MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default Kickboks Nieuws 2024

    Een algemene thread over het laatste kickboks nieuws van 2024.

    Big Mike wordt geïnterviewd door een Bulgaarse journalist. 31 augustus gaat GLORY wederom een event in Bulgarije houden, met 8 man MW toernooi, ben benieuwd of Donovan Wisse mee zal doen.
    https://youtu.be/Li1CfU6i4vQ?si=5koTeCitOoMqpvN
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    BREAKING! Chingiz Allazov Looks To Terminate Contract with ONE Championship – "I Care About My Heart, My Legacy, and My Dream. I'll Finish My Career [With] ONE"

    Whether he will join the ranks of Giorgio Petrosyan and starts his own promotion or signs with a local promotion, is not known at this point.
    https://beyondkick.com/news/breaking...-championship/

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    ONE laat hun huidige kampioenen niet zomaar gaan, ook Allazov niet.

    A credible internal source within ONE tells me they will not terminate Chingiz Allazov's contract early.

    The featherweight kickboxing champion's deal is up in December 2026.

    ONE will try to "work out any issues together so all parties are happy", the source says, but will also "enforce its legal rights everywhere in the world".
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...aK_WCNwLaPU1-g

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Glory, de toonaangevende organisatie in kickboksen, heeft aangekondigd dat ze hun lichtgewicht en dames super bantamgewicht divisies tijdelijk op hold zetten.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...6bE_dnHnkfq_-o

    Jammer dat er geen vrouwen kickboksen is op Glory, dat was het juiste moment om een plas pauze te houden.

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Hahaha, ja de spoeling was wel wat dun maar het laatste dames titel gevecht was echt top.

    Ik denk dat het een goed idee is om een beperkt aantal divisies heel goed te doen en dan dus keuzes te maken. Bovendien heb ik bij Beztati altijd de neiging om eten in de ring te gooien als ik hem zie dus die gaat zich prima vermaken en gewichtsklasse hoger.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Lol, ja roep het al jaren. Beztati met zijn lengte hoorde niet in de 70 kg.
    Heb ik wel meer respect voor de kleinere Petch om tegen Beztati te vechten.

    Lange Beztati in de 77 kg is een goed begin om uiteindelijk naar MW divisie of later nog naar de LHW divisie te gaan. Komende jaren genoeg uitdagingen voor hem in de KB sport.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    View this video about “Ernesto Hoost, Mike Passenier, Ivan Hippolyte & Marinho Gordon | Warrior Talk” on Warrior Code! https://warriorcode.com/videos/wrct-...marinho-gordon

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind mijn oude held Ernesto toch de laatste tijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen op een of andere manier. Het was nooit een frivool iemand in de media, maar het lijkt nu allemaal een last te worden voor hem. Tenminste zo komt hij bij mij over.Mike Passenier vond ik bij vlagen zelfs irritant overkomen naar die jongen van Warrior Code toe. Het is het toontje dat de muziek maakt. Nog maar te zwijgen wat het antwoord was waarom JBS niet op de card stond, en zijn mening over de loting van het zwaargewicht toernooi en die lachwekkende huidige ranking gaf aan dat hij toch te dicht tegen Glory aan te leunt. De consument waar hij het over had heeft volgens mij wel gesproken over hoe die loting is gegaan!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind mijn oude held Ernesto toch de laatste tijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen op een of andere manier. Het was nooit een frivool iemand in de media, maar het lijkt nu allemaal een last te worden voor hem. Tenminste zo komt hij bij mij over.Mike Passenier vond ik bij vlagen zelfs irritant overkomen naar die jongen van Warrior Code toe. Het is het toontje dat de muziek maakt. Nog maar te zwijgen wat het antwoord was waarom JBS niet op de card stond, en zijn mening over de loting van het zwaargewicht toernooi en die lachwekkende huidige ranking gaf aan dat hij toch te dicht tegen Glory aan te leunt. De consument waar hij het over had heeft volgens mij wel gesproken over hoe die loting is gegaan!
    Met je eens. Ernesto komt erg grumpy over de laatste tijd. Zal wel ouderdom zijn.
    Maar wel goed dat Glory hem weer uitnodigen geeft

    Big Mike is de hofleverancier van Glory, zal wel oppassen met kritisch zijn over Glory.
    Nu helemaal met die Nederlandse CEO die alles zal ontvangen qua kritische uitspraken over Glory. Voor Pierre en Scott is het maar een dure hobby erbij, zal ze niks uitmaken wat een trainer zal zeggen.

    Hij was voor mij onduidelijk over JBS en Glory situatie, spraak met een zware handrem. Ondanks dat hij meerdere keren zegt dat het allemaal logisch is inclusief die loting.
    Saki en vooral Hari moeten lekker stoppen. Begrijp dat Big Mike er nog wat geld er aan wil verdienen aan die namen, was voor mij weer duidelijk toen hij over 3 afscheid partijen begon over Hari in Marokko, Frankrijk en Nederland. Je zag al Remy verbaasd kijken..
    Was niet echt positief over Uku Jürjendal, tja.. weer een pijnlijke nederlaag voor Hari onder Mike Gym, dit keer geen excuus dat hij voorstond.
    Hij gaf wel toe dat het zijn schuld is dat Osaro niks heeft gedaan tegen Rico.
    Trainingen verliepen anders dan normaal.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Klopt wat je zegt over Osaro. Dat gaf hij wel toe. Maar voor de rest was het met meel in de mond als je het mij vraagt. Zo ook inderdaad over die Uku. Hij deed of het echt een lucky shot was, maakte de stoot eigen gewoon belachelijk. Vergeet niet dat Uku met zijn calfskicks al aardig lastig werd voor Badr. Zonder die KO had het ook niet meer lang geduurd.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    JBS met Said van SB gym in Thailand
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...fans-in-extase

    Bijzonder, is dit toeval of is JBS helemaal weg bij Big Mike? Waarom is hij weg?

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Waar ik het met Ernesto en Mike eens ben is dat het niet zo zinvol is om de hele tijd te vergelijken met vroeger: het is al lang top dat er nu weer een toernooi komt. Bij Remy krijg ik toch een beetje het idee dat hij elke mogelijkheid aangrijpt om te laten zien dat zijn generatie en vooral hijzelf beter is dan de huidige. Zonde, die zuurheid is voor niemand nodig.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    K-1 ReBirth heeft de terugkeer van het legendarische acht-man zwaargewicht toernooi aangekondigd, met zes evenementen die leiden tot de grote finale in Tokyo in december, een eerbetoon aan de gouden era van K-1 zwaargewicht toernooien.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...PSm58QBlSXUkIY

    Eerst zien dan geloven, de zoveelste K1 comeback. Zo lang de betere kb zwaargewichten in Glory nog vechten zie ik K1 niet snel hun oude gloriedagen herleven.

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja, het was toen al een wonder dat ze 16 zwaargewichten bij elkaar wisten te vinden (en laten we eerlijk zijn, daar zat ook echt veel middelmatig spul tussen) dus ik verwacht er voor deze editie helemaal weinig van - maar wie weet zorgt dit voor een nieuwe generatie in de komende jaren, daar hoop ik wel op

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Tsja, het was toen al een wonder dat ze 16 zwaargewichten bij elkaar wisten te vinden (en laten we eerlijk zijn, daar zat ook echt veel middelmatig spul tussen) dus ik verwacht er voor deze editie helemaal weinig van - maar wie weet zorgt dit voor een nieuwe generatie in de komende jaren, daar hoop ik wel op
    oop ik wel op
    Hoop voor K1 dat ze Kryklia, Opacic en Azizpour weghalen bij ONE, want bij ONE is de KB focus weg, meer bezig circus wedstrijden, Muaythai en Mma.
    Wil ook nog Eersel in Glory zien, de 77 kg met Beztati erbij, zal weer 🔥 worden.

  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Als die split gemaakt zou worden dan heb je inderdaad wat moois wat je kan doen met de vrij gekomen vechters. Volgens mij is het voor beide organisaties zinvol om een laag aantal divisies goed te doen in plaats van alles een beetje. Maar goed, met de hoeveelheid ego's in deze business is het niet direct het meest waarschijnlijke scenario.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    BREAKING! CEO Maurice Hols verlaat Glory Kickboxing per direct.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...K2mamijDjUZkuo

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Never a dull moment, wat een soap is het af en toe ook...


    Iemand iets zinnigs te zeggen over wat er hier gebeurd is?

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Hols is pas aangenomen en verlaat nu al Glory.
    Ik denk dat het Glory GP event niet goed verkoopt.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Glory Soap gaat verder..

    Maurice Hols, die in oktober aantrad als algemeen directeur bij Glory, is alweer opgestapt. De bestuurder van de kickboksbond had een verschil van inzicht met de Amerikaanse eigenaar Scott Rudman over de toekomst van het bedrijf.

    De eigenaar en ik hebben een andere visie op de toekomst van de organisatie en op hoe je die hoort te managen."

    Ik vertrek met pijn in mijn hart, want dit was voor mij de ultieme baan en een prachtige uitdaging. Maar onder deze omstandigheden was het voor mij gewoon niet langer te doen."

    Wat zijn vertrek voor gevolgen heeft voor de toekomst van Glory, kan Hols moeilijk inschatten. "Ik weet niet of de toernooien zullen blijven bestaan, of dat de organisatie een hele andere koers ingaat. Het zou me niets verbazen als er achter mijn rug om al hele plannen zijn gesmeed."
    https://nos.nl/artikel/2509537-direc...-maanden-al-op

    Dat Heavyweight 8 man toernooi was er al ruim aangekondigd voor zijn aantreden bij Glory. Er waren al wat kwalificaties al bezig.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Welke omstandigheden....

  24. #24
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Welke omstandigheden....
    Hols en mede oprichter Scott Rudmann konden niet door een deur. Volgens Telegraaf interview met Ome Pierre Andurand.

    Volgens Ome Pierre zal er 18 maart een nieuwe CEO komen, een Amerikaan die in Europa woont. Daar hebben ze blijkbaar meer vertrouwen in. Erg benieuwd..

    Plus events in Marokko, Saudi-Arabië en Kroatië en nog meer landen
    Ze hopen dat JBS een comeback maakt en mee doet in het event in april in Parijs.
    https://archive.ph/Zk5HX

    Trainer Said el Badaoui van SB gym die, alles verteld van uit zijn kant. Over Jamal Ben Saddik. Said : Dat verhaal van doping klopt niet eens. En nog meer bij Real Talk Nandoleaks!
    https://youtu.be/jF_V24XgDSA?si=bl6LoGKb0hdbXAlt

  25. #25
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Leuke podcast met Said maar niet echt nieuwe dingen gehoord. Goed dat hij het opneemt voor zijn jongens maar daardoor ook wel wat gekleurd denk ik: dezelfde voorwaarden voor iedereen bij Glory zegt hij zelf maar JBS zou wel wat extra moeten krijgen voor zijn deelname. Dat het doping verhaal niet klopt dat was het verhaal van JBS zelf maar daar zijn gewoon processen voor als het echt niet zou kloppen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •