MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 23 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 564

Thread: Lief Dagboek

  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik haat dagboeken :x
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Ik haat dagboeken :x
    Dat vind ik moeilijk te geloven sjaak. Dit forum wordt werkelijk overspoeld met frustraties uit jouw dagelijks leven. Het zou dus niet eens zo gek zijn om een dagboek bij te houden. Zodoende al jouw negatieve energie, ontstaan door het beproevende leven in Strijen, te steken in het beschrijven van de roze, met poezengezichtjes versierde, pagina's van jouw lief dagboek. Lief dagboek.....FUCK THE POLICE!!!




    Sjaak ga naar de boekhandel!

    AND SAVE US THE READING

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronny
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Ik haat dagboeken :x
    Dat vind ik moeilijk te geloven sjaak. Dit forum wordt werkelijk overspoeld met frustraties uit jouw dagelijks leven. Het zou dus niet eens zo gek zijn om een dagboek bij te houden. Zodoende al jouw negatieve energie, ontstaan door het beproevende leven in Strijen, te steken in het beschrijven van de roze, met poezengezichtjes versierde, pagina's van jouw lief dagboek. Lief dagboek.....FUCK THE POLICE!!!




    Sjaak ga naar de boekhandel!

    AND SAVE US THE READING
    Lieve Ronny tief lekker op .............................. en probeer is een meisje te vinden ipv hier te eikelen :x

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    kben al voorzien....maar zit nu op m'n vakantiebaantje....zat tijd om te gallen dus.


    Lekker humeurtje al...

  5. #105
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen de koters in de pit gaan lopen blaffen ipv de offtopic weer om te zetten in een kattenbak ? B.v.d.
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    *ZUCHT* ALS MEN DE POST NU EENS GOED ZOU LEZEN. Dan kwam men erachter dat het een grapje was.....(maar zou best leuk zijn als dit topic in de pit zou belanden)

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit met smartte wachten op de belevenissen van afgelopen weekend van de BRC...

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    ik wacht wel tot aaron weer dronken is.

  9. #109
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb voor jinx speciaal een nummertje geupload!

    Is Everybody Happy!!

    http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=0...F22SYIL9K7X9KK




    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  10. #110
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    homo
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  11. #111
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Action Henk
    homo
    Je mag mij homo noemen, je mag mij hitler noemen. LOL

    Feit is wel dat ik meer in de smaak val bij de dames dan deze hele toko bijelkaar.
    Maar ook dat is niet iets wat bij mij prioriteit heeft, in vergelijking tot sommige testosteron overlopen ventjes zoals jij.
    IS EVERYBODY HAPPY? (nu downloaden, je gaat uit je dak)
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  12. #112
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    Geef het nou maar gewoon toe Aaron. Je bent gewoon een bangepoeperd!!!
    ik ben donderdag weer terug in nl. ik zie jou zondag. zorg dat je keeltje goed schoon is!

  13. #113
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    Quote Originally Posted by Action Henk
    homo
    Je mag mij homo noemen, je mag mij hitler noemen. LOL

    Feit is wel dat ik meer in de smaak val bij de dames dan deze hele toko bijelkaar.
    Maar ook dat is niet iets wat bij mij prioriteit heeft, in vergelijking tot sommige testosteron overlopen ventjes zoals jij.
    IS EVERYBODY HAPPY? (nu downloaden, je gaat uit je dak)
    lol, geloof je het zelf. je bent veel te dik, kalend, puisterig, en een slijmspoortje uit je mondhoeken omdat je je lippen niet meer op elkaar kan houden door teveel pijpen.
    dat zit een stuk dichter bij de waarheid

  14. #114
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    I don't fight with ugly people, ugly people got nothing to lose LOL
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    I don't fight with ugly people, ugly people got nothing to lose LOL
    lol


    vandaar dat je zo'n "brutaal" antwoord geeft


    als het matten wordt heb je niks te verliezen...



    trouwens guru; wat voor een vechtsport doe je eigenlijk?
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  16. #116
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van de BRC. En wellicht is het handig om de uitgaansagenda van de BRC hier ook te plaatsen? Voor de groupies..
    En Bianca, als ik zo hoor wat je aanhebt..... :thumbs:
    Dus geen sneakers en baggypants
    Met vreugde deel ik u mee dat er een heuse BRC-website in de maak is. Hier kunnen jullie straks het leven volgen van de leden van de BRC. Hoop dat jullie daar tegen die tijd ook eens rond komen kijken!
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Hou ons op de hoogte Aleide

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    lol het loopt helemaal uit de hand ............... heel gaaf


    ik zeg BRC fanclub ..............

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Aleide
    Met vreugde deel ik u mee dat er een heuse BRC-website in de maak is. Hier kunnen jullie straks het leven volgen van de leden van de BRC. Hoop dat jullie daar tegen die tijd ook eens rond komen kijken!
    Absoluut 8)

  20. #120
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Action Henk
    trouwens guru; wat voor een vechtsport doe je eigenlijk?
    hij is worstelkampioen van de plaatselijek darkroom
    lol
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  21. #121
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    Quote Originally Posted by Jinx
    Geef het nou maar gewoon toe Aaron. Je bent gewoon een bangepoeperd!!!
    ik ben donderdag weer terug in nl. ik zie jou zondag. zorg dat je keeltje goed schoon is!


  22. #122
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Goed initiatief die BRC site, zet er wel dungeon materiaal op dan!

    Zoiets als: BRC-Girls-Gone-Wild


    Ik bied me aan als vrijwilliger, 25 cm Exotisch genot 8)

  23. #123
    Aaronk Guest

    Default

    :?

  24. #124
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Lief Dagboek,

    Onze website gaat onder andere natuurlijk een lief dagboek, Dr. Love( voor al je liefdesproblemen), een databank over vechters en onze meningen over gala's partijen en trainingen bevatten en natuurlijk gaan we het uitgebreid over onze Sexbijbel hebben.

    Maandag ging om 05.45 de wekker. Wat een kutgeluid!! Polly moest de steigers op. Onze opdrachtgever was de eigenaar van Jacob Hooy. Hij heeft een pand in A'dam aan de Nieuwmarkt en dat moest van buiten geschilderd worden. Nou ben ik onze eigen steiger wel gewend, want die is maar 2 meter hoog, maar deze was 18 meter hoog en ik stond echt met afscuw naar boven te kijken en mezelf af te vragen hoe ik me hier uit ging lullen. Ik dacht dat we gewoon wat rondom een huis gingen schilderen, maar dit was andere koek. "Je hebt toch geen hoogtevrees he schijtbak? Je ziet een beetje groenig?"Daar hadden we al de eerste opmerking. Ik ben helaas een Ram, dus ik kan me niet laten kennen. Met klamme handjes en zweetvoeten begon ik maar te klimmen. Zwakjes mompelde ik nog wat over een ongevallenverzekering, maar er werd me lachend verzekerd dat die wel in orde was. Op de 2e verdieping aangekomen had ik het niet meer, ik voelde me een beetje duizelig. Ik werd apart genomen en ff duidelijk uitgelegt, dat die steigers onder een strenge keuring staan, aan het pand verankerd zitten en je er simpelweg niet zomaar kan afvallen. Mijn bijnaam is niet voor nix Jinx. Ik struikel al over een trambaan..! En omdat ik er toch overheen moest, mocht ik gelijk helemaal bovenaan beginnen. Het dakkappeletje, fijn en bedankt. Naarmate de dag verstreek, ging het wel weer. En na een broodje Zeedijk van slagerij Vet ging het helemaal top. Dinsdag hetzelfde, 's avonds getraind bij mijn held Marloes Coenen, maar helaas was ze niet zo lekker, dus ik kreeg priveles van Roemer. Echt perfect. Aardige meiden en jongens bij FFC. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid.
    Woensdag: We waren net klaar. Alles strak in de verf, nat. De bewoonster vroeg of ze raam al kon dicht doen. (Het zijn van die ouderwetse schuiframen die je omhoog moet trekken.) Ja hoor, maar doe wel voorzichtig, zeiden we nog. Laat die muts toch zo dat raam kletteren. 3 van de 4 raampjes eruit!!! Glasscherven in het het rond en nog erger de lak beschadigt! Voordat we hiermee klaar waren was ik 19.30 pas thuis, ff gefitnisst en daarna naar Tropical Night in Bergen, waar de vergrijzing toeslaat. We hebben niet onze moves kunnen uitoefenen, want ik was nuchter, dus dan gaat het niet zo lekker. Misschien vanavond bij Jimmy. Daar ken ik toch niemand...
    Donderdag gewerkt en met trainen stond er opeens een boksleraar. Cool. Veel van geleerd, maar ik moest ook veel afleren. Aan het einde van de training zaten we nog ff na op het teras met geboste ogen en neuzen.
    Vandaag de klus geklaard in Amsterdam, tabee Broodje Zeedijk, hoeren, junks en chinezen. En vanavond lekker gek doen Jimmy.
    Morgen om 10.30 naar mijn kleintje in Drenthe. Ze is met haar nichtje 2 weekjes met oma mee naar ons boshuisje.
    Tot snel. XXX
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    zo dat werd weer is tijd , maar hij is weer goed ........................ 8)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •