MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 137
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Aan de ene kant begrijp ik dat gezeur om Jamal niet zo goed, ik vind hem nogal middelmatig eigenlijk, maar een pot tegen Spong vind ik een verrassend idee en zou nog best wel vermakelijk kunnen zijn.
    Vind Jamal wel momenteel de HW top 5 van de wereld. Had graag wat meer wedstrijden gezien van hem onder Big Mike. Wie weet zien we hem op de vechtkaart 9 maart.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Is Plazibat nog steeds geblesseerd? Uit de GP?
    https://www.facebook.com/10004088621...Geril/?app=fbl
    Las dit ook ergens,Glory zelf is er nog niet mee na buiten gekomen.

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja ik ben benieuwd wat er allemaal speelt daar. Trouwens ook of Plazi een nieuwe blessure heeft of gewoon nooit goed hersteld is.

    Wat betreft Jamal: hij heeft natuurlijk wel een keer een toernooi gewonnen in 2018. Zelf heb ik de indruk dat hij op een plateau zit en in principe leert iedereen bij Mike precies hetzelfde maar het kan zeker mooie potten opleveren in het toernooi.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    "Ik doe niet mee aan het toernooi, ze zoeken om een ​​vervanger. De hand zal op 9 maart in orde zijn, hij zal genezen, maar in dat geval zou ik aan de wedstrijd moeten beginnen zonder combinaties, sparren en klappen krijgen op die hand. De pezen en botten moeten daaraan wennen, en ik heb geen tijd genoeg", zegt Plazibat.

    "Ik nam een ​​foto van mijn hand en besefte dat ik meer riskeerde dan won, als mijn hand opnieuw zou breken, zou ik nog een jaar zoet zijn met de blessure", aldus Plazibat.

    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...et-genoeg-tijd

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Echt jammer, ik had hem er graag bij gezien - en het toernooi was nog wel verplaatst voor zijn herstel...

    De kans op een blessure is sowieso super reëel met een toernooi, je wel echt niet weten met wat kreukels de oude garde uit een K1 gestrompeld kwamen 🤣

    Iemand een idee wie zijn vervanger wordt? Als het Jamal zou zijn dan hadden we dat nu al gehoord gok ik zo. Wellicht Kryklia #durftedromen

  6. #31
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    BREAKING: Mahieddine vervangt Plazibat in Glory zwaargewicht Grand Prix.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...cht-grand-prix

    Met de verschuiving van Mahieddine naar het hoofdtoernooi, zal Benjamin Adgebuyi nu tegenover de Turk Cihad Kepenek staan in het reservegevecht voor de Grand Prix. Voor fans van Jamal Ben Saddik, die hoopten op zijn deelname, is dit nieuws wellicht een teleurstelling.

    Toch bijzonder, Kepenek was ook betrapt op doping op hetzelfde event toen JBS betrapt werd, daarna mocht Kepenek op G90 vechten tegen die Pool van ARJ en nu als beloning reservepartij tegen Adegbuyi.

    Er speelt meer achter de schermen waarom ze JBS niet willen inzetten.
    Wat denken jullie wat de redenen kunnen zijn?

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Statement van Glory.
    Te vroeg voor JBS dit GP toernooi.
    https://www.facebook.com/10004454136...YxQKmuMM3pTjl/

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, dit is natuurlijk weer allemaal gokken maar ik kan 2 dingen bedenken: ze zijn er qua voorwaarden niet uit en willen niet onder druk staan (ik zou er zelf ook geen zin in hebben) of wellicht hangt er nog een volledig justitie element boven de situatie.

    Met mijn voorspellingen voor de wedstrijden zit ik er altijd naast dus het zal hier ook wel weer helemaal wat andere zijn 😃

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    https://www.youtube.com/live/oIBHjLy...HeEL_XEMJ2MFQj

    Matchups for the first round are:
    Rico Verhoeven vs. Sofian Laidouni
    Levi Rigters vs. Uku Jürjendal
    Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
    Nordine Mahieddine vs. Nabil Khachab

  10. #35
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Hoe ik het zo zie, zie ik een finale tussen Rico vs Bahram. En Bahram zal eerst van Osaro en winnaar Rigters/Jürjendal winnen om de finale tekomen, moeilijkere route dan Rico (vs Laïdouni daarna winnaar Khachab/Mahieddine). Aan de andere kant is Laïdouni wel aparte tegenstander voor Rico, Laïdouni vecht goed achteruit pakt zo zijn punten. The Art of het puntentikken tussen Rico vs Laïdouni gaan we zien.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Mooi, dan weten we waar we aan toe zijn. Mijn voorspellingen (en historisch gezien handiger om je weddenschap precies de andere kant op te zetten):

    Rico Verhoeven vs. Sofian Laidouni
    Rico wint op punten want is de grotere punten tikker van de 2
    Levi Rigters vs. Uku Jürjendal
    Uku door KO, rigters kan helemaal niet met die druk om gaan zagen we ook al in het vorige toernooi met Tarik
    Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
    Osaro win, die man heeft wat recht te zetten
    Nordine Mahieddine vs. Nabil Khachab
    Nabil wint omdat Noredinne er niet doorheen komt.

    Halve finale
    Rico wint van Uku want hij kan er wel meet de druk omgaan (tenzij hij de calf kicks niet blokkeert)

    Osaro wint van Nabil op een vergelijkbare manier als hun vorige pot

    Finale: Osaro komt met een heel game plan dan de eerste keer en wint het toernooi

    Hoe dan ook, ik heb er echt veel zin in - ook de andere potten. Wat vet dat het nu echt terug komt.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    De 'makkelijkere' route heeft Glory champ Rico, logischer wijs dat de huidige kampioen dit toernooi wint..... maar hoop echt op een verassing, goed voor de HW divisie. Dan denk ik toch zelf aan een andere winnaar uit dit toernooi als harde killer als Bahram Rajabzadeh of toch Sofian Laidouni met zijn naar achteren puntentikken vechtstijl.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    rico vs Levi in de finale. bovenstaande volgorde is niet de volgorde zoals deze geloot is. linkerkant partijen van Levi en Osaro, rechterkant Rico en Mahadine. Levi had idd moeite met Tarek, maar vooral omdat hij op zijn kop bleef slaan. Partijen erna ging Levi meer schoppen. Had hij bij Tarek ook moeten doen, was het makkelijker gegaan.

  14. #39
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Goed dat je het zegt, meestal kom ik er pas op het event zelf achter dat ik er naast zit. Ik verwacht nog steeds een finale tussen Osaro en Verhoeven.Maar inderdaad, de linkerkant van het toernooi lijkt me lastiger dan de rechterkant.Weet iemand hoe ze de tijd gaan opvullen tussen de potten? De meeste mensen zijn het vergeten maar bij de K1 had je ook complete optredens van lokale artiesten - ik hoop zo erg dat Gliory dat ook doet

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    rico vs Levi in de finale. bovenstaande volgorde is niet de volgorde zoals deze geloot is. linkerkant partijen van Levi en Osaro, rechterkant Rico en Mahadine. Levi had idd moeite met Tarek, maar vooral omdat hij op zijn kop bleef slaan. Partijen erna ging Levi meer schoppen. Had hij bij Tarek ook moeten doen, was het makkelijker gegaan.
    Levi zal zijn harde lowkicks moeten gebruiken tegen Uku Jürjendal en oppassen voor zijn kroeghoeken anders zien we hetzelfde scenario als Terpstra/Hari.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb Levi in de B een paar flinke tikken zien krijgen. Viel nog uit de ring, maar raakte nooit aangeslagen. Ook de klappen van Tarek brachten hem niet in de problemen. Ik verwacht een hele efficiënte Levi

  17. #42
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Rico over Jamal.
    Geen discussie toch, dat is toch niet meer dan logisch", zegt Verhoeven. "Uiteindelijk iedereen die er hoort te staan staat er in. Die hebben er voor gevochten, hebben zich gekwalificeerd ik denk dat dit het aller belangrijkste is."

    Jamal is goed weg gekomen
    Ook haalt Verhoeven de doping kwestie aan waarvoor Ben Saddik 15 maanden werd geschorst na zijn laatste partij tegen vriend en teamgenoot van Verhoeven Benny Adegbuyi. "Hij had sowieso een straf die hij moest uitzitten, omdat hij natuurlijk doping gebruikt had. "

    Verhoeven zegt dat Ben Saddik een langere straf had kunnen krijgen of zelfs de organisatie uit gezet had kunnen worden. "Ik denk dat hij goed is weggekomen met 15 maanden, dan is het misschien Rico die weer heel eerlijk is, dan kom je sowieso goed weg want het is ook niet de eerste keer, voor hetzelfde geld wordt je compleet uit de organisatie gegooid. Of je krijgt een nog langere straf, ik snap niet waar deze discussie vandaan komt."aldus Verhoeven.

    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...ie-uitgesloten

  18. #43
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Ach. Het is jammer dat hij niet meedoet, tussen alle nieuwe namen. Natuurlijk is het dit keer ook eeuwig zonde dat overeem niet meedoet, ben overtuigd dat ali vs. rajabzadeh een slooppartij had geweest!

  19. #44
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justsomebody View Post
    Ach. Het is jammer dat hij niet meedoet, tussen alle nieuwe namen. Natuurlijk is het dit keer ook eeuwig zonde dat overeem niet meedoet, ben overtuigd dat ali vs. rajabzadeh een slooppartij had geweest!
    2025 weer nieuwe GP kansen, zie JBS wel nog wat losse wedstrijden draaien in het buitenland voor Glory dit jaar, als ze uit de onderhandelingen zijn.
    Alistair Overeem is met vechtsport pensioen.
    De Ali vs Badr 3 die we hadden gezien zou niet ver komen in dit toernooi. Iedereen heeft zijn prime jaren en die Ali waren al voorbij. Wat ook logisch is, lange succesvolle vechtsport carrière gehad.


    Wat vinden jullie van de enorme kritiek dat Rico voor Laïdouni heeft gekozen?
    Lees het overal en de gemiddelde rtl boulevard mee kijker op werk vinden
    Laïdouni niet uitzien als een vechter, maar goed die volgen de KB sport sporadisch.
    Begrijp team Rico wel dat ze Laïdouni kiezen, die zal hem het minste blessures geven met zijn vechtstijl.

    Robbie "Mr Politiek" Timmers geïnterviewd door Remy
    https://youtu.be/mlDXk4UwMxw?si=6wjGHDRb-YFI7Ndo

    Champstalk op vechtkamp in Marbella (Spanje) met Levi "The Judge" Rigters Royal Gym team.
    https://youtu.be/F0Ra2Nu9RQo?si=RlKaCqzPx9ZXR8zQ

  20. #45
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Verassend..

    Mahieddine out, ze zijn opzoek naar een zwaargewicht tegen Khahab.
    https://glorykickboxing.com/news/imp...nd-prix-update

  21. #46
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, schilt kreeg ook altijd kritiek in zijn tijd en wordt nu alsnog gezien als grootheid. Rico heeft best wat respect afgedwongen met zijn laatste partij maar vervolgens kiest hij er zelf voor om het hele fucking Gelredome in slaap te laten vallen met die saaie kutpartij tegen Osaro. Vervolgens kiest hij ook niet Bahram als tegenstander dus hij speelt hier zelf wel een belangrijke rol in de beeldvorming.

    Is mahiedinne gepakt met doping? Lijkt me niet als ik de tekst lees. Ik hoop dat ze een nieuwe naam introduceren en niet weer een of andere lijk van boven de 35...

  22. #47
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Tsja, schilt kreeg ook altijd kritiek in zijn tijd en wordt nu alsnog gezien als grootheid. Rico heeft best wat respect afgedwongen met zijn laatste partij maar vervolgens kiest hij er zelf voor om het hele fucking Gelredome in slaap te laten vallen met die saaie kutpartij tegen Osaro. Vervolgens kiest hij ook niet Bahram als tegenstander dus hij speelt hier zelf wel een belangrijke rol in de beeldvorming.

    Is mahiedinne gepakt met doping? Lijkt me niet als ik de tekst lees. Ik hoop dat ze een nieuwe naam introduceren en niet weer een of andere lijk van boven de 35...
    Ik verwacht dat Benjamin Adegbuyi de vervanger zal worden.
    https://www.facebook.com/10004415318...dXKgl/?app=fbl

    Volgens Manhoef op Videoland had Mahieddine een gezondheid probleem, de reden dat Mahieddine wisselvallig presteert.
    Valt mij ook op dat Mahieddine vaak geblesseerd raakt. Ik was ook niet verbaasd dat hij als eerste eventueel voortijdig zou afhaken.

  23. #48
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Als ze wat gaan doen met de poll resultaten dan mag ik toch hopen dat het Jamal wordt. Dat is van deze 3 toch duidelijk de meest aantrekkelijke om erbij te hebben.

    Ik vraag me wel af of ze ook nog serieus gaan controleren op ranking want dan ben je er zo weer 2 kwijt...

  24. #49
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Jamal ben Saddik is de vervanger! Zal maandag bekend gemaakt worden. Jammer dat hij een tijd niet heeft gevochten, maar nu zien wat zijn babbels waard zijn

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    De maandag hebben ze toch niet gehaald: ik ben benieuwd hoe land de aankondiging nog op zich laat wachten. Het helpt ook niet dat 1 van de 3 kandidaten afgelopen weekend ko is gegaan.

    Ben trouwens niet jaloers op degene die dit probleem moet oplossen, wat een gezeik de hele tijd met uitvallers

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •