MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 74
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Allereerst is het opvallend dat en Hoost en Yvel niet vechten. Problemen tussen de organisatie en het management..? kan, maar dan zou Hardonck ook niet vechten... Blessures..., het blijft allemaal gegis.

    Daarnaast is het misschien wel interessant om deze mogelijke misleiding/dwaling van de organisatie eens juridisch onder de loep te nemen. Op voorhand lijkt het me momenteel te makkelijk voor de organisatie om zich steeds op overmacht te beroepen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    De organisatoren moeten ruim van te voren beginnen met t zoeken naar de juiste vechters ( lees "de grotere namen") als die in beginsel hun toezegging doen, en naderhand om wat voor reden zich terug trekken, is dit heel vervelend ( druk me zacht uit) voor zowel organisatoren als voor de mensen die reeds kaart gekocht hebben.

    Maar waar ik naar toe wil is t volgende:
    Staan bekende namen ( vechters ) garant voor een mooie partij??
    een voorbeeld is dat van Ignasjov in alkmaar....is toch wel een naam he......partij was.....3x nix..

    Ik ben wel bij kleinere gala's geweest.....geen namen van je van het......maar partijen.....te gek gewoon.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Dat kan wel zo zijn, maar voor die kleinere gala's met minder bekende namen betaal je ook geen 73,25 euro voor een kaartje. Ik verwacht voor dat geld toch wel een aantal bekende namen te kunnen zien knallen. Ik heb mijn kaartjes in de eerste plaats gekocht om Yvel, Coleman, Randleman, Fedor, Hoost, Vovchanchyn en Rooze. Deze mannen knokken normaal gesproken alleen in Japan en het zou natuurlijk geweldig zijn een aantal van hen hier in Nederland te kunnen zien vechten.
    Door de organisatoren is de verwachting gewekt dat zeker een aantal van deze vechters acte de presence zouden geven, maar het begint er zo langzamerhand op te lijken dat er van dat lijstje nog maar bar erg weinig over blijven. Dit zijn dan wel allemaal geruchten, maar vaak blijken die geruchten op de verschillende fora toch wel waarheid te zijn. En de organisatie levert op PR gebied natuurlijk een erg zwakke prestatie; je hoort, ziet of leest echt helemaal niks van hen. ==> Reden tot klagen.
    Maar goed, ik ga het allemaal rustig afwachten, want het is wel zoals Redjuh eerder al zei: je kunt er toch helemaal niets tegen doen.
    Het is wel een les voor de organisatoren en voor degenen die maanden van tevoren al een kaartje hebben gekocht. Ik kijk de volgende keer in ieder geval eerst de kat uit de boom en ga pas kaartjes kopen als de vechters die ik wil zien ook daadwerkelijk vastliggen.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Ik meen me een arrest (rechterlijke uitspraak) te herinneren in Oostenrijk. Het recht daar wijkt op bepaalde punten natuurlijk af van dat van ons, maar veel dingen komen in de praktijk toch op hetzelfde neer.

    Er was daar een concert met van een of ander beroemd orkest met een nog veel beroemdere dirigent, zeg maar de Hoost of de fedor onder de dirigenten. Dit was ver vantevoren met veel bombarie aangekondigd en vele mensen hadden dure kaartjes gekocht, vooral ook om deze dirigent eindelijk eens in levende lijven te kunnen aanschouwen. Om een of andere reden (geloof zelfs dat die kerel gewoon ziek was!) kon die dirigent niet optreden, en een bezoeker voelde zich zo genaaid dat ie zijn geld terugwilde. de Organisatie beriep zich op overmacht, maar daar wilde de rechter niets van weten en de man heeft zijn geld teruggekregen. Nu zou je kunnen zeggen dat als een vechter (fedor) tijdens de warming up van zo'n gala in de kleedkamer zijn hamstring scheurd of zo dit echt wel overmacht is, maar zoals de zaken er nu voor staan lijkt me hier sprake van een andere situatie.

    De koper gaat af op bepaalde voor hem belangrijke voorwaarden om tot koop over te gaan ( deelname pride en k-1 toppers). Hij mag er dan ook vanuit gaan dat aan deze voorwaarden wordt voldaan door de organisatie. Als je een blike coca-cola koopt dan doe je dat omdat er coca-cola op staat, je weet dat dat top cola is. Dat is wat jou doet besluiten coca cola te kopen en geen Raaks cola of aanverwante meuk. Zo is dat nu ook. De organisatie trekt jou en je portemonnee over de streep door je een fedor-worst voor te houden. Uiteindelijk krijg je die worst niet terwijl je er wel voor betaald... misschien dat ik zo het wetboek en de jurisprudentie (rechtspraak) induik als ik tijd en zin heb. Remco, Justi, misschien niets te doen vandaag..

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Wil hier zeker niemand aanvallen hoor.....nog Hoost nog andere vechters met bekende namen....

    maar wil nogmaals aanhalen dat bepaalde namen niet garant staan voor mooie partijen

    maar idd.....van te voren gepubliceerde namen trekt publiek.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Quote Originally Posted by Ralph
    Dat kan wel zo zijn, maar voor die kleinere gala's met minder bekende namen betaal je ook geen 73,25 euro voor een kaartje. Ik verwacht voor dat geld toch wel een aantal bekende namen te kunnen zien knallen. Ik heb mijn kaartjes in de eerste plaats gekocht om Yvel, Coleman, Randleman, Fedor, Hoost, Vovchanchyn en Rooze. Deze mannen knokken normaal gesproken alleen in Japan en het zou natuurlijk geweldig zijn een aantal van hen hier in Nederland te kunnen zien vechten.
    Door de organisatoren is de verwachting gewekt dat zeker een aantal van deze vechters acte de presence zouden geven, maar het begint er zo langzamerhand op te lijken dat er van dat lijstje nog maar bar erg weinig over blijven. Dit zijn dan wel allemaal geruchten, maar vaak blijken die geruchten op de verschillende fora toch wel waarheid te zijn. En de organisatie levert op PR gebied natuurlijk een erg zwakke prestatie; je hoort, ziet of leest echt helemaal niks van hen. ==> Reden tot klagen.
    Maar goed, ik ga het allemaal rustig afwachten,
    want het is wel zoals Redjuh eerder al zei: je kunt er toch helemaal niets tegen doen.
    Het is wel een les voor de organisatoren en voor degenen die maanden van tevoren al een kaartje hebben gekocht. Ik kijk de volgende keer in ieder geval eerst de kat uit de boom en ga pas kaartjes kopen als de vechters die ik wil zien ook daadwerkelijk vastliggen.

    Hoezo je kunt er niets tegen doen. Wanneer blijkt (afwachten, geen conclusies trekken) dat geen of weinig van die grote namen overblijft kun je dus gewoon constateren dat je besodemieterd wordt, daar hoef je geen rechten voor gestudeerd te hebben. Tuurlijk kan je daar wat tegen doen. Als jij een mercedes koopt met allerlei toeters en bellen en die zitten er uiteindelijk niet op en van die tweehonderd pk doet de helft het maar omdat er een nepmotor of tweederanks motor inzit, dan zeg je toch ook, ik wil me poen terug. Zo nee, dan stap je naar de rechter

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Soory, bij dat mercedes verhaal sloeg ik een paar stappen over. eerst zeg je, ik wil dat die toeters en bellen er op komen en dat die motor de toegezegde 200pk levert en anders wil een nieuwe en als dat niet gaat wil ik mijn poen terug

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Mjokkie zit op z'n praatstoel hahaha!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    MJOKKIE: ik weet niet of dat hetzelfde is. Volgens mij heeft de organisatie niet aangegeven dat al deze vechters zeker zouden komen, maar dat het zeer goed mogelijk was dat zij zouden vechten. Zoiets staat er volgens mij op de eerder verspreide flyers. En bij het publiceren van de line-up staan bij een aantal partijen voetnoten dat de contracten nog niet getekend zijn. Het blijft niet netjes van de organisatoren dat ze schermen met grote namen en het vervolgens (misschien?) niet waarmaken, maar volgens mij kan je ze niet echt veel maken.
    Zo zie ik het tenminste. Maar goed, ik studeer natuurlijk geen rechten

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Quote Originally Posted by rappe rik
    denk dat het wat moeilijker ligt, er is nu eenmaal een voorbehoud bij dat soort evenementen, als er maar een partij zou zijn en die zou niet doorgaan lijkt geld terug me redelijk, maar ik denk dat als aantoonbaar gemaakt wordt dat er een acceptabel programma overblijft, de gang naar de rechter je alleen maar veel geld kost en in zekere mate nog terecht ook, want als dat niet het geval zou zijn, durft in de toekomst niemand ook nog maar een risico te nemen.
    Voorbehoud my ass, ik kriijg toch echt de indruk dat promotors (niet iedereen) veel te snel te koop lopen met die en die komt, terwijl dat gewoon nog niet vast ligt. Ja we zijn in onderhandeling met Iggy bijv. Wat is in onderhandeling zijn? heb je na afloop van een partij op de k-1 paris tussen pietje en kees met de manager van Iggy een borrel staan drinken en gezegd dat het je cool lijkt als Iggy komt vechten . zegt de manager van iggy, we hebben het er wel over, ik neem contact op en jij roept vervolgens overal en nergens al dat iggy komt vechten... Nogmaals, dit is allemaal hypothetisch. Het gaat erom hoe concreet of vergevorderd zijn je onderhandelingen met de vechter dat hij er redelijkerwijs niet meer onderuit kan. Wil hij er toch onderuit, dan moet ie een schadebergoeding betalen. Publiek heeft geen overeenkomst met de vechter, maar met de promotor bij wie hij het kaartje koopt.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Quote Originally Posted by Ralph
    MJOKKIE: ik weet niet of dat hetzelfde is. Volgens mij heeft de organisatie niet aangegeven dat al deze vechters zeker zouden komen, maar dat het zeer goed mogelijk was dat zij zouden vechten. Zoiets staat er volgens mij op de eerder verspreide flyers. En bij het publiceren van de line-up staan bij een aantal partijen voetnoten dat de contracten nog niet getekend zijn. Het blijft niet netjes van de organisatoren dat ze schermen met grote namen en het vervolgens (misschien?) niet waarmaken, maar volgens mij kan je ze niet echt veel maken.
    Zo zie ik het tenminste. Maar goed, ik studeer natuurlijk geen rechten

    Kom je nu mee, kan jij ook niet helpen, ik heb geen kaartje en heb de flyers en de posters niet gezien , maar ga alleen maar af op de indrukken en de verhalen die de mensen hier geven. ik geef ook alleen maar mijn kijk in het algemeen, maar feit is dat er veel te snel met grote namen wordt gesmeten

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default Re: rumble

    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    Kom je nu mee, kan jij ook niet helpen, ik heb geen kaartje en heb de flyers en de posters niet gezien , maar ga alleen maar af op de indrukken en de verhalen die de mensen hier geven. ik geef ook alleen maar mijn kijk in het algemeen, maar feit is dat er veel te snel met grote namen wordt gesmeten
    Daar ben ik het zeker mee eens!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Mjokkie zit op z'n praatstoel hahaha!
    Jaja, ouwehoeren en trainen haha. nee even zonder dollen, het kan geen kwaad om goedwillende mensen met een kleine portemonnee eens op hun rechten en de alwetende organisaties eens op hun plichten te wijzen.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Is inderdaad altijd handig om een aantal forumbroeders te hebben met zulke kwaliteiten.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666
    Is inderdaad altijd handig om een aantal forumbroeders te hebben met zulke kwaliteiten.
    Haha en dat in de baas zijn tijd

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Limmen
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat een belangrijk element wat betreft je rechten zijn in casu dat je een consument bent. Misleiding van een consument is iets wat nogal snel de verkoper wordt aangerekend.

    En op zich zou 't eens goed zijn als een promoter eens wordt afgestraft op het roepen van namen en 't niet waar kunnen maken. Neem nou die flapdrol in Kroatië met Ramon Dekkers....

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote="rappe rik"]dat is geen goed voorbeeld, van iggy weet iedereen van tevoren dat hij teleur kan stellen en er met de pet naar gooien, dat kan je van hoost of fedor niet zeggen, die halen altijd het onderste uit de kan.\
    nou Hoost stelde zwaar teleur op het 2H2H gala in Ahoy

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Kijk in de vechtsportwereld zijn er veel dingen die fout kunnen gaan...
    Zo zou iemand geblesseerd kunnen raken of op het laatste moment contractverplichtingen hebben...

    Mij gaat het gewoon om de namen, als Hoost niet kan en hij kost bedrag X omdat hij K-1 kampioen is. Kan je wel iemand anders vinden die van evenveel waarde is voor bedrag X. Denk aan Lebanner of Hunt...

    Mij maakt het niet uit als Hoost en Fedor niet kunnen vechten dan hoop ik gewoon dat hun vervanging top is... voorbeeld Lebanner/Hunt of Coleman/Randleman bijvoorbeeld..

    Zolang er een top line up is en ook precies weet welke vechters er komen dan ga ik pas kijken of ik het waard vind om een kaartje te kopen. Al dat speculeren over Hoost en Fedor moet ophouden en jij als consument bent altijd vrij om een kaartje te kopen. Er stond duidelijk op de flyer dat de definitieve line-up niet bekend is. Ik denk dat er uiteindelijk een top line-up komt.

    Ik kan mij wel voorstellen dat er wat onduidelijkheid is/was maar verwacht dat er deze week wat meer info vrij komt want anders koopt niemand een kaartje lijkt me...Plus als men met een B-lineup komt snijdt men zelf in hun eigen vingers...

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    er staat inmiddels een persbericht op fighttalk. Ook heb ik daar vaker berichtgevingen gezien van bushido dus wie weet zien we daar binnen kort wat nieuws en anders op de nieuwe website

    http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=6489

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    [quote="micha"][quote="rappe rik"]dat is geen goed voorbeeld, van iggy weet iedereen van tevoren dat hij teleur kan stellen en er met de pet naar gooien, dat kan je van hoost of fedor niet zeggen, die halen altijd het onderste uit de kan.\
    nou Hoost stelde zwaar teleur op het 2H2H gala in Ahoy [/quote
    ]

    Ja dat heb je als je verstandskies de twee dagen ervoor eruit is getrokken..

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    er staat inmiddels een persbericht op fighttalk. Ook heb ik daar vaker berichtgevingen gezien van bushido dus wie weet zien we daar binnen kort wat nieuws en anders op de nieuwe website

    http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=6489
    Waarom wordt dit nou onder een proxy gepost?

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Quote Originally Posted by Anonymous
    er staat inmiddels een persbericht op fighttalk. Ook heb ik daar vaker berichtgevingen gezien van bushido dus wie weet zien we daar binnen kort wat nieuws en anders op de nieuwe website

    http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=6489
    Waarom wordt dit nou onder een proxy gepost?
    Misschien omdat de meeste scholen op een proxy zitten???
    Maar waarom stel je deze vraag? Die stel je toch ook niet als iemand een link plaatst naar een andere site dan fighttalk? Maar als je het een probleem vind dan mag je die link wel van me weg halen hoor.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default rumble

    Ha justi, eindelijk, heb geen zin meer in dat wetboek, geef jij even jou juridische kijk op deze kwestie, enne wtf is een proxy?

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph
    MJOKKIE: ik weet niet of dat hetzelfde is. Volgens mij heeft de organisatie niet aangegeven dat al deze vechters zeker zouden komen, maar dat het zeer goed mogelijk was dat zij zouden vechten. Zoiets staat er volgens mij op de eerder verspreide flyers. En bij het publiceren van de line-up staan bij een aantal partijen voetnoten dat de contracten nog niet getekend zijn. Het blijft niet netjes van de organisatoren dat ze schermen met grote namen en het vervolgens (misschien?) niet waarmaken, maar volgens mij kan je ze niet echt veel maken.
    Zo zie ik het tenminste. Maar goed, ik studeer natuurlijk geen rechten
    - Heb jij de ringsports niet gelezen met het interview met Appie Echteld? Of is die ook niet direct bij de organisatie betrokken?

    - Op de laatste flyers die op de sportscholen zijn verspreid staan nog steeds de beeltenissen van Fedor en Hoost.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: rumble

    Quote Originally Posted by MJOKKIE
    Quote Originally Posted by Iwan666
    Mjokkie zit op z'n praatstoel hahaha!
    Jaja, ouwehoeren en trainen haha. nee even zonder dollen, het kan geen kwaad om goedwillende mensen met een kleine portemonnee eens op hun rechten en de alwetende organisaties eens op hun plichten te wijzen.
    Ben blij dat er meer mensen gaan beseffen dat de manier van communiceren en/of zaken doen (laatste moet nog blijken) niet helemaal correct is.

    Tja, en voetnoten, onder voorbehoud, etc koop ik niets voor. Feit dat een line-up presenteren niet gebeurt of erg ingewikkeld lijkt te zijn... (we zijn nu al bijna een week na Pride). Aan de andere kant heb ik het misschien (hopenlijk) helemaal fout en staat er een knaller van een line-up!

    Randleman vs Igor V
    Rooze vs Alexander E
    Yvel vs Coleman
    Fedor vs Rizzo
    Hoost vs Le Banner

    Nou ik ben dan aanwezig hoor! Ik zal wel weer wat te zeiken hebben dat ik niet de beste plaatsten heb kunnen bemachtigen omdat iedereen me al voor was maar ach...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •