MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Van den Herik: 'Bod op Kuyt afgeslagen'

    Van den Herik: 'Bod op Kuyt afgeslagen'
    14-01-2005 18:42:51

    Feyenoord heeft in de maand december een bod van tien miljoen euro van een buitenlandse club op Dirk Kuyt afgeslagen, wist Jorien van den Herik op de nieuwjaarsspeech te melden. De voorzitter van de Rotterdamse club zette de traditie van zijn jaarlijkse scherpe rede voort, waarin logischer wijze voormalig minister Benk Korthals er ook van langs kreeg.

    Van den Herik wilde niet verklaren welke club het was. Dat wordt waarschijnlijk volgende week wel bekend, als de Feyenoord Krant uitkomt. Bekend was dat Atletico Madrid belangstelling in de veel geprezen aanvaller had.

    De veel in opspraak geweeste Van den Herik klaagde dit jaar over – wat hij noemde - 'het systeem in Nederland'. Dit zou Feyenoord de afgelopen tien jaar maar liefst 25 miljoen euro hebben gekost. "Daar hadden we tien jaar lang Zinedine Zidane voor in De Kuip kunnen laten voetballen."

    Niet geheel onterecht haalde Van den Herik uit naar Benk Korthals. De voormalig minister van Justitie werd gekozen tot de nieuwe voorzitter van de Raad van Toezicht van de KNVB. "Daar kan ik met mijn pet niet bij."

    "Korthals achtervolgde mij persoonlijk zeven jaar lang ten onrechte", zei Van den Herik. Korthals stelde een onderzoek in naar de fraude bij Feyenoord en Van den Herik, maar volgens de laatst genoemde was er sprake ven een fiscale vraag. "Onbegrijpelijk daarom dat hij die functie bij de KNVB heeft gekregen. Bovendien heeft hij geen affiniteit met voetbal."

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Korthals

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gelezen dat het liverpool was.
    En zidane komt echt niet voor 2,5 per jaar!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Verkopen voor dat geld en met de opbrengst van kalou een heel nieuw elftal kopen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •