MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 23 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 564

Thread: Lief Dagboek

  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Hoe was het in Jimmy?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ben je van beroep schilder???
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  3. #128
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronny
    jinx...wat eet jij slecht zeg......

    Daar heb je gelijk in

  4. #129
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    O jee, was ik de reden waarom vergeten? Lekker dom, maar houdt het wel spannend, he?
    Ik naderde een eenrichtingsverkeer voorrangsweg, auto's komen van links, FIETSERS kunnen van rechts komen. Ik naderde dus de haaietanden, maar op de hoek stond een groepje mensen te praten, er stond een paal en een bestelbusje. Ik zeg nog tegen mijn meisje: Kunnen die mensen niet meteen midden op de weg gaan staan, dan weten ze zeker dat ze in de weg staan". Ik trek dus op om er omheen te kunnen kijken en opeens vanachter die bus. KABOEM, een omaatje op mijn voorraam. :shock: Voor alle duidelijkheid, zij was schuin over gestoken en ze officieel nog een stukje moeten doorrijden en daarna moeten afslaan, zodat ze duidelijk te zien zou zijn.
    Maar ja, ze kwam net van de begraafplaats af, want het was haar man zijn sterfdag...
    Ik ben meteen naar het ziekenhuis gegaan, achter de ambulance aan, bloemen meegebracht. Daarna wekelijks nog op bezoek geweest, tot ze weer beter was en dan opeens een jaar later moet ik voorkomen. De officier van justitie zei ook dat ik het niet met opzet of met voorbedachte had gedaan. De getuigen(mensen die op de hoek stonden red.) hadden verklaard dat zij mijn uitzicht belemmerde. Ik ben nog nooit met justitie in aanraking geweest, ben juist heel erg lief en toch moet ik dokken of zitten. Nou, geef mjn portie maar aan fikkie, want ik ben er klaar mee.
    Ik heb ook geen strafblad voor een misdrijf, maar wel voor een veroordeling, dat is net zo erg, vind ik.
    Dus nu weten jullie hoe het zit. XXX
    Wat heb jij een pech in je leven

  5. #130
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Weer een te gekke editie, Jinx!
    Kan niet wachten tot de volgende......
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  6. #131
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ossie
    Weer een te gekke editie, Jinx!
    Kan niet wachten tot de volgende......
    Die zou nog wel in de libelle kunnen staan

  7. #132
    Aaronk Guest

    Default

    jinx zat gewoon vast. klaar. dit hele verhaal was verzonnen. ik zal haar gevangenis nummer zo even posten

  8. #133
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by europastock
    Quote Originally Posted by Ronny
    jinx...wat eet jij slecht zeg......

    Daar heb je gelijk in
    Lief Dagboek,

    Alleen mijn junkdagen staan in mijn dagboek. 1 Junkdag per week is toegestaan.
    Mijn ontbijtje bestaat uit, 3 eiwitten, 2 bruin broodjes, 1 appel, 1 kop thee met honing en een glas water,
    11.00 snack bestaat meestal uit fruit.
    Middageten uit 3 bruine broodjes met kipgrilworst(150 gr) of rosbief.
    16.00 snack uit magere kwark met vruchtjes (250 gr) en 's avonds eet ik gewoon groente, vis of vlees met rijst. aardappelen zijn zeldzaam te vinden in mijn keukentje.
    na het trainen eet ik de rest van mijn kwark op en als ik 's avonds nog trek heb dan knabbel ik een zak wortelrondjes weg of komkommer. En 1x in de week, meestal in het weekend, hachel ik een hambuger weg!!
    Het valt best mee hoor.
    Na mijn dochtertje woog ik 90kg!! Ik was in de veronderstelling dat het er wel weer af ging als ik bevallen was, niet dus.
    Na een half, driekwart jaar was ik weer 63 kg en nu ben ik op mijn oude gewicht, 57,8 kg.
    Ik heb weer zoveel leuks meegemaakt, maar ik moet nu met mijn dochtertje oefenen voor een kinderprogramma met Karl Noten. Je weet wel, die overactiefe ochtendgymgoeroe. We zijn nu met een programma bezig voor de kindjes van 4-6 jaar. The Jinx moet helaas ook meedoen en aangezien ik niet echt de 'moves' heb, wordt er een oefenmiddag ingelast voor de opnames van dinsdag. Ik hou jullie op de hoogte, want er zal wel weer flink wat gestunteld worden!!!!
    Dikke kus
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ik heb gisteren ook maar eens het advies van je moeder opgevolgd en m'n vriezer ontdooid. Damn, wat kwam daar een water uit. Gauw al een liter of 10 :shock: . Bedank je moeder nog ff voor de tip .

  10. #135
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Ik heb gisteren ook maar eens het advies van je moeder opgevolgd en m'n vriezer ontdooid. Damn, wat kwam daar een water uit. Gauw al een liter of 10 :shock: . Bedank je moeder nog ff voor de tip .
    Ik moest nog even zeggen dat als je vriezer helemaal leeg is, je hem moet schoonmaken met warm water en schoonmaakazijn, voor de bacterieen. En als je nog meer huishoudelijke tips wou, dan moet je het maar even vragen!!
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  11. #136
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Lief dagboek,

    Afgelopen dinsdag was het dan zo ver.
    05.45 mijn bedje uit, douchen, de meiden wakker maken en op naar Hilversum.
    We zouden om 07.30 verzamelen bij mijn vriendin Danny en volgens mij is er niks ergers dan om 07.45 in colonne te moeten rijden met een paar huismoeders van over de 35, die het rijden op de snelweg aan manlief overlaten, omdat ze het zo eng vinden.
    Mijn nichtje begon bij Haarlem al te vragen of we er al waren? Het duurde zo lang, het leek wel een vakantierit, vond ze. een uur en een kwartier later, waren we er dan eindelijk en de meiden gingen meteen naar de visagie en de styliste. De ouders bleven in een wachtruimte, waar van alles te snaaien lag en je kon van alles drinken. Viel me wel op dat alles light was. Getver!! We mochten de set bekijken en ff later kwam Karl binnenstuiven, sympathieke kerel. Begon meteen indo tegen me te praten. Sorry vriend, de enige woorden die ik ken zijn: Katjang en pisang en voor de rest ben ik meer van de hutspot en de speklappen. Dus ik zit lekker met de andere moeders t chillen komt er ene Patricia van het programma naar me toe en vraagt aan mij of ik met nog 2 andere mamma's wil helpen op de set bij de fitnisstoestellen om ervoor te zorgen dat die kleintjes er niet afdonderen. "Ja hoor, zeg ik nog met mijn wazige hoofd, dat is goed. Nou dat heb ik geweten.
    Daar stond ik dan met mijn goede gedrag. De opname's begonnen. Nerissa en Esmay( mijn nichtje van 5) op de loopband en de fiets. En ik ertussenin. Zijn ze aan het filmen, stopt die loopband ermee!! Ik stond wat te drukken op die knopjes, want het zweet brak me alweer uit. Hij deed het niet meer. Echt weer iets voor mij. Polly sloopt weer iets. Ik kon natuurlijk niet even zeggen"CUT" ofzo, dus ik fluisterste dat ze maar net alsof moest doen. Elke aflevering duurt maar 10 min. En er werden er 5 opgenomen. Bij de 2e x, wilden mijn spruitjes wel opeens dansen. Ik kon mijn lachen niet meer inhouden, telkens als de mijne begon mee te doen. Iedereen ging naar achteren, Neris ging naar voren. De rest danste naar links, Neris naar rechts. Nog steeds stond ik te kutten met die loopband, bleek de stekker los te zitten. Ja, hoe moet ik dat nou weten. Komt er zo'n productiemederwerkster naar ons moeders toe, zegt ze dat we ook mee moeten dansen met het introdansje, dat staat leuker. WAT??? :shock: Ik kan helemaal niet dansen, laat staan dat ik ritmegevoel heb. Het was gewoon te erg voor woorden, schaamteloos. Het is dan ook duidelijk te zien dat Nerissa de 'moves' van haar moeder heeft.
    Het werd steeds warmer en de oefeningen steeds moeilijker, vond ik. Nou ja, ik heb mijn best gedaan en die meiden ook. Om 14.30 waren we klaar en uitgeput willen we nog ff met Karl op de foto, leuk voor oma, die elke ochtend met hem meedoet voor de buis.
    Eenmaal terug in de auto, beloof ik de meiden nog een lekkere grote ijs bij MaccieD, maar voordat we Hilversum uit zijn slapen ze al.
    's Avonds getraind bij mijn goeroe en held Marloes Coenen. Samen met Aleide en Eva... Heel wat vette acties geleerd, die ik hoop te kunnen onthouden voor de 10e.
    Ik ga nu nog ff de gym in en vanavond boksen en daarna FF.
    X
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  12. #137
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    P.S. Voor degenen die willen kijken hoe ik mezelf voor schut zet op nationale televisie. Het programma heet Karl's Kids Club en wordt volgende week ma-vr uitgezonden om 07.00 uitgezonden op Zappelin.
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    om 07.00 uitgezonden op Zappelin.
    zijn er dan al mensen wakker ??? :shock:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #139
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Is er al een BRC site? 8)

  15. #140
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    1.577
    vCash
    126000

    Default

    Deze man normaal niet, maar ik ga het wel opnemen
    Hoogvliegers vallen diep!!
    Peace & Love

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    En als je nog meer huishoudelijke tips wou, dan moet je het maar even vragen!!
    Ik heb laatst m'n t-shirt te warm gewassen en nu is ie te klein. Daarna heb ik 'm te koud gewassen in de hoop dat ie weer wat groter zou worden, maar helaas. Wat kan ik daar nou nog aan doen?

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb vandaag vette coowle topje gekocht voor kickboxen!!!! een roze!!!!!!!! haha

  18. #143
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jojo
    Ik heb vandaag vette coowle topje gekocht voor kickboxen!!!! een roze!!!!!!!! haha
    Goed bezig Jorina! Ik hoop dat je je met de volgende wedstrijd waagt aan onze dresscode!
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Jinx
    En als je nog meer huishoudelijke tips wou, dan moet je het maar even vragen!!
    Ik heb laatst m'n t-shirt te warm gewassen en nu is ie te klein. Daarna heb ik 'm te koud gewassen in de hoop dat ie weer wat groter zou worden, maar helaas. Wat kan ik daar nou nog aan doen?
    ehhhhh afvallen? geef de wasmachine maar de schuld
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  20. #145
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jojo
    Ik heb vandaag vette coowle topje gekocht voor kickboxen!!!! een roze!!!!!!!! haha
    You go girl!!! Wedden dat je wint?
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  21. #146
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Jinx
    En als je nog meer huishoudelijke tips wou, dan moet je het maar even vragen!!
    Ik heb laatst m'n t-shirt te warm gewassen en nu is ie te klein. Daarna heb ik 'm te koud gewassen in de hoop dat ie weer wat groter zou worden, maar helaas. Wat kan ik daar nou nog aan doen?
    Ze zegt dat er niets meer aan te doen is, pass hem door aan je zoon...
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  22. #147
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Is er al een BRC site? 8)

  23. #148
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Quote Originally Posted by Shytown
    Is er al een BRC site? 8)
    Nee nog niet, lieverd. Aleide, onze Wizz op het Web is er druk mee bezig.
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    Ze zegt dat er niets meer aan te doen is, pass hem door aan je zoon...
    Damn, jouw moeder is handig

    Quote Originally Posted by mama
    ehhhhh afvallen? geef de wasmachine maar de schuld
    De 10e zien we elkaar weer hé mams :x .

    P.s. vergeet je dan niet dat shirt mee te nemen?

  25. #150
    Aaronk Guest

    Default

    Jinx, ik denk dat je even me opniew me moet pmen je telefoon nummer ben ik kwijt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •