MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 158
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Uitslagen Ede *edit* nu ook met FOTO'S !!!!

    Winnaar is vet gedrukt (eerst genoemde vechters zijn van Ede)

    Hendrik Blokhuis vs Simon van Wanrooy

    Mohammed Laouni vs Azad Soufi

    Bensen Ni vs Wilco Odinot

    Ralf Schouten vs Audy Cijntje

    Willy Ni vs Gerard Knobben

    Minh Ho vs Danny van Bergen

    Audrey Kruyning vs Cat Somers

    Hubert Veenendaal vs Xander Nel

    Christian Kievit vs Stuart Steur

    Mezid El Hamdaoui vs Elvis Todd

    Robert van Middendorp vs Michel Maan

    Ufuk Isgusarer vs Bruce Soares

    Wesley Buschman vs Rick Pool

    Bob v/d Velden vs Misha Martirosian

    Cees van Dijk vs Joey van Wanrooy

    Matthieu Lawalata vs Ronny Janmaat
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb een aantal partijen op video en zal die binnekort effe uploaden in het multimedia forum.

    Foto' s komen later ook nog.

    Was een erg goed gala, hele goeie sfeer en fanatiek en sportief publiek die ook het grond gevecht konden waarderen.
    Heb een leuke avond gehad.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    220
    vCash
    126000

    Default

    thnxxxx :thumbs:

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    FF 2 foto's.

    Marieke heeft de hele avond foto's lopen schieten. Hier het bewijs . Bedankt Marieke :thumbs: .



    En deze pic vind ik ook wel leuk omdat er 4 forumbroeders in 1 hoek staan.
    V.l.n.r. Mickey, Jagro, Relneger en Justinian.

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Org. Budoacademie Physical i.s.m. IMA
    Loc: De Kei, Ede
    Date: 30 Oktober 2004

    1. Mixfight amateur 75: Hendrik Blokhuis (Budoacademie Physical) wint op subm. triangle choke r1 3:57 vs Simon van Wanrooy (Mike's gym); Simon is invaller

    2. Mixfight amateur -65: Mohamed Laouni (Budoac. Physical) wint door disq. r2 2:43 vs Azad Soufi (Team ReLex)

    3. Mixfight amateur -75: Bensen Ni (Budoac. Physical) wint door opgave ivm blessure r2 0:00 vs Wilco Odinot (Mike's gym)

    4. Mixfight amateur -70kg: Ralf Schouten (Budoac. Physical) wint door opgave (handdoek) r1 1:35 vs Audy Cijntje (Khattiya Chayanan)

    5. Mixfight amateur -75: Willy Ni (Budoac. Physical) wint op tko r1 1:43 vs Gerard Knobben (Bodyform/Khattiya Chayanan)

    6. Mixfight amateur -65: Danny van Bergen (Mike's gym) wint op subm. armbar r1 4:02 vs Minh Ho (Budoac. Physical)

    7. Mixfight Pro -61 ladies: Audrey Kruyning (Budoac. Physical) wint op subm. armbar r1 4:22 vs Cat Somers (Kamakura)

    8. Mixfight Pro 85: Hubert Veenendaal (Budoac. Physical) wint op subm. anklelock r1 4:10 vs Xander Nel (Mike's gym)

    9. Muaythai N 72.57: Christian Kievit (Louwerse) wint op punten van Stuart Steur (Kamakura)

    10. Muaythai N 86.18: Mezid el hamdaoui (Budoac. Physical) wint op punten van Elvis Todd (Jurojin)

    11. Muaythai N 76.2: Misha Maan (Kamakura) wint door opgave (handdoek) vs Robert van Middendorp (Louwerse)

    12. Mixfight amateur 75: Ufuk Isgusarer (Budoac. Physical) wint op ko r2 0:25 vs Bruce Soares (Bodyform/Khattiya Chayanan)

    13. Mixfight amateur -70: Wesley Buschman (Budoac. Physical) wint op decision vs Rick Pool (Loek's gym)

    14. Muaythai C 76.2: Mischa Martirosyan (Kamakura) wint op medische interventie r3 1:05 vs Bob vd Velden (Louwerse); een wond net boven de wenkbrauw maakte een vroegtijdig einde aan deze partij.

    15. Mixfight Pro 80: Cees van Dijk (Budoac. Physical) wint op subm. trianglechoke r1 2:14 vs Joey van Wanrooy (Mike's gym);

    16. Mixfight Pro -75: Matthieu Lawalata (Budoac. Physical) wint door opgave r1 0:48 vs Ronny Janmaat (Team ReLex); Lawalata is daarmee de tegenstander geworden op 14 november van Pislik in Almere in het gevecht om de Nederlandse titel IMA Mixfight Pro -75kg

    Officials: IMA
    Referees: Marco Broersen en Marcel Homeijer

    GV

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ik ben weer terug. Het was een erg leuk gala en de sfeer was uitstekend! Erg veel forumbroeders ontmoet en leuke partijen gezien. Ik heb drie jongens gecoached en helaas hebben ze alle drie verloren. Audy verloor z’n partij op een armklem. Hij dacht zelf dat hij er nog uit kon komen, maar wij waren een andere mening toegedaan en besloten bij de gestrekte armklem de handdoek in de ring te gooien. Gerard Knobben moest meteen hierna aantreden tegen Willy Ni en verloor door ingrijpen scheidsrechter. En toen, toen kwam Bruce... Bruce zou tot 72kg vechten en woog zelf 69kg. Z’n tegenstander was te zwaar en hierdoor zou deze partij in eerste instantie niet door kunnen gaan. Er werd een andere tegenstander gezocht van hetzelfde gewicht en van hetzelfde niveau, maar dit werd te lastig, zodat wij besloten de partij toch aan te nemen. Al redelijk snel in de eerste rond moet Bruce een stoot incasseren waardoor bij begint te bloeden. De ringarts komt erbij en besluit dat Bruce door mag vechten. De tegenstander, Ufuk, een bijzonder gespierd mannetje en beschikt over een flinke stootkracht. Bruce moet één rope escape maken i.v.m. een armklem. Tegen het einde van de eerste ronde geeft Bruce plotseling een hoek waardoor Ufuk zakt. Ik zou eigenlijk menen dat het een down was en de scheidsrechter twijfelde ook. Aan het einde van de eerste ronde zit Bruce er conditioneel door heen, maar hij vecht toch door. In de tweede ronde wordt het teveel en Ufuk maakt het af. Erg mooie partij om te zien, al is de uitslag voor ons niet zo mooi

    Verder nog veel meer mooie partijen gezien. Het publiek was erg sportief en zo ook bijna alle vechters. Bijna alle vechters, want er was één vechter die zeer onsportief handelde. Dit was Hubert Venendaal, de tegenstander van Xander Nell (Tarzan). Op zich was het een hele mooie partij om te zien, op het feit na dat Hubert de enkelklem doortrok terwijl Xander al lang had afgeklopt (ik heb het gezien op video), hierna opstaat en Xander letterlijk bespuugt (ook gezien op video) terwijl hij allerlei wilde gebaren maakt naar Tarzan die nog steeds op het canvas ligt. Hoewel Hubert achteraf Tarzan nog opzocht in de kleedkamer om daar zijn excuses aan te bieden, ben ik toch van mening dat deze actie niet zonder gevolg kan blijven! Erg jammer, want het gala was verder echt top! Mijn complimenten aan de organisatie bij deze. Gelet op de resultaten was het trouwens een zeer goede avond voor Ede :thumbs:

    Ronny Janmaat nam het op tegen Mathieu Lawalatta in Ronny z’n eerste prof partij. Ronny bewoog goed en maakte een paar harde stoten die helaas voor hem zijn doel missen. De wat zwaardere Lawalatta vecht al wat langer pro en dat is hem af te zien. Uiteindelijk wordt de partij gestopt nadat Lawalatta op de grond blijft stoten. Hoewel de meeste stoten op de dekking komen zijn er kennelijk ook één of meer wel doorgekomen. Jammer voor Ronny, maar hij hoeft zich zeker niet te schamen: soms win je en soms verlies je.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    was idd heel gezellig
    foto's komen morgen. ben net thuis. en moeeeeeeeeeeee

    leuk verslagje Roy :thumbs:
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Het was genieten vanavond. Als je het over het woord "fighting spirit" heb dan werd dit vanavond getoont. Alle vechters knokte of hun leven ervan af hing.

    Iedere vechtsport liefhebber de er vanavond was heeft kunnen genieten.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    ik sluit me bij voorgaande sprekers aan. Ik heb genoten van een mooie avond. Ik wil ook nog even kwijt dat ik vind dat GV het als speaker zeer goed deed. :thumbs:


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Het was een goeie avond, ik heb me aardig vermaakt en ook nog wat aardige foto's kunnen maken. Moet nog ff uitzoeken welke ik op onze site ga zetten en moet het 1 en ander nog bewerken. Ik denk dat het zeker herhaling vatbaar is voor volgend jaar. :thumbs:

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Org. Budoacademie Physical i.s.m. IMA
    Loc: De Kei, Ede
    Date: 30 Oktober 2004

    1. Mixfight amateur 75: Hendrik Blokhuis (Budoacademie Physical) wint op subm. triangle choke r1 3:57 vs Simon van Wanrooy (Mike's gym); Simon is invaller

    2. Mixfight amateur -65: Mohamed Laouni (Budoac. Physical) wint door disq. r2 2:43 vs Azad Soufi (Team ReLex)

    3. Mixfight amateur -75: Bensen Ni (Budoac. Physical) wint door opgave ivm blessure r2 0:00 vs Wilco Odinot (Mike's gym)

    4. Mixfight amateur -70kg: Ralf Schouten (Budoac. Physical) wint door opgave (handdoek) r1 1:35 vs Audy Cijntje (Khattiya Chayanan)

    5. Mixfight amateur -75: Willy Ni (Budoac. Physical) wint op tko r1 1:43 vs Gerard Knobben (Bodyform/Khattiya Chayanan)

    6. Mixfight amateur -65: Danny van Bergen (Mike's gym) wint op subm. armbar r1 4:02 vs Minh Ho (Budoac. Physical)

    7. Mixfight Pro -61 ladies: Audrey Kruyning (Budoac. Physical) wint op subm. armbar r1 4:22 vs Cat Somers (Kamakura)

    8. Mixfight Pro 85: Hubert Veenendaal (Budoac. Physical) wint op subm. anklelock r1 4:10 vs Xander Nel (Mike's gym)

    9. Muaythai N 72.57: Christian Kievit (Louwerse) wint op punten van Stuart Steur (Kamakura)

    10. Muaythai N 86.18: Mezid el hamdaoui (Budoac. Physical) wint op punten van Elvis Todd (Jurojin)

    11. Muaythai N 76.2: Misha Maan (Kamakura) wint door opgave (handdoek) vs Robert van Middendorp (Louwerse)

    12. Mixfight amateur 75: Ufuk Isgusarer (Budoac. Physical) wint op ko r2 0:25 vs Bruce Soares (Bodyform/Khattiya Chayanan)

    13. Mixfight amateur -70: Wesley Buschman (Budoac. Physical) wint op decision vs Rick Pool (Loek's gym)

    14. Muaythai C 76.2: Mischa Martirosyan (Kamakura) wint op medische interventie r3 1:05 vs Bob vd Velden (Louwerse); een wond net boven de wenkbrauw maakte een vroegtijdig einde aan deze partij.

    15. Mixfight Pro 80: Cees van Dijk (Budoac. Physical) wint op subm. trianglechoke r1 2:14 vs Joey van Wanrooy (Mike's gym);

    16. Mixfight Pro -75: Matthieu Lawalata (Budoac. Physical) wint door opgave r1 0:48 vs Ronny Janmaat (Team ReLex); Lawalata is daarmee de tegenstander geworden op 14 november van Pislik in Almere in het gevecht om de Nederlandse titel IMA Mixfight Pro -75kg

    Officials: IMA
    Referees: Marco Broersen en Marcel Homeijer

    GV
    Bedankt GV

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Hoes eigenlijk met de enkel van Xander? Volgens mij heeft hij er echt last van gehad.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Net na de partij kon Tarzan bijna niet lopen, maar wat later op de avond ging het al wat beter zag ik. Ben inderdaad ook benieuwd hoe het nu met hem gaat.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hij zal het vast nog wel posten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Verder nog veel meer mooie partijen gezien. Het publiek was erg sportief en zo ook bijna alle vechters. Bijna alle vechters, want er was één vechter die zeer onsportief handelde. Dit was Hubert Venendaal, de tegenstander van Xander Nell (Tarzan). Op zich was het een hele mooie partij om te zien, op het feit na dat Hubert de enkelklem doortrok terwijl Xander al lang had afgeklopt (ik heb het gezien op video), hierna opstaat en Xander letterlijk bespuugt (ook gezien op video) terwijl hij allerlei wilde gebaren maakt naar Tarzan die nog steeds op het canvas ligt. Hoewel Hubert achteraf Tarzan nog opzocht in de kleedkamer om daar zijn excuses aan te bieden, ben ik toch van mening dat deze actie niet zonder gevolg kan blijven!
    Het spugen was me niet opgevalllen, ik snapte alleen niet waarom hij meteen de ring uitsprong? Kan me er aan de andere kant wat bij voorstellen met een boze Thonhauser in Xander's hoek die de ring in komt rennen. Door het spugen is Hubert toch wat minder onschuldig als dat hij overkwam in de kleedkamer, en ik ben geen expert maar volgens mij voel je het wel voordat je het been doortrekt.
    Erg jammer er ben benieuwd of de IMA hier nog consequenties aan zal verbinden.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Het spugen was me niet opgevalllen, ik snapte alleen niet waarom hij meteen de ring uitsprong? Kan me er aan de andere kant wat bij voorstellen met een boze Thonhauser in Xander's hoek die de ring in komt rennen. Door het spugen is Hubert toch wat minder onschuldig als dat hij overkwam in de kleedkamer, en ik ben geen expert maar volgens mij voel je het wel voordat je het been doortrekt.
    Erg jammer er ben benieuwd of de IMA hier nog consequenties aan zal verbinden.
    Het spugen staat duidelijk op video. Ik denk dat Hubert meteen erna besefte dat hij fout zat voor wat betreft het doortrekken en het spugen etc. achteraf en ging er als een speer vandoor. Z'n trainer was hier absoluut niet blij mee. Edgar riep hem meteen terug en liet hem zijn beker in ontvangst nemen.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Tha Jungle...
    Posts
    128
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor jullie zorgen...

    Ik denk dat mn enkelbanden ingescheurd zijn, maar ik ben nog niet bij mn huisarts geweest...

    Ik denk dat deze blessure niet nodig was geweest als Hubert mn voet gelijk los had gelaten toen ik aftikte. Maar dat vind ik nog geeneens het ergste.

    Toen hij later de kleedkamer in kwam om zn excuses aan te bieden, zei hij dat hij niet gespuugd had. Toen we later de videobeelden terug zagen, zag je duidelijk dat hij op me spuugde...

    Ik vind dit echt zeer vernedered en ik moet zeggen dat hij mazzel had dat hij naar ons toe kwam voordat we de beelden hadden terug gezien. :twisted:

    Ik vond het een leuk gala, maar door dit incident heb ik er echt een bittere nasmaak aan overgehouden....
    I heard milk does a body good, but damn girl, how much have you been drinking???

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    sterkte met je enkel
    zou er wel snel naar laten kijken als ik jou was
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd naar de reactie van de IMA.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Bijna alle vechters, want er was één vechter die zeer onsportief handelde. Dit was Hubert Venendaal, de tegenstander van Xander Nell (Tarzan). Op zich was het een hele mooie partij om te zien, op het feit na dat Hubert de enkelklem doortrok terwijl Xander al lang had afgeklopt (ik heb het gezien op video), hierna opstaat en Xander letterlijk bespuugt (ook gezien op video) terwijl hij allerlei wilde gebaren maakt naar Tarzan die nog steeds op het canvas ligt.
    Als dat werkelijk zo is moet die gozer worden geschorst, want dit gedrag kan en mag je niet tolereren en is achteraf nooit goed te praten.

    Is hier protest over ingediend :shock:

    Wat heeft zijn coach hier op te zeggen als ik vragen mag want ik denk dat hij daar niet erg blij mee is ....

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Als dat werkelijk zo is moet die gozer worden geschorst
    Sjaak, het is waar. Vraag me af wat de rol van de scheidsrechter hierbij is:

    1) Scheids was kennelijk te laat na het aftikken om de vechters te breaken, anders kon de klem ook niat worden doorgetrokken;
    2) Scheidsrechter ging naar grond toe om Tarzan te ondersteunen, moet dus het spugen gemerkt hebben;
    3) de vechter verliet onmiddelijk de ring na het incident en kwam weer terug. Dat lijkt me ook geen normale gang van zaken.

    Al met al behoorlijk onsportief en ik mag dan ook hopen dat er maatregelen genomen worden tegen dit soort vechters.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    hier zijn alvast de foto's die ik gemaakt heb van die avond.

    Dit is maar een "kleine"selectie die ik gemaakt heb. Degene die mij kennen weten dat mijn vinger nog wel eens uischiet met foto's maken.

    Zo enjoy them :thumbs:

    http://fam-ni.nl/~us/yoseikan/30-10-2004/

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    bedankt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Als dat werkelijk zo is moet die gozer worden geschorst
    Sjaak, het is waar. Vraag me af wat de rol van de scheidsrechter hierbij is:

    1) Scheids was kennelijk te laat na het aftikken om de vechters te breaken, anders kon de klem ook niat worden doorgetrokken;
    2) Scheidsrechter ging naar grond toe om Tarzan te ondersteunen, moet dus het spugen gemerkt hebben;
    3) de vechter verliet onmiddelijk de ring na het incident en kwam weer terug. Dat lijkt me ook geen normale gang van zaken.

    Al met al behoorlijk onsportief en ik mag dan ook hopen dat er maatregelen genomen worden tegen dit soort vechters.
    Vraag is wat de sportschool zelf onderneemt tegen deze sporter

    Voor de wedstrijden mooi verhaal over zinloos geweld en dan een vechter in de ring met deze mentaliteit

    scheids blonk al de hele avond uit in negatieve zin

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •