MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 119
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Heel goed verslag waar ze bij fighttalk blijkbaar jaloers op zijn aangezien ze al 3 keer een door mama gepostte link verwijderd hebben.
    zielig hoor.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Triker
    Jullie hebben er weer mooi werk van gemaakt :thumbs:
    jij ook :thumbs:

    http://www.xs4all.nl/~triker/rings1/index.htm

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #53
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    +Kut
    Posts
    608
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag en vette fotoreportage, mooi werk !!!!
    MrMiyagi sais "Ja Zegge!?"

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Wederom een vet verslag :thumbs:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks guys!

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    wat jammer ... mutlu mutlu

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Hier een klein verslag van de partijen van onze jongens, zoals ik ze heb gezien:


    Umit Karakose -64kg Thanit Im-On MTK-C 3x2
    (Van de Vathorst) (Angelo Meola)
    Oh oh oh, wat een partij!! Thanit is een Thaise jongen die hier tien jaar geleden op zijn achtste naar toe is gekomen. Dit was zijn allereerste C-partij en dan meteen tegen Umit van van de Vathorst, die volgens mij al bijna B-klasse is. Thanit liet zich niet afschrikken en ging er voor. Leuke combinaties van lowkicks afgewisseld met hoge trappen. Zoals hierboven al werd vermeld, Thanit staat er ook echt als een Thai te vechten, prachtig om te zien. Thanit heeft de overwinning uiteindelijk naar zich toe gehaald doordat hij heel vaak met lowkicks (en hoge trappen) wist te scoren. Ook het bokswerk zat goed moet ik zeggen. Voor Jeru: Thanit kwam op met een nummer van Carabau (erg cool).
    Ps. Karakas, wat zei ik je

    Kevin Leuhery -70kg Maik Kubacki MTK-C 3x2
    (Tabonon) (Angelo Meola)
    Maick heeft mijns inziens de eerste twee rondes gewonnen, maar liet de derde ronde liggen. Zou wat mij betreft genoeg moeten zijn voor een beslissing, maar het mocht niet zo zijn. Trouwens top dat Maick heeft gevochten, want hij heeft in Nieuwegein een flinke blessure opgelopen aan zijn scheenbeen.

    Paul Oguchukwa -100kg Tim Mekkelholt RF-NW 2x3 (opgave)
    (Vos Gym) (Angelo Meola)
    Deze partij verliep zoals ik had verwacht. Staande zullen er weinig mensen zijn die Tim wat kunnen maken. We hadden dan ook afgesproken geen risico’s te nemen op de grond en gewoon te controleren. Dat ging top. Tim controleerde Paul vanuit een closed guard wanneer ze op de grond terecht kwamen en op een gegeven moment pakte Tim zelfs de mount. Vanuit de mount stootte Tim op het lichaam van Paul en dat ging dus ook goed. Staande ging de partij zoals ik had verwacht: duwtrappen, draaitrap, stoten en keiharde lowkicks waar de partij uiteindelijk ook op is gewonnen.

    Ross Salih -70kg Remko Hisken MTK-C 3x2
    (Combat Club) (Angelo Meola)
    Hier kan ik kort over zijn: onterechte jurybeslissing. De mensen die aanwezig zijn geweest zullen die kunnen beamen. Remko oefende druk uit op zijn tegenstander en wist hem goed te raken. Zijn tegenstander ging in de achteruit en scoorde een stuk minder dan Remko. Deze partij moet absoluut nog een keer overnieuw worden gedaan!

    Cem Senol -100kg Roy Dijkshoorn MTK-C 3x2 (KO)
    (Kamakura) (Angelo Meola)
    Roy Dijkshoorn heeft een tijdje niet gevochten. Zijn laatste partij in Nieuwegein won hij binnen een minuut doordat zijn tegenstander z’n schouder uit de kom had. Zonder deze partij is het voor hem dus een jaar geleden dat hij heeft gevochten. Gelukkig was daar niks van te zien in de ring. Roy ging vol voor de winst en scoorde met, als ik me niet vergis, een linkerhoek een hele brute ko. Achteraf is Roy nog even bij z’n tegenstander geweest en gelukkig ging het weer wat beter.

    Zoubai -80kg Chico Martinez RF-A 2x5 (Guillotine choke)
    (Frankrijk) (Angelo Meola)
    En dan de partij van de avond: Chico vs Zoubai. Laatstgenoemde werd gevolgd door het Franse Canal+, i.v.m. een documentaire. De opkomst van Chico was zoals we dat van hem zijn gewend. Het publiek ging dan ook uit z’n dak toen ‘El Toro’ opkwam en, zoals later bleek, niet onterecht. De staredown duurde ongeveer een halve minuut en de heren stonden met hun voorhoofden tegen mekaar gedrukt. De partij begint goed. Op een gegeven moment scoort Chico met een rechtse directe waardoor Zoubai op zijn achterste belandt. Gelukkig voor laatstgenoemde staat hij meteen weer op waardoor hij geen 8 tellen krijgt. Zoubai neemt Chico naar de grond, maar Chico controleert goed en geeft Zoubai geen kans. De partij wordt staande hervat en dan gebeurt het........ Chico geeft een linker directe meteen gevolgd door een keiharde rechtse backfist. Resultaat: Zoubai plat en wordt aangeteld. Zoubai is een harde jongen en gaat toch door. Hij neemt Chico naar de grond en Chico neemt hem slim in de guard en zet z’n choke aan. Zoubai klopt af en Chico is de zeer terechte winnaar.


    Al met al was dit een topgala! Ik heb geen enkele vechtpartij buiten de ring meegemaakt, het publiek was bijzonder sportief en enthousiast en ik heb ze geen enkele keer horen fluiten, ja behalve bij die geweldige rondemiss (nog beter dan die uit Almere en dat zegt heel veel). Organisatie was goed geregeld: het gala begon exact om 17.00u en eindigde tussen 22.00u en 22.30u. Veel mensen van mixfight.nl waren aanwezig, helaas heb ik niet iedereen persoonlijk gezien. De mensen die ik heb gezien zijn o.a.: Hunter, Mama, Mickey, Pigdog, Angelo, Simon Rutz, Snakeman, Marb aka el Diablo, Maximus, Mad Max, Roob, Appelsap, Norma, Dragontail, The Violator, Golfcor, Jagro, Hiskens (die weleens als guest aanwezig is ), Bam bam, Loco, Mits (geloof ik), Demolition man, Triker en nog enkele anderen.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt mamma en hunter. Hele mooie foto's. Ik vond het zelf een leuke partij om te doen. Hoop dat jullie er met mijn volgende partij weer bij zijn voor zulke mooie foto's. Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. Hij melde meteen dat ik psycholigisch al in mijn nadeel was.
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Aleide
    Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. .
    Ik vond het cool hoor Aleide :thumbs:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    mooi verslag
    ringsports
    eat your heart out
    :-)

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aleide
    Bedankt mamma en hunter. Hele mooie foto's. Ik vond het zelf een leuke partij om te doen. Hoop dat jullie er met mijn volgende partij weer bij zijn voor zulke mooie foto's. Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. Hij melde meteen dat ik psycholigisch al in mijn nadeel was.
    Aleide, ik heb een gedeelte van je partij gezien en vond het erg leuk om te zien, terwijl ik normaal gesproken niet echt van damespartijen hou! Jij en Caby hebben er een mooie partij van gemaakt. Wanneer moet je weer vechten?

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aleide
    Bedankt mamma en hunter. Hele mooie foto's. Ik vond het zelf een leuke partij om te doen. Hoop dat jullie er met mijn volgende partij weer bij zijn voor zulke mooie foto's. Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. Hij melde meteen dat ik psycholigisch al in mijn nadeel was.
    En dat meende hij ook echt he. Je gaat me toch niet wijs maken dat jij dacht dat hij serieus was. Er wordt hier wel erg vaak op fighttalk afgegeven. Waarom komen jullie er uberhaupt als jullie het niks vinden.

    Voor de rest inderdaad een erg netjes verslag.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    Mijn dank is groot!!!!

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Aleide
    Bedankt mamma en hunter. Hele mooie foto's. Ik vond het zelf een leuke partij om te doen. Hoop dat jullie er met mijn volgende partij weer bij zijn voor zulke mooie foto's. Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. Hij melde meteen dat ik psycholigisch al in mijn nadeel was.
    En dat meende hij ook echt he. Je gaat me toch niet wijs maken dat jij dacht dat hij serieus was. Er wordt hier wel erg vaak op fighttalk afgegeven. Waarom komen jullie er uberhaupt als jullie het niks vinden.

    Voor de rest inderdaad een erg netjes verslag.
    Rustig hoor. Hij post dat toch, dan mag ik daar toch iets op zeggen. Ik geef helemaal niet af op fighttalk want ik zit daar net zo graag maar ik vond dat gewoon een beetje zielig. Vooral om dat ik ook al maanden een fighttalk-keycoard aan mijn sleutelbos heb hangen.
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by Aleide
    Bedankt mamma en hunter. Hele mooie foto's. Ik vond het zelf een leuke partij om te doen. Hoop dat jullie er met mijn volgende partij weer bij zijn voor zulke mooie foto's. Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. Hij melde meteen dat ik psycholigisch al in mijn nadeel was.
    Aleide, ik heb een gedeelte van je partij gezien en vond het erg leuk om te zien, terwijl ik normaal gesproken niet echt van damespartijen hou! Jij en Caby hebben er een mooie partij van gemaakt. Wanneer moet je weer vechten?
    Thanx. Weet nog niet wanneer ik moet vechten. Wordt pas in het nieuwe jaar denk ik. Heb het een beetje druk met school.
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Beetje offtopic, maar wat doe je precies qua opleiding?

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Hey Aleide!

    Leuk dat je ff post! Ik vond je het Tshirt iig waardig!
    Zag er stoer uit op dat grote scherm! De opkomst mocht er dan ook wezen!

    Zowiezo leuk jou en je vriendin even gesproken te hebben..
    Hoewel ze de volgende keer dr broek wel aan mag houden
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    leuk verslag :thumbs:

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by auw
    wat jammer ... mutlu mutlu
    Sorry, heb mijn best gedaan!!

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Fijn om te horen dat Chico Martinez heeft gewonnen!

  21. #71
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by Aleide
    Bedankt mamma en hunter. Hele mooie foto's. Ik vond het zelf een leuke partij om te doen. Hoop dat jullie er met mijn volgende partij weer bij zijn voor zulke mooie foto's. Beetje jammer dat rocket van fighttalk het niet echt kon hebben dat ik met een mixfight shirt op kwam. Hij melde meteen dat ik psycholigisch al in mijn nadeel was.
    Aleide, ik heb een gedeelte van je partij gezien en vond het erg leuk om te zien, terwijl ik normaal gesproken niet echt van damespartijen hou! Jij en Caby hebben er een mooie partij van gemaakt. Wanneer moet je weer vechten?
    Wat mankeert er aan damespartijen?
    Heb je wel eens slooppartijdn gezien. Moet je een keer met onze dames meegaan. Die doen niet onder voor 'grote' jongens partijen.

  22. #72

    Default

    goede avond,

    zeer mooie gala en natuurlijk vette verslagen!!!

    maar ik vind dat de jury de volgende keer wat beter moet gaan opletten, want er zijn partijen waarbij de jury hele grote fouten heeft begaan... waar onder de 1ste partij. dat was heel erg jammer!! Umit was de absolute winnaar want er waren gewoon momenten waarbij die thai gewoon stil bleef staan en maar wachtte op de bel....ik vind dat Mutlu had moeten winnen want pas na de derde ronde begon mutlus tegenstander te boksen,,, maarja gebeurt is gebeurt!!!

    nogmaals het was een leuk galatje

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Aleide, heb je jouw partij toevallig op video staan? Zou leuk zijn als je die kon posten. Ik was helaas niet aanwezig en heb e.e.a. dus moeten missen .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen bedankt voor de positieve berichten en het leuke verslag!!!!
    Ik ben een beetje laat met reageren, maar had weinig tijd en ik had wat problemen met mijn internet.
    Dankzij het gezellige publiek en de vechters hebben we een supergala neer kunnen zetten.
    Volgend jaar november komt er natuurlijk een vervolg....
    Ook de mensen die foto's/verslagen hebben gemaakt wilde ik bij deze bedanken.
    Mama, Hunter, Triker, Sjouwke en iedereen die daaraan mee heeft gewerkt!
    TOP!!! :mrgreen:

    Groeten,

    Angelo (die moe maar tevreden terugkijkt op een geslaagde zondag)
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    @ Born As A Thug: Allereerst welkom op het forum

    Er zaten een aantal partijen bij waarbij ik ook zo m’n twijfels had m.b.t. de juistheid van de uitslag van de partij. De partij tussen Umit en Thanit was er daar toch echt niet een van. Thanit scoorde gewoon meer met lowkicks en hoge trappen. Ook met stoten kwam hij volgens mij beter door. Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik misschien niet helemaal objectief ben, maar toch denk ik dat de (grote) meerderheid van het publiek met me eens is dat Thanit de terechte winnaar was.

    @DragonTail:
    Met vrouwenpartijen is niks mis, er mankeert ook niks aan, maar ik ben er normaal gesproken niet zo gek van. Is gewoon een kwestie van smaak en zegt niks over de prestaties van vrouwen. De stijl van sommige vrouwen, waaronder die van Aleide en Caby, spreekt me toch aan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •