MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    hope you like it!
    meer dan dat, dit zijn echt hele goede en professionele aktiefoto's zeg, complimenten :thumbs:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    SUPER FOTO'S zeg ...........

  3. #28
    Aaronk Guest

    Default

    Ik heb toch echt gezien dat jeroen westra aan het einde sidemount en mount pakte voor het laatste deel van de partij..........

    maar younes beukte hem staand verrot!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    Ik heb toch echt gezien dat jeroen westra aan het einde sidemount en mount pakte voor het laatste deel van de partij..........

    maar younes beukte hem staand verrot!
    Wat deed je zo dicht bij de ring Karels stond je bij iemand in de hoek?!?

  5. #30
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by m.g
    Quote Originally Posted by Aaronk
    Ik heb toch echt gezien dat jeroen westra aan het einde sidemount en mount pakte voor het laatste deel van de partij..........

    maar younes beukte hem staand verrot!
    Wat deed je zo dicht bij de ring Karels stond je bij iemand in de hoek?!?
    Ja, ik was aan het coachen en was nogal kwaad lol

  6. #31
    Aaronk Guest

    Default

    trouwens wat is die peter mes een bikkwel!!! jezus wat een vechter

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    De kancho stond in mijn hoek en heeft mij begeleid etc. Ik was echt blij dat ik hem in mijn hoek had... TOP!
    Ik was al gesloopt van de zenuwen voor ik aan de partij begon. Normaal is boksen mijn sterke punt, maar ik sloeg totaal dicht van de zenuwen en was nergens meer. Op de grond had ik 2 keer een armklem voor het oprapen, maar zag ze niet.

    Ik weet nu tenminste hoe het voelt in de ring. Echt totaal anders als ik had verwacht. Loodzwaar maar zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer beter.

    Mooi verslag en foto's Hunter en Mama... bedankt!

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    trouwens wat is die peter mes een bikkwel!!! jezus wat een vechter
    Daar heb je helemaal gelijk in..

    Alleen z'n laatste partij kon hij niet lekker vechten omdat hij heel erg last had van z'n rechter elleboog.. Hij was op z'n arm gevallen en overstrekte daarbij z'n arm..

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    vette foto's + super verslagen!!!!! naja zoals gewoonlijk weer top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ziet er echt weer erg goed uit :thumbs: .

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Peter Mes heeft me gevraagd om dit even voor hem te plaatsen :

    Beste Forumleden.. Nu ik weer kan typen (rechterarm was uitgeschakeld) wil ik graag een klein verslagje geven over hoe ik de wedstrijden heb ervaren.. Voorheen was ik altijd erg actief op diverse forums, hopelijk dat ik hier weer meer tijd voor ga vinden want het is een leuke, snelle en efficiente manier om aan de laatste nieuwtjes te komen.
    Ja ik heb echt lekker mogen knokken afgelopen zaterdag. De eerste wedstrijd tegen Rocky was al direct oorlog. Normaal hou ik daar ook van maar misschien met het oog op het toernooi was dat niet het allerslimste geweest. Aan de andere kant...wil je overtuigend van Rocky kunnen winnen dan moet je met hem gaan knokken en het liefst voor de KO gaan! Dat probeerde ik dan ook en het lukte...gelukkig kwam deze tactiek overeen met mijn eigen vechtstijl....namelijk op karakter vechten en geen stop kennen en niet weten wat inhouden is. Na dit bloedbad met Rocky, wat toch al 8 minuten duurde, had ik last van rechterelleboog, linker wreef, beide schenen en een beetje van mijn knieën en heupen... Maar goed omdat ik wist dat de overige vechters (op papier) ook allemaal gewaagd aan elkaar moesten zijn, hoopte ik dat zij elkaar ook wel wat schade zouden toebrengen... Dat viel vies tegen..; De Deen maakte in de tweede ronde korte metten met El Otmani (= verrassend) en Chabari had niet al teveel problemen met Lieuw-On. Aussi bleek het gunstigste ingeloot te zijn want het niveau verschil met de invaller waar hij tegenstond bleek torenhoog. Aussi speelde met zijn tegenstander en had nagenoeg geen last ondervonden. Deze jongen woog volgens mij wel 74 kilo en dit was zijn eerste B partij en hij had nog geen N en C partijen verloren.. Voor mij was het ook mijn 3de B partij (waarvan de eerste 2 tegen dezelfde tegenstander) dus kwa ervaring scheelt het dan niet veel.
    Toen de halve finale.... Ik moest tegen die Deen die weliswaar niet de meest technische en afwisselendste vechter was maar wel wel hard stootte...hij had mooi El Otmani neer geslagen (waar ik een jaar gelden in een harde partij Onbeslist tegen had gedraaid) Deze partij wist ik na 9 minuten gejaag en 8 tellen verder achter mijn naam te zetten. De andere halve finale...Chabari vs Aussi...twee zeer goede vechters...dus ik hoopte weer...bezorg elkaar maar wat pijn! Maar aangezien Chabari voornamelijk bokst en Aussi reeds vroeg in de wedstrijd op KO wist te winnen kwam Aussi er ook hier weer gemakkelijk vanaf...
    Tegen de tijd dat de finale was aangebroken (ruim een uur verder...kneusingen gaan zwellen..:-( deed mijn lichaam op meer plekken wel dan geen geen pijn.... Ik wou echter heel graag en ik zou Aussi zowiezo een 'minder leuke tijd' bezorgen ;-)... Na de eerste twee rondes (waarin ik vrijwel niet met rechts (kon) heb geslagen) was ik mij ervan bewust dat ik in die laatste ronde alles op alles moest zetten...ik merkte dat Aussi moe begon te worden dus ik hield hoop!! Éen keer kon ik hem goed aanslaan met een rechtse crosshoek maar hij hield me bij me middel vast om erger te voorkomen. Toen ik de bel hoorde wist ik dat Aussi terecht had gewonnen.. Hij is een top vechter en alhoewel hij binnenkort naar de A gaat wil ik graag nog een keer een revenge tegen hem (in goede staat)...
    Al met al heb ik genoten van het gala en ik wil zeker vaker toernooitjes vechten wanneer dat kan...voor volgend jaar zijn leuke namen om ook deel te laten nemen; Jeremy Blijd en Melvin van Leeuwarden. Zij zijn ook de top of the B en ik wil graag nog een keer tegen hen in de ring verschijnen!
    Ik ben blij dat het publeik over het algemeen heel tevreden was met mijn prestaties want ook daar doe je het voor, dus bedankt voor de leuke reacties n.a.v. het gala!
    See you next time!
    Peter Mes

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top, net als Henry laatst ook al deed. Altijd mooi als vechters zelf een verslag van hun partij(en) vanuit hun gezichtspunt plaatsen .

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor het verslag Mixfighters en Peter Mes.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wessa
    Alleen z'n laatste partij kon hij niet lekker vechten omdat hij heel erg last had van z'n rechter elleboog.. Hij was op z'n arm gevallen en overstrekte daarbij z'n arm..
    Peter blijkt z'n spaakbeen gebroken te hebben in de partij tegen Grandjean en heeft dus 2 partijen verder gevochten met een gebroken arm.

    Hij zal pas weer na de zomer kunnen vechten.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Shit Peter dat klinkt niet goed
    Heel veel sterkte.
    -xxx- Marieke
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Topverslag!!

    Peter Mess (en Wessa) bedankt voor het kijkje door de bril van de vechter, erg leuk om te lezen hoe je deze partijen hebt ervaren :thumbs:

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    he Jeroen Westra, je had geen schijn van kans tegen Younes Radi Hemdi!! jij met je: "ik had 2 armklemmen voor het oprapen", hij heeft je de hele ring door geslagen man!! is die DVD van jullie gevecht al uit?! kijk er maar heeeeel goed naar.....

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    en oh ja, als je beslist om TOCH weer de ring in de gaan, dan wil ik graag tegen je vechten!! ik beloof het je dat ik je in de 1e ronde KO sla!

  19. #44
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Wat een haat

    Hoe komt dat zo?

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Hoi Ronny. En wie ben jij?

    Ik heb ruiterlijk toegegeven dat ik staand NERGENS was. Younes was de betere man. Na de partij is mij verteld dat ik 2 keer makkelijk voor een armklem had kunnen gaan. IK ZAG ZE NIET! Of ik deze armklemmen aan had kunnen zetten als ik ze gezien had, is weer een verhaal apart.
    Ik heb nergens gezegd dat ik deze partij had kunnen winnen als als als...

    Maar vertel eens... wie ben jij en wat is jouw probleem?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    eh jeroen, mijn probleem is gewoon dat je die pak slaag die hebt gekregen probeert goed te praten terwijl je gewoon moet toegeven dat je dik hebt verloren!!! En verder is er niks, ik bied je alleen aan om tegen me te vechten als je weer een partijtje gaat draaien.... ik train bij mike's gym, dus laat maar weten als je wilt.... en oh ja, wel wat meer trainen dan want ik wil natuurlijk wel een beetje tegenstand he!!

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Ronny komt er wel, dat is duidelijk :thumbs:

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb niks anders gedaan als toegeven dat ik een beroerde partij heb gedraaid. Lees m'n berichten hier nog maar eens na. Ik quote: "ik was nergens." "Younes was de betere man." Ik praat niks goed, ik heb wel aangegeven waar volgens mij de oorzaak in gezeten heeft, namelijk de zenuwen. Een stukje reflectie na een gevecht lijkt mij helemaal niks mis mee.

    Als je me uit wilt dagen tot een gevecht doe dat dan normaal en niet met verwijten dat ik slecht getraind heb. Ik train hard en serieus... anders zou ik niet eens de ring in stappen. Dat is simpelweg onverantwoord.

    Maar aangezien je zoveel over mij denkt te weten... vertel eens wat meer over jezelf. Gewicht, klasse, record? Ik ben van plan vaker te vechten en misschien ben jij wel een leuke tegenstander.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Jeroen, maak je niet zo druk om ronny. Ik weet precies wat zijn probleem is met zn grote mond.
    Ten eerste heeft hij zijn eerste(en enige) partij verloren na 47 seconden(is op zich niet zo erg, maar wel als je van tevoren iedereen verzekert je tegenstander KO te slaan. Nog lelijker is dan als al je kennissen komen kijken en zo afgaat...)
    Ten tweede heeft hij paar dagen geleden lekker pak slaag gekregen hier bij mij in de buurt vanwege zn grote mond. Hij kreeg flinke tikken en lag erbij als een hoertje die harde GNP te verduren kreeg en deed geen ene moer terug. Denk dat dat toch wel een beetje aan hem is gaan vreten. Waarschijnlijk wil hij zn frustraties via internet afreageren.
    Dus Jeroen, ga vooral met hem de ring in, succes verzekerd!
    Ik zeg Jeroen op KO door bitchslap :thumbs:

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas
    Jeroen, maak je niet zo druk om ronny. Ik weet precies wat zijn probleem is met zn grote mond.
    Ten eerste heeft hij zijn eerste(en enige) partij verloren na 47 seconden(is op zich niet zo erg, maar wel als je van tevoren iedereen verzekert je tegenstander KO te slaan. Nog lelijker is dan als al je kennissen komen kijken en zo afgaat...)
    Ten tweede heeft hij paar dagen geleden lekker pak slaag gekregen hier bij mij in de buurt vanwege zn grote mond. Hij kreeg flinke tikken en lag erbij als een hoertje die harde GNP te verduren kreeg en deed geen ene moer terug. Denk dat dat toch wel een beetje aan hem is gaan vreten. Waarschijnlijk wil hij zn frustraties via internet afreageren.
    Dus Jeroen, ga vooral met hem de ring in, succes verzekerd!
    Ik zeg Jeroen op KO door bitchslap :thumbs:

    Ahahahahahahahahaha, owned
    'Royler, are you saying you didn't tap? If not, I'd like to hear how you think you were going to get out of that. And tell your older brother to come fight me.' - Kazushi Sakuraba

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •