MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default JPB de normen en waarden man

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    jpb ,brrrrrrr. daar heb ik een teiltje bij nodig die mosselboer helpt ons landje echt naar de klote


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Een heel land naar de klote helpen vind ik een overdreven reactie...

    D`r zijn landen die echt naar de klote zijn geholpen en daar zou ik echt niet willen wonen!

    `k Heb `t prima hier!!


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    maarre dit is OFF TOPIC ja!!!!

    jullie moeten de site checken!!! en dan dus die strippies lezuuuhhhhhhhhh

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Okeeeeee[ is ook of topic. :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    fijn... bedankt :thumbs:

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Ok! On-topic:

    `k vin d`r geen fl*kker aan!

    Jij Redjuh? :roll:


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik vond het grappig... anders had ik het niet gepost

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Een heel land naar de klote helpen vind ik een overdreven reactie...

    D`r zijn landen die echt naar de klote zijn geholpen en daar zou ik echt niet willen wonen!

    `k Heb `t prima hier!!
    Voor hoe lang nog :?:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Voor hoe lang nog :?:
    Kwee nie... :roll:

    Kan ik moeilijk inschatten...

    `k heb me nog op geen enkele manier bedreigd gevoeld of wat dan ook!


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    En dan noemen ze Balkenende saai??? Damn, die stripjes zijn dodelijk vervelend :shock: . Maak er dan iets leuk van met flash ofzo en niet van dat quasi leuk bedoelde hoogdravende gelul. Hebben ze kritiek op zijn normen en waarden verhaal... gaan ze zelf de moraalridder uithangen :roll: .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    jpb ,brrrrrrr. daar heb ik een teiltje bij nodig die mosselboer helpt ons landje echt naar de klote
    Ongeloofelijk dat je dat blijft geloven... :?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    raar he dat zo iemand de machtigste man van nederland is :mrgreen: :|

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    @harry, nee JPB is de topman om Nederland uit de recessie te halen. tevens versterkt zijn krachtige imago, de nederlandse positie binnen europa.

    is heeeeel sarcastisch bedoeld

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Nee ze deden het de 8 jaar daarvoor beter, geloof dat alles toen nog verder naar de kloten ging, en ach als je het van je uitstraling moet hebben...
    Kijk bv naar Ignashov, qua kapsel etc niet veel anders haha

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    En dan noemen ze Balkenende saai??? Damn, die stripjes zijn dodelijk vervelend :shock: . Maak er dan iets leuk van met flash ofzo en niet van dat quasi leuk bedoelde hoogdravende gelul. Hebben ze kritiek op zijn normen en waarden verhaal... gaan ze zelf de moraalridder uithangen :roll: .

    ronald = heel correct. wat een flauwe kutstrips zeg

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harry
    Nee ze deden het de 8 jaar daarvoor beter, geloof dat alles toen nog verder naar de kloten ging, en ach als je het van je uitstraling moet hebben...
    Kijk bv naar Ignashov, qua kapsel etc niet veel anders haha
    Harry ,vind je het niet een beetje vreemd dat sinds paars weg is [waar ik ook geen voorstander van was, maar altijd nog beter dan dit gedoe]wij ineens een geweldig tekort in de staatskast hebben ,waarvan economen nu al een tijdje zeggen dat het onzin is.Verder word onze sociale zekeheid en gezondheiszorg in zo'n tempo afgebroken dat wij sraks in een soort van amerika wonen ,en iemand met een beetje verstand weet hoe het er daar aan toegaat, oa onze bejaarden worden het slachtoffer
    en mensen wiens gezondheid niet goed is ,arbeiders en mensen die een gewoon inkomen hebben,enz enz.ALEEN de zeer rijken hebben baat bij dit kabinet.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    @max mulder shihan

    Ik denk dat de pot idd ver leeg was, alleen tis maar net welke econoom je wilt geloven.
    Ik ben het bijna met je eens dat de sociale zekeheid en gezondheiszorg word afgebroken maar dat was tie al volgens mij.
    Er hebben lange tijd teveel mensen MISbruik gemaakt van alle voorzieningen en uitkeringen.
    Natuurlijk ben ik er ook niet voor dat de mensen die het echt nodig hebben er onder moeten lijden, en idd de bejaarden verdienen een hele goede oude dag, helemaal mee eens maar bij welke partij zou dan de oplossing gelegen hebben?
    Pvda?ja daag die zijn nmi voor het grootste gedeelte verantwoordelijk voor de afgelopen puinhoop(geld uit blijven geven).Lpf natuurlijk een partij die zijn eigen zaakjes niet voor elkaar krijgt?Vvd?
    Zeg het maar, ik blijf voorlopig nog van mening dat we met JP nog niet zo slecht af zijn

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    jp is een lachertje aan het worden in heel de wereld, eerst zijn verliefde slijmerijge gedoe bij die @#%&$#@ bush en nu wil hij z'n europees voorzitter schap gebruiken om in heel europa de normen en waarden weer terug tekrijgen
    laat hem eerst eens fatsoenlijk engels leren hoorde daar straks op radio 2 een stuk van zn rede die hij hield voor de europeese ministers, een kind van 4 kan al beter engels als hem, laat hem lekker burgemeester worden in de gereformeerde gehucht waar hij vandaan komt. door hem en zn hielelikkers heb ik strax en vele met mij strax nix meer als we in de ww komen en kan je eerst je spaar centen opvreten. heel de zorg waar mijn ouders en grootouders voor krom hebben gelegen wordt ff uitgekleed en het einde is nog niet in zicht
    overal vallen massa ontslagen en hun hebben nog steeds een hele hoop wachtgeld en hebben zich ondanks dat de lonen zo genaamd bevroren zijn toch ff een opslag gegeven. paars was niet veel beter trouwes want door meneer bos betalen wij nu het meeste van alle europeese burgers.
    laat voor mij die jaren tachtig maar terug komen met al zn stakingen en de kroningsrellen ff de zaak wakker schudden en laten zien dat we geen makke schapen zijn :thumbs:

  20. #20

    Default

    Op mij komt JPB over als een ontsnapte Fraggle.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Ontsnapte fraggle :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    almere
    Posts
    371
    vCash
    126000

    Default

    @ max mulder shihan heeft gelijk.


    Al die politici praten alleen maar in hun eige straatje, denken alleen aan hun eige portemonnee.
    Ik zou zeggen ga voor een carriere als politici en je kunt legaal stelen

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben niet blind voor de problemen die wij hier in Nl hebben, maar ik vind dat de schuld wel heel vaak alleen op de politici wordt geschoven. Natuurlijk lopen daar mensen tussen die vooral aan zichzelf denken. Maar dat soort mensen vind je overal; in het bedrijfsleven en bij de overheid. Als je legaal wil stelen, zijn er echter betere opties dan politicus want die verdienen relatief weinig.

    Bovendien hebben wij met zijn alleen ook een verantwoordelijkheid. Als junkies gestolen fietsen of autoradios niet kwijt kunnen, heeft het geen zin om te stelen. Ik weet ook wel dat de wereld niet zo een voudig in elkaar zit, maar het is de laatste tijd heel erg in de mode om maar vooral naar de anderen te wijzen. En dan zijn politici en buitenlanders als eerste aan de beurt.

    Ik ben zeker geen vriend van Balkenende met zijn normen en zijn waarden, maar ik vind wel dat Nederlanders weer eens naar zichzelf moeten gaan kijken in plaats van altijd maar klagen.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    almere
    Posts
    371
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk hebben we met z'n allen een eigen verantwoordelijkheid, maar waar ik op doelde is dat de regering maar loopt te verkondigen dat we moeten bezuinigen, en er gekort wordt op allerlei sociale voorzieningen en de gezondheidszorg, terwijl hun geen ene cent inleveren. En met die Euro is het er ook niet beter op geworden. En dan leven we zogenaamd in een democratisch land maar maar mij hebben ze nooit gevraagd of ik die Euro wel wou. Het zijn de hoge pieten die er beter van worden en niet wij, wij zijn alleen maar "a puppet on a string"

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Zanshin,
    Zie je wel het beleid wat vóór Balkende gevoerd wer.........
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •