MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 23 FirstFirst ... 391011121314151617 ... LastLast
Results 301 to 325 of 564

Thread: Lief Dagboek

  1. #301
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mighty Me
    is de BRC site al online?
    Wordt hard aangewerkt. Als het zover is zijn jullie de eerste die het horen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  2. #302
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    knap hoor loeks gym in de bierkelder en niet eens last gehad van overvliegende barkrukken......... tss jullie zijn wel watjes geworden hoor
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  3. #303
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    knap hoor loeks gym in de bierkelder en niet eens last gehad van overvliegende barkrukken......... tss jullie zijn wel watjes geworden hoor
    Hahaha, mama, we worden gewoon een dagje ouder
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  4. #304
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Lief Dagboek,

    Zaterdag zijn Sieb en ik ff op visite geweest bij Boran in Roosendaal. Ff kijken bij onze zogenaamde 'concurrentie'. We zijn tenslotte dat gala aan hem kwijtgeraakt.
    Het was triest . Er hingen 6 theaterlampen, waarvan er 5 het deden en de rode hoek helemaal donker was en twee speakertjes die in de trust hingen. Geen bewegend licht, geen volgspot, geen gekleurd licht, geeneens een tafelkleedje op de VIPtafels. Geen speakers in de hoeken van de zaal. Ik kon de ringspeaker amper verstaan. Het zag er licht- en geluidstechnisch, karig uit. maar ja, zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
    Nou moet ik er wel bij zeggen dat toen ik nog gewoon als publiek een gala binnenstapte ook niet zo op het licht en geluid lette, maar meer op welke partijen er draaide en het eten natuurlijk.

    Om 21.00 was ik weer thuis en vriend El zou me om 00.30 ophalen om naar de Powerzone te gaan.
    Eenmaal daar aangekomen was het aangenaam druk, niet te druk, maar zeker ook niet rustig.
    Het plan was niet om te sloeren, maar om uit ons dak te gaan. Dus mijn zwarte hoge laarzen bleven in de kast en mijn konijnenlaarzen gingen aan. Je kan niet beter de horlepiep dansen dan op die.
    Eigenlijk hou ik niet zo van die tranceshit, maar ja, je past jezelf aan. ja toch.
    Tuurlijk was er zo'n vervelend ventje die de hele tijd om mijn aandacht stond te vragen, maar ik had mijn bril niet op, dus ik keek dwars door hem heen. Ik begin niet te balzen tegen zo'n gast, want tegenwoordig kan je als meisje niet meer als een wilde tekeer gaan tegen een dronken vervelend menneke, want voordat je het weet heb je een glas op je poffer of staan ze je buiten op te wachten. Nee, negeren of anders uitleggen op de toon alsof je tegen een kind van 4 staat te praten helpt het beste. Toen ik een boze blik zijn kant op gaf en hij deinsde ietwat achteruit dacht ik bij mezelf: Zie je wel dat ik ook boos kan kijken'?" Best wel trots op mezelf bleek dat Mr. Faverus achter me stond, ff checken of het wel goed ging. Shit, daar ging mijn theorie over hoe eng ik wel niet ben. :roll:
    Tijdens het trainen op de pads krijg ik altijd een beetje agressietraining van vriend El. Beter oefenen dus. Des te later het word, des te klieriger we worden. er is niks leuker om jezelf totaal voor schut te zetten. De 'Robot', De horlepiep etc. hebben we allemaal uitgeprobeerd. 'Tis alleen een beetje lullig als er op dat moment een chick voorbij loopt, wat bij mij dus het geval was.
    Om 05.00 werden we bekant als laatste de tent uitgeveegt en al rennend naar de auto( twas best fris in mijn spijkerrokje) ben ik nieteens over mijn klapvoeten gestruikeld, nee Polly komt weer met haar hoofd tussen de autodeur en de portier. Vriend Ellen heeft nu een megane met best zware deuren en dan klikt hij op een gegeven moment in het slot. JA MET MIJN HOOFD ERTUSSEN.
    IK heb nu twee worsteloren, te grootte van twee bloemkolen!! En het komt niet eens van het vechten.

    Ik was om 06.00 thuis en om 08.00 ging mijn wekkertje weer, want ik zou mijn dochtertje om 08.30 ophalen. Gelijk maar door naar het zwembad, zijn we lekker de eerste. Het hele bad voor ons zelf. Mooi niet dus. Het blijkt heel normaal om met je grom vroeg naar het zwembad te gaan op zondagochtend :? . Ze was niet af te branden, na 3 uur intensief oefenen om met je gezicht onder water te kunnen en de schoolslag, had ik het eigenlijk wel gezien. Gedouched en wel zat ik te drogen achter het glas in het zonnetje en die kleine was met de andere kindjes aan het spelen in het waterpark. Tot 15.00!!!!! Toen had ze het wel gezien, oh wel. daarna nog lekker een patatje gehaald en thuis de boel opruimen. Spruit kwam nog ff na het eten een theetje doen. Even de zaterdagsvond doornemen en of er nog gescoord was. Vriend El bleef thuis, die werd pas door haar mama om 17.00 wakker gemaakt, wat een leven!!! We hadden onze trainer nog ff aan de telefoon, want we hadden 2 jongens in Purmerend vechten. Marino is er in geslaagd om zichzelf 8 tellen te geven!! Toch knap . Justin werd gediskwalificeerd. Kon hij er wat aan doen dat die knul gaat bukken als hij er net een knie naar het lichaam uitgooid. De een moest pas om 22.00 en de ander 0m 00.00, das wel kut, dat wachten. Volgend weekend Marloes in het Zonnehuis. Jahoe!!!!
    Ook ben ik tot ontdekking gekomen dat we een vers lijk in onze gang hebben, gelukkig dat mamma komt eten vanavond, dan kan ze die muis mooi weggooien. we hebben hem al begraven onde een rol wcpapier, maar toch. Geen lijken in de gang.

    Nou luitjes een fijne week en tot snel. XXXXXXXXXXXXXXX
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  5. #305
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik zou je wel eens in je zwarte laarzen willen zien

  6. #306
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    Het was triest . Er hingen 6 theaterlampen, waarvan er 5 het deden en de rode hoek helemaal donker was en twee speakertjes die in de trust hingen.
    Je zou voor de gein eens met de fotografen moeten praten die altijd op een gala rondlopen. Als er iemand is die last heeft van slechte lichtomstandigheden dan zijn zij het wel. Die worden ook niet echt vrolijk van de karige lampjes die er soms hangen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #307
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    LOL weer HEEL cool ;-) .......................

  8. #308
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Vriend Ellen heeft nu een megane met best zware deuren en dan klikt hij op een gegeven moment in het slot. JA MET MIJN HOOFD ERTUSSEN.



    Vriend, het is een Laguna maar we hebben wederom een top weekend gehad, en over 2 weken hebben we BRC-overleg over de site.....

  9. #309
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    dat was ik dus

  10. #310
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen n.i
    dat was ik dus
    Xcuse me vriend!! Megane, Laguna, een pot nat, het is gewoon een vette bak, met zware portieren

  11. #311
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    En dat was ik dus
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  12. #312
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Lief Dagboek,

    Dat was me een weekendje wel :shock: , maar ik heb veel geleerd en veel gelachen met de jongens. Dus dan maakt het me niets uit.

    We begonnen zaterdag in het Zonnehuis. Om 13.00 was ik aanwezig en de jongens hadden alles opgebouwd, dus dat was top. Het was ff minder toen Sieb de microfoon ging uittesten en mij vermeldde als: In the red corner, Bart van de Poll from LG met zoveel gevechten gevochten en evenveel verloren, ahaha, very funny. :?
    We moesten alleen ook nog opbouwen met een ploeg in Oostzaan voor het gala van zondag van Mike's Gym, maar ik moest en zou Marloes d'r 1e B-partij tegen Orinta aanschouwen en na wat te knipperen kon ik hem toch nog helemaal afkijken.
    Ik vond het een superpartij, zeker als je bedenkt dat Marloes uitsluitend op de grond vecht heeft ze zich goed staande gehouden. Ik had alweer bijna bonje met een wijffie dat naast me stond, want die vond het belachelijk dat Marloes Orinta de hele tijd onderuit veegde. Ik legde het haar uit en toen begreep ze het. Ze bewonderde Marloes zelfs, omdat het meteen een B-partij was. Maar Orinta was gewoon de betere, maar voor mij ben je nooit echt een verliezer in de ring, je staat er en je doet je best, dus dan ben eigenlijk al een halve winnaar!!
    Na Marloes zijn we meteen naar Oostzaan gegaan om daar de dingen op poten te zetten. Jammer genoeg werd er gebeld door 1 van de jongens uit het Zonnehuis dat de pleuris was uitgebroken.
    O nee, dacht ik nog, mijn BRC-chicks zijn daar nog...!! Het eerste wat ik hoorde was dat Vos Gym, bovenop de hoek van Moussid was gesprongen, daarna een versie van Vos vs Hypolyte en toen bleek dat een van onze Chicks een glas had omgestoten van een andere meid en die reageerde nogal overdreven en hysterisch, waarop ze meteen een paar pompen begon ui te delen en dat piktte onze Chicks weer niet en toen was het hek van de dam. iedereen begon zich ermee te bemoeien. Intussen stond mijn vriendje El ff naar het toilet, toen er plots een jongen in de wc kwam staan. 'Hey Balhaar, zegt ze nog, dit is een dames w.c.! Ja, zegt hij, maar daar is de pleuris uitgebroken ik blijf mooi hier. Mijn vriendje ging ff kijken en trof de andere in een zwaar debat aan, ze probeerde Patries ertussen uit te halen, geloof ik. En toen was het snel weer gesust, maar ja, ik was er niet bij, dus ik kan er ook niet echt over oordelen. ik weet alleen dat er een gozer op Sabien afkwam en haar een oplawaai wou verkopen en ik zeg het je, die gozer heeft echt mazzel gehad dat ik er niet was, want een man die en vrouw probeert te slaan is bij mij bij het verkeerde adres. :twisted:
    Afijn, Sieb en ik weer terug racen naar het Zonnehuis, want daar moesten we afbreken en ik was bezorgt om mijn homie.
    Vriend El, was een beetje overstuur. Het was zo'n laffe, gezellige avond en dan komt er zo'n ruzie en dan is alles weer verziekt. Het huilen stond haar nader dan het lachen en dat begrijp ik wel, want zo is ze gewoon. Een en al goedheid, maar daarom is het ook mijn liefste vriend. Het is jammer dat ik haar de volgende dag moest gaan verdedigen, omdat men dacht dat ze dronken was. Vriend El en alcohol , dat is als Jinx en stoppen met roken, die 2 gaan niet samen.
    Ik moet ff een pauze inlassen, want ik moet nu trainen. Tot zo
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  13. #313
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Zo daar ben ik weer.
    Oostzaan vond ik een topgala, er hing een gezellige sfeer en er waren mooie gematchte partijen. ik hoop dat iedereen het een beetje naar zijn of haar zin heeft gehad, want we hebben ons best gedaan.
    Was om 02.00 thuis en in totaal heb ik dat weekend 4 uurtjes geslapen, maar het was gezellie en daar doen we het voor.

    Nu heb ik een nieuwe missie, 10 partijen bij elkaar matchen voor 18 februari, dus als je in een B, -C of -N klasse zit, pm me dan, want ook dat doen wij van ACN, hahaha!!
    De matchmaker had het laten afweten en dat is al lullig genoeg voor je als promoter, al die stress. Dus wij hebben aangeboden om te helpen te zoeken.

    Net getraind, dat is ook wat. Ben vandaag het slachtoffer geworden van rondvliegende ledematen.
    We lagen een beetje te rollebollen en ik was net lekker mijn slachtoffer Leon aan het afrossen, totdat ik een maat 44 op mijn poffer kreeg van mijn buurman Jaimie. Nu heb ik een blauwe plek op mijn jukbeen en het is niet eens van een partijtje stoeien. Nou ja, een worsteloor van een dichtklappende autodeur is erger . Trouwens, mijn oor doet nog steeds pijn :?

    zaterdag naar Vianen. Onze Rick tegen Vincent Latoel, naar die partij kijk ik erg uit.
    En zondag doen we het geluid en het licht in de Powerzone en daarna gaan we aan de swier!! We zullen de Robot en de horlepiep ff onder de man brengen, hahaha!

    Nou tot snel. XXXXXXXXX
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  14. #314
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Hey Jinx!

    Nog bedankt he! :P
    Ja Man Ja

  15. #315
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha
    ik zou je wel eens in je zwarte laarzen willen zien

    Verdorie, waar ik heb mijn paraplu liggen?

  16. #316
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops
    Hey Jinx!

    Nog bedankt he! :P
    Graag gedaan hoor! Maarre, waarvoor eigenlijk???
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  17. #317
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Voor het bewaren van dat cd rommetje van me...
    Ja Man Ja

  18. #318
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    O ja, natuurlijk. Nou graag gedaan hoor!!
    En bij deze wil ik echt iedereen bedanken voor hun hulp en advies bij het zoeken naar partijen voor het gala 18 februari te Arnhem .
    Ik ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een meisje van 63kg die een A of B partij kan draaien op de 18e en een A-partij heren van 88-92kg. En dan zijn we klaar!!! Ik zie het somber in aangezien het nogal kort dag is, maar niet geschoten is altijd mis, toch?
    En ook een hele dikke kus voor I'm Loving It voor het maken van mijn mooie roze BRC-avatar. xxxxxxxxxxxxxx
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  19. #319
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    DIE WIL IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. #320
    Join Date
    May 2005
    Posts
    651
    vCash
    126000

    Default

    dan zou het handig zijn als je begon met een membershipt te maken

  21. #321
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mighty Me
    dan zou het handig zijn als je begon met een membershipt te maken
    Ben wel lid maar gewoon te beroerd om me in te loggen daarom staat er ook ELLEN N.I (niet ongelogd)

  22. #322
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Haha, vriend Ellen is meer een Fighttalker....hahaha!!!!
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  23. #323
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    hij gaat wel erg snel hoor je avatar. kan de foto's niet goed zien.........
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  24. #324
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    inderdaad mama, ik wil die brc chicas nou ook wel eens een keer zien

  25. #325
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Lief Dagboek,

    En wederom is er een nieuw weekend voorbij.

    Zaterdag hadden we een paar jongens op het Urbanfightnight van Mr de Jong vechten.
    Nu niet eens in Ede, maar in het stadstheater van Vianen.
    Een hele mooie lokatie, al zeg ik het zelf.
    Chico heeft een hele mooie partij neergezet, net als Jaimie, die wat beheersder en rustiger in de ring stond en goed luisterde. Rick had helaas verloren van Vincent. Hij was er niet bij met zijn koppie en dat was duidelijk te zien. Normaal geproken is hij altijd zo rustig en beheerst.
    Ik was blij dat opi een navigatiesysteem in de bus heeft gezet. Hij schaamde zich een beetje dat ik hem vorig jaar belde om te vragen waar Sloten lag, terwijl ik in Sloterdijk aan het zoeken was, Sloten, Sloterdijk!!! Lijkt toch op mekaar. En dan nog het feit dat ik na meerderemalen nog niet de weg in Ede weet te vinden. In ieder geval hadden we het Stadstheater ook niet kunnen vinden, want dat lag midden in een woonwijk. Lang leve TomTom.

    Zondagochtend werd ik door Sieb om 07.00 mijn bed uit gebeld. We stonden die dag in een feesttent in Laren, waar alle carnavalverenigingen bij elkaar zouden komen om gezamelijk de carnal in te luiden.
    Ik had het bar naar mijn zin daar. Ik ben altijd wel in voor een beetje hoempapa op de vroege ochtend en na eerst met de Geitenbreiers met zijn allen een stevig ontbijt te hebben genuttigd( eieren met spek), konden we los.
    Maar de ouderdom begint ook mij in te halen en om een uurtje of 13.00 stortte ik lichtelijk in. Ik had nog wel een roze cowboyhoed aangeschaft, maar ook dat ding begon me te irriteren op mijn hoofd. Tijd om wat te hachelen te halen. Eens kijken, sate, hamburgers, snitzels met zigeunersaus, wat een culinair feestje voor de Polly. Al snel voelde ik me weer kiplekker en toen was het tijd voor de blaaskappellen. De Zwiebels begonnen als eerste. ik was zo in mijn sas, dat ik besloot vriend Ellen wakker te maken. Of ze het heeft kunnen horen weet ik niet, want ik werd bijna van het podium afgeblazen. Maar na De Fluutjes en de Meerbonken slinktte mijn pret toch wel enigzins. Het bonken in mijn hoofd ging gelijk met het bonken van de trommels. Gelukkig kwam er eindelijk een eind aan en werd er nog geknipoogd naar me door een 10-jarige trompettistje. :?
    Vervolgens werd er een toespraak gehouden door de oppergeitenbreier die erg overstuur was, omdat vannacht hun mascotte 'De Geit', was gestolen uit de tuin van boer Harmsen.
    Errug zielig, die arme man barstte nog net niet in tranen uit.
    Om 16.00 stonden de Deurzakkers klaar en wij moesten weg, want we zouden om 17.00 in de Powezone aanwezig zijn.

    De Powerzone bij daglicht ziet er toch heel anders uit dan bij nacht. En het was bokkoud!!! Mijn tanden klapperde bijna mijn mondje uit.
    Aangezien de DJ niet was komen opdagen, moesten Sieb en ik nog wat spullen neerzetten, waar hij gelukkig al op gerekend had, anders hadden we nog ff op het laatste moment naar de loods gekend.
    Toen het gala eenmaal draaide werd het ook al wat warmer en vandaag was ik in charge van de muziek. iets wat ik zelf een hele verantwoording vind. Ik zelf luisterde mijn opkomstnummer al dagen van te voren af, voor het moment de supreme. En ik zou het lullig vinden als door een fout van mij je opkomst vergald zou worden, Na de cdtjes opgehaald te hebben en partijen te onthouden en achternamen, kwam Sieb met het idee, dat ik de thaise muziek er ook wel bij kon nemen. Wist ik veel dat er verschil in de rondes zat? Ik dacht dat het allemaal hetzelfde was. Errug opletten dus.
    Voor mijn gevoel was het een leuk gala om naar te kijken, alleen het duurde misschien ietsie te lang.
    Weer veel bekenden gezien en gesproken. O shit, volgens mij heeft Mike's Gym nog een appeltaart tegoed van me, maar die kan ik mooi meenemen als ik een rolleboldate met Topper heb .
    Ook werd er namens de organisatie goed voor ons gezorgt. Totdat ik weer een beetje trek begon te krijgen. Zegt die knakker, ik haal wat lekkers voor je. Iets lekkers dacht? Mjammie!! Komt ie aan met sushi!! Was dat??? Rauwe vis is niet voor mensen, ik ben toch geen pinguin? Vlees moet je hebben . Nou ja, als je trek heb eet je alles, dus op goed geluk. Er zat ook een soort sausje bij, maar dan in gestolde vorm ofzo. Polly houdt wel van sausjes, dus ik lekker dippen. 1 seconde later staat mijn mond in de fik :twisted: , ik schrok er zo van dat ik bijna te laat was om de muziek van Menno op te zetten.
    Het was weer gezellig en de muziek ging ook goed, alleen heb ik nog 1 cd van Pancration en 2 van Top Team, maar die weet ik zelf wel te vinden. Dus Pm me ff, dan kan ik hem aan je teruggeven.

    Volgende week Antwerpen, groot gala en dan werk ik voor het eerst samen met Eurosport in mijn oortje. Dat gekakel gaat wat worden.

    Heren, vergeten we niet dat het morgen Valentijnsdag is?
    Voor jullie waarschijnlijk een commercieel gebeuren, maar voor ons meisjes is die dag toch een teken van jullie waardering voor ons. Dus vergeet ze niet, een doosje PURE bonbons en een bos rozen, niet die van de markt , maar een bos mooie rozen. Die doen het altijd goed. En anders verras je haar een keer met een lekker, zelfgekookt maaltijdje voor als ze uit haar werk komt. Het gaat er niet om hoe duur het is, want dan hebben we het gevoel dat we afgekocht worden, maar om het gebaar.
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •