MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 95
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    ja ik weet ut Ronald. We zijn eigenwijs
    Maar ik had van alle partijen foto's en het is leuk voor degene die gevochten hebben om een verslag met een paar foto's te hebben van zijn eigen partij.
    Het is alleen jammer dat het door sommige vechters niet gewaardeerd wordt en het anoniem melden.
    Als je zo stoer bent om de ring in te gaan (want dat ben je als je dat doet) wees dan ook zo stoer als je je mening geeft over iets om daarbij je naam te melden.
    Jammer
    Maar goed ben blij dat iedereen het voor de rest wel kan waarderen, daar doe je het ook voor.
    Baal alleen ervan dat ik die draai trap van Chris er niet op heb staan.

    He mama, ga je a.u.b. niet gek laten maken door een paar van die gasten die wat te zeuren hebben........je kunt het in de ogen van sommige mensen ook niet goed doen......dat zal altijd wel zo blijven.

    Ik durf hier te spreken namens de rest die het wel zeker waderen wat jullie als admins doen!!!!

    Mijn respect hebben jullie......

    Lees dit berichtje maar 10000x en je voelt je beter.....

    Osu

    Chris
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    gellijk heb je chris,mijn respect hebben jullie ook ckers,ze moeten gewoon niet zow zeuren....

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johan the knockouter
    gellijk heb je chris,mijn respect hebben jullie ook ckers,ze moeten gewoon niet zow zeuren....
    Hey Johan " the puncher" .....thanks!!

    osu

    Chris

  4. #54
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    is goed .....

  5. #55
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Als Pieter niet reageert op zijn nickname, Er is een Discotheek in Arnhem waar Pieter eigenlijk elk weekend ,als hij niet in een andere kroeg of Club is, te vinden is!! Kijk op www.manhattan.nl voor meer info....

    Ps. Pieter pakken we weer Soultrain 6 november!?!?!?!?!

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    jonge wat ben je nu aant zeuren,anders ga jij ff zo'n verslag maken,je moet niet zow zeuren anders moet je gewoon opflikkeren hiero inplaats van andere mensen af te zeiken,ze doen gewoon hun werk en iedereen is weer tevreden alleen jij niet,nou jammer dan voor jou,en geen dank,klojo

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hey kleujo, niet leupe kleutvioole nah. Jij mot geweun niet zow sseure jah? Anders mot je geweun opmoerah van hiereuw. Jah heb je geheurd of nie? Met je heuft.. Ze doen geweun hun werrak. Nah geen gezeik.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben jou echt niet vergeten hoor Bart.... met zo'n aerobicbroek vergeet niemand je....

    en nu je het toch op de man gaat spelen; enig idee waarom je hebt verloren? Je bent blijkbaar nogal ingenomen met jezelf, maar je hebt toch echt verloren, dus minder punten gemaakt. Moet je jouw onvermogen dan op een verslaggever botvieren? Je hebt verloren, face it. Dat doen we allemaal vroeg of laat een keer. En als jij de volgende keer eens begon met acties maken, dan kunnen we ook actiefoto's van je maken!

    Welterusten en tot de volgende keer.

    OSU

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  10. #60
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    jonge,doe niet zo blij en lees mijn tekst nog een keertje,ik hou ook van jou hoor schat (K)

    p.s. vind je je nep twents wel leuk klinken hahaha,lach me kapot

  11. #61
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    565
    vCash
    126000

    Default

    Zullen wel de frustraties van het verliezen zijn ofzow :roll: ,,heb ook verloren maar heb toch echt nix op het verslag aan te merken,,is zoals gewoonlijk top!!,,en Hunter geen verstand van zaken?! :? ,,hij leeft MMA,,druif!!
    Whatever doesn't kill me,,can only make me stronger..

  12. #62
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    Kaun = correct

    maakt tog niks uit dat je verloren hebt,respect blijft er,voor de winnaars en de verliezers,vind het alleen jammer dat je zow reageert maarjah.....

  13. #63
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    565
    vCash
    126000

    Default

    Johan snapt em,,
    wees blij dat ze hun tijd in zo'n verslag steken!!
    Whatever doesn't kill me,,can only make me stronger..

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B@rt
    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.
    Hahaha.. ik denk dat je van Hunter nog een aardig lesje mma kan krijgen.. sterker nog ik denk dat hij het gewichtsverschil wel accepteert om je het in de ring te demonstreren, hij heeft namelijk iets meer kaas gegeten van MMA dan jij in je post beweert en is absoluut niet te beroerd om zijn woorden in daden om te zetten.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Super gala Martijn en Nicky! :mrgreen:

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt
    Heb je echt helemaal gelijk in Bart, ik zou als ik jou was niet meer vechten op een gala waar zulke prutsers verslagen schrijven.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Echt een top verslag.

    Het is beter om die Bart (sore loser) te negeren en ontopic te blijven

  18. #68
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Ben het met iedereen (op Bart na ) eens... Goed verslag om te lezen en de foto's zijn ok... 8-)

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik breng het misschien een beetje te brutaal maar is het niet best wel een schande voor mike's gym dat hun grondtrainer bjj heeft verloren op een triangle choke van cees van dijk(met alle respect voor keesie)?!?!

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B@rt
    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.
    Hey Bart,

    het lijkt wel of je niet goed tegen je verlies kan. Vorige keer toen ik tegen je vocht, zocht je in het publiek ook allerlei excusen voor het feit dat je in 20 seconden al moest kloppen. Ook hoorde ik dat je wel een rematch wilde en dat het er dan anders aan toe zou gaan.
    Ik zou zeggen ga lekker door met trainen en vechten en accepteer gewoon dat je af en toe ook kunt verliezen, dat doe ik ook namelijk. Ga je alleen niet afreageren op mensen die het verslag schrijven. Geloof mij, mensen buiten de ring zien het heel wat beter dan jij hoor... ik weet als ik de ring uitstap misschien nog 20% van wat er is gebeurt. Koop straks de DVD en ga je partij nog eens bekijken. Misschien kom je er dan achter wat je moet verbeteren aan je stijl.

    Sportieve groet,

    Tobias

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3
    Quote Originally Posted by B@rt
    Natuurlijk was ik bart wie eindigde er anders staand met iemand onder z'n oksel in een quillotine? Weet je nu wel wie wie was? Blijkbaar niet he, aan je professionele verslag te merken. Kali heeft gewoon goed gevochten, klaar, maar zulke verslagen worden echt door prutsers gemaakt. Je weet niet eens wie wie was alsjeblieft zeg.. Zorg volgende keer dat iemand een verslag schrijft die geen bril van -15 heeft en zorg voortaan dat je fotos maakt van de acties en niet van de passieve momenten. Dank je wel graag gedaan.
    Hey Bart,

    het lijkt wel of je niet goed tegen je verlies kan. Vorige keer toen ik tegen je vocht, zocht je in het publiek ook allerlei excusen voor het feit dat je in 20 seconden al moest kloppen. Ook hoorde ik dat je wel een rematch wilde en dat het er dan anders aan toe zou gaan.
    Ik zou zeggen ga lekker door met trainen en vechten en accepteer gewoon dat je af en toe ook kunt verliezen, dat doe ik ook namelijk. Ga je alleen niet afreageren op mensen die het verslag schrijven. Geloof mij, mensen buiten de ring zien het heel wat beter dan jij hoor... ik weet als ik de ring uitstap misschien nog 20% van wat er is gebeurt. Koop straks de DVD en ga je partij nog eens bekijken. Misschien kom je er dan achter wat je moet verbeteren aan je stijl.

    Sportieve groet,

    Tobias
    x2

    Is een leuk en goed verslag hoor mama en hunter!!

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    ik breng het misschien een beetje te brutaal maar is het niet best wel een schande voor mike's gym dat hun grondtrainer bjj heeft verloren op een triangle choke van cees van dijk(met alle respect voor keesie)?!?!
    Nee, ik vind van niet. Het is een gevecht en tijdens een gevecht kan van alles gebeuren. Daarnaast is Cees natuurlijk ook een topper, dus nee, geen schande. Dat je grondtrainer bent wil niet perse zeggen dat je van iedereen op de grond wint. Beetje vreemd geredeneerd.

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Mooie reaktie Tobias! Enne...mama en hunter weer bedankt, ziet er weer toppie uit!

  24. #74
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Arnhem
    Posts
    671
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by m.g
    Als Pieter niet reageert op zijn nickname, Er is een Discotheek in Arnhem waar Pieter eigenlijk elk weekend ,als hij niet in een andere kroeg of Club is, te vinden is!!
    Laten we het daar maar op houden !!

    Oja, special thanx to Stuart and Martijn !! Thanx !!
    Enjoy life
    You're dead long enough !

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    GAAF verslag weer luitjes, echt grappig om jezelf zo terug te zien , smaakt naar meer ;-)

    BTW tobias = correct

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •