MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 137

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Geen idee of je zo kan en wil winnen (ik gok bij Abena dat het antwoord ja is gezien zijn "overwinning" op Maslobojev). Wat ik wel weet is dat de aanleiding volledig toneel was, kijk de beelden maar eens terug: Tarek loopt naar de klappen een paar stappen weg, wil eerst iets tegen het publiek roepen en besluit pas dan ter aarde te storten. Schwalbes zijn niet alleen voor het voetbal helaas
    Nou ja weet je, het staat gewoon in het reglement van Glory. Als een organisatie zijn eigen regels niet handhaaft, dan wordt het een hellend pad. Overigens ligt mijn sympathie bij Tarik. maar dit is gewoon niet goed.iedereen kan de regels teruglezen onder 1.2.6 https://glorykickboxing.com/rules. De scheids had dit moeten weten en meteen moeten ingrijpen. Daarbij is het de vraag of de stoot onregelmentair was. Abene stoot van achter op de voorkant van Tarik zijn gezicht. Groenhart deed dat ook en won de wedstrijd ! En nu krijgt Abene een waarschuwing. Dat vind ik vreemd. De scheids was sowieso matig, afgezien deze twee situaties. Abene 8 tellen geven terwijl hij met een voet buiten de touwen staat en zijn arm verstrengeld is in de touwen ( dit corrigeerde hij overigens) en een bitje dat uitvalt, niet meteen terugplaatsen maar eerst vragen om water. Ik vind dat amateurisme en dat straalt af op de partij en organisatie.
    Last edited by BB; 11-03-2024 at 12:51.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •