MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 46 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 1144
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen

    De grootste kyokushin rel aller tijden in Nederland is geboren en ik post dit anoniem op dit forum omdat ik bang ben voor reprasailles.

    Uit zeer betrouwbare bron : en binnenkort in dit theater, budobladen en websites :!:

    Kancho Jon Bluming grondlegger van het kyokushin karate 10e dan karate en 9e dan judo is door zijn eigen leerlingen afgezet onder aanvoering van zijn 2e man en vertrouweling Jan de Jong.

    Jon Bluming die een begrip is in de vechtsportwereld is zijn eigen organisatie afgepakt en de naam van zijn Kykushin Budokai is overgenomen door een stichting onder leiding van Jan de Jong en Gerard Gordeau die nu de grote leider zal zijn :roll:

    Bluming zelf gaat ook verder onder de naam Budokai en wordt gesteund door grote namen als Joop Reilman, Henk Kuipers en Jan de Bruin.

    Dit verdiend niemand en zeker niet de man die het kyokushin naar Nederland heeft gebracht en groot heeft gemaakt.

    Who the fuck is Jan de Jong :? en wat geeft hem het recht om deze icoon van de vechtsport zo te behandelen.

    De diverse rechtzaken zullen duidelijkheid gaan verschaffen.

    Oesh
    een treurige kyokushin liefhebber
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Hmm... en wat wordt dan als reden aangevoerd?

    Heeft deze organisatie zelf trouwens ook een website? Ik ben wel benieuwd naar een officiële verklaring.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    de hells angels deden het dus waarom hun ook niet :roll:

  4. #4
    Jochem Guest

    Default

    lekker belangrijk hoe een bond heet en van wie die is

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem
    lekker belangrijk hoe een bond heet en van wie die is
    Steek zelf eens tijd in iets wat je na staat, en kijken wat er gebeurt als er iemand anders met je werk vandoor gaat!!

    Maar verder op het verhaal ingaan heeft weinig zin als er melding gemaakt wordt door een GUEST account!!
    sport fotografie: www.triker.nl

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    http://www.internationalbudokai.de/prod01.htm

    Aktuelle Mitteilung von Kaicho Bluming
    nachfolgend die Übersetzung der aktuellen Mitteilung von Kaicho Bluming, erhalten am 23.04.06 : (Anmerkung : ich habe die Übersetzung im genauen Wortlaut von Kaicho belassen !)

    OSU Hanshi´s, Shihan´s und Sensei´s

    vom Tage der Absendung dieser Email (23.04.06) ist der ehemaliger Sekretär der IBK, Jan de JONG, nicht länger mit dieser Funktion beauftragt. Leider hat er nur großartige inkompetente Arbeit gemacht, anstatt das zu tun, wonach er mich eigentlich gefragt hat.

    Sofern momentan jemand Hilfe seitens des Sekretariats der IBK benötigt, könnt Ihr zuerst mich persönlich anschreiben (per Email) oder Jan de Bruin ( [email protected] ) oder Bert Ruhe ([email protected]).

    Schau auch auf die Webseite www.jonbluming.com und den Newsletter.

    Vom 10. - bis 18. Mai bin ich für verschiedene Treffen mit Kenji Kurosaki Kaicho und Yotsky Matsuura und Kuristina Oyama (der jüngsten Tochter von Oyama Sosei) in Japan.

    Ich hoffe, Ihr versteht alle, das ich mir diese Entscheidung nicht leicht gemacht habe, aber in diesem Fall war es dringend notwendig.

    Ich habe so viele schlechte Berichte über unseren ehemaligen Sekretär - die letzte von den holländischen Marines, welche ihn nicht mehr bei ihrem Camp haben wollen - das dies der Tropfen war, der das Fass letztlich zum überlaufen gebracht hat.

    Bitte Dai Shihan´s, informiert alle Dojo´s in Eurem Land.

    Die IBK ist in den letzten 4 Monaten um über 50 Dojo´s angewachsen, insbesondere durch die großartigen Bemühungen und die Arbeit von Sergey Badyuk (Moskau), Istvan Adamy (Ungarn), Georgy Astafiev (Kancho von Russland) in Sibirien und meine Marine Dai Shihan Jan de Briun.

    Gerard Gordeau ist nach wie vor Kancho im Fall das ich den Löffel früher abgebe, als ich möchte.

    Ich habe Euch alle lieb !
    Seid umarmt
    Kaicho Jon Bluming

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

  8. #8
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Triker
    Quote Originally Posted by Jochem
    lekker belangrijk hoe een bond heet en van wie die is
    Steek zelf eens tijd in iets wat je na staat, en kijken wat er gebeurt als er iemand anders met je werk vandoor gaat!!

    Maar verder op het verhaal ingaan heeft weinig zin als er melding gemaakt wordt door een GUEST account!!
    Zoals ik het verhaal begrijp heeft er een splitsing plaatsgevonden en heten ze nu ongeveer hetzelfde. Als een stel luitjes het niet eens zijn met de manier van leiding geven of ze willen zelf de baas spelen, proberen ze het toch mooi zelf. Niks nieuws onder de zon dacht ik zo.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Overigens, uit het mailtje blijkt dat Gerard Gordeau gewoon nog steeds deel uitmaakt van de groep van Bluming.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Overigens, uit het mailtje blijkt dat Gerard Gordeau gewoon nog steeds deel uitmaakt van de groep van Bluming.
    dat zal ook wel zo blijven

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Kyokushin rel Bluming afgezet door zijn leerlingen

    [quote="kyokushin liefhebber"]De grootste kyokushin rel aller tijden in Nederland is geboren en ik post dit anoniem op dit forum omdat ik bang ben voor reprasailles.

    Kyokushinkai is de onderwereld niet hoor, of ben je bang dat je er ook uit gekickt wordt?

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik geloof niet dat het mogelijk is dat Bluming kancho afgezet kan worden. De organisatie is uiteindelijk rond hem gebouwd.
    Wel dat een deel van de mensen zich afgescheiden heeft, dat lijkt ,voor de buitenstaander althans, een traditie in kyokushinland. Treurig, maar waar.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Rare jongens die kyokushinka's
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Ben maar eens gaan kijken op de site van dhr Bluming en de tranen rolden over mijn wangen bij het zien van het kleuterniveau waarop Nederlands, Engels, interpunctie en zinsbouw worden gebruikt.
    Daarnaast is het ook wel grappig om te zien dat 'Kaicho' Bluming het heel vervelend vindt als mensen nare dingen over hem roepen maar dat hij kennelijk zelf wel gerechtigd is om mensen te beledigen, te roddelen en als een verongelijkte kleuter om zich heen te slaan als het even allemaal niet gaat zoals hij wil. Natuurlijk zal de Kaicho zelf zeggen dat deze constatering van mij op niks is gebaseerd en dat het ligt aan mij gebrek aan budospirit dat ik zo reageer maar om het in goed Blumiaans te zeggen: dat zal mij. dan aan mijn non-budospirit having. kont roesten.

    Verder wens ik Jon veel plezier met het leven van zijn Kaicho-bestaan. Jon nog één tip: Word spellingscontrole is niet waterdicht maar kan wel helpen! Tabee ouwe taaie!

    :roll:
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Geld en ego's...... zoals ik al eerder zei.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Bluming heeft zelfs een aparte pagina op zijn site waarop staat wie hij allemaal geroyeerd heeft en om welke redenen.

    En dat allemaal in 'Jip en Jannenke' Nederlands.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Update 26 mei

    NETHERLANDS.

    Jon Bluming KAICHO of the IBK [email protected]

    * Please dont contact or email Mr. Jan de Jong because Kaicho does't want
    to associate with this man, because of his very funny behavior. So he is not
    with Kaicho's Budo Kai Kan anymore *

    Than their has been some trouble in the IBK. Not much just one Jackass who thought he could take over when he made a foundation and shut out the Kaicho who than has to listen to a kind of board I appointed myself NOT knowing that this foundation hadbeen sealed of by this man called Jan de Jong. They wanted a meeting in Budapest but I will NOT be their. If they want to talk they can come to me. This man also stole one of my websites while pretending that a sponsor will take care of it and I just mail what must be in there. NOT REALLY. He put just in their what was good for him and when I told him to give the Web over to somebody alse he wrote WIE KAATST ??? which in English really means Go F.... yourself. terrific respect and a real gentleman but certainly bot a BUDOKA and of KOKORO he never heard of it. But the ral idiot is MYSELF for helping this Jackass. His behaviour on one of the best days for IBK was terrible and he was kicked out of the Marine office and now is not aloud to come on the camp again. This day socalled Survival day was attended by 460 budoka from al styles and we had a wonderfull day with lessons from all styl senseis and the Abseil tower and the obstacle road for training of the Marines ect. At the boothcamp in DOORN. Where I started teaching since 1964 and was a Mirine myself at age 16 in 1949. His behaviour over all if unbelieveble and his story that he killed a man with his finger in the plexus solaris while being on police duty nearly choked out a police captain whi is a student of mine. How nuts can you be. Anyway I kicked him out of MY IBK FAMILY because he clearly does not belong with us. Later more about this.

    The NEW CHAIRMAN of the IBK is Henk Kuipers 6th dan IBK [email protected]
    and the new secretary is Joop Reilman 8th dan IBK [email protected]
    PR man Jan de Bruin 7th dan IBK [email protected]

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Bluming heeft zelfs een aparte pagina op zijn site waarop staat wie hij allemaal geroyeerd heeft en om welke redenen.

    En dat allemaal in 'Jip en Jannenke' Nederlands.
    link aub
    http://www.jonbluming.nl/

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn 2 IBK sites. Op de een is Gerard Gordeau de nieuwe leider met in zijn rug Jan de Jong en op de IBK van Bluming zelf is Bluming nog steeds de leider.

    Bluming is helemaal niet teruggestapt zoals op de IBK site van Jan de Jong staat, hij is afgezet en zijn plaats is ingenomen door Gordeau.

    Het is wachten om een Blumingeriaanse reactie want ook de Gordeau's hebben hem laten vallen

  20. #20
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    "Where I started teaching since 1964 and was a Mirine myself at age 16 in 1949"

    Een Mirine? Is een soort van Zeemeerman ofzo?

    Ik hou nu op met zeuren over de taalfouten van dhr Bluming maar ik vraag me heel erg af wat de oude samourai, die naast krijgskunst o.a. poëzie en tuinieren zeer belangrijk vonden, van 'Kaicho's' beheersing van de Engelse en Nederlandse taal zouden vinden. Ik weet wel wat mijn oud-docent Nederlands er van zou vinden: "Jon Bluming, karate een 10, judo een 9, Nederlands een 3."
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Spijkerkwartier
    Posts
    1.764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave
    "Where I started teaching since 1964 and was a Mirine myself at age 16 in 1949"
    Mijn Nederlandse leraar had mij voor deze zin een 1 gegeven

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rappe rik
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Bluming heeft zelfs een aparte pagina op zijn site waarop staat wie hij allemaal geroyeerd heeft en om welke redenen.

    En dat allemaal in 'Jip en Jannenke' Nederlands.
    link aub
    @ Rappe rik ,halfshot quest

    Logische reacties en voor jullie waarschijnlijk zeer herkenbare taal, alleen lopen jullie nog met luiers om.
    "meer aub, ik lig echt helemaal dubbel ",bluming is zoals die is maar wat een debiele reacties rappe rik ,beetje afrekenen en de boel
    hier proberen op te stoken op tekstfouten ,de gemiddelde man van zijn leeftijd zit achter de geraniums,hij staat tenminste
    ergens voor en ze begrijpen z`n teksten echt wel.
    Lees de biografie van deze man eerst eens even door,
    Respectloze broekpoepers

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    kut weer m'n broek vol

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Voordat ik deze topic naar de pit moet verplaatsten....

    Please stop the namecalling guys !!!

    tnx.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Onzin om deze topic naar de pit te verplaatsen dit is nieuws uit vechtsportland dus die moet hier als het even kan blijven staan.

    Laatste ontwikkeling, nog niet te lezen op de websites :

    Kancho Gerard Gordeau is afgezet door Kaicho Jon Bluming en de nieuwe leider is nu Kancho Henk Kuipers.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •