MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default op vakantie wat neem je mee?

    Ik heb een vraag wij als jongeren eten op vakantie alleen maar slecht (mcdonoald burger king pizza hier patatja daar ) en zuipen natuurlijk.
    Je krijgt geen enkele groente of fruit binnen. Kan je nog voedingsuplementen mee nemen en wat voor vitaminetablette zodat je niet helemaal als een zombie weer thuiskomt ?? ? Ik gebruik zelf meestal die van dagrivit total 30 heeft iemand nog tips ???
    Bedankt

    ps :Leef t hele jaar redelijk gezond en train hele week door
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    gewoon lokale specaliteiten proberen, en zo min mogelijk alcohol overdag drinken!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    294
    vCash
    126000

    Default

    Als ik in het buitenland op vakantie ga, eet ik juist nog meer fruit en groente. Deze zijn in de warmere landen juist lekkerder! Ik kom zo wel aan mijn vitamines!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Tip: eet niet bij McDonalds, maar ergens anders.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Hi-Vits (be-fit)

    Toch gewoon wat groente en fruit eten...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Juist omdat ik veel zuip dan let ik op mijn voeding. Ik probeer dan extra groente en fruit te eten

    Ik zou je aanraden Supradin met hoge dosering (dat zijn bruistabletten) mee te nemen.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Wix
    Juist omdat ik veel zuip dan let ik op mijn voeding. Ik probeer dan extra groente en fruit te eten

    Ik zou je aanraden Supradin met hoge dosering (dat zijn bruistabletten) mee te nemen.
    hmm supradin is toch meer voor de energie dan voor vitamines?

    ik zelf neem vitamine suplement voor sporters mee, van het kruidvat.

    voor de rest is het echt een week vakantie waar ik niet op mijn drankgebruik ga letten

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton
    Quote Originally Posted by Wix
    Juist omdat ik veel zuip dan let ik op mijn voeding. Ik probeer dan extra groente en fruit te eten

    Ik zou je aanraden Supradin met hoge dosering (dat zijn bruistabletten) mee te nemen.
    hmm supradin is toch meer voor de energie dan voor vitamines?

    ik zelf neem vitamine suplement voor sporters mee, van het kruidvat.

    voor de rest is het echt een week vakantie waar ik niet op mijn drankgebruik ga letten
    Vitaminen zat, Ton:

    Samenstelling: Bevat 800 mcg vitamine A, 1,4 mg vitamine B1, 1,6 mg vitamine B2, 18,0 mg niacine, 6,0 mg pantotheenzuur, 2,0 mg vitamine B6, 150 mcg biotine, 200 mcg foliumzuur, 1 mcg vitamine B12, 60,0 mg vitamine C, 5 mcg vitamine D, 10,0 mg vitamine E, 30 mcg vitamine K, 120,0 mg calcium, 21,0 mg chloride, 25 mcg chroom, 900 mcg koper, 75 mcg jodium, 8,0 mg ijzer, 45,0 mg magnesium, 1,8 mg mangaan, 45 mcg molybdeen, 126,3 mg fosfor, 20,4 mg kalium, 55 mcg selenium, 8,0 mg zink per tablet.

    Eigenschappen: Voedingssupplement. Ter verhoging van de weerstand. Vult tekort aan vitamines en mineralen aan.

  9. #9
    Aaronk Guest

    Default

    steroide en clen

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aaronk
    steroide en clen
    Applaus.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lil´kickboxer
    Als ik in het buitenland op vakantie ga, eet ik juist nog meer fruit en groente. Deze zijn in de warmere landen juist lekkerder! Ik kom zo wel aan mijn vitamines!
    dit eigenlijk...

    ik hou zowiezo niet echt van zuipen enzo... enige keer per jaar dat ik "veel" drink is op me eigen verjaardag en dat is dan nog niets vergeleken met me vrienden...
    Daarom ga ik eigenlijk nooit op vakantie met vrienden... die houden van die zuipvakanties enzo.. ben ik niet zo down mee... ga dan liever met ouders mee naar chili op familiebezoek...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •