MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 137
  1. #76
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Over twee weken dit evenement. Zijn er nog voorspellingen van de eerste gevechten en hoe het verder zal aflopen volgens jullie?

    Ik begin.

    Jurjendal vs Rigters
    In de 2e ronde verkoopt Uku hem een beuk en slaat rigters tegen het canvas.

    Khachab vs Adegbuyi
    Benji

    Rajabzadeh vs osaro
    Die iranier

    Rico vs Laidouni
    Gedurende het gevecht zal Laidouni hem 2/3 combinaties geven die hem schade toebrengen maar ik verwacht dat verhoeven er onderuit komt. Kijken hoe hij zich de rest van de avond herstelt tussen de andere gevechten

    Het reserve-gevecht op deze kaart zal niet doorslaggevend zijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Marketing is gewoon k.u.t. Zelfs op X. Main account heeft nog geen 100k followers en de aankondiging heeft maar 2 reposts en 11 likes.
    Ze zijn ook meer actief op Instagram, waar wel meer reacties komen. De achterban is daar ook meer actief dan op Twitter.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

  4. #79
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ze zijn ook meer actief op Instagram, waar wel meer reacties komen. De achterban is daar ook meer actief dan op Twitter.
    Da's natuurlijk leuk. Maar neemt niet weg dat ze zo wel veel potentiële kijkers en nieuwe fans missen.

  5. #80
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Daar wil je voor niks nog niet zitten 🤣 verrekijker mee dan.

  6. #81
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Hebben we er nog wel een beetje zin in mannen? Lijkt net of jullie met elke dag die dichterbij komt minder zin krijgen😅
    Het blijft een zwaargewicht toernooi, met outsiders, titel-favorieten en kanshebbers. En natuurlijk niet te vergeten de hoofdprijs van een half miljoen euro met het vooruitzicht van een beter contract in deze organisatie

  7. #82
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ik heb er fakking veel zin in en dat is ook zeker niet minder geworden. Dit is het eerste volwaardige HW toernooi sinds 2010 en het boeit mij niet dat het niet vanaf het eerste moment perfect is. De vechters kunnen echt voor mooie potten zorgen, ze moeten het wel laten zien - als dit 7 partijen van het niveau Rico Osaro worden dan is iedereen fucked natuurlijk.

    Glory kan echt nog wel veel verbeteren hoor. Tegelijkertijd heb je ook gewoon een luidruchtige groep fans voor wie die altijd wel over wat klagen (eerst dat Rico niet mee deed, daarna dat Jamal niet tekende).

  8. #83
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb kaarten en kijk uit naar mijn eerste toernooi sinds jaren. Vind toernooien altijd het leukste. Ik wil al jaren Levi tegen Rico zien en hoop op die finale. Verder wil ik wel zien wat Rajabzadeh neer kan zetten. Ik vlak hem niet uit. Daarnaast moet ik toegeven dat ik mijn poten uit mijn lijf loopt op werk en er dus nog niet zo mee bezig ben. Dat verandert de 9e wel😁

  9. #84
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Precies, je moet altijd vertrouwen blijven houden. Ze willen dit jaarlijks gaan organiseren en wie weet volgende keer met een nieuwe set namen. Misschien duikt een heel sterke turk of slowaak op ergens je weet het niet. Hebben ze er toch weer een blikvanger bij.

    De oude k-1 had ook mannen als Teixeira, ben edwards enz die meededen bij een final 16/final 8, dus zo vreemd is een deelname van iemand niet die een stuk minder fit is dan de nederlandse afvaardiging van toen.

  10. #85
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Super veel zin in.

  11. #86
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Glory GP show met Wilfred Genee
    https://youtu.be/-ymHAovDXTY?si=XhutzlwR_j4HzOOX

    Crossfire: Khachab vs Adegbuyi
    https://youtu.be/O6kdb_9ydzM?si=pJjQCbTLLwx1qIUm

  12. #87
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    https://youtu.be/p46VX3ln70k?si=FY0_8mWrwX1F0n7d

    Highlight Rajabzadeh. Zou zo maar eens een verrassing kunnen zijn. Hoogste ko percentage volgens mij.

  13. #88
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    https://youtu.be/p46VX3ln70k?si=FY0_8mWrwX1F0n7d

    Highlight Rajabzadeh. Zou zo maar eens een verrassing kunnen zijn. Hoogste ko percentage volgens mij.
    Mooi om te zien dat de Glory vechters/namen zoals Osaro hem nog steeds onderschatten. Volg deze man al enige tijd al voordat hij bij Glory begon, al voor zijn LHW debuut tegen Maslobojev.
    Hopelijk wint Bahram Rajabzadeh het toernooi.
    Zag bij "op de bank" podcast met Marinho Gordon met zijn vaste gast Remy Bonjasky dat Bahram alleen traint, zonder trainer. Bij verschillende gyms in zijn regio traint, zelf zijn eigen gameplans in elkaar zet. Dat hij zijn gat in voet tijdens de kwalificatie toernooi voor GP zelf met flinke klodder vaseline heeft dicht gemaakt en daarna nog winnen van een frisse Uku Jürjendal in de finale.

    Epic MMA podcast van Tjin met Bahram Rajabzadeh
    https://youtu.be/ue30YCJc5d4?si=M4D7bWJPFzskx6fm

    Die Crossfire met student Khachab vs veteraan in de sport Adegbuyi was wel vermakelijk. New generation vs Old generartion. Vooral toen Khachab die Adegbuyi uitmaakte voor plan B voor team Rico (Super Pro) in dit toernooi en altijd een plan B is geweest.

    Ik ben nog steeds van mening dat geeft Remy "Derksen" Bonjasky ook toe in zijn laaste podcast, dat Adegbuyi nooit zich bij Super Pro had moeten aansluiten. De volledige focus zal altijd naar Rico gaan, wat ook begrijpelijk is.

  14. #89
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    De pot van Osaro Bahram gaat echt interessant worden omdat het voor beide het moment van de waarheid is: Osaro heeft wat goed te maken maar Bahram staat nu wel ook tegen een echte zwaargewicht en daar kan er zomaar achter komen dat hij op een gegeven moment letterlijk te kort komt.

    Benny is altijd een midden moot geweest denk ik, ik geloof zelf niet dat de gym dat een bepalende rol heeft gespeeld - in zekere zin het tegenovergestelde omdat hij daar uiteindelijk wel zijn beste potten heeft gedraaid.

    Nog een weekje en dan kunnen we het allemaal zien: ik heb er zin in!

  15. #90
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    De pot van Osaro Bahram gaat echt interessant worden omdat het voor beide het moment van de waarheid is: Osaro heeft wat goed te maken maar Bahram staat nu wel ook tegen een echte zwaargewicht en daar kan er zomaar achter komen dat hij op een gegeven moment letterlijk te kort komt.

    Benny is altijd een midden moot geweest denk ik, ik geloof zelf niet dat de gym dat een bepalende rol heeft gespeeld - in zekere zin het tegenovergestelde omdat hij daar uiteindelijk wel zijn beste potten heeft gedraaid.

    Nog een weekje en dan kunnen we het allemaal zien: ik heb er zin in!
    Over Osaro vs Bahram ben ik het met je eens.
    130 kg vs 95 kg, verschil in gewicht maakt het ook interessant. We gaan geen Rico vs Osaro zien. It takes 2 to tango.

    Adegbuyi heb ik altijd als een subtopper gezien, kon in mijn ogen echt wel meer bereiken dan dat. Jaren lang top 3-5 geweest. Vrij snel na zijn tweede partij tegen Rico is hij overgestapt naar Dennis Krauweel. Had hem wel bij andere ervaren trainer willen zien. Daar is het nu ook wel te laat voor met zijn 39 jaar, zijn prime jaren zijn al lang voorbij.
    Momenteel zie ik hem nu ook als een Gatekeeper/middenmoot in de HW divisie.
    Ik verwacht ook dat Nabil van hem gaat winnen, wel op punten. Nabil mist de k.o power die bijv Ismeal Lazaar wel had.

  16. #91
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Deze week is het zover!!

    Weet iemand wat er met de reserve partij is gebeurd? Geen overbodige luxe lijkt me...

  17. #92
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees weer ouderwets leuke dingen op dit forum. De echte fans zijn er weer Ok, het is niet de oude K1, maar ik word hier toch best wild van. Eeuwig zonde van JBS en Plazi, maar het is niet anders. Alhoewel ik een hele last minute stunt niet helemaal uitsluit en JBS opens op het grote toneel verschijnt. Verder zeer benieuwd naar Rajabzadeh, dat is voor mij de grote outsider. Hij zal toch wel iets zwaarder in dit toernooi komen? Denk dan toch aan Hoost vs Lebanner, een enorm verschil in kilo’s, waar Hoost prima raad mee wist. Dat geldt hier ook wel vind ik. Nee, Rajabzadeh is geen Hoost, maar hij komt echt om te knokken en heeft schijt. Rigters; Inmiddels eeuwig talent, laat het maar een keer zien. Is in potentie een grote knocker. Ik vrees (zoals velen) Dat ome Rico de beste kaarten heeft.

  18. #93
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Heb alle k1 toernooien gezien en zeker niet in iedere laatste 8 stonden de allersterkste, maar een zwaargewichttoernooi brengt iets met zich mee. Kaoklai die bijv plots in de halve finale staat na een keiharde ko tegen mo. Je weet het nooit. Ik heb zin in zaterdag en denk dat Rico natuurlijk goede kansen maakt en gun hem natuurlijk ook een winst. Zal hem alleen nooit ome Rico noemen😁. Zal de leeftijd wel zijn. Bijna 47 herfsten hier. In mijn ideale toernooi wint Levi of Rajabzadeh. Zou fantastisch zijn voor het kickboksen. Zeker als Levi van Rajabzadeh wint in de finale en Rico van Rajabzadeh in de halve heeft verloren.

  19. #94
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Deze week is het zover!!

    Weet iemand wat er met de reserve partij is gebeurd? Geen overbodige luxe lijkt me...
    Kepenek vs Blawdziewicz 2

  20. #95
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Heb alle k1 toernooien gezien en zeker niet in iedere laatste 8 stonden de allersterkste, maar een zwaargewichttoernooi brengt iets met zich mee. Kaoklai die bijv plots in de halve finale staat na een keiharde ko tegen mo. Je weet het nooit. Ik heb zin in zaterdag en denk dat Rico natuurlijk goede kansen maakt en gun hem natuurlijk ook een winst. Zal hem alleen nooit ome Rico noemen😁. Zal de leeftijd wel zijn. Bijna 47 herfsten hier. In mijn ideale toernooi wint Levi of Rajabzadeh. Zou fantastisch zijn voor het kickboksen. Zeker als Levi van Rajabzadeh wint in de finale en Rico van Rajabzadeh in de halve heeft verloren.
    Hoop op een stunt! Spektakel in het dooie HW kickboksen hebben we nodig. Genoeg met dat punten getik van Rico.
    Als Rico en Bahram hun eerste twee wedstrijden winnen komen ze elkaar tegen in de finale. Verwacht sowieso een gehavende Bahram in de finale maar. Hij moet winnen van Osaro en de winnaar van Rigters/Jürjendal.
    Ik ga ervanuit dat we frisse Rico in de finale gaan zien. Dit is op papier het toernooi wat Rico moet winnen. Alle druk zit op hem.

  21. #96
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Die Wilfred Genee doet het wel goed, ook terwijl voetbal zijn vakgebied is.
    Genee met Verhoeven, Manhoef en Struve
    https://youtu.be/Rj9dPp46Fz4?si=d5hCpM20gn0rx8oH

  22. #97
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

  23. #98
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Trainer Said el Badaoui open kaart over Jamal Ben Saddik en Nordine Mahieddine.
    https://youtu.be/K7tY69vvRgk?si=KHltu5vA33I7U3s0

  24. #99
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    De Kickboks Podcast, Glory preview show. Leuk om 2 die hard KB liefhebbers met kennis te horen praten.
    https://youtu.be/FvJauz-e5Xs?si=X4NPy1yNhjMSOBh9

  25. #100
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Welke leden gaan er eigenlijk aankomende zaterdag naar Gelredome?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •