MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 158
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd de Broeder Ni , volgende keer beter Audy en Ron
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd de Broeder Ni , volgende keer beter Audy en Ron

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    tarzan ook jammer!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M3nd0
    Gefeliciteerd de Broeder Ni , volgende keer beter Audy en Ron
    jaja mijn broers bensen en willy hebben het goed gedaan! Sister is proude of them

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Lees net het verhaal van Tarzan.....knap lullig!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Hier nog een foto van ronald die triker heeft gemaakt met mn camera

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Shytown
    Als dat werkelijk zo is moet die gozer worden geschorst
    Sjaak, het is waar. Vraag me af wat de rol van de scheidsrechter hierbij is:

    1) Scheids was kennelijk te laat na het aftikken om de vechters te breaken, anders kon de klem ook niat worden doorgetrokken;
    2) Scheidsrechter ging naar grond toe om Tarzan te ondersteunen, moet dus het spugen gemerkt hebben;
    3) de vechter verliet onmiddelijk de ring na het incident en kwam weer terug. Dat lijkt me ook geen normale gang van zaken.

    Al met al behoorlijk onsportief en ik mag dan ook hopen dat er maatregelen genomen worden tegen dit soort vechters.
    Vraag is wat de sportschool zelf onderneemt tegen deze sporter

    Voor de wedstrijden mooi verhaal over zinloos geweld en dan een vechter in de ring met deze mentaliteit

    scheids blonk al de hele avond uit in negatieve zin
    Als ik het goed heb gelezen dan is Edgar de leraar van deze jongen die onsportief gedrag vertoonde en wat ik van Edgar weet is dat hij een zeer gerespecteerd budoka is die "Budo" en "Respect" zeer hoog in het vaandel heeft staan.

    Ben er zeker van dat Edgar hier nog op zal reageren en "zijn" maatregelen zal nemen want spugen en iemand onnnodig blessures bewzorgen na aftikken kan niet hoort niet en zal nooit worden geaccepteerd.

    Ben ook wel benieuwd naar de "andere" kant van het verhaal en ook kan je je afvragen wat een scheidsrechter hiertegen kan doen als iemand toch doortrekt na "Yame".

    Sjaak

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Bruce zou tot 72kg vechten en woog zelf 69kg. Z’n tegenstander was te zwaar en hierdoor zou deze partij in eerste instantie niet door kunnen gaan. Er werd een andere tegenstander gezocht van hetzelfde gewicht en van hetzelfde niveau, maar dit werd te lastig, zodat wij besloten de partij toch aan te nemen. Al redelijk snel in de eerste rond moet Bruce een stoot incasseren waardoor bij begint te bloeden. De ringarts komt erbij en besluit dat Bruce door mag vechten. De tegenstander, Ufuk, een bijzonder gespierd mannetje en beschikt over een flinke stootkracht. Bruce moet één rope escape maken i.v.m. een armklem. Tegen het einde van de eerste ronde geeft Bruce plotseling een hoek waardoor Ufuk zakt. Ik zou eigenlijk menen dat het een down was en de scheidsrechter twijfelde ook. Aan het einde van de eerste ronde zit Bruce er conditioneel door heen, maar hij vecht toch door. In de tweede ronde wordt het teveel en Ufuk maakt het af. Erg mooie partij om te zien, al is de uitslag voor ons niet zo mooi
    We hebben hier toch ook een member die Ufuk heet. Is dat dezelfde?

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    We hebben hier toch ook een member die Ufuk heet. Is dat dezelfde?
    Jep dat is de zelfde

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd Ufuk
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd Ufuk

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Bruce zou tot 72kg vechten en woog zelf 69kg. Z’n tegenstander was te zwaar en hierdoor zou deze partij in eerste instantie niet door kunnen gaan. Er werd een andere tegenstander gezocht van hetzelfde gewicht en van hetzelfde niveau, maar dit werd te lastig, zodat wij besloten de partij toch aan te nemen. Al redelijk snel in de eerste rond moet Bruce een stoot incasseren waardoor bij begint te bloeden. De ringarts komt erbij en besluit dat Bruce door mag vechten. De tegenstander, Ufuk, een bijzonder gespierd mannetje en beschikt over een flinke stootkracht. Bruce moet één rope escape maken i.v.m. een armklem. Tegen het einde van de eerste ronde geeft Bruce plotseling een hoek waardoor Ufuk zakt. Ik zou eigenlijk menen dat het een down was en de scheidsrechter twijfelde ook. Aan het einde van de eerste ronde zit Bruce er conditioneel door heen, maar hij vecht toch door. In de tweede ronde wordt het teveel en Ufuk maakt het af. Erg mooie partij om te zien, al is de uitslag voor ons niet zo mooi
    We hebben hier toch ook een member die Ufuk heet. Is dat dezelfde?
    ja

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M3nd0
    Gefeliciteerd de Broeder Ni , volgende keer beter Audy en Ron
    Thnx!!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    @guest :

    Voor de wedstrijden mooi verhaal over zinloos geweld en dan een vechter in de ring met deze mentaliteit
    Guest dit is een walgelijke opmerking. Weet niet of je het weet maar dat zinloos geweld gaat over een toffe en fijne jongen die is vermoord door een gestoorde crimineel terwijl hij een vrouwelijke collega te hulp kwam die met een mes werd aangevallen.

    Dit heeft totaal niets te maken met wat er tussen hubert en xander in de ring is voorgevallen.

    Ik hoop ook dat je anders bedoeld heb dan het zo overkomt.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    doorgetrokken vergelijking, maar ik snap de strekking wel...
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees dat er behoefte is van een reactie van mijn kant over het voorval met Hubert en Tarzan. Allereerst moet ik zeggen dat het mij net zo overvalt als een ander, ook ik wordt hier mee geconfronteerd en was en ben er inderdaad niet blij mee.
    Ik baal er dan ook enrom van dat Tarzan die ik een zeer sportieve vechter vindt, daardoor zich geblesserd heeft en een nare smaak heeft over gehouden. Echter dat wat gebeurd is kan ook ik met de beste wil niet veranderen en ook voor mij gebeurde het zo snel dat ik ook de beelden moet nakijken wat er nou werkelijk gebeurd is. Zelfs met mijn neus er boven op is het moeilijk te zien laat staan voor de mensen die er niet bij waren.

    Ik weet nog niet of hij het aftikken wel of niet opmerkte en of hij te strak stond vol adreline of onder te grote prestatie druk, waardoor hij te hard voor de klem ging. Toch vond ik dat de scheidsrechter bij deze prof partij er goed boven op zat ,dacht ik.

    Natuurlijk staat respect hoog in mijn vaandel en natuurlijk zal ik in de dojo stappen nemen tegen onsportief gedrag zoals weglopen e.d onaceptabel punt uit, daar kunnen jullie op rekenen. Ik denk echter niet dat het nodig is om op een forum te vertellen hoe en wat ik doe.
    Wat betreft de IMA dat moeten ze als bond uitzoeken hoe en wat ze doen maar dan vindt ik wel dat het een gelijkwaardige lijn moet zijn die dan voor een ieder geldt ook de 'grote jongens' en de bekende forum broeders als ze een keer in de fout gaan. Bij elk besluit van de bond zal ik mij neerleggen zolang alles maar deskundig en onderbouwd onderzocht en besloten wordt. De IMA heb ik ervaren als een zeer proffessionele organisatie. Ook wij hebben natuurlijk wel eens mindere moment zoals laatst op 2H2H. So be it!

    Hubert is geen forum broeder van jullie maar ook een jongen die normaal altijd netjes vecht en ook zich netjes en sportief gedraagt ook bij verlies terecht of onterecht. Het is makkelijk om iemand die je niet kent aan de schandpaal te hangen. Ik heb hem terug gehaald ik heb hem zijn excuses aan Tarzan en zijn coach laten aanbieden. Ook als coach heb ik dat gedaan, wat kan ik nog meer doen op zo'n moment.

    Ik vindt het belachelijk dat iemand (guest) de vergelijking trekt met een zinloos geweld situatie van mijn leerling die bruut is doodgestoken in zijn rug samen met een vriendin die zwaargewond is. Ik hoop dat, dat duidelijk is en daar wil ook niets meer over horen anders is het voor mij afgelopen om nog te reageren.

    Jammer dat er op het forum niets wordt gezegd over het feit dat ik van Budo Academy Physical 13 man had vechten waarvan er 12 wonnen met 4 prof wedstrijden. Ook al zijn het geen forum broeders toch knap lijkt mij.
    Ook de prestatie van Audrey die met een gescheurde meniscus na een wedstrijd in Letland toch vecht zonder mobiliteit en wint. Fighting spirit?

    Ik hoop dat mijn uitleg iets verduidelijkt en dat door het voorval de schoonheid van het gala niet vergeten wordt.
    Natuurijk gebeuren er negatieve zaken maar laten we ook niet de positieve dingen vergeten zoals de explosieve wedstrijd van Matthieu, ik lees daar niet over .
    Het leek wel of er een katapult werdt afgeschoten hoe vonden julie dat?
    Ik hoop dat jullie wel genoten hebben van deze topavond
    Groet en respect

    Edgar Kruyning
    Budo Academy Physical

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap
    @guest :

    Voor de wedstrijden mooi verhaal over zinloos geweld en dan een vechter in de ring met deze mentaliteit
    Guest dit is een walgelijke opmerking. Weet niet of je het weet maar dat zinloos geweld gaat over een toffe en fijne jongen die is vermoord door een gestoorde crimineel terwijl hij een vrouwelijke collega te hulp kwam die met een mes werd aangevallen.

    Dit heeft totaal niets te maken met wat er tussen hubert en xander in de ring is voorgevallen.

    Ik hoop ook dat je anders bedoeld heb dan het zo overkomt.
    Ik sluit mij volledig bij Payap aan.
    En wat Hubert betreft kan ik nog niet veel er over zeggen om dat ik zijn verhaal nog niet ken,en ook nog geen beelden er van gezien heb.
    Ik vind ook dat mensen die het niet gezien hebben of er bij betrokken waren hier zeker niet over kunnen en mogen oordelen.
    En wat Edgar met Hubert doet ,(en dat doet hij zeker als blijkt dat Hubert mis zat)dan is hij nog geen verantwoording schulig aan een internet forum.
    Ik vind het jammer dat nu hier alleen nog maar over gesproken word, terwijl ik van iedereen de complimenten kreeg voor het leuke en sportieve gala.
    Ik zelf ben erg tevreden en dit gala gaat zeker een vervolg krijgen.

    Andre
    More info coming soon!!!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    dus we mogen wel een mening hebben over leuke dingen, maar niet over niet-leuke dingen?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Goed antwoord Edgar .... en bedankt voor de top avond .... was zeker weer TOP !!!
    Ush,
    Marco.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Impulse
    Hier nog een foto van ronald die triker heeft gemaakt met mn camera
    Damn, ik schrik altijd als ik zo'n foto zie :shock: .

    Je hebt een hoop foto's gemaakt Sandy. Top :thumbs: . Hier nog een leuke van Justi die lekker aan het meeleven is met z'n vechter .

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jammer dat er op het forum niets wordt gezegd over het feit dat ik van Budo Academy Physical 13 man had vechten waarvan er 12 wonnen met 4 prof wedstrijden. Ook al zijn het geen forum broeders toch knap lijkt mij.
    Ook de prestatie van Audrey die met een gescheurde meniscus na een wedstrijd in Letland toch vecht zonder mobiliteit en wint. Fighting spirit?

    Ik hoop dat mijn uitleg iets verduidelijkt en dat door het voorval de schoonheid van het gala niet vergeten wordt.
    Natuurijk gebeuren er negatieve zaken maar laten we ook niet de positieve dingen vergeten zoals de explosieve wedstrijd van Matthieu, ik lees daar niet over .
    Het leek wel of er een katapult werdt afgeschoten hoe vonden julie dat?
    Ik hoop dat jullie wel genoten hebben van deze topavond
    Staan ook dingen over geschreven Edgar. Ik geloof in de andere topic. Maar zoals gezegd, het was een topavond, ook voor de neutrale toeschouwer. Veel spektaculaire partijen, de vechters gingen er echt voor. En dat 1 sportschool zoveel vechters op de been kan brengen vind ik al een prestatie op zich!!

    Verder goeie reactie Edgar :thumbs: (nu alleen nog ff een accountje aanmaken )
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Justi wil het liefste in de ring staan volgens mij
    die is zo fanatiek aan het mee doen.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    dus we mogen wel een mening hebben over leuke dingen, maar niet over niet-leuke dingen?
    Dat is natuurlijk onzin,als jij er bij was mag je er zeker een mening over hebben. En deze ook uiten,maar wat jammer is ,is dat er nog 30 man een hele goede en wel sportieve wedstrijd hebben gevochten die nu een beetje door dit insident worden vergeten .
    En jij weet ook wel wat er bedoeld word.

    Andre
    More info coming soon!!!

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous

    Ik weet nog niet of hij het aftikken wel of niet opmerkte en of hij te strak stond vol adreline of onder te grote prestatie druk, waardoor hij te hard voor de klem ging. Toch vond ik dat de scheidsrechter bij deze prof partij er goed boven op zat ,dacht ik.
    het gaat meer om zijn gedrag nadat de scheids ingreep
    en over deze scheids verschillen we duidelijk van mening

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Natuurlijk staat respect hoog in mijn vaandel en natuurlijk zal ik in de dojo stappen nemen tegen onsportief gedrag zoals weglopen e.d onaceptabel punt uit, daar kunnen jullie op rekenen. Ik denk echter niet dat het nodig is om op een forum te vertellen hoe en wat ik doe.
    nee dat kan je binnenhuis houden

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Hubert is geen forum broeder van jullie maar ook een jongen die normaal altijd netjes vecht en ook zich netjes en sportief gedraagt ook bij verlies terecht of onterecht. Het is makkelijk om iemand die je niet kent aan de schandpaal te hangen. Ik heb hem terug gehaald ik heb hem zijn excuses aan Tarzan en zijn coach laten aanbieden. Ook als coach heb ik dat gedaan, wat kan ik nog meer doen op zo'n moment.
    zegt al genoeg dat hij door jouw moest worden verplicht om zijn excuses aan te bieden aan tarzan

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik vindt het belachelijk dat iemand (guest) de vergelijking trekt met een zinloos geweld situatie van mijn leerling die bruut is doodgestoken in zijn rug samen met een vriendin die zwaargewond is. Ik hoop dat, dat duidelijk is en daar wil ook niets meer over horen anders is het voor mij afgelopen om nog te reageren.
    de strekking was meer bedoelt dat je dan juist in de nagedachtenis een sportieve avond verwacht van zijn sportmaat

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jammer dat er op het forum niets wordt gezegd over het feit dat ik van Budo Academy Physical 13 man had vechten waarvan er 12 wonnen met 4 prof wedstrijden. Ook al zijn het geen forum broeders toch knap lijkt mij.
    Ook de prestatie van Audrey die met een gescheurde meniscus na een wedstrijd in Letland toch vecht zonder mobiliteit en wint. Fighting spirit?
    ja feli erg knap

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik hoop dat mijn uitleg iets verduidelijkt en dat door het voorval de schoonheid van het gala niet vergeten wordt.
    Natuurijk gebeuren er negatieve zaken maar laten we ook niet de positieve dingen vergeten zoals de explosieve wedstrijd van Matthieu, ik lees daar niet over .
    Het leek wel of er een katapult werdt afgeschoten hoe vonden julie dat?
    Ik hoop dat jullie wel genoten hebben van deze topavond
    Groet en respect
    vaak is het zo dat een negatieve voorval(jouw vechter) het positieve overklast (jouw vechters

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Andre
    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    dus we mogen wel een mening hebben over leuke dingen, maar niet over niet-leuke dingen?
    Dat is natuurlijk onzin,als jij er bij was mag je er zeker een mening over hebben. En deze ook uiten,maar wat jammer is ,is dat er nog 30 man een hele goede en wel sportieve wedstrijd hebben gevochten die nu een beetje door dit insident worden vergeten .
    En jij weet ook wel wat er bedoeld word.

    Andre
    Natuurlijk, maar je mag het je eigen vechter ten zeerste kwalijk nemen dat dit leuke gala overschaduwd wordt door dit incident.
    C'est tout.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •