MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 110
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    ja smoelen maar weer :thumbs:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    was er laatst ook al niet zo'n lambal die vroeg hoe hij chi-ballen/stralen moest maken?

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ja, volgens mij is het zeker mogelijk. Alleen hou in gedachte dat bijv. bij Dragonball Z zelfs op zeer kleine schaal (in Dragonball) dat Krillin al 8 jaar had getraind bij de Shoalin Temple en Goku buitenaards is, dat betekend vertaald, dat zij de kracht hebben van ongeveer het 4 zoniet 10 voudige van een gewone mens.

    Dus het kan best zijn, dat we weten dat Chi/Ki is en dat we gewoon simpel weg (nog) geen kennis hebben hoe we die moeten vervormen, vasthouden of die versterken.

    Het is niet onmogelijk you know

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Qi Qong
    Ja, volgens mij is het zeker mogelijk. Alleen hou in gedachte dat bijv. bij Dragonball Z zelfs op zeer kleine schaal (in Dragonball) dat Krillin al 8 jaar had getraind bij de Shoalin Temple en Goku buitenaards is, dat betekend vertaald, dat zij de kracht hebben van ongeveer het 4 zoniet 10 voudige van een gewone mens.

    Dus het kan best zijn, dat we weten dat Chi/Ki is en dat we gewoon simpel weg (nog) geen kennis hebben hoe we die moeten vervormen, vasthouden of die versterken.

    Het is niet onmogelijk you know
    Als ik weer eens bij de Thai heb gegeten produceer ik de volgende dag meestal ook een brandende straal, maar ik denk niet dat dat is wat jij bedoeld.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    nee, king dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel meer de Ki/Chi/Qi te bundelen in een kleine bal en te kunnen versturen... Maar hou in gedachte bijv. bij Dragonball Z zelfs op zeer kleine schaal (in Dragonball) dat Krillin al 8 jaar had getraind bij de Shoalin Temple en Goku buitenaards is, dat betekend vertaald, dat zij de kracht hebben van ongeveer het 4 zoniet 10 voudige van een gewone mens. OK, veel dingen in Dragonball Z zijn overdreven of verzonnen, maar deze vergelijking geeft wel mooi weer dat het wel kan, omdat we denken dat alles al is bedacht en het maximum gehaald, maar mensen worden toch ook ouder, misschien neemt de hoeveel Ki (door midden van meer tijd voor training) ook wel toe..

    Je weet het nooit

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik had vroeger ook toverballen! Ben ze helaas tijdens het plompzakken kwijtgeraakt.....


  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    waarom koop je niet gewoon een stuiterbal met een flikkerlichtje das ongeveer hetzelfde.... :roll:

    pff om maar ff serieus erop in te gaan, we hebben genoeg meesters gehad in de tda en nu nog hmm en heel apart dat het ze nog steeds niet gelukt is mischien dat daarom de meeste mensen het zien als "onzin" (gewoon maar een ged8te hoor)

    enne realiseer je je eigelijk wel dat je je vragen baseerd op een fantasie-tekenfilm
    btw hoe oud ben je aangezien de groep mensen die hier meestal in geloofd rond de 8 tm 11 is

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    was DBZ niet gebaseerd op een waar gebeurd verhaal? :mrgreen:

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ja, Achter dragonball Z liggen zekere oostere vechtsporten achter, zoals met die Chi ook, Akira (achternaam weet ik niet) heeft het niet allemaal uit zijn vinger gezogen.

    Hij had/heeft duidelijke ideen over Chi/Ki en ik kan het niet geheel ongelijk geven, want we weten simpelweg niet, wat we nog meer met Ki kunnen doen

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    zoek dan ook gewoon een kungfu school op en ga het niet vragen bij een stel gasten die ringssporten doen.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Je kan het toch ook gewoon op een normale manier zeggen..

    Damn wat een trieste reacties..

    Respect voor elkaar... laat me niet lachen..

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Ki en Chi train je beide doorregelmatig bij de reverse scrotum grab ademhalings techniek (pfff, da's een leuke voor galgje!) soms net even door je pijngrens heen te rekken.
    De pijnprikkels die je dan ervaart brengen je zeker naar het Nirvana alwaar je dan 6 kata's (dierenstijlen) loopt met ingehouden adem en 1 duim in je licht ontspannen aars.
    Als vervolgens de Dalai Lama verschijnt kijk hem dan zeker niet aan maar benader hem dan achterstevoren en inhaleer zijn positieve chakra.
    Je zult zien dat binnen een aantal weken je bundeling Chi en je ijzeren hemd aanmerkelijk is verbeterd. :mrgreen:

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Je kan het toch ook gewoon op een normale manier zeggen..

    Damn wat een trieste reacties..

    Respect voor elkaar... laat me niet lachen..
    Ooow kut, ik denk dat jij gepost hebt toen ik al aan het tikken was. Sorrie, ik kon het niet laten hahaha!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ik had van jou toch beter verwacht...

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Ik had van jou toch beter verwacht...
    Een keer lachen moet kunnen toch. Ik weet zeker dat deze meneer ons allemaal lekker bij de neus probeert te nemen, en ik denk dat de hele Pendekar Ray affaire heel wat wannabee's heeft geinspireerd...

    Moest je trouwens niet lachen om mijn post, ikzelf lach bijna onder mijn buro toen ik het tikte.
    Ja geef het maar toe...
    Toch?
    Een glimlachje dan...?

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Oke.. ik heb mijn lip iets opgetrokken

    Maar het gaat er gewoon om dat iemand probeert iets normaal te vragen..
    Oké als hij zelf gaat zwetsen dan begrijp ik het..

    En inderdaad de PDK R affaire heeft wel bijgedragen aan dit soort reacties.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Okee dan, dan beloof ik me in het vervolg wat beter te gedragen...
    Echt waar!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Okee dan, dan beloof ik me in het vervolg wat beter te gedragen...
    Echt waar!
    Oke ik ook...

    *gniffel gniffel*

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb niks met die Pendekar Ray, maar het is alleen, dat Chi/Qi bestaat, ik ben geinterreseerd hoe dit tot stand komt en of het nou ook mogelijk is als je heel heel goed bent dit te kunnen gebruiken zoals min of meer bij Dragonball Z, want die tekenaar heeft het ook niet allemaal uit zijn blote hersenpan bedacht

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Qi Qong
    Ik heb niks met die Pendekar Ray, maar het is alleen, dat Chi/Qi bestaat, ik ben geinterreseerd hoe dit tot stand komt en of het nou ook mogelijk is als je heel heel goed bent dit te kunnen gebruiken zoals min of meer bij Dragonball Z, want die tekenaar heeft het ook niet allemaal uit zijn blote hersenpan bedacht
    Luister beste kerel.
    Er is een miljonair in de VS die al heel lang probeert te ontkrachten dat er zoiets is als het paranormale.
    Hij heeft zelfs 1 miljoen Dollars uitgeloofd voor degene die voor zijn wetenschappers in een gecontroleerd experiment kan aantonen paranormaal begaafd te zijn.
    En hij heeft dat miljoen nog steeds niet uit kunnen loven, dus dat idee van jou achter die tekenfilm zal ook wel loslopen.
    Het is net zoiets als pasgeleden die Karateleraar die mensen KO kon slaan met z'n KI.
    Dat lukte zelfs met de camera's erbij, totdat hij het bij andere leerlingen als die van zichzelf moest tonen in een andere sportschool.
    Toen was z'n 'gave' plots verdwenen...
    (geloof zelf trouwens WEL in het paranormale)

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    hej dat filmpje heb ik gezien...
    mja je kan veel vertellen over dat dbz een invloeden van geschiedenis heeft maar als je over aliens e.d. gaat praten en dan de manier waarop het getekend is... dan weet ik tog wel dat daar veel fantasie achter zit maar even over chi enzo het is meer ontwikkeld om voor te mediteren e.d. en heb eigelijk nog nooit gelezen dat iemand zich erop gericht heeft om chi zichtbaar te maken maargoed als je iemand hebt gevonden die dit kan lijkt me een linkje geschikt om dat te bekijken....

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ja, en de Shoalin Monks halen even hun armen door een pers heen wat anders ieder mens hun arm zou verbrijzelen en zonder een schrammetje, of laten anderen lui vol in hun maag of rug rammen, maar geen schrammetje ofzo. Ja dat kunnen wetenschappers ook niet verklaren, maar ze staan nog steeds overeind..

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Kan aan mij liggen... maar ik ben er van overtuigd dat er zoiets bestaat als ki.... het menselijk lichaam is tot veel dingen instaat.... Ik zou het nog niet zo makelijk willen afschepen!! Hoe verklaar je anders dan kung tao en dim mak??

    What am I? Flypaper for freaks?!


  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    uuhhmmm...deze discussie is al gevoerd en ook je vergelijking met dbz werd daar al als belachelijk ervaren..zelfs door mensen die wel in ki geloven..

    Ten 1ste jij zegt steeds dat ki al bewezen is wat dus NIET zo is.

    En ten 2de als meerdere mensen het idee van het schieten met ki ballen a la dbz onzin vinden, en aangeven dat het gewoon niet kan. Waarom vraag je dan constant door??

    Ojah voordat iedereen hem hard begint te dissen, volgens mij is hij 15..

    @ paganstars
    Net als iwan zei, over dat filmpje wel een linkje geven als je hem nog niet gezien hebt.
    Dim mak werkt niet bij iedereen, terwijl iedereen lichamelijk wel het zelfde zijn..vaag toch..
    Trouwens...nu ik effe na denk, dim mak werkt volgens mij niet eens met ki maar met fysieke drukpunten
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Beste Migyur,

    Hoe verklaar jij dan de taferelen zoals een Shoalin Monk zijn armen door een perser heen duwt, die ongeacht, sterkte, groote en leeftijd ieder mens zijn armen zou verbrijzelen? Of hoe verklaar jij dan het ''ijzeren hemd'' van shoalin Monks, waarbij ze zich laten slaan zonder inwendige schade laat staan buitenwendige?

    Verklaar jij dat maar eens, nee inderdaad ik kan niet bewijzen dat het wel bestaat, maar volgens mij kan niemand bewijzen dat het niet bestaat...

    P.S: Hoe meer discussie hoe beter, dan kan er opheldering komen, dan halen we het misterieuze laagje ervan af en kunnen we het gewoon onderzoeken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •