MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 137
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default GLORY Heavyweight Grand Prix 2024

    Vechtsport info
    Nieuws

    Ander nieuws

    Columns

    Podcast

    Wedden op vechtsport

    Over ons
    Glory verplaatst zwaargewicht Grand Prix naar 2024: 'Verhoeven en Plazibat als deelnemer'Kickboks & Muay Thai Nieuws

    Glory verplaatst zwaargewicht Grand Prix naar 2024: 'Verhoeven en Plazibat als deelnemer'

    Glory Kickboxing maakt bekend vandaag dat de zwaargewicht Grand Prix naar 2024 wordt verplaatst dit om meer vechters in het toernooi mee te laten doen.


    Vandaag verloor Badr Hari van Uku Jurjendal en verloor zijn kans op deelname aan de Glory zwaargewicht Grand Prix. De organisatie die het toernooi nu verplaatst wil nu geblesseerde vechters zoals Antonio Plazibat toch laten deelnemen.

    Het nieuws komt wel als een verrassing want eerst was aangekondigd dat de zwaargewicht Grand Prix in december dit jaar zou plaatsvinden, daar komt nu Glory 90 op 16 december voor in de plaats. Levi Rigters kwalificeerde zichzelf op gemakkelijke wijze vandaag na last minute en onvoorbereide vervanger Ion Taburceanu te verslaan, die de geblesseerde Martin Terpstra verving.

    Grote namen in zwaargewicht Grand Prix 2024
    Door het opschuiven van de zwaargewicht Grand Prix naar 2024 is de kans groot dat er nog een aantal zwaargewichten worden toegevoegd. Zo zou Remy Bonjasky graag Rico Verhoeven zien vechten, die zich dan helemaal onsterfelijk kan maken. Ook zou Jamal Ben Saddik mee moeten doen die al eens toernooi kampioen werd.

    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...4LS6zueQAxJ6fM

    Zwaargewichten die terecht door zijn:
    1. Sofian Laïdouni, 2. Tariq Osaro, 3. Bahram Rajabzadeh, 4. Uku Jürjendal, 5. Levi Rigters
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    GP wordt in maart gehouden.
    Antonio Plazibat krijgt een wildcard om aan het toernooi deel te nemen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Ook Glory HW champ Rico Verhoeven krijgt een wildcard en gaat mee doen. Respect!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    En Rico doet ook mee: ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen - hij gaat niet wegkomen met de prestatie van zijn laatste pot deze keer

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Of juist wel. Geen schade en iedereen gewoon wegtikken. Geen reet aan, maar je wint wel je potten.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Het zou kunnen maar volgens mij hebben alle 7 de potentiële tegenstanders wel gezien dat je het daarmee niet gaat winnen. Het toernooi gaat echt interessant worden, ik heb er zin in!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik ook. Hoop ook live aanwezig te zijn. Best vaak toernooien gezien en je krijgt toch een favoriet naarmate het toernooi verloopt. Had lang geleden nog nooit van Warren Stevelmans gehoord, maar toen hij zijn eerste K1 max partij van het toernooi in, volgens mij Utrecht, won, was hij direct de favoriet. Won het toernooi ook. Topavond gehad toen

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Zelf vind ik de locatie niet helemaal top dus ik moet nog even kijken. Tegelijkertijd is het wel echt een mooie set met namen geworden hoor dus eigenlijk wil ik hier ook wel zelf bij zijn.

    Toernooien zijn inderdaad een klasse apart, ben zelf alleen bij dat toernooi in 2018 geweest maar ik had het bijvoorbeeld ook met die house of Glory vechters dat je een favoriet hebt (ik vond die Ismael de beste) en dan veel meer geïnvesteerd bent in zo'n pot

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Klopt. Is broertje van Aussie. Ben ook benieuwd wat Don Sno gaat doen. Had een mooi debut bij glory. Is dan eigenlijk beter af dan Anwar. Rustig bouwen is toch de sleutel.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er eigenlijk met Jamal Ben Saddik en Glory gebeurt? Gaan verhalen rond dat hij weg is bij Glory.
    Rico en Jamal heb ik altijd eigen kweek van Glory gevonden.

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ik ken alleen de losse flarden: hij werd geschorst met doping voor de 2e keer en Glory is een stuk strenger geworden dit jaar. Best kans dat ze er in die context niet meer uitgekomen zijn. Aan de ene kant jammer...

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ik ken alleen de losse flarden: hij werd geschorst met doping voor de 2e keer en Glory is een stuk strenger geworden dit jaar. Best kans dat ze er in die context niet meer uitgekomen zijn. Aan de ene kant jammer...
    De schorsing was al in november verlopen.
    Ik denk dat het contract al verlopen is tussen beide partijen en dat ze niet verder willen gaan met Jamal ivm zijn prive randzaken die er momenteel lopen in België.
    Aan de andere kant zou Big Mike hem naar K-1 of naar ONE kunnen brengen om nog inkomsten binnen te halen, wat hij zit momenteel in zijn prime jaren.
    Zie het liefst Jamal in Glory nog vechten, ook Bonjasky vroeg nog om hem afgelopen Glory 90.

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, het is een vermakelijke vechter maar ook niet meer dan dat. Zelf verwacht ik ook niet dat hij zich nog heel veel verder gaat ontwikkelen dus persoonlijk mis ik hem niet direct in het toernooi.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Vechtsport info over de absentie van Jamal Ben Saddik bij Glory.
    https://www.facebook.com/10004088621...8dXil/?app=fbl


    Deze gaan er momenteel mee doen. Zie op Wikipedia dat Laïdouni nog een losse wedstrijd in januari buiten Glory heeft. Waarschijnlijk voor zijn wedstrijdritme.

    1. Sofian Laïdouni, 2. Tariq Osaro, 3. Bahram Rajabzadeh, 4. Uku Jürjendal, 5. Levi Rigters 6. Nabil Khachab, 7. Antonio Plazibat, 8. Rico Verhoeven.

    Dan heb je nog een reserve bout, Nordine Mahieddine vs Benjamin Adegbuyi zou ik wel zien of JBS (tenzij het echt afgelopen is, kans zit er in) vs Martin Terpstra.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Op Instagram bevestigt Ben Saddik dat hij nog steeds onder contract staat bij Glory. "Op de vraag of ik nog steeds bij GLORY zit, daarop is het antwoord JA! Ik ben nog steeds onder contract bij GLORY", schrijft hij.

    Teleurstelling over niet deelnemen aan Grand Prix toernooi
    Ben Saddik spreekt ook zijn teleurstelling uit over het feit dat hij niet deelneemt aan het 8-mans toernooi. Hij benadrukt zijn eerdere succes in het winnen van een titel in 2018 en gelooft dat hij een waardevolle toevoeging had kunnen zijn voor het toernooi.

    "Of het jammer is dat ik niet in het 8-mans toernooi zit: JA! Wetende dat ik de enige vechter ben die zo'n titel heeft gewonnen in 2018’. En ik ergens wel een bescheiden meerwaarde en toevoeging kon zijn voor het toernooi."

    Ben Saddik's Visie op Spektakel en Toekomst
    Verder spreekt Ben Saddik zijn overtuiging uit dat Glory ondanks zijn afwezigheid een mooie show zal neerzetten. Hij benadrukt dat fans komen voor spektakel, iets wat volgens hem niet altijd bereikt wordt door 'punten tikkerse en klokken tellers', een duidelijke sneer naar oud rivalen.

    "Want uiteindelijk winnen of verliezen, de fans komen voor spektakel. En dat krijgen ze niet door punten tikkers en klokken tellers," voegt hij toe. Ben Saddik sluit af met een positieve noot en belooft in contact te blijven met zijn fans: "We keep in touch. The Goliath."
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...-puntentikkers

    Zaterdag 9 maart in de Gelredome, gaat een leuk toernooi worden. Hopelijk zien we verrassende knalpartijen.
    https://www.facebook.com/10004454136...j4GJl/?app=fbl

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Reserve partij
    Mahieddine vs Adegbuyi
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...halovXF7rJrDas

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Titelpartijen op deze vechtkaart.
    Abena vs Khbabez
    Beztati vs Kehl

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ik ben echt benieuwd naar de totale kaart - deelnemers moeten ook herstellen dus je hebt een flink programma nodig. In de kerstvakantie heb ik nog eens de laatste K1 gekeken uit 2010 en dat was echt iets van 4,5 uur. De organisatie daar gooide er ook zonder pardon een optreden van een meisjes band in, heerlijk ongemakkelijk.

    On topic: Benjamin had gewoon moeten stoppen na zijn Win op Hari, Noredinne. Ik hoop dat er nog een gevecht of 6 wordt toegevoegd om het programma op te vullen en ik heb er echt fucking veel zin in!

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ik ben echt benieuwd naar de totale kaart - deelnemers moeten ook herstellen dus je hebt een flink programma nodig. In de kerstvakantie heb ik nog eens de laatste K1 gekeken uit 2010 en dat was echt iets van 4,5 uur. De organisatie daar gooide er ook zonder pardon een optreden van een meisjes band in, heerlijk ongemakkelijk.

    On topic: Benjamin had gewoon moeten stoppen na zijn Win op Hari, Noredinne. Ik hoop dat er nog een gevecht of 6 wordt toegevoegd om het programma op te vullen en ik heb er echt fucking veel zin in!
    Ziet er tot nu toe super uit.
    Misschien kunnen ze Jamal bensaddik VS tyrone spong eraan toevoegen 👌🏻

  21. #21
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Benny Adegbuyi


  22. #22
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by arjenvos; 17-01-2024 at 17:52.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Ziet er tot nu toe super uit.Misschien kunnen ze Jamal bensaddik VS tyrone spong eraan toevoegen 👌🏻
    Spong?

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Aan de ene kant begrijp ik dat gezeur om Jamal niet zo goed, ik vind hem nogal middelmatig eigenlijk, maar een pot tegen Spong vind ik een verrassend idee en zou nog best wel vermakelijk kunnen zijn.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Is Plazibat nog steeds geblesseerd? Uit de GP?
    https://www.facebook.com/10004088621...Geril/?app=fbl

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •