MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 95
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    25. ama -83: Kali vd Kimmenade (maeng ho) - Niek Tromp (duncan)
    Vanwege enkele gaten in de poule -83 moet Tromp een extra halve finale vechten tegen de 'invaller' Vd Kimmenade. Van de Kimmenade heeft weinig in te brengen tegen Tromp. Tromp is vanaf het begin veel beter, en waar Vd Kimmenade zich beperkt tot afklemmen, is Tromp constant op zoek naar een submission. Vanuit een poging tot armklem van Tromp tilt Vd Kimmenade hem hoog in de lucht voor een slam. Deze zijn echter niet toegestaan op amateur regels, waarna het gevecht weer staand wordt hervat. Tromp gaat geconcentreerd verder, en na enkele ogenblikken moet Vd Kimmenade afkloppen op een goed aangezette armklem van Tromp.
    Niek Tromp winnaar op submission











    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    26. finale ama -91 Hans Stringer (cadu) - Jordy v Cleef (maatman)

    Stringer begint de finale wederom met een takedown. Hij maakt echter een foutje, waardoor de taaie Van Cleef hem in een soort crucifix positie kan nemen. Van Cleef kan hierin echter niet naar een submission werken, en hoewel het even duurt voordat Stringer zich kon bevrijden, was er niet heel veel dreiging van de kant van Van Cleef. Wanneer Stringer eenmaal los is, beweegt hij erg handig door naar een armklem, waarop Van Cleef moet afkloppen.
    Hans Stringer winnaar op submission en winnaar van het toernooi-91 kg.












  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    27. pro -76: Bram 'Marb' van Koppen (tatsujin) - Oktay Karatas (team re-lex)
    Een partij waar een hoop mensen naar hadden uitgekeken. Submission wrestling monster Bram van Koppen tegen de meer muay thai georienteerde Karatas. Het begin verliep perfect voor de kant van van Koppen. Na een snelle takedown komt hij in een mountpositie terecht, waar hij weliswaar niet heel veel schade kan doen door stoten, maar waar hij Karatas wel volledig vastzet. Van Koppen is echter iets te enthousiast. In een niet erg gecontrolleerde poging tot americana ziet Karatas zijn kans schoon. Hij maakt een reversal, en hier blijkt de enorme fysieke kracht van Karatas. Hij gaat niet voor posities of submissions, maar hij is zo sterk dat hij zijn weg naar de KO begint te hameren. Van Koppen raakt zwaar in de problemen door de harde stoten van Karatas, en kan niets anders doen dan zich klein maken en zijn rug weg te geven. Ook van hieruit blijft Karatas hard slaan, waarna de scheids terecht ingrijpt.
    Oktay Karatas winnaar op TKO.




















  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    28. finale ama -83: Pieter Mulder (tatsujin) - Niek Tromp (duncan)

    Mulder lijkt behoorlijk onder de indruk van Tromp. Waar Mulder in de vorige partijen heel aanvallend vocht, lijkt hij nu iets in te houden om maar niets weg te geven. Hierdoor krijgt Tromp veel ruimte om posities te pakken. De ontsnappingen van Mulder zijn goed, waardoor er wederom een mooie grappling partij ontstaat. de partij is echter behoorlijk eenzijdig. Tromp valt aan en Mulder verdedigt. In de slotseconden zet tromp een americana aan, maar deze wordt onderbroken door de bel. In de tweede ronde zoekt Mulder de clinch, van waaruit hij Tromp wil gooien. Deze heeft echter een goede balans waardoor Mulder zelf onder eindigt. Tromp komt in mount, en kan zijn puntenvoorsprong verdedigen. Mulder gaat nu gas geven, en neemt behoorlijk wat risico. Hierop kan Tromp weer goed anticiperen, want na een armklem poging die door Mulder wordt verdedigd draait Tromp mooi door naar een triangle choke en moet Mulder kloppen.
    Niek Tromp winnaar op submission en winnaar van het toernooi -83 kg.











  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    29. pro open: Dave Paul (vc de groot) - Dion Staring (tatsujin)

    Deze zwaargewichtpartij brengt een hoop sfeer. Beide vechters hebben een hoop fans meegeneomen die zich goed laten horen. Staring heeft de meeste fans meegenomen en gaat, gesterkt door hun aanmoedigingen vol in de aanval. Na een double leg takedown belandt hij in de guard van Paul, die meteen een kimura probeert. Deze zit bijna, maar de erg taaie Staring weigert te kloppen, waardoor Paul genoodzaakt is de arm weer los te laten. Hierna kan Staring veel druk zetten, waarbij hij voorbij Paul's benen komt en een mountpositie pakt. Vanuit deze positie lanceert Staring een aantal harde stoten, waardoor Paul zichzelf probeert te beschermen door naar zijn buik te draaien. Staring maakt hier mooi gebruik van, door Paul eerst op te sluiten, zijn arm onschadelijk te maken en vervolgens een mooie rear naked choke te maken waarop Paul moet kloppen.
    Dion Staring winnaar op submission.



















  6. #31
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    Weer een super top verslag !
    Van een super top gala !

    Klasse !!!!!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  7. #32
    Join Date
    May 2005
    Posts
    763
    vCash
    126000

    Default

    klasse foto's marieke .. mooi gelukt.. verslagen ook super !!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mixfight reporters
    11. ama-83: Kali vd Kimmenade (maeng ho) - Bart Vierwind (roc a'dam)
    Eenmaal op de grond beperkt Van de Kimmenade zich tot verdedigen, en omdat Vierwindt weinig echte pogingen onderneemt gebeurt er weinig. Na een break ging het gevecht staande weer verder, waar Van de Kimmenade na een lange clinch scoort met een takedown en hiermee de wedstrijd wint. Kali vd Kimmenade winnaar op punten.
    Mijn god, alle takedowns kwamen van mijn kant waarop hij welgeteld 1 x bovenopeindigde en in m'n guard terecht kwam. En er werd niet gebreakt ik stond zelf op. In De Clinch scoorde we ongeveer gelijk en bij de laatste takedown (weer van mijn kant) stonden we tegelijk op en eindigde we in een staande quillotine choke waarvoor ik 3 sec te kort kwam om aan te zetten en te laten tikken. Als je geen verstand van zaken hebt maak dan ook alsjeblieft niet zo'n verslag met foute informatie. Klopt van geen kant, niet dat ik zijn prestatie afkraak, hij heeft goed gevochten maar dit is gewoon een heel subjectief verslag.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    en jij bent Kali neem ik aan?

    bedankt voor de tips, ik zal het voortaan meenemen in mijn verslagen. Niet erg positief gebracht ook deze kritiek, maar goed, ik zal het wel niet goed hebben gezien..... :roll:

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Top verslag top foto's

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Top verslag en mooie foto's... Zoals gewoonlijk

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Top verslag ... nice pics !!!
    Ush,
    Marco.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    super mooi verslag heel erg bedankt voor de foto's....

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER
    en jij bent Kali neem ik aan?
    Denk dat t Bart is ... lol
    Ush,
    Marco.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    super super super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    echt geweldig!!!!

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Hey Sebastiaan & Marieke, wederom een prachtig verslag en mooie foto's!
    Heb alles lekker rustig doorgelezen.......mijn complimenten!!

    Keep up the good work.....jullie zijn toppers......

    Osu

    Christiaan

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    lol @ tsuki "op de grond waar ie zich helemaal thuis voelt" jaja

    nescio

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Mama en Hunter thanx !

    Mooi verslag en foto's van een top avondje shooto in ede !
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    hunter laat maar lullen die kali zijn gewoon goede verslagen,
    en marieke super fotos .
    he niek niet naast je schoenen gaan lopen he

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag, en nu heeft Nicky een betere foto van Dion voor de volgende keer 8)

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ben
    hunter laat maar lullen die kali zijn gewoon goede verslagen,
    en marieke super fotos .
    he niek niet naast je schoenen gaan lopen he
    Absoluut; laat ze maar lekker lullen....echt een vetverslag en mooie en goede foto's...........

    Oeshhh

    Chris

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ziet er weer heel goed uit mensen, en toch alle 29 partijen verslagen hé 8) .

    Quote Originally Posted by mixfight reporters
    Ben trwns wel benieuwd naar de achtergrond van de 'manhattan' bijnaam Pieter.....
    Ben ik ook benieuwd naar . Misschien Pieter zijn trendy bril? Vertel eens Pieter... (of Martijn natuurlijk) .

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ja ik weet ut Ronald. We zijn eigenwijs
    Maar ik had van alle partijen foto's en het is leuk voor degene die gevochten hebben om een verslag met een paar foto's te hebben van zijn eigen partij.
    Het is alleen jammer dat het door sommige vechters niet gewaardeerd wordt en het anoniem melden.
    Als je zo stoer bent om de ring in te gaan (want dat ben je als je dat doet) wees dan ook zo stoer als je je mening geeft over iets om daarbij je naam te melden.
    Jammer
    Maar goed ben blij dat iedereen het voor de rest wel kan waarderen, daar doe je het ook voor.
    Baal alleen ervan dat ik die draai trap van Chris er niet op heb staan.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    helemaal goed verslag! was weer leuk om te lezen!
    gaan de pbp en de verslagen eigenlijk niet meer naar de archives? is makkelijk om terug te zoeken over n tijdje.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    de pbp niet volgens mij. zal eens kijken
    maar de verslagen wel
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •