MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default Davids sluit terugkeer niet uit

    Edgar Davids sluit een terugkeer naar Nederland niet uit, maar hij moet eerst met Inter om de tafel gaan zitten. Als hij weer in Nederland gaat spelen ziet hij AZ wel zitten, omdat Louis van Gaal daar volgend jaar trainer is.
    Dat zei Davids maandagavond na de wedstrijd Suriprofs-Heracles (2-1) tegen AT5. De middenvelder komt bij Inter niet aan spelen toe en zoekt een nieuwe uitdaging.
    De afgelopen dagen werd Davids in verband gebracht met Ajax. Assistenttrainer Van der Lem sprak een paar maal met hem. Davids: "Voor de toekomst sluit ik niets uit, ook Ajax niet. "

    AT5
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    van mij mag hij naar Ajax komen!
    en dan met het doel om net zo te worden als Cocu voor PSV!
    zou mooi zijn! :thumbs:

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Davids blijft voor mij de beste nederlandse voetballer! :twisted:
    Van mij mag hij nog bij inter blijven om volgend jaar (wel spelend ) Inter kampioen te maken.
    Snap niet dat hij niet speelt bij Inter :?

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johanonfire
    Davids blijft voor mij de beste nederlandse voetballer! :twisted:
    Van mij mag hij nog bij inter blijven om volgend jaar (wel spelend ) Inter kampioen te maken.
    Snap niet dat hij niet speelt bij Inter :?
    Maar ja , hij speelt niet dus moet hij snel weg daar. Ik kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij dat hij niet bij Barca is gebleven. Ja ik weet het, GELD!
    Is dat nog belangrijk als je al 10 jaar bij topclubs hebt gespeelt en je zakken hebt gevuld.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat hij naar AZ gaat.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Davids is een top speler en moet gewoon weer gaan spelen, liefst bij AJAX

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Edgar Davids denkt aan Ajax, AZ en Van Gaal

    24/5/2005 9 :50

    Edgar Davids staat open voor een terugkeer naar Nederland. Tegenover SBS6 liet hij weten dat Ajax een kandidaat is, maar dat hij ook geïnteresseerd is in AZ, omdat Louis van Gaal daar trainer is.
    'Maar dat is nu nog niet aan de orde. Ik richt me nu nog op Inter.' Davids staat nog tot medio 2007 onder contract bij Internazionale, waar hij onder coach Roberto Mancini dit seizoen amper aan spelen toekomt. Hij raakte hierdoor uit beeld voor het Nederlands elftal.

    'Zoals het er nu uitziet heb ik er geen plezier in. Maar ik wil er eerst uitkomen met de club. Daarna wil ik bekijken of Nederland een optie is', aldus Davids.

    Maandagavond na afloop van de wedstrijd tussen de Suriprofs en Heracles Almelo (2-1) ging Davids in op het gerucht dat hij zou zijn gepolst door Ajax. 'Voor de toekomst sluit ik niets uit, ook Ajax niet. Maar mijn trainer zit in Alkmaar', verwees hij naar Van Gaal, die binnenkort aan de slag gaat bij AZ. 'Ja, áls ik terugkeer naar Nederland is AZ ook een mogelijkheid. Louis van Gaal is mijn trainer.'

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Davids RULEZZZZ ik hoop dat hij naar Ajax gaat. Die kun je altijd gebruiken dan kunnen die jonge gasten zich optrekken aan hem.Ik dacht dat ik Ivan Hyppolite zag lopen voor de wedstrijd van de suriprofs zou dat kunnen?

  9. #9
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    321
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig als hij terug zou keren naar Ajax, misschien betekent dat ook weer een comeback voor het Nederlands elftal als hij daar lekker aan spelen toe komt.
    www.vechtsportinfo.nl en check het forum<----

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ibbie
    Prachtig als hij terug zou keren naar Ajax, misschien betekent dat ook weer een comeback voor het Nederlands elftal als hij daar lekker aan spelen toe komt.
    lol t zou wel wat zijn dat hij terugkomt naar ajax en dat blind hem op de bank zet hahahaha

    ik zou t echt focked op vinden als hij naar AZ zou gaan, vind ik niet loyaal naar Ajax toe (wel naar van Gaal) en ook erg ondankbaar naar t amsterdamse publiek.

    Davids is een echte topper die in Ajax thuis hoort !

  11. #11
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by ibbie
    Prachtig als hij terug zou keren naar Ajax, misschien betekent dat ook weer een comeback voor het Nederlands elftal als hij daar lekker aan spelen toe komt.
    lol t zou wel wat zijn dat hij terugkomt naar ajax en dat blind hem op de bank zet hahahaha
    ik zou t echt focked op vinden als hij naar AZ zou gaan, vind ik niet loyaal naar Ajax toe (wel naar van Gaal) en ook erg ondankbaar naar t amsterdamse publiek.

    Davids is een echte topper die in Ajax thuis hoort !
    hehe inderdaad ja
    www.vechtsportinfo.nl en check het forum<----

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Als Ajax Davids erbij krijgt super!!!!!
    Topspeler!

  13. #13
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by europastock
    Als Ajax Davids erbij krijgt super!!!!!
    Topspeler!
    liever dat ie bij inter blijft en volgend jaar kampioen word en AC vernedert! :twisted:

  14. #14
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johanonfire
    Quote Originally Posted by europastock
    Als Ajax Davids erbij krijgt super!!!!!
    Topspeler!
    liever dat ie bij inter blijft en volgend jaar kampioen word en AC vernedert! :twisted:
    Ik denk dat dat geen optie is voor hem.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    AZ neemt Davids-'sollicitatie' serieus

    25/5/2005 10:48

    AZ legt de opmerking van Edgar Davids, dat 'zijn trainer in Alkmaar werkt', niet zonder meer naast zich neer, aldus Martin van Geel, technisch directeur van de Alkmaarse club. AZ zal de mogelijke komst van de pitbull rustig en serieus gaan bekijken.
    'Ik was aangenaam verrast door die opmerking', zo laat Van Geel weten in het AD. 'Een speler van zijn kaliber zou een club als AZ een geweldige impuls geven, dat lijkt me duidelijk. We zullen zijn opmerking dan ook zeker niet achteloos terzijde schuiven.'

    Davids liet rondom de wedstrijd van de Suriprofs bovendien weten ook Ajax niet uit te sluiten. Zijn voorkeur blijft echter uitgaan naar Internazionale: hij wil eerst met die club rond de tafel.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    AZ neemt Davids-'sollicitatie' serieus

    25/5/2005 10:48

    AZ legt de opmerking van Edgar Davids, dat 'zijn trainer in Alkmaar werkt', niet zonder meer naast zich neer, aldus Martin van Geel, technisch directeur van de Alkmaarse club. AZ zal de mogelijke komst van de pitbull rustig en serieus gaan bekijken.
    'Ik was aangenaam verrast door die opmerking', zo laat Van Geel weten in het AD. 'Een speler van zijn kaliber zou een club als AZ een geweldige impuls geven, dat lijkt me duidelijk. We zullen zijn opmerking dan ook zeker niet achteloos terzijde schuiven.'

    Davids liet rondom de wedstrijd van de Suriprofs bovendien weten ook Ajax niet uit te sluiten. Zijn voorkeur blijft echter uitgaan naar Internazionale: hij wil eerst met die club rond de tafel.
    godverdomme, dit is dus de schuld van koeman als t doorgaat met AZ.

    Door koeman is van gaal weg bij Ajax , t zelfde geldt voor zlatan. Echt een teringvent die koeman. Ik haat hem! T koeman effect blijft maar doorgaan in amsterdam

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Kom op Feijenoord, koop die gozer want zo'n goede voetballer en harde werker zal het legioen in zijn armen sluiten :thumbs:

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Kom op Feijenoord, koop die gozer want zo'n goede voetballer en harde werker zal het legioen in zijn armen sluiten :thumbs:
    davids gaat echt nooooooooooooooooit naar feyenoord

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Kom op Feijenoord, koop die gozer want zo'n goede voetballer en harde werker zal het legioen in zijn armen sluiten :thumbs:
    davids gaat echt nooooooooooooooooit naar feyenoord
    Haha natuurlijk

    Ging mr Ajax niet is ooit naar Feijenoord en ging Mr Feijenoord niet is naar Ajax

    Clubliefde onder de spelers bestaat niet meer.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by Wheelie
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Kom op Feijenoord, koop die gozer want zo'n goede voetballer en harde werker zal het legioen in zijn armen sluiten :thumbs:
    davids gaat echt nooooooooooooooooit naar feyenoord
    Haha natuurlijk

    Ging mr Ajax niet is ooit naar Feijenoord en ging Mr Feijenoord niet is naar Ajax

    Clubliefde onder de spelers bestaat niet meer.
    davids wil minimaal naar een club uit de top 3 en hoe sneu dat ook moge zijn, daar hoort feyenoord niet meer bij
    wel realistisch blijven sjaak

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    davids wil minimaal naar een club uit de top 3 en hoe sneu dat ook moge zijn, daar hoort feyenoord niet meer bij
    wel realistisch blijven sjaak
    Kan die dan maar tot 3 tellen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •