MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 88
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    VOORTAAN MEER FOTOS VAN DE RONDEMISSEN AUB
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    hahaha super verslag hartstikke bedankt hiervoor....

  3. #53

    Default

    Strak verslag en mooie foto's. Is weer een hele klus geweest.

    Bedankt!

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  4. #54
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Iamsterdam
    Posts
    593
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de moeite waren veel wedstrijden,mooie foto's en props voor verslag....THNX
    Live life to the Max

  5. #55
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    408
    vCash
    126000

    Default

    echt cool fotos!!!!! thanks

  6. #56
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Limmen
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Subjectief of niet, ik vind 't een goed verslag. Wat ook weer subjectief is....

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    wat is er dan metdat subjectief gezeur? dat vind ik juist iets toevoegen aan het verslag

  8. #58
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Limmen
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Sommige mensen hebben blijkbaar liever dat Hunter de hele dag naast een ring gaat zitten en vervolgens als een encyclopedie gaat lopen opdissen wat er gebeurd is.

    Waarschijnlijk willen ze het niet omdat ze er niet tegen kunnen het niet eens te zijn met iemand ofzo...

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Strak verslag weer :-D. En ik zie dat Xander z'n wilde haren kwijt is .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #60
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Strak verslag weer :-D. En ik zie dat Xander z'n wilde haren kwijt is .
    @ Ronald

    mooi verslag... thanks!
    * "...wat een leven..." (quote: Henk Bunschoten) *

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bedankt voor het verslag!! Er gaat altijd veel tijd en moeite inzitten. Dat vergeten sommigen nog wel eens... Top dat jullie je altijd volledig wensen in te zetten!

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ff over de jason vs shark : de desbetreffende verslaggever is waarschijnlijk een bjj groupie , want dit was een mma match en daar wordt niet alleen gekeken naar submissions attempts nadruk op attempts , want bijna = helemaal nix. Je mannetje werd constant onder druk gezet d.m.v takedowns, Gnp, stoten , trappen en knietjes en was in ronde 1 1x gevaarlijk met een kneebar maarja bijna.............. oja niet te vergeten dat hij geen 1 staande actie heeft gemaakt en dat geldt ook voor ronde 2 waar hij van een armbar in een triangle slipte maar ja bijna en Jason deed hetzelfde als ronde 1 met een paar super momenten.
    kortom: jason was the aggressor comin 4 blood n there 4 the winner.
    ps: yo hunter er komt binnenkort een dvd van S.D.C check it out homey!

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Idd Hunter bekijkt Mixfight alleen vanuit zijn achtergrond.

  14. #64
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    35
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij is Hunter judoka.... wat is daar mis mee?

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    Hunter, ik vind het een mooi verslag hoor

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.104
    vCash
    126000

    Default

    Goede verslagen en mooie foto's

  17. #67
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by objectief
    ff over de jason vs shark : de desbetreffende verslaggever is waarschijnlijk een bjj groupie , want dit was een mma match en daar wordt niet alleen gekeken naar submissions attempts nadruk op attempts , want bijna = helemaal nix. Je mannetje werd constant onder druk gezet d.m.v takedowns, Gnp, stoten , trappen en knietjes en was in ronde 1 1x gevaarlijk met een kneebar maarja bijna.............. oja niet te vergeten dat hij geen 1 staande actie heeft gemaakt en dat geldt ook voor ronde 2 waar hij van een armbar in een triangle slipte maar ja bijna en Jason deed hetzelfde als ronde 1 met een paar super momenten.
    kortom: jason was the aggressor comin 4 blood n there 4 the winner.
    ps: yo hunter er komt binnenkort een dvd van S.D.C check it out homey!
    Ik moet zeggen dat de statement die Hunter maakt wat betreft goede stoten ter vergelijking met sub pogingen zeker wel wat vind hebben.

    Waarom zou een stoot die wel goed zit maar geen einde van de partij brengt zwaarder moeten tellen dan een goede sub poging die net geen einde brengt..

    Take downs en sub pogingen horen zeker wel mee te tellen in de punten...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Zoals altijd een mooi verslag!!!

    Wilde me niet gaan mengen in de discussie die gaande is maar wil er toch iets over kwijt...

    Er word gezegd dat Jason de aggressor was...maar van de hele partij is er ongeveer 70% op de grond gevochten en hierin was Shark duidelijk de aggressor (dat blijkt uit de 4 bijna submissions) dus dan zou je toch zeggen dat over de hele partij gezien Shark de aggressor was...of niet?
    En dan zou je moeten kijken naar het aantal takedowns over en weer en wie staand gevaarlijker is geweest?
    Eerlijk gezegd weet ik niet wie wie naar de grond heeft gebracht gedurende de partij en ja, Jason was gevaarlijker staand maar er is m.i. maar 1 moment geweest waarbij Jason de partij voortijdig had kunnen beslissen en dat was met die gesprongen knie.

    Als ik de partij zo bekijk dan zou ik niet anders kunnen dan Hunter gelijk geven...en daarbij denk ik ook dat als de partij bij Pride, UFC, Pancrase of Shooto gevochten zou zijn de uitslag in het nadeel van Jason was uitgepakt.

    Los van bovenstaand stukje wilde ik nog zeggen dat ik het ongeacht de uitslag uitermate knap vind wat Jason Jones en Potielli Rossi gepresteerd hebben afgelopen zondag!!!!....

  19. #69
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    408
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Duncan
    Zoals altijd een mooi verslag!!!

    Wilde me niet gaan mengen in de discussie die gaande is maar wil er toch iets over kwijt...

    Er word gezegd dat Jason de aggressor was...maar van de hele partij is er ongeveer 70% op de grond gevochten en hierin was Shark duidelijk de aggressor (dat blijkt uit de 4 bijna submissions) dus dan zou je toch zeggen dat over de hele partij gezien Shark de aggressor was...of niet?
    En dan zou je moeten kijken naar het aantal takedowns over en weer en wie staand gevaarlijker is geweest?
    Eerlijk gezegd weet ik niet wie wie naar de grond heeft gebracht gedurende de partij en ja, Jason was gevaarlijker staand maar er is m.i. maar 1 moment geweest waarbij Jason de partij voortijdig had kunnen beslissen en dat was met die gesprongen knie.

    Als ik de partij zo bekijk dan zou ik niet anders kunnen dan Hunter gelijk geven...en daarbij denk ik ook dat als de partij bij Pride, UFC, Pancrase of Shooto gevochten zou zijn de uitslag in het nadeel van Jason was uitgepakt.

    Los van bovenstaand stukje wilde ik nog zeggen dat ik het ongeacht de uitslag uitermate knap vind wat Jason Jones en Potielli Rossi gepresteerd hebben afgelopen zondag!!!!....



    respect marc!!! en potielli verdient dit allemaal!!! we hebben keihard voor getraind!!! en de resultaat was wel ok!!! grtz.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Iamsterdam
    Posts
    593
    vCash
    126000

    Default

    Ik w8 wel effe op de dvd want ik weet het allemaal nie hoor het waren meer wanhoopspogingen om niet tegen hem te staan volgens mij ,maar anyways we'll see en alex idd we hebben allemaal(mike's gym) hard getraind ,jason en potielli props...peace
    P.s iedereen van mike's props natuurlijk he
    Live life to the Max

  21. #71
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Strak verslag weer :-D. En ik zie dat Xander z'n wilde haren kwijt is .
    Haha... Maar niet mn streken.... :P

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  22. #72
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Enschede
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Strak verslag en mooie foto's. Bedankt voor de moeite. OESH !!

    www.kickboxen-oldenzaal.nl 8-)

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    kan zo'n wedstrijd niet in een onbeslist eindigen?
    Beide partijen waren niet in staat om een score te maken. Net als bij voetbal zou dit dan leiden tot een gelijk spel, ongeacht dat de een aanvallender/ beter was dan de ander.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    kan zo'n wedstrijd niet in een onbeslist eindigen?
    Beide partijen waren niet in staat om een score te maken. Net als bij voetbal zou dit dan leiden tot een gelijk spel, ongeacht dat de een aanvallender/ beter was dan de ander.

    Het is geen voetbal NOOB

  25. #75
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Iamsterdam
    Posts
    593
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronny
    Quote Originally Posted by Anonymous
    kan zo'n wedstrijd niet in een onbeslist eindigen?
    Beide partijen waren niet in staat om een score te maken. Net als bij voetbal zou dit dan leiden tot een gelijk spel, ongeacht dat de een aanvallender/ beter was dan de ander.

    Het is geen voetbal NOOB
    Dus,alsof alleen bij voetbal gelijkspel bestaat...
    Live life to the Max

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •