MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Shooto Holland
    Weet niet of ik de man ben om het te vertellen maar de vriendin van Aram was in een studentenhuis die in de fik stond en zat daarin vast. Om een lang verhaal kort te maken is zij (en misschien meerdere) gered door de brandweer.

    Aram en zijn belgische vrienden zijn als een gek naar Rotterdam gereden en Aram heeft natuurlijk zen meisje doodgeknuffeld
    Is ze net gered... gaat ie haar doodknuffelen. Damn, da's niet handig Aram . Maar vast in een brandende flat... da's heftig :shock: .
    doodknuffelen is weer een beetje teveel van het goede maar ik heb haar wel stevig vastgehouden dat is een ding wat ik je kan verzekeren...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    bergen op zoom
    Posts
    262
    vCash
    126000

    Default

    Allemaal bedankt voor de reacties jongens. geeft een goed gevoel om te horen dat onze party gewaardeerd werd. we hebben er allebei hard voor moeten knokken dus is t terecht een draw geworden. thnx

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c.
    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Shooto Holland
    Weet niet of ik de man ben om het te vertellen maar de vriendin van Aram was in een studentenhuis die in de fik stond en zat daarin vast. Om een lang verhaal kort te maken is zij (en misschien meerdere) gered door de brandweer.

    Aram en zijn belgische vrienden zijn als een gek naar Rotterdam gereden en Aram heeft natuurlijk zen meisje doodgeknuffeld
    Is ze net gered... gaat ie haar doodknuffelen. Damn, da's niet handig Aram . Maar vast in een brandende flat... da's heftig :shock: .
    doodknuffelen is weer een beetje teveel van het goede maar ik heb haar wel stevig vastgehouden dat is een ding wat ik je kan verzekeren...
    Die Nederlandse ziekenhuizen van jullie zijn echt te gek. We kwamen binnen voor Aram z'n vriendin en ik kreeg al bijna een belgisch meisje mee naar huis.

    En in de wachtzaal konden we gezellig K1 kijken terwijl Aram bij z'n vriendin zat (ze kreeg toen nog wat zuurstof toegedient). Plots kwam er een kerel binnen die net een paar klappen had gekregen (rake, te merken aan het bloed dat hij overal had hangen) en die zag er de humor wel van in om dan op de Spoed naar Kickboksen te moeten kijken.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  4. #54
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    LOL als jij onze ziekenhuizen geweldig vind......dan wil ik niet eens weten hoe het er bij jullie aan toegaat

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce
    LOL als jij onze ziekenhuizen geweldig vind......dan wil ik niet eens weten hoe het er bij jullie aan toegaat
    Don't know, and don't want to know!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #56
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    De uitslagen waren al bekend gemaakt maar hier dan de officiele en volledige:

    Results Shooto "Next in Line" Saturday 10 September 05, Barneveld, Holland

    -70 kg Professional Shooto Class B

    Rik Pool (Loeks Gym) def Mauk van de Bijlaard (Tatsujin/Team Duncan) by 2-0 decision (20-19, 20-19, 20-20)

    -65 kg Amateur Shooto

    Marvin Wolf (Vos Gym) def Ben Boeke (Hoyer) by triangle choke, round 2 at 2:58 min.

    -83 kg Professional Shooto Class B
    Oktay Karatas (Team Relex) draw Arno Verbraak (VC de Groot) by 1-0 decision (19-18, 19-19, 19-19)

    -70 kg Amateur Shooto
    Dimitri Broes (Exit BJJ) def Sebastiaan "Hunter" Munter (Vos Gym) by triangle choke, round 2 at 1:28 min.

    –70 kg Professional Shooto Clas B
    Vincent Latoel (Tatsujin dojo) def Marco Dritty (Hoyer) by guillotine choke, round 1 at 2:56 min.

    -62 kg Amateur Shooto
    Marissa Aanen (Vos Gym) def Bianca ''Jinx'' van der Poll (Loek's Gym) by triangle choke, round 1 at 2:07 min.

    -80 kg Professional Shooto Class A
    Siyar Bahadurzada (Tatsujin dojo) def Alexander Penao (CWB Brazil) by T.K.O ., round 2 at 1:59 min.

    -76 kg Professional Shooto Class B
    Willy Ni (B.A. Physical) def Mohamed Mouhouti (Tatsujin dojo) by T.K.O. (doctor stoppage), round 1

    (Mohammed Mouhouti could not continue in round 2 because of a broken thumb)

    -76 kg Professional Shooto Class B
    Iwan Mussardo (Brazilian Top Team) def Mathieu Lawalata (BA Ede) by armbar, round 1 at 4:09 min.

    -76 kg Amateur Shooto
    Ludo Boulvin (Vitor Shaolin Team Belgium) def Michel van Rijt (Van Rijt) by side choke, round 1 at 1:26 min.

    -70 kg Professional Shooto Class B
    Marc Duncan (Tatsujin Dojo/ Team Duncan) def Yohan Quoniam (Quoniam France) by 3-0 decision

    (20-18, 20-18, 20-18)

    -76 kg Amateur Shooto
    Ramond Jarman (B.A. Physical) def Tobias "B3" Kroone (Tatsujin Dojo) by choke from the back, round 2 at 2:19 min.

    –91 kg Professional Shooto Class B
    Aziz Karaoglu (Golden Glory) def Sebastian Robinet (team France) corner throws towel, round 1 at 0:39 min.

    +100 kg Professional Shooto Class A
    Dave Dalgliesh (MMA Top Team) def Olaf in 't Veld (VC de Groot) by choke from the back, round 1 at 1:27 min.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    martijn is er verschil in regels met shooto A en B klasse? zo ja wat dan of is het gage alleen anders..

  8. #58
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    De tijd

    Shooto B Klasse is 2 x 5 en Shooto A Klasse is 3 x 5

    Groeten,

    Nicky

  9. #59
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mighty Me
    Jammer Jinx next time better
    Hihi, thanx.
    Wie struikelt nou over dr eigen voeten?
    Ik ben weer een ervaring rijker en probeer de volgende x niet zo te zijn na een partij.
    www.loeksgym.nl
    BRC RULES!!!!
    "I don't do drugs, Ã? am drugs..."

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jinx
    Wie struikelt nou over dr eigen voeten?
    Beter dan dat je over de mijne valt ....
    Ush,
    Marco.

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe

    Ook bedankt aan Yas van de Braziliaanse Toeristische Dienst om me met haar boekjes te overtuigen dat Brazilië "The place to be" is! Ik ga er volgende zomer zeker heen!
    tja, de dames die in de graciemag en tatame staan zijn niet mis

    was een leuk gala, marcus really kick some ass !!!


    Strength Doesn’t Come From Physical Capacity, It Comes From Indomitable will
    Mahatma Ghandi

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •