MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default beginnen met hardlopen

    ik heb zelf zo'n t**** hekel aan hardlopen... laatste keer dat ik ben wezen hardlopen is alweer een jaar geleden.. en de keer daarvoor anderhalf jaar ofzo..

    maar afgelopen maandag had ik de geest (en nog steeds wel een beetje).. ik ga op een regelmatige basis hardlopen (en dan niet regelmatig in de zin van 1 keer per jaar)... maar ik had 25 minuten gelopen... kwam thuis.. en kheb drie dagen spierpijn gehad...

    is er een manier om het hardlopen op te bouwen of is het gewoon een kwestie van ff door de zure appel heen bijten???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    294
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat je het inderdaad moet gaan opbouwen qua afstand en intensiteit. Wat spierpijn wel kan voorkomen is eerst rustig warm te lopen en goed je spieren oprekken (kuit, achillespees, bovenbeenspieren etc)!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Ja en vergeet nooit goed uit te lopen. Dus dat je niet bij je voordeur aan komt rennen. Maar bijv de laatste 200 meter op gewone looppas uitlopen.
    Dit vergat ik wel es te doen en dan had ik idd behoorlijk verzuurde spieren de volgende dag. Met uitlopen nog nooit last gehad van verzuring.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ok.. thx voor de tips lil' en judas :mrgreen:
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    als je echt wilt lopen met resultaat en zonder overbelasting moet je een schema maken op www.myasics.nl, is niks ingewikkelds aan en je boekt absoluut resultaat, zelfs gevordere lopers hebber er wat aan mijn buurman wilde wel eens wat meer structuur in zijn training (loopt halve, hele marathons). Als je gewoon serieus je schema volgt werkt het goed.
    ik heb er zelf ook goede ervaringen mee.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    thx man :mrgreen:
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •