MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default Van der Vaart ziet tussenstop PSV wel zitten'

    Van der Vaart ziet tussenstop PSV wel zitten'

    14/3/2005 20:41

    EXCLUSIEF - Vorig seizoen zette PSV-coach Guus Hiddink de deur wijd open voor Robin van Persie, die verpieterde bij Feyenoord. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren met Rafael van der Vaart, die al op een vertrek bij Ajax heeft gezinspeeld.

    Hiddink heeft intern laten doorschemeren dat Rafael van der Vaart een potentiële versterking is voor de lijstaanvoerder. Via het Eindhovens Dagblad liet Hiddink het proefballonetje los, om de komende dagen de reacties van de achterban te peilen.

    Van der Vaart lijkt wel te porren voor het idee zijn stug lopende carrière in Eindhoven nieuw leven in te blazen. Onder de vleugels van Hiddink, voor wie Van der Vaart veel respect heeft, zou de 22-jarige linkspoot zich alsnog in de kijker van Europese topclubs kunnen spelen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    van de vaart is een vuile hoer :x
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Ashi: ik zeg niks! :mrgreen:

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    PSV-trainer Guus Hiddink zou Rafael van der Vaart graag als opvolger zien van Mark van Bommel, die zo goed als zeker aan het eind van het seizoen zal vertrekken. Dit wordt gemeld door het Eindhovens Dagblad. De Achterhoekse trainer ziet in hem de ideale opvolger van Van Bommel.

    Van der Vaart zou deze zomer naar PSV moeten komen. Momenteel heeft de Ajacied geen basisplaats bij zijn huidige club, en gaf dan ook aan graag te vertrekken. Het contract van Van der Vaart loopt tot en met medio 2006.

    Deze zomer vertrekken vrijwel zeker Mark van Bommel en Johann Vogel, en dus moeten er nieuwe middenvelders komen. Overigens werd Steven Pienaar eerder ook al in verband gebracht met PSV.

    Update 21:31
    Johan Derksen weet in het programma Voetbal Insite te bevestigen dat Hiddink Van der Vaart graag naar Eindhoven ziet komen. De trainer ziet hem als een ontbrekend puzzelstukje voor op het PSV-middenveld. Ook liet Derksen weten dat Van Der Vaart zelf PSV ook als het ideale tussenstation ziet.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik geloof er geen reet van

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Dat van Bommel weg gaat is doodzonde. Een gemis. Maar ik ben blij dat Johan Vogel oprot. Wat een teringkut controlerende middenvelder is dat. Altijd achteruit en nooit een fatsoenlijk een bal tussen de doelpalen kunnen schoppen. Ik lig me altijd best wel op hem te ergeren. Dan kun je wel zeggen dat hij controleert etc, maar hij speelt als een laf trutje.

    Of van der Vaart het niveau aankan van PSV :mrgreen: is de vraag, want het niveau van PSV ligt toch nog een stukje hoger als bij Ajax. Maar ik zie het ook wel zitten dat hij komt. Goede speler.

    Betekent dit berichtje dus dat Alex volgend jaar niet weggaat? Ik dacht namelijk dat hij direct naar Chelsea zou gaan na een jaartje PSV.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Ik lig me altijd best wel op hem te ergeren.
    Tja, :?

    Maar ik hoop dus echt dat van der Vaart nooit van zijn leven naar PSV gaat
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    fuck you mendo

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Dank je Kef


    op de vot dermit

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Hidman
    Ashi: ik zeg niks! :mrgreen:
    Nee maar ik wel.


    Kevin let ook lekker op trouwenb :?

    Topic locked !
    http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9546
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •