MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default "nuttige" posts hier op het forum, het volgende...

    Om een bijdrage te leveren aan het aantal "nuttige" posts hier op het forum, het volgende...

    Leek me interesant om eens wat meningen te horen/lezen over de kleding waarin je traint.

    A) Wat voor Gi's heb je en ben je er tevreden over? Waarom wel of waarom niet?

    B) Wat voor Gi zou je graag willen hebben of wat is je volgende aankoop?

    C) Wat is je favo plek waar je je gear haalt?

    -----------------------------------------------

    A) 1) Koral Classic Blue - zeer tevreden. uitstekende kwaliteit. sterk en duurzaam. klein nadeeltje, pre shrunk materiaal dus als ie iets te groot is of iets te klein kun je 'n niet krimpen zodat ie perfect past.

    2) Keiko Limited Black - zeer tevreden. uitstekende kwaliteit. sterk en duurzaam. geen pre shrunk materiaal dus kan 'm wel krimpen, kijk wel uit dat ie niet te klein uit de droger komt!

    3) V&M Fire White - leuk design. mooie patches enzo maar waardeloze kwaliteit. maar een paar keer gewassen en gedragen maar ziet er al jaren oud uit. ook scheuren de patches eraf en bij sommige gi's heb ik de broek en de lapel zien scheuren. persoonlijke mening, geen aanrader.

    B) Volgende aankoop, Koral MKM competitor White

    C) Japan, Bull Terrier shop, http://www.b-j-j.com/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    A True Champion Trains Hard, Even When Nobody Is Watching

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    als je reclame wilt maken, mag je dat er ook gewoon bij zeggen.....

  3. #3
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Voor alle duidelijk nog even de reden van deze post omdat waarschijnlijk sommige het niet snappen.

    BJJ Gi’s zijn niet echt goedkoop om aan te schaffen maar waar je hopelijk lang en vaak plezier van wilt hebben. Zou het niet beter zijn om persoonlijke meningen uit ervaringen over bepaalde merken te kunnen lezen voordat je er een koopt en er achter komt dat het een miskoop was.

    Waarom je favo shop? Ik weet bijvoorbeeld niet veel plaatsen waar je een BJJ Gi kunt kopen met name in Nederland en ik zal zeker niet de enige zijn.

    De bedoeling van een forum is toch echter om kennis te delen om je forum members te helpen?


    Quote Originally Posted by Ronny
    als je reclame wilt maken, mag je dat er ook gewoon bij zeggen.....
    Niet zo'n slimme opmerking dus...

    Iedereen, plaats a.u.b. je mening over je Gi's, Thanx!


    A True Champion Trains Hard, Even When Nobody Is Watching

  4. #4
    Jochem Guest

    Default

    Atama: Happy mee! Wel koop ik volgende keer een blauw pak, mijn trainingsmaatjes nemen het niet zo nauw met hun hygiene.

    volgende aankoop: mizuno of adidas.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jacaré
    Voor alle duidelijk nog even de reden van deze post omdat waarschijnlijk sommige het niet snappen.

    BJJ Gi’s zijn niet echt goedkoop om aan te schaffen maar waar je hopelijk lang en vaak plezier van wilt hebben. Zou het niet beter zijn om persoonlijke meningen uit ervaringen over bepaalde merken te kunnen lezen voordat je er een koopt en er achter komt dat het een miskoop was.

    Waarom je favo shop? Ik weet bijvoorbeeld niet veel plaatsen waar je een BJJ Gi kunt kopen met name in Nederland en ik zal zeker niet de enige zijn.

    De bedoeling van een forum is toch echter om kennis te delen om je forum members te helpen?


    Quote Originally Posted by Ronny
    als je reclame wilt maken, mag je dat er ook gewoon bij zeggen.....
    Niet zo'n slimme opmerking dus...

    Iedereen, plaats a.u.b. je mening over je Gi's, Thanx!
    dat zeg jij :roll:

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Mizuno pak, kost een paar knaken maar dan heb je ook wat...fijnste pak tot nu toe...

    En tja al die patches etc is leuk maar van mij hoeft het niet..

    Volgende aankoop.......een pak van braulio estima aangezien hij de mijne vorige keer totaal verscheurd heeft...en ik zou daar korting op krijgen .........en een mizuno pak, en dan nog een en dan nog een mizuno pak...

    the rest sucked

  7. #7
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Wat een reacties zeg!

    Mijn grootste dank naar al de mensen die de moeite hebben genomen om elkaar te helpen met vragen.

    Ongelooflijk, hoeveel replies er zijn gepost.
    Het is duidelijk dat in heel Nederland er wel twee personen zijn die een Gi dragen en zijn mening wilde delen over de ervaringen met de Gi.

    Gaat de rest gewoon naakt trainen ofzo, of trainen er maar 2 personen op Mixfight.nl BJJ?


    A True Champion Trains Hard, Even When Nobody Is Watching

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Beide trainen bij pardoel sports, dus je bent welkom de 3e te worden met een gi

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ja ik hoop volgende week ook mn eerste gi te krijgen van remco. dat schuurt echt zo

  10. #10
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    koral is fijnste pak ooit!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    voor het judo heb ik een Toraki gi en wat Adidas champion gi's. Toraki is een canadees bedrijf dat custom made gi's maakt. Je moet je helemaal opmeten, en aan de hand daarvan maken ze een pak voor je. En aangezien ik 1 meter 180 ben en 66 kilo heb ik een wat smaller pak nodig dan die standaard dingen. Vooral Matsuru en Noris Sport zijn voor mij veel te wijd, Adidas is iets smaller, maar Toraki vind ik top.

    Voor BJJ heb ik een Mizuno Rickson pak, wat me super goed bevalt, en een Gameness pak. Die Gameness is top, maar de broek is inmiddels al weer stuk. En die Mizuno, tsja je betaalt er wel redelijk veel voor, maar het is het wel waard. Topkwaliteit.

    Als deze gi's op zijn ga ik dus weer een toraki bestellen via toraki.com en mn rickson pak komt van rickson.com

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    A) Wat voor Gi's heb je en ben je er tevreden over? Waarom wel of waarom niet?
    atama (3) gladatior (krugans) en vitamins and minerals
    wissel ze af, alleen 1 van atama is te klein (moest in rio nog voor mn wedstrijd van pak wisselen, heel stressvol..gelukkig had ik nog een ander pak mee..)

    B) Wat voor Gi zou je graag willen hebben of wat is je volgende aankoop? denk niet dat ik zo snel nog een aanschaf, met deze 4 heb ik voorlopig genoeg. maar anders is vulkan,kimono fiighter og no gi..

    C) Wat is je favo plek waar je je gear haalt?

    brasil!!! die van krugans was 45 euro en mn de la riva gi van atama heb ik cadeau gekregen van mestre himself

    in het algemeen check ik alleen mma en off topic sectie..

    maareh, wanneer kom je trainen, vanavond in utrecht!


    Strength Doesn’t Come From Physical Capacity, It Comes From Indomitable will
    Mahatma Ghandi

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •