MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 58
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Thomas en Paul, ik denk dat jullie de aflevering niet gezien hebben anders zete je niet zo'n reactie neer. Ik "ken" jullie als zeer scherpe posters, maar deze reacties vallen me een beetje tegen.

    Of leg het even uit aan de nabestaanden:
    http://members.home.nl/leonrombouts/
    Ik nam Karels'werk waar zolang hij er niet was Paul meent er ook niets van hoor, we liepen een beetje te sarren.

    Ik ben blij dat mensen dit afkeuren al heb ik vaak topics gelezen waarin vechtsporters ook niet vrij van blaam waren en hun toch vaak een hand boven het hoofd werd gehouden. Zo meen ik me te herinneren dat ook de Ring Sports zich daar meer dan eens schuldig aan maakt door bepaald gedrag te bagatelliseren.

    "we hopen hem snel weer aan het werk te zien in de ring, om een knalpartij neer te zetten" of iets dergelijks.

    Onthoud mensen: verdacht worden betekent niet altijd dat hij de dader is.

    edit: Heb die site bekeken die je gaf Shytown. Aangrijpend, geen woorden voor.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Voor niets gaat de zon op.

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    dit geeft weer een duidelijk beeld van het wereldje. ook dit forum ontkomt niet aan de varkens die hier luchtig over doen.... Wat kan mij die partijen nu schelen..daar gaat het hier toch niet over. Het gaat hier over moord!!!!! Mensen die vermoord worden! Partijtjes in de ring???? wie geeft daar nu ene moer om! Wat een walgelijke mensen zijn jullie ook. Geen haar beter dan dat hele criminele wereldje. Want niet iedereen is een moordenaar, maar jullie komen wel met elkaar overeen op de andere punten.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shootomaniac
    dit geeft weer een duidelijk beeld van het wereldje. ook dit forum ontkomt niet aan de varkens die hier luchtig over doen.... Wat kan mij die partijen nu schelen..daar gaat het hier toch niet over. Het gaat hier over moord!!!!! Mensen die vermoord worden! Partijtjes in de ring???? wie geeft daar nu ene moer om! Wat een walgelijke mensen zijn jullie ook. Geen haar beter dan dat hele criminele wereldje. Want niet iedereen is een moordenaar, maar jullie komen wel met elkaar overeen op de andere punten.
    Wat is nou precies je punt?
    Voor niets gaat de zon op.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Een verdachte is nog geen schuldige natuurlijk. Maar mocht ie het wel gedan hebben danwel medeplichtig zijn... Tja, dan hoop ik hem alsnog binnenkort weer in de ring te zien. Tegen Fedor of Wanderlei bijvoorbeeld. Dat-ie nu weer een lekker klotevoorbeeld is voor het MMA en zijn beoefenaars is nog tot daar aan toe... Maar wat te denken van het voorbeeld wat ie nu wel niet voor z'n eigen arme kind is. Hij moet z'n ogen uit z'n kop schamen, vooropgesteld dat-ie slim genoeg is om dat besef te hebben.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thomas
    Quote Originally Posted by shootomaniac
    dit geeft weer een duidelijk beeld van het wereldje. ook dit forum ontkomt niet aan de varkens die hier luchtig over doen.... Wat kan mij die partijen nu schelen..daar gaat het hier toch niet over. Het gaat hier over moord!!!!! Mensen die vermoord worden! Partijtjes in de ring???? wie geeft daar nu ene moer om! Wat een walgelijke mensen zijn jullie ook. Geen haar beter dan dat hele criminele wereldje. Want niet iedereen is een moordenaar, maar jullie komen wel met elkaar overeen op de andere punten.
    Wat is nou precies je punt?
    dit punt is bij deze bewezen.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Thomas
    Quote Originally Posted by shootomaniac
    dit geeft weer een duidelijk beeld van het wereldje. ook dit forum ontkomt niet aan de varkens die hier luchtig over doen.... Wat kan mij die partijen nu schelen..daar gaat het hier toch niet over. Het gaat hier over moord!!!!! Mensen die vermoord worden! Partijtjes in de ring???? wie geeft daar nu ene moer om! Wat een walgelijke mensen zijn jullie ook. Geen haar beter dan dat hele criminele wereldje. Want niet iedereen is een moordenaar, maar jullie komen wel met elkaar overeen op de andere punten.
    Wat is nou precies je punt?
    dit punt is bij deze bewezen.
    Kijk ff bij mijn andere post, tuurlijk is het schandalig dat dit soort dingen goed gepraat worden of dat er luchtig over gedaan wordt.
    Ik vind dat dit ook het geval is bij zaken als mishandeling.
    Voor niets gaat de zon op.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    lol @ shootomaniac die nog nooit van ironie gehoord heeft.

    Ik parodieerde de RingSports waar altijd in staat dat een vechter die al 3x vastgezeten heeft nu gelukkig weer vrij is en gelukkig weer een knalpartij kan neerzetten. Criminaliteit hoort nu eenmaal bij de vechtsportwereld heb ik weleens een promotor in bedekte termen horen uitleggen, nouja, hier zal je je criminaliteit hebben.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    wat een gelul weer
    ik zou hem ook graag weer in actie willen zien
    kan mij het schelen wat ie in zijn vrije tijd doet
    ieder zijn beroep

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    weet niks van, zit ik in Japan, lees ik dit opeens.
    Zal eens vragen wie die beelden heeft uitgezonden, want aan mij is niks gevraagd?

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    ieder zijn beroep
    Ik weet niet wat jij onder een beroep verstaat?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ggbasboon
    weet niks van, zit ik in Japan, lees ik dit opeens.
    Zal eens vragen wie die beelden heeft uitgezonden, want aan mij is niks gevraagd?
    weet je al wat?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    TTT

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    SBS 6 heeft ze uitgezonden! 8)
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    SBS 6 heeft ze uitgezonden! 8)
    Dat moge duidelijk zijn. Heb je al actie ondernomen Bas?
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default reactie

    vreemd. je ziet hier precies het verschil tussen volwassenen en iets minder ontwikkelde zielen. Fijn dat het merendeel hier in ieders geval meeleeft met de nabestaande. idd mocht brian lo a njoe er niets mee te maken hebben dan kan ik hem niets verwijten. behalve dan dat hij zijn kennis wat hij weet over de eventuele andere verdachte aan de politie meedeelt.
    de echte man achter de moord is Johan van de Mast.. hij zit nog vast in breda geloof ik.. dat is de jaloerse ex.
    laat ik 1 ding duidelijk maken. het was absoluut geen afrekening in het criminele circuit maar een laffe daad. binnenkort wedereom bij sbs..

    bedankt voor de complimenten over de website..nu http://www.leonenmanita.nl

    gr Ferry Rombouts

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gezegd dhr. Rombouts. De site maakt me sprakeloos, ik hoop dat de waarheid door de herhaling van Peter nu wel helemaal naar boven komt! Rust in vrede Leon & Manita!

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    We kunnen hier lang en kort over praten, maar alleen de echte daders weten de waarheid.....Ps Wel klote wat er is gebeurd, maar deze dingen gebeuren dagelijks, dus time will tell!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by jay hoov
    We kunnen hier lang en kort over praten, maar alleen de echte daders weten de waarheid.....Ps Wel klote wat er is gebeurd, maar deze dingen gebeuren dagelijks, dus time will tell!
    nou jay, in nederland gelukkig nog niet dagelijks hoor
    In de hele wereld bedoel ik
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  19. #44
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Nijmegen
    Posts
    1.292
    vCash
    126000

    Default

    heb net even op die site gekeken en t gastenboek getekend, tering wat een verhaal weer.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS
    Shytown, ik doel eigenlijk op het formaat van het bitje.

    Maar idd dat gewoon van de grond halen en in zn mond doen is ook vaag. Oostblok-style zeker? Daar doen ze niet zo moeilijk.
    Ja daar denk je aan als je een partij aan het draaien bent :roll:

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Brian lo a njoe

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Thomas
    Wat een bengeltje is het ook!
    :? als het waar is, heeft hij twee mensen in koele bloede vermoord... :?

    If its true? That's not the question! It's true! He and Johan M knows more about it

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default brian lo a njoe

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by jay hoov
    We kunnen hier lang en kort over praten, maar alleen de echte daders weten de waarheid.....Ps Wel klote wat er is gebeurd, maar deze dingen gebeuren dagelijks, dus time will tell!
    nou jay, in nederland gelukkig nog niet dagelijks hoor


    Wie weet waar Brian binnenkort moet vechten. :?: Make my day

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hoe weet jij dat wellknown??? dat het waar is..

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Brian L Joe zou ook tijdens Nl- Thailand vechten maar dat werd gecanceled


    op de vot dermit

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Eergisteren was deel 2 bij peter de vries over deze zaak. Brian lo n joe werd niet meer genoemd als verdachte


    op de vot dermit

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •