MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 20 FirstFirst ... 71314151617181920 LastLast
Results 401 to 425 of 477
  1. #401
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by migyur!
    Weet je wat het is, je kan wel leuk zeggen terug sturen enzo. Maar die landen waarnaar je ze terug stuurt willen hun ook niet.
    Dus je kan ze niet zomaar ergens dumpen want dan krijg je ruzie met de desbetreffende land..
    Geen probleem, onze vriend George neemt dat voor zijn rekening.
    "We're gonna smoke them out.."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Hiermee geef je dus het recht van vrije meningsuiting op (waar Theo en Pim juist zo voor waren) en tevens ga je voorbij aan één van de (Europese) mensenrechten, namelijk het recht dat je, wanneer er een vervolging tegen je is ingesteld, voor onschuldig wordt gehouden totdat je schuld in rechte is komen vast te staan. Als je hiermee begint dan is het einde zoek.

  3. #403
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Correctemundo.

    Je kunt mensen niet als schuldig aanmerken en van het verwachten dat ze
    maar even bewijzen dat het niet zo is. Dat heet omgekeerde bewijslast.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #404
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Hiermee geef je dus het recht van vrije meningsuiting op (waar Theo en Pim juist zo voor waren) en tevens ga je voorbij aan één van de (Europese) mensenrechten, namelijk het recht dat je, wanneer er een vervolging tegen je is ingesteld, voor onschuldig wordt gehouden totdat je schuld in rechte is komen vast te staan. Als je hiermee begint dan is het einde zoek.
    Ik zit vol woede en verdriet.
    Het einde is al zoek sinds de mens op deze aardkloot leeft.
    Soms moet je beslissingen nemen die niet altijd te rechtvaardigen zijn maar wel keuzes zijn die ten goede komen van de mens.

  5. #405
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Dat heet omgekeerde bewijslast.
    ter vergelijking dat is wat die bloedhond van een Koos Spee nu doet !
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #406
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey
    Correctemundo.

    Je kunt mensen niet als schuldig aanmerken en van het verwachten dat ze
    maar even bewijzen dat het niet zo is. Dat heet omgekeerde bewijslast.
    Omgekeerde bewijslast komt wel voor, alleen niet op deze manier.

  7. #407
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    @ Guru..
    Met alle respect man.. Maar als je er nu pas achterkomt hoe het werkt op deze planeet.. Pak een 9mm en knal jezelf voor je harses.. Want geloof me.. Dit is het
    topje van de ijsberg..

    Dit is allemaal zwaar verrot.. Maar er zijn (en dit betreur ik ten zeerste) nog veel
    veeeel VEEEEL ergere dingen aan de hand op deze aardkloot.

    Stalin zei het erg pakkend:
    One Death is a Tragedy.. One million a statistic.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  8. #408
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Hiermee geef je dus het recht van vrije meningsuiting op (waar Theo en Pim juist zo voor waren) en tevens ga je voorbij aan één van de (Europese) mensenrechten, namelijk het recht dat je, wanneer er een vervolging tegen je is ingesteld, voor onschuldig wordt gehouden totdat je schuld in rechte is komen vast te staan. Als je hiermee begint dan is het einde zoek.
    NIet helemaal waar... ik heb het ook niet over de kruimeldiefjes/mafiosi etc.... en je kan, net zoals in de US (nooit gedacht dat ik ons zou verglijken met hun...hahaha... whow) speciale wetten maken mbt Terrorisme, waar dit een onderdeel van is.... kijk, ze zijn niet voor niks verdacht.......je kan niet met alles wachten totdat er actie geweest is van die kant om er dan pas op reageren vanuit Justitie....Hier zullen regels/wetten voor moeten komen...

  9. #409
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Als je dat al zou willen doen, dan kan dat alleen op Europees niveau (Europese wetten gaan voor nationale). Maar goed, je zegt dus we draaien de boel om alleen indien er sprake is van vermeend terrorisme omdat ze niet voor niks verdacht zijn. Ik weet niet of je het je nog kan herinneren, maar een week of wat geleden werd een (compleet) Marokkaans gezin vastgezet. Achteraf bleek dat het OM het toch bij het verkeerde eind had. Stel nu dat je zegt we draaien het om, dan zou je dus de situatie creëeren dat het OM lekker kan niksen en wachten tot deze mensen hun onschuld bewijzen. Joost mag weten hoe ze dat voor mekaar krijgen. Het is de taak van het OM om te bewijzen voor de rechter dat de verdachte schuldig is aan het te laste gelegde feit en niet andersom.

  10. #410
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ik kwam net iets bizars tegen

    de aansalg op de wtc in de vs was op 11-9 of terwijl 911 (alarmnummer)


    de moord aanslag op theo van gogh was op 2-11 ofterwijl 112 (ons alarm nummer.)

    Ik ga iig niet meer op deze data op reis in de toekomst.

    Ik hoop dat de rechters dit ook kunnen gebruiken om aan te tonen dat de dader geen gek is maar iemand die het uitvoerig heeft gepland. tis namelijk te toevallig lijkt me.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  11. #411
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Als je dat al zou willen doen, dan kan dat alleen op Europees niveau (Europese wetten gaan voor nationale). Maar goed, je zegt dus we draaien de boel om alleen indien er sprake is van vermeend terrorisme omdat ze niet voor niks verdacht zijn. Ik weet niet of je het je nog kan herinneren, maar een week of wat geleden werd een (compleet) Marokkaans gezin vastgezet. Achteraf bleek dat het OM het toch bij het verkeerde eind had. Stel nu dat je zegt we draaien het om, dan zou je dus de situatie creëeren dat het OM lekker kan niksen en wachten tot deze mensen hun onschuld bewijzen. Joost mag weten hoe ze dat voor mekaar krijgen. Het is de taak van het OM om te bewijzen voor de rechter dat de verdachte schuldig is aan het te laste gelegde feit en niet andersom.
    Mee eens..... goed argument.... :P
    Daarom komt de politiek hier ook niet uit nu..... maar wat dan?? hoe moeten we dit oplossen?? (alleen serieus graag!!)

  12. #412
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Offtopic:

    Als je weet wat er op 11-9 in de VS allemaal gefaked is...

    Ontopic:

    Een uur na de eerste berichten kreeg ik ineens deze oneliner:

    Pas je in Nederland niet op je woord , dan moet je leven met het risico dat je stem in de kiem word gesmoord
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  13. #413
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Het is heel erg moeilijk. Een idee zou bijvoorbeeld zijn het constant volgen van deze verdachten. En met constant bedoel ik dan 24u per dag. Zodra ze een misstap begaan: oppakken. Ik geef meteen toe dat het bijzonder arbeidsintensief is, maar gelet op de grootte van de groep en de belangen die er op het spel staan zeker de moeite waard. Ik heb gemerkt dat er bijzonder veel Marokkanen zijn die fel, maar dan ook fel tegenstander zijn van deze radicalen. Wellicht zou je deze personen kunnen bewegen te infiltreren binnen de groep zodat je direct kunt ingrijpen. Timing zal daarbij van essentieel belang zijn om zonder slachtoffers, toch van een strafbare poging dan wel voorbereiding van een misdrijf te kunnen spreken. Indien poging kan worden bewezen dan geldt een maximum straf van 2/3 van de hoofdstraf welke op het misdrijf gesteld. Bij voorbereiding is dat ½. Als we het dan over moord hebben dan hebben we het toch het betreffende deel van 20 jaar. In geval van levenslang geldt bij poging max. 15 jaar en bij voorbereiding 10 jaar.

    Dit is maar één idee, maar ik denk dat er nog wel meer te bedenken valt door de creatieve geesten.

  14. #414
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    'Paspoort kwijt bij ernstig geweld'

    Uitgegeven: 4 november 2004 12:12
    Laatst gewijzigd: 4 november 2004 13:52

    DEN HAAG - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) zoekt naar mogelijkheden om mensen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap te ontnemen, als zij zich te buiten zijn gegaan aan ernstige geweldsmisdrijven. Dat heeft de bewindsvrouw donderdag gezegd tijdens de behandeling van haar deel van de begroting van Justitie.

    Het kabinet stemde deze zomer al in met maatregelen om terroristen met een dubbele nationaliteit het Nederlanderschap af te pakken. Het Tweede-Kamerlid Wilders (Groep Wilders) wil dat ook mogelijk maken bij mensen die ernstige geweldsdelicten hebben begaan. Verdonk zegde hem toe dat ze dat gaat onderzoeken.

    Het is niet mogelijk om iemand met alleen de Nederlandse nationaliteit het paspoort af te pakken, omdat die persoon dan statenloos wordt.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  15. #415
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zat ik er dan niet ver vanaf voor wat betreft ik schreef over het 'afpakken' van de Nederlandse nationaliteit. In principe ben ik niet voor het afpakken van de Nederlandse nationaliteit, omdat je dit ook niet bij Nederlanders kunt doen. Daarnaast denk ik dat het ook op z'n zachtst gezegd vreemd is iemand uit te zetten die in Nederland is geboren omdat hij toevallig naast zijn Nederlandse paspoort een Marokkaans paspoort heeft (omdat z'n ouders uit Marokko komen).

    Echter, in het geval van zo’n moslim extremist denk ik er iets anders over. Je kunt denk ik wel stellen dat dit figuren zijn het hier kennelijk toch niet naar hun zin hebben, zich hier niet kunnen aanpassen en liever bij ‘hun eigen volk zitten’. Van het woord integratie hebben ze nog nooit gehoord, zelfs niet in de zin van 'houden aan de hier geldende regels'. In die gevallen vraag ik me ook af of je wel kunt spreken van ‘Nederlander’.

  16. #416
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Marokkanen spugen op portret Van Gogh
    Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Telegraaf
    Gepubliceerd: donderdag 4 november 2004 @ 12:39
    -Rick, D-mike-E en FSF-Moses hadden ons via de nieuws-submit te melden:

    Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

    De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst."

    Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.

    Volgens mij houden we elkaar voor de gek met 150 extremisten. Ik denk dat het er wel ietsjepietsje meer zijn getuigende dit persbericht.

  17. #417
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    je hebt extremisten en meelopers

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #418
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    je hebt extremisten en meelopers
    Meelopers zijn de voedingsbron voopr extremisten Kev.
    Niemand word als extremist geboren.

  19. #419
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    het zijn er ook meer

    veel meer, als je de moord goedkeurt of begrijpt en toejuicht ben je IMO namelijk ook een extremist. Ik schat het ware aantal moslimextremisten op minimaal 20.000 in ons kleine landje.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  20. #420
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    dat het meerendeel van die 20.000 te laf oud of dom is om zelf een aanslag te plegen maakt natuurliijk niks uit. Het blijven moslimextremisten
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  21. #421
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Marokkanen spugen op portret Van Gogh
    Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Telegraaf
    Gepubliceerd: donderdag 4 november 2004 @ 12:39
    -Rick, D-mike-E en FSF-Moses hadden ons via de nieuws-submit te melden:

    Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

    De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst."

    Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.

    Volgens mij houden we elkaar voor de gek met 150 extremisten. Ik denk dat het er wel ietsjepietsje meer zijn getuigende dit persbericht.
    whow en Iwan wordt paranoia.....wow..... come on....dit zijn dus gewoon die kutmarrokaatjes die niks beter te doen hebben, niks met extremisten te maken..... die gasten treiteren ook de schilder die daar in de straat aan het werk is...... niet overdrijven he??!!! come on...

  22. #422
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ook die mogen er van mij uitgetrapt worden.

    Leer eerst maar eens wat (Nederlandse) normen en waarden.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  23. #423
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    whow en Iwan wordt paranoia.....wow..... come on....dit zijn dus gewoon die kutmarrokaatjes die niks beter te doen hebben, niks met extremisten te maken..... die gasten treiteren ook de schilder die daar in de straat aan het werk is...... niet overdrijven he??!!! come on...
    ---OT

    Hey guest, zou je niet even lid kunnen worden? Je post heel erg vaak en het is makkelijker voor andere leden om te zien met wie ze nou eigenlijk praten


    Dit is overigens geen aanval o.i.d.

    ---/OT

  24. #424
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ook die mogen er van mij uitgetrapt worden.

    Leer eerst maar eens wat (Nederlandse) normen en waarden.
    weet je wat het leuke is...dat zijn gewoon jochies die hier geboren zijn en opgegroeid.... waar trap je ze dan heen??
    Was het maar zo simpel telekids nivo he Ashi??? come on...

  25. #425
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by ashi76
    Ook die mogen er van mij uitgetrapt worden.

    Leer eerst maar eens wat (Nederlandse) normen en waarden.
    weet je wat het leuke is...dat zijn gewoon jochies die hier geboren zijn en opgegroeid.... waar trap je ze dan heen??
    Guest = idd correct, je kunt ze niet zomaar uittrappen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •