MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7

Thread: Ufc 294

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default Ufc 294

    Ik ben wel benieuwd naar beide hoofdpartijen. Vermoed dat zowel volk als usman een zware avond tegemoet gaan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Iemand gekeken? Heb het wel eens mis, maar dit was redelijk voorspelbaar

  3. #3
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Uiteraard, aardige partijen op een gunstig tijdstip.Usman deed het eigenlijk vrij verdienstelijk. Kwam volgens mij wat cardio tekort, wat normaal zijn sterke punt is. En dat is mij Chimaev nou weer net een werkpuntje... Wel een mooie overwinning uiteindelijk.Machachev had wat mij betreft de eerste partij ook gewonnen (48-47). Volkanovski is gewoon kansloos zonder volledig trainingskamp, wat ook wel bleek. Zou Gaethje dan nog één keer een title shot krijgen wellicht? Of is Oliveira toch eerst aan de beurt?

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Usman in een 5 ronde partij beter tot zijn recht gekomen was. Chimaev heeft een hele sterke eerste ronde, maar daarna was het wel redelijk op. Hij viel mij tegen. Volk redt het simpelweg niet. Met of zonder volledig kamp. Geathje zie ik ook niet winnen. Khabib legde hem eenvoudig op zijn rug en ik heb het idee dat Makachev daar niet voor onder doet. Ook Oliviera gaat het niet redden. Makashev staat eenzaam aan de top

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Einde vd partij met Johny Walker was wel apart. Kreeg geen vijf min herstel na een knie vol op zijn kin terwijl hij op de grond zat. Had een diskwalificatie moeten zijn of ze hadden Walker de volle vijf min moeten geven en dan laten beoordelen door de dokter. Voelde allemaal een beetje amateuristisch vanuit het medisch team en de scheids

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Mooie hoge trap ko win voor Islam.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat Walker gered is door deze dwaling.
    Chimaev is een beest, maar hij sluimert duidelijk in ronde 2 en 3. Gameplan om hem te verslaan is duidelijk, eigenlijk deed Usman dat wel goed. Usman is daar ook wel een ideale kerel voor op 5 ronde. Kan worstelend overleven en heeft een behoorlijke reach voor die jab.
    Strickland wordt vermorzeld denk ik.
    En Islam is echt de beste momenteel, al niet Volkanovski lekker in zijn eigen gewichtsklasse blijven. Alle respect naar hem maar deze uitdaging is letterlijk te groot.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •