MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 64
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Jongen steekt vriendin twee keer in brand

    Uitgegeven: 17 augustus 2004 10:14
    Laatst gewijzigd: 17 augustus 2004 11:44

    LEEUWARDEN - Een 16-jarige jongen uit Leeuwarden heeft vorige week zijn evenoude vriendin twee keer in brand gestoken. De jongen zou hebben gehandeld uit jaloezie. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. De jongen is maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris.

    Het Openbaar Ministerie in Leeuwarden legt de jongen poging tot moord annex poging tot doodslag ten laste.


    De jongen goot vorige week maandag terpentine over zijn vriendin, waarna hij haar tot twee keer toe in brand stak. Zij werd na opname in het Medisch Centrum Leeuwarden doorgestuurd naar het Academisch Ziekenhuis Groningen. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar haar toestand is stabiel, meldde de politie.

    Volwassenstrafrecht

    Mogelijk wordt de minderjarige verdachte volgens het volwassenstrafrecht berecht, hoewel het volgens officier van justitie O. Brouwer nog te vroeg is daar uitsluitsel over te geven. De jongen wordt dinsdag of woensdag eerst door een psycholoog onderzocht.

    De verdachte dacht dat zijn vriendinnetje op vakantie met een andere jongen had gezoend. Het is zeer de vraag of dat ook echt zo was, aldus de politie.

    De jongen liet het meisje vorige week in zijn huis komen, waarna hij haar op een stoel voor een computer neerzette. Op het beeldscherm had hij een tekst met de strekking 'jij bent er geweest' geschreven. Hij 'schreef' daarop zijn naam met een mes op de borst van het slachtoffer. Daarna stak hij het meisje twee keer in brand.

    Brandwonden

    Het meisje liep tweede- en derdegraads brandwonden op. De jongen zette haar onder de douche en bracht haar vervolgens naar een ex-vriendin van hem. Die bracht het slachoffer pas een dag later naar het ziekenhuis.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Jongen rapt over in brand steken vriendin

    Uitgegeven: 17 augustus 2004 17:53
    Laatst gewijzigd: 17 augustus 2004 18:06

    AMSTERDAM - De 16-jarige jongen die vorige week zijn vriendin overgoot met terpentine en in de brand stak, blijkt een rapnummer te hebben geschreven over zijn daad. Dit meldt weblog Geenstijl.nl . In het nummer betuigt hij spijt: "...ik heb verdriet, ik heb spijt, schatje ik wil je niet kwijt...het ging per ongeluk..." De weblog heeft het nummer op zijn site gezet.

    De jongen goot vorige week maandag terpentine over zijn vriendin, waarna hij haar tot twee keer toe in brand stak. Zij werd na opname in het Medisch Centrum Leeuwarden doorgestuurd naar het Academisch Ziekenhuis Groningen. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar haar toestand is stabiel, meldde de politie.
    De verdachte dacht dat zijn vriendinnetje op vakantie met een andere jongen had gezoend. Het is zeer de vraag of dat ook echt zo was, aldus de politie.

    De jongen liet het meisje vorige week in zijn huis komen, waarna hij haar op een stoel voor een computer neerzette. Op het beeldscherm had hij een tekst met de strekking 'jij bent er geweest' geschreven. Hij 'schreef' daarop zijn naam met een mes op de borst van het slachtoffer. Daarna stak hij het meisje twee keer in brand.

    Het meisje liep tweede- en derdegraads brandwonden op. De jongen zette haar onder de douche en bracht haar vervolgens naar een ex-vriendin van hem. Die bracht het slachtoffer pas een dag later naar het ziekenhuis.


    Bron:www.nu.nl

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Uit de telegraaf:

    Dader biecht marteling op in rapnummer

    Jaloerse jongen (16) steekt vriendin tweemaal in brand

    door Bert Huisjes en Dominique Weesie


    LEEUWARDEN, woensdag
    Een 16-jarige jongen uit Leeuwarden heeft zijn vriendin vorige week tweemaal achtereen met terpentine in brand gestoken. Hij heeft het misdrijf bekend in een rapnummer dat inmiddels op internet is te beluisteren.
    De jongen van Irakees-Koerdische afkomst, Awa, was boos omdat zijn Nederlandse vriendin Jamai het had uitgemaakt en op vakantie met een ander had gezoend. Hij werd afgelopen donderdag gearresteerd, nadat hij op maandag het meisje ernstig had verbrand. Zij was door hem uitgenodigd om bij hem thuis te komen praten. Daar bond hij haar vast voor een computerscherm met de tekst ’Je gaat eraan’ en kerfde hij met een mes ’A.W.A’ in haar borst.
    Volgens de verklaringen goot hij vervolgens terpentine bij het meisje over de borst, die hij aanstak. Na de vlammen te hebben gedoofd herhaalde hij dit ritueel nogmaals. Pas uren later reed hij met haar naar zijn ex-vriendin Laura (15) in Marssum, die maandagavond en -nacht alleen thuis was.
    Hier dreigde hij beide meisjes met een spuitbus in vlammen te zetten. Het gegijzelde tweetal wist uiteindelijk te ontkomen, nadat de jongen de volgende ochtend even het huis verliet, aldus de moeder van één van de slachtoffers. Beide meisje reden rechtstreeks naar het ziekenhuis.
    Opmerkelijk is dat onder zijn naam, afgelopen week, een rapnummer op internet opdook waar hij zijn daad bekende en het meisje om vergiffenis vroeg. Het openbaar ministerie in Leeuwarden heeft de authenticiteit van het nummer inmiddels bevestigd.
    De marteling van het meisje vond plaats in de woning van zijn pleeggezin in de flatwijk Nyland in Leeuwarden. Bij de mishandeling was ook de 16- jarige zoon van dat pleeggezin aanwezig. Ook deze is aangehouden. Het staat nog niet vast of hij medeplichtig is of moet worden beschouwd als slachtoffer.
    Volgens de moeder van een van de meisjes zijn het afgelopen jaar ,,zeker zes tot acht meisjes� het slachtoffer geworden van de rapper Awa, die na een charmante toenadering, zeer agressief bleek. „Die meiden hebben maandagnacht nog geprobeerd stiekem om hulp te bellen, maar hun beltegoed was op. Hij heeft ze eerder ook verkracht en mishandeld. Mijn dochter kwam met een opgezette kaak thuis, toen hij ontdekte dat ze naar de bioscoop was geweest.�
    Justitie wil niet zeggen hoeveel meisjes, naast deze twee, aangifte hebben gedaan van mishandeling en verkrachting. Uit de verklaring van het brandslachtoffer Jamai is gebleken dat zij eerder ook al bijna werd gewurgd met een fietsketting. „Het was gewoon een loverboy�, aldus de moeder van een slachtoffer.

    Het openbaar ministerie heeft de jongen gisteren voorgeleid bij de rechter-commissaris in Leeuwarden en legt hem poging tot moord of doodslag ten laste. Volgens justitie, die het misdrijf aanvankelijk stil wilde houden, moet de jongen worden berecht volgens het volwassenenstrafrecht.
    De jongen woonde sinds twee jaar in Leeuwarden bij een pleeggezin. Eerder was hij uit huis geplaatst bij zijn eigen familie in Almere, waar hij nog twee broers en een jonger broertje heeft. In Leeuwarden maakte hij enige naam als rapper in de rapgroep The L.O.R.D.S. Met deze groep nam hij in de twee dagen na zijn daad mogelijk ook het nummer met de titel ’Het spijt me’ op, waarin hij bekent.
    De 16-jarige Jamai is met ernstige brandwonden opgenomen in het Academisch Ziekenhuis in Groningen. Zij zal mogelijk tal van huidtransplantaties moeten ondergaan. Haar vriendin wordt opgevangen en haar familie is ondergedoken uit angst voor wraakacties.
    In de wijk Nyland leidde de mishandeling tot grote ontzetting. „Waarom heeft Awa dit gedaan?� zei een leeftijdgenootje. „Dit is niet normaal.�
    Oudere buurtbewoners zeiden zich zorgen te maken over de culturele achtergrond van het drama. „Als je minderwaardigheid van de vrouw en eerwraak met de paplepel krijgt ingegoten, kan zoiets ontstaan�, zei een oudere man. „Vermoedelijk was het voor die jongen een erekwestie. Maar een meisje zo toetakelen, daar is niets eervols aan. Het is een gruwelijke misdaad.�

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Whahahahahaa LMFAO om die mp3!!!!!

    Ik hoop dat ie maar 1000 x zelfmoord mag plegen en dat elke poging mislukt :mrgreen:

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    zelfmoord is te makkelijk

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    whahahahaah die mp3 , is dit echt die mafkees?
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    dat stond in de krant ja

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Absoluut gestoord, kan hier met mijn hoofd niet bij. Als iemand mijn kind zoiets aan zou doen...
    Straffen als een volwassene is mijn mening.
    It's magic....

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Tink
    Straffen als een volwassene is mijn mening.
    En dat is nog te weinig :twisted:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    straffen als een volwassene in een land met een minder soft rechtssysteem dan hier in NL dan?
    doodstraf ben ik tegen namelijk... =te makkelijk
    It's magic....

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    wat een freak zeg sjjjit

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    gebeuren hier de laatste tijd veel vreemde dingen in de buurt .

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerlen
    Posts
    712
    vCash
    126000

    Default

    Wat een sukkel; die hoort hier echt niet thuis...

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    ik zit te denken aan iets als een kooi,Ik wil dan graag het eerste gevecht. :maskills:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    ik zit te denken aan iets als een kooi,Ik wil dan graag het eerste gevecht. :maskills:
    en een tweede gevecht met leeuwen en tijgers.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    gewoon een gevecht met alle mf.nl members :maskills:

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    en als laatste als ie dan op de grond ligt te vergaan van de pijn na wat jullie met m hebben gedaan, wil ik graag nog even op m spugen..om mijn 'respect' te tonen.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    ik was t Tink, hierboven.
    It's magic....

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    op hem spugen? hehe

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    niet?
    It's magic....

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    ben en blijf een dame...
    It's magic....

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    oww, dan mag jij wel op hem spugen :P

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kyokushin
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    ik zit te denken aan iets als een kooi,Ik wil dan graag het eerste gevecht. :maskills:
    en een tweede gevecht met leeuwen en tijgers.
    Wil niet arrogant overkomen maar als ik met deze 'vriend' klaar zou zijn hebben de beestjes alleen nog maar wat te eten. Tink jij mag op 'het' spugen


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •