MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default waarom was andre mannaart niet in de hoek van remy?

    ik zag hem niet wel frankie lyle in zijn hoek? is hij soms weg bij mejiro? of is andre ziek? stiekem hoop ik dat hij weg is bij mejiro, hij groeit daar niet verder!! als ik hem een goede raad zou moeten geven zeg ik FFC en heel snel!!! wat zeggen jullie?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    amsterdam(020) daarzo
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    waarom FFC !!!
    fighting factory carbin !

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NL
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    goeie vraag idd, ik zag Andre ook niet.

    Maar hoezo weggaan van Mejiro gym? als het daar echt zo slecht was kwa trainingen en sparrings partner dan heeft remy niet niks voor niks 2 GP`s titels behaald.

    Je trainer is diegene die echt alles uit je kan halen en dat heeft andre mannaart en Jan plas wel gedaan bij remy hehe.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpecialX
    goeie vraag idd, ik zag Andre ook niet.

    Maar hoezo weggaan van Mejiro gym? als het daar echt zo slecht was kwa trainingen en sparrings partner dan heeft remy niet niks voor niks 2 GP`s titels behaald.

    Je trainer is diegene die echt alles uit je kan halen en dat heeft andre mannaart en Jan plas wel gedaan bij remy hehe.
    Remey heeft 2 x de Gp gewonnen omdat Semmy en Stefan niet mee mochten doen

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    das makkelijk om te zeggen. Hoeveel K1 kampieonen heeft FFC afgeleverd????

  6. #6
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisisoke
    das makkelijk om te zeggen. Hoeveel K1 kampieonen heeft FFC afgeleverd????
    ze hebben ook geen zwaargewichten daar!! nu rodney pas op het ogenblik!! en om te reageren op iemand hiervoor het uiterste uit remy gehaald te hebben dat vind ik niet juist!!! met ze benen is ie goed maar boksend is ie echt verschrikkelijk slecht, voor iemand die 2x de k/1 gewonnen heeft, een kampioen van dat kaliber moet ook met ze handen overweg kunnen en lucien carbin is daar de aangewezen man voor!! de man met de mooiste combos en technieken die er maar zijn en als je naar tyrone zijn stijl kijkt dat is een puur FFC product dat is wat ik remy zou willen zien doen in de k-1 en dat stukje sierlijkheid dat kan andre mannaart gewoon niet aanbrengen bij remy!! ik zie toch meer van de geijkte combos zoals linkerhoek rechterlowkick!! kom op dat kan veel beter!! ik zeg FFC all the way!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Zelfde is het geval bij Hoost. Hoost was er zonder Hipolyte en/ of Johan Vos.....ook geen kleding van Vos aan.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rodney
    Zelfde is het geval bij Hoost. Hoost was er zonder Hipolyte en/ of Johan Vos.....ook geen kleding van Vos aan.
    Weet je ook wat hier de reden van is toevallig?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Nee, kan er alleen maar over speculeren. Maar dat gebeurd al te vaak. Feit is dat Vos hem ook niet getraind heeft voor deze wedstrijd. En dat Hoost zichzelf heeft voorbereid en door zijn blessure kon hij hier pas laat mee aanvang maken.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    De beste sport school is gym alkmaar.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    neh.
    Vos Gym, Mejiro Gym, Chakuriki, v.d. Vathorst...daar haalt Gym Alkmaar het niet bij hoor

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    In het oosten en noord-oosten van het land zijn ook goede sportscholen hoor. Onderschat dat niet
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  13. #13
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    jongens wat is er allemaal aan de hand ???

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNEBED
    jongens wat is er allemaal aan de hand ???
    Tja, nu je het zegt, zelfs Justinian bemoeit zich er mee... 8-)
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    amsterdam(020) daarzo
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    kan een admin deze topic niet effe sluiten

    gaat nu echt nergens over

    en dat van beste gym dat is zo'n bullshit er bestaat niet 1 top gym er zijn meerdere gyms omdat niet elke stijl bij elke persoon past !
    fighting factory carbin !

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    lig niet zo te zeiken hij heeft twee keer de k1 gewonnen en nu hij verloren heeft deugd niet meer. simpele zielen noem ik dat....
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by europastock
    lig niet zo te zeiken hij heeft twee keer de k1 gewonnen en nu hij verloren heeft deugd niets meer. simpele zielen noem ik dat....

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hele slechte beslissing van Remy.
    En ik geloof dat het over geld gaat , hij ging meer verdienen en wou niet hetzelfde percentage betalen aan Andre, heel zielig. Remy heeft geen manager en doet alles zelf wat hem aan het opbreken is. Hij vocht als een dweil tegen een pro wrestler. Schande

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het is verstandig als hij naar Pancration gaat De meeste ervaring heeft toch die trainer daar

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    En zoals gewoonlijk een luchtbel die een boekje open probeert te doen. Nokken daarmee... *zucht*

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me voorstellen dat Remy niet top was, zo met de finale nog in de benen. Erg jammer dat hij totaal niet bokste en zelfs in het midden van de ring in dubbele dekking stond. De Predator deed het fantastisch en had net zo goed de beslissing kunnen winnen, ondanks die fantastische gesprongen knie.

    Schrijf Remy echter nog niet af, hij komt wel weer terug!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    waarom gaat dit in godsnaam over welke sportschool beter is dan wel in het land, dan wel voor bonjasky

    ik vind het ook vreemd dat andre niet bij remy in de hoek stond

    bij hoost was het ook raar, alleen jerrel venetiaan was erbij. ik ben benieuwd wat er aan de hand is bij deze 2 heren

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    het zou fijn als we de het van Remy en Andre zelf mogen horen of ze wel of niet uit elkaar zijn.
    Ik denk dat het een perfect team is samen en je moet kijken wat iue bereikt.
    wederom bij de beste van de beste dit jaar.
    dat ie m niet voor de 3e maal mag / kan winnen kan meerdere oorzaken hebben..

    je kan beter kijken naar wat ie al neergezet heeft dan m na een toernooi afbranden. dat is zo makkelijk.
    Mensen zijn geen machines dus kunnen ook niet continu presteren..

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Tja, eerst ben je kanshebber om als enige ooit drie keer achter elkaar de K-1 te winnen, vervolgens wordt je naar het buitenland verbannen.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik weet niet hoe het komt, maar die agressieve en aanvallende stijl van remy is weg lijkt het wel.... ik denk dat het gewoon komt omdat hij nu veel meer te verliezen had dan voorheen. maar hij heeft nu minder te verliezen, dus ik hoop dat we snel de ouwe remy terug zien! en wat betreft mejiro gym; in principe zit hij daar goed, maar mocht hij het gevoel hebben dat hij er is "uitgeleerd", dan zou ik als ik hem was naar een andere goede sportschool gaan waar hij zijn boksen inderdaad nog wat kan verbeteren, en waar ze die (positieve) agressie nog ff erin stampen... Maar hoe dan ook wens ik remy heel veel succes, ik hoop dat 2006 een mooi jaar voor hem gaat worden!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •