MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default ONE Championship ‘about to go out of business’ exec claims.

    ONE Championship ‘about to go out of business’ exec claims.
    https://calfkicker.com/one-champions...LsYvTEUzBiqMzw

    Wat denken jullie hier over?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Zit er al jaren aan te komen. De verliezen worden elk jaar groter en ik vind dat er weinig lange termijnsvisie in de organisatie zie. Als je wint op een leuke manier hypen ze je een beetje door je filmpje op Social Media te blijven herhalen, Maar veel meer dan dat doen ze niet aan vechterspromotie. Het gaat vaker om Chatri zelf dan om de vechters. Die man is zo geil van zichzelf.

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Dit bericht komt inderdaad al jaren terug - en het is nog steeds niet gebeurd dus ik betwijfel het.

    Stel dat het deze keer wel waar is dan hoop ik dat Robbie gelijk in wat DM's side want ik kan me dan wel een paar mooie potten bedenken.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Zit er al jaren aan te komen. De verliezen worden elk jaar groter en ik vind dat er weinig lange termijnsvisie in de organisatie zie. Als je wint op een leuke manier hypen ze je een beetje door je filmpje op Social Media te blijven herhalen, Maar veel meer dan dat doen ze niet aan vechterspromotie. Het gaat vaker om Chatri zelf dan om de vechters. Die man is zo geil van zichzelf.
    Dat zie ook terug bij Chatri, gaat alleen om hem zelf.
    De meeste kickboxing divisies zijn niet meer levend, behalve de -70 kg, de rest is bijna inactief dit jaar geweest, lijkt net als het einde van Bellator KB, dat was ook de start van de aftakeling van Bellator MMA later. Dit zie ik ook met ONE gebeuren.
    Er zijn al geld schieters uit Qatar die zich nu willen terugtrekken van ONE.

    Vroeg me altijd af hoe ze de meeste vechtkaarten kosteloos op YouTube uitzenden, wat is het verdien model van hun?

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Dit bericht komt inderdaad al jaren terug - en het is nog steeds niet gebeurd dus ik betwijfel het.

    Stel dat het deze keer wel waar is dan hoop ik dat Robbie gelijk in wat DM's side want ik kan me dan wel een paar mooie potten bedenken.
    Nu is het moment voor Robbie om aan de slag te gaan.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Nu is het moment voor Robbie om aan de slag te gaan.
    Zo makkelijk werkt het helaas allemaal niet.Mee eens, dat Chatri de grootste zelfbevlekker uit de geschiedenis van de vechtsport is.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •