MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 78
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Fedor pakt Crocop. Zijn stijl ligt hem niet en Crocop heeft echt heeeeeel veeel moeite met snelle en harde vuisten.

    Fedor is veel malen sterker dan Crocop. Kijk eens hoe makkelijk Fedor zichzelf uit een klem trekt en hoe hij Nog gooit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    Quote Originally Posted by redjuh
    niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.
    Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......
    ja maar hunt heeft nu 2 partijen gedraaid tegen light heavyweights en 1 tegen ja... nou laat ik dat niet gaan benoemen. cro cop heeft tegen de grootsten gestaan. bovendien is hunt nog eens 20 kg zwaarder dan cro cop en heeft hij een mma record van 2-1

    ik ben het derhalve helemaal niet met je eens

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    ja maar hunt heeft nu 2 partijen gedraaid tegen light heavyweights en 1 tegen ja... nou laat ik dat niet gaan benoemen. cro cop heeft tegen de grootsten gestaan. bovendien is hunt nog eens 20 kg zwaarder dan cro cop en heeft hij een mma record van 2-1

    ik ben het derhalve helemaal niet met je eens
    Redjuh is zeer zeer correct! :roll:

    Quote Originally Posted by Nicky
    Fedor pakt Crocop. Zijn stijl ligt hem niet en Crocop heeft echt heeeeeel veeel moeite met snelle en harde vuisten.

    Fedor is veel malen sterker dan Crocop. Kijk eens hoe makkelijk Fedor zichzelf uit een klem trekt en hoe hij Nog gooit.
    Maar bij MMA komt nu eenmaal meer kijken dan alleen dÃ*t!

    Wanneer Crocop Fedor een keer goed raakt is het ook over en uit met Fedor...

    (naast Fedor) heeft niemand zulke reflexes als Crocop imo...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    met zijn left hk heeft cro cop zelfs Nog. bijna gepakt. hij kon alleen nog maar een tijdje in de guard blijven liggen. hier kan fedor ook tegenop lopen.

    echter... ik denk niet dat cro cop fedor gaat pakken.
    fedor kan het spelletje het beste dirigeren van iedereen.
    denkt ie dat ie maar 'ns niet naar de grond moest gaan (tegen nog 2x), dan blijft ie staan en krijg je hem niet op de grond.
    denkt ie van nou ik ga ff rustig naar de grond, doet ie dat ook (tegen coleman, randleman, ogawa om maar es voorbeelde te gebruiken van de laatste tijd)

    om fedor te pakken heb je gewoon minstens 2 man nodig. van die overtuiging ga ik uit na 31-12-2004

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    kijk even, haal 3 x diep adem, en zeg tegen jezelf... 'ellejaises wat een fucking bruut record heeft die gast' .
    dan realiseer je je dat hij absoluut de #1 contender is voor de show in mei (mei was het toch of maar)

    Win Kevin Randleman Submission (Guillotine Choke)
    Win Josh Barnett Submission (Injury)
    Win Aleksander Emelianenko KO
    Win Shungo Oyama TKO (Strikes)
    Win Hiromitsu Kanehara Decision (Unanimous)
    Loss Kevin Randleman KO (Punches)
    Win Yoshihisa Yamamoto TKO (Strikes)
    Win Ron Waterman TKO (Strikes)
    Loss Antonio Rodrigo Nogueira Submission (Armbar)
    Win Dos Caras Jr. KO
    Win Igor Vovchanchyn KO (Head Kick)
    Win Heath Herring TKO (Strikes)
    Win Kazuyuki Fujita Decision (Unanimous)
    Win Kazushi Sakuraba TKO (Eye Injury)
    Draw Wanderlei Silva Draw
    Win Yuji Nagata TKO (Punches)
    Draw Nobuhiko Takada Draw
    Win Kazuyuki Fujita TKO (Cut)

    'nuff said

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Rejuh, je hebt gelijk, maar niemand is zo blind als hij die niet zien wilt... :|


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    yup u iz so correct

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen ziet alleen maar de linker hoge trap van crocop en persoonlijk vind ik dat voor mensen die zich in K1 en MMA verdiepen nogal kortzichtig. Als je je beter verdiept kan je zien dat crocop naast zijn mma record van 14-2-2 en een K-1 record van 23-7-0 een amateur boksrecord van 40-5-0 heeft waarvan hij er 31 voortijdig heeft beeindigd. Komop. Crocop kan ook met zijn vuisten het een en het ander voor elkaar krijgen. Fujita is zeker niet te enige die fedor kan rocken. Ik hoop dat crocop het lukt, hij is zo vastberaden ik gun het hem simpelweg.

    Tuurlijk is er een grote kans dat fedor wint, maar voor crocop is er zeker weten een kans. Kijk eens wat die met stoten bij alexander voor elkaar kreeg. Het eindigde welliswaar op de trap, maar het begon net een jab, opstoot. Daardoor begon Alex te wankelen.

    Op dit forum zitten duidelijk enkele crocop haters die te blind zijn om de feiten te zien, en een individu dat graag mensen laat happen of niet Pranq heheheh. Een record spreekt voor zich, pure duidelijke feiten.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    kijk over die box info beschikte ik nog niet :thumbs:

    als cro cop abu dabi nou ook nog eens zou hebben gewonnen, hadden we iemand die door fedor zijn schoenen nog niet eens zou laten poetsen.

    maar goed dat is niet zo...

  10. #60
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    @ Tha Virus,

    Ik heb al eerder gezegd dat ik Crocop graag tegen Fedor wil zien knokken, en ik vind ook heus wel dat ie dat nu heeft verdiend...hij heeft ondertussen zonder twijfel een mooi record opgebouwd...

    Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick.. Hij is een vechter die op de goeie weg is maar hij is er nog niet, hij wint van de subtop maar van de toppers kan ie (nog) niet winnen..

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    @ Tha Virus,

    Ik heb al eerder gezegd dat ik Crocop graag tegen Fedor wil zien knokken, en ik vind ook heus wel dat ie dat nu heeft verdiend...hij heeft ondertussen zonder twijfel een mooi record opgebouwd...

    Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick.. Hij is een vechter die op de goeie weg is maar hij is er nog niet, hij wint van de subtop maar van de toppers kan ie (nog) niet winnen..
    en de top zijn volgens jou die 4 vechters??..
    eentje heeft ie al van gewonnen( niet overtuigend dat weet ik)
    kharitonov zie ik nooit winnen van cro cop
    ik denk dat cro cop nu ook van nog kan winnen
    en fedor wordt wat moeilijker. maar ik geef hem wel n kans

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    @ Tha Virus,

    Ik heb al eerder gezegd dat ik Crocop graag tegen Fedor wil zien knokken, en ik vind ook heus wel dat ie dat nu heeft verdiend...hij heeft ondertussen zonder twijfel een mooi record opgebouwd...

    Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick.. Hij is een vechter die op de goeie weg is maar hij is er nog niet, hij wint van de subtop maar van de toppers kan ie (nog) niet winnen..
    Duidelijk...

    We zullen zien...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq
    @ Tha Virus

    Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick..
    wahahah ik had jou ook gekwalicificeerd als de jongeman die mensen wil laten happen op zijn opmerkingen. jij snapt hem wel lijkt mij

    maar er zitten op Mixfight overduidelijk wel enkele crocop haters

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Crocop verdient zeker een kans, maar hij krijgt dik pak slaag van Fedor. Lijkt mij wel heel leuk om te zien :mrgreen:

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    303
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is er niemand die twijfeld aan de vecht-kwaliteiten van Mirco. Ik iig niet. Waar ik wel aan twijfel is zijn mental-state. 2 jaar achter elkaar was hij de "te kloppen man" in K1. Maar puntje bij paaltje verloor hij. Het HW-toernooi van afgelopen jaar gold Mirco als 1 van de drie topfavorieten. En loopt tegen een zware randleman vuist op.
    Mijn punt is het volgende.
    Als het er echt op aan komt laat CroCop het afweten.

    Neemt niet weg dat ik vindt dat hij een partij tegen Fedor verdiendt. Al was het maar omdat ik verder niet weet wie er nog een kans maakt, of moet krijgen tegen Fedor.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default


  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    hahaha lache man :mrgreen:

  18. #68
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    grappig , die foto!!

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Ook zonder die tekst zegt die foto ongeveer hetzelfde als met die tekst...

    Zo beter?


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    jaja virus :roll:


    hhmm ik ga keihard lachen als Cro Cop Fedor pakt. Andersom/evengoed alsnog ga ik genieten van een wereldse partij :thumbs:

    Tijd voor fedor om een keer geslagen te worden, dat heeft iedereen een keer nodig. Koekje van eigen deeg. Net als Silva laatst.

  21. #71
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    lol @ foto, maarja ik ben voor crocop en hij maakt natuurlijk kans he... ik vind hem nml beter als nog

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is heel goed maar Crocop is beter

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    crocop gaat de titel pakken en dan gaat hij terug naar k-1 en geeft hij bonjaski een pak rammel en pakt daar ook de titel en schrijft geschiedenis. denk ik...

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Deze guest heeft veel verstand van zaken :thumbs:

  25. #75
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    267
    vCash
    126000

    Default

    Laat Cro Cop maar eerst een re-match vechten tegen Nog.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •