MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Barang
    Quote Originally Posted by Jeru
    Zo dat is ook weer geklaard
    Lijk wel gek... eerst de hele dag op mijn werk achter de comp en nu dit :roll: Dus als er wat foutjes inzitten weet je waardoor het komt.

    Zoals ik al zei was nam ik en de foto's en moest op de partijen letten. De foto's zijn dus wat minder vooral ook door de lange sluitertijd van mijn camera. Veel foto's zijn daardoor mislukt en op het moment dat ik door de lens tuur om een foto te nemen mis ik veel van de actie vandaar dat ik dat wat minder gedaan heb.

    Wil in ieder geval de FFE bedanken (en Maupie) voor de leuke dag. Ging gewoon tussen de schaduwjury zitten (was niet iedereen zo blij mee geloof ik ) en het was erg gezellig (en veel geleerd) met Glenn.
    Jeru

    Ik was in ieder geval wel ontzettend blij dat je er was en top hoor het verslag en de foto's .
    Bij mij ben je altijd welkom :thumbs:
    beste Jeru,

    we vonden het een top gala met eerlijke verslagen en een gezellige ouderwetse sfeer, sorry voor de afleiding hoek dame masseurs en tevens ook mijn vrouw ha ha ha kan er ook niets aan doen jullie zullen er aan moeten wennen want ze zal er vaker staan aan mijn zijde

    goetjes

    oeech
    ps. wel een heel leuk verslag
    ga zo verder.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen
    Enne, BUDO PLANET UMO (Masseurs) welkom bij de FFE !!!
    glenn,

    namens Budo Planet Team Masseurs :thumbs: willen we je bedanken zijn blij dat we erbij zijn, ook wil ik jullie bedanken voor de eerlijke uitslagen en de vlotte verloop van het programma.

    we zien jullie weer in juni

    tot dan
    andré & Nadia Masseurs

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen
    Zo, even de schade inhalen.......
    13 Yessica Meijers - Masseurs 67 S 3x1,5 min 65 Charita de Groot - FC v Dams

    Waarschijnlijk was ik afgeleid door de hoekdame van Masseurs, want de uitslag ben ik volledig vergeten te noteren. Het was in ieder geval een zeer wilde partij waar het vrij moeilijk aan te geven was voor mij wie de winnaar behoorde te zijn. Jammer dat er een ronde te weinig is gevochten, maar niemand die daar eigenlijk notie van had.

    Nou, voor Jeruh, de uitslag: Winnaar op punten Sharita de Groot.
    beste Glen,

    dat hadden we ook in de gaten vooral wanneer er geen derde ronde meer kwam,was je zo van slag want wij konden de extra ronde nog wel aan. hi hi

    hoe moet het dan in juni ha ha ha

    top gala
    sportieve groeten
    andré & nadia :roll:


  4. #29

    Default

    top gala man vet verslag !!!! :!:

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default Re: Verslag FFE Gala 29 mei Zonnehuis

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Volgende keer zal ik je wel weer steunen want dit is niks zo natuurlijk!
    Dus jij maakt volgende keer de foto's zodat Jeru zich op het schrijven kan richten??
    Dat lijkt mij idd de beste oplossing! Ik schiet beter een kiekie dan dat ik inkt op papier pleur :P
    Nu Jeru nog over halen die camera van 'm in te leveren.

    Trouwens...als je mij nou die extra kaarten geeft die je hebt voor de Arena neem ik daar ook wel wat foto's

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default Re: Verslag FFE Gala 29 mei Zonnehuis

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w::::
    Dat lijkt mij idd de beste oplossing! Ik schiet beter een kiekie dan dat ik inkt op papier pleur :P
    Nu Jeru nog over halen die camera van 'm in te leveren.
    Is er een nieuw reportersteam geboren bij deze? Lijkt mij top .
    Mochten jullie serieus een bepaald evenement graag als reporter willen bezoeken laat het dan gewoon even weten. Dan kunnen we e.e.a. even kort sluiten.

    Trouwens...als je mij nou die extra kaarten geeft die je hebt voor de Arena neem ik daar ook wel wat foto's
    Hahaha, dat zijn privekaarten hé . Je mag ze van me kopen voor 65 euro per stuk. Scheelt je 17,50 euro (2 x 5 euro voor de kaarten en 2 x 3,50 ticketboxkosten). Wie interesse heeft mag wel ff een PM sturen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •