #67
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Tsja, mijn interpretatie als iemand het heeft over principes en dat hij het fijn had met zijn collega's is dat het probleem dus zat in de laag daarboven zit.

    Een mogelijk scenario is dat hij wel uit onderhandeld was met JBS een deadline had gesteld en daarna door ging met bejaarde Benny terwijl de eigenaren naar die 2/3 onverkochte GelreDome plattegrond aan het kijken waren en hem overrulen in dit verhaal.

    Of JBS wilde wel naar dan met de garantie dat hij geen toverdrank controle zou krijgen - hij zou wel eens iemand kunnen zijn die fysiek en mentaal niet zonder kan.

    Wat zijn de andere scenarios hier denken jullie?
    Als mede eigenaar Scott Rudman via openbaar op Insta reageert met:, 'Stay ready Jamal Ben Saddik!' Dan geeft dat aan dat ze schijt hebben aan Hols 'visie' wat het ook mag zijn.
    Gelderdome moet gevult worden.
    Glory is een commercieel bedrijf.
    Vergeet niet dat Glory's HW GP er al was voor de aanstelling van Hols.
    Misschien een losse superfight partij op dat event voor JBS.

    Gaan ook geruchten dat Rico zijn Belgische vriend Jamal er niet in wou hebben.
    En nu.. 3 weken voorbereiding voor een toernooi wat je leven kan veranderen is gewoonweg te weinig om een top prestatie neer te zetten.
    Andere kant die fitness insta foto's van Jamal waren dan niet recent. Wel groot verschil met de huidige foto's uit Thailand. Ik denk dat Jamal niet zo fit was als zijn Insta foto doen vermoeden.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Die gym switch naar het technische combinerende SB gym, vind ik ook apart. Big Mike stijl paste perfect bij een beuker met k.o power als JBS. Zal wel een geld kwestie zijn, schijnt dat Big Mike wat meer vraagt.

  19. #69
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, je kan switchen wat je wil maar uiteindelijk denk ik dat het niet nog ineens een hele andere vechter gaat worden - waar dan ook. In dat opzicht kan je er dan ook maar beter het beste van maken en proberen er zoveel mogelijk aan over te houden.

    Overigens weet ik ook niet of het er ineens voor gaat zorgen dat het evenement wel uitverkocht raakt als Jamal komt opdraven. Een groot gedeelte van de doelgroep zat de laatste keer op dezelfde plek naar een enorme saaie kutpartij te kijken met 2 deelnemers van het toernooi dus succes om die weer terug te halen. Veel van de Jamal fans kijken een illegale stream gok ik.

    Tot nu toe zijn Insta fit foto's een behoorlijk slechte voorspeller van hoe iemand er in de ring uit ziet en presteert.

  20. #70
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Moet gelijk aan Badr Hari's insta fit foto's denken, vanaf 2016 laat hij zien hoe hij in bloedvorm is met behulp van die foto's. Iedereen lang voor de gek gehouden 🤣

  21. #71
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Hi Mannen,

    Allereerst ik geniet van jullie comments en analyses!! Keep it up!

    Ik wil even mijn zorg met jullie delen. Ik vind marketing machine voor de Glory GP echt tegenvallen, helemaal we nu nog maar 2 weken te gaan hebben!!!

    Dus ik maak mij zorgen dat zij het evenement cancelen en of naar een kleinere venue verplaatsen!

    Hoe kijken jullie ernaar!?


    Just a Fan

  22. #72
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Glory en hun marketing strategie is nooit wat goeds geweest. Ze spenderen liever geld in dure ingevlogen ring girls uit de US dan dat ze dat geld spenderen aan goede marketing.

    Warrior Code vanaf 17 minuten heb ze het er over.
    https://youtu.be/7SnHsXzp3wY?si=I8hDGhalOHwgkBo_


    Ik hoop wel dat het doorgaat dan maar in een kleinere venue dan dat het helemaal niet doorgaat.

  23. #73
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Mijn vermoeden is dat het met allerlei verplichtingen (locatie, Videoland, etc) vrij onhandig is om nu nog te stoppen maar ik vind het ook erg stil inderdaad.

    In het algemeen laat Glory geen kans liggen om een kans te laten liggen. Met een aantal grote Glory namen nu in de UFC kan het merk veel groter uitbouwen denk ik. In plaats daarvan hebben we lang naar dezelfde namen voor dezelfde doelgroep zitten kijken en daar zit nu denk ik accuut voor dit toernooi de grote uitdaging: Badr is al lang versleten, de uitkomst van de Jamal soap is dat hij ook niet meedoet, Rico en Osaro hebben er persoonlijk voor gezorgd dat 80% van de mensen die een kaartje hadden gekocht voor Colision dat niet nog een keer gaan doen. Wat je dan over houdt zijn hardcore fans en wat vrienden van Uku uit Estland - daar verkoop je het niet mee uit.

    Geen idee wat de sfeer nu is bij de Glory organisatie intern en wat het gevolg gaat zijn voor dit evenement en de toekomst maar het korte antwoord is: er is zeker ruimte voor heel veel verbetering 😁

  24. #74
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Marketing is gewoon k.u.t. Zelfs op X. Main account heeft nog geen 100k followers en de aankondiging heeft maar 2 reposts en 11 likes.
    Last edited by blackadder; 25-02-2024 at 02:56.

  25. #75
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Marketing is gewoon k.u.t. Zelfs op X. Main account heeft nog geen 100k followers en de aankondiging heeft maar 2 reposts en 11 likes.
    De mensen komen niet vanzelf, om mijn heen weten de meeste mensen met Videoland account geen eens niet dat er op 9 maart een Glory event is.

    Gsukco Limited, de firma van de Eindbazen van Glory na hun herstart is tijdelijk gesloten volgens Google
    https://www.google.com/search?q=GSUK...&ie=UTF-8&ctxr

    Hopelijk gaan het nog door, niet alleen deze HW GP maar ook Glory zelf. Zou een enorme achteruitgang zijn als ze de stekker eruit trekken voor de gehele sport.

    Simon Rutz zou een geschikte kandidaat zijn voor Glory om als CEO aan de slag te gaan.


    Trouwens over Rutz gesproken, ik wacht nog steeds op een VechtersBazen podcast met Rutz op de bank.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •