MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 46 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 1144
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat die onder een hunnebed uit is gekomen want Kuipers is een freefighter en zeker geen kyokushin karateka
    Henk Kuipers is al vanaf 1991/1992 Oyama karateka.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik doe al 25 jaar kyokushin in Rotterdam en heb nog NOOOOOOOOIT van KuiperS gehoord.
    Onder welke steen heb jij gelegen dan de afgelopen 25 jaar? Zo onbekend is hij toch ook niet.
    Denk dat die onder een hunnebed uit is gekomen want Kuipers is een freefighter en zeker geen kyokushin karateka
    25 jaar kyokushin, en nog nooit van Henk Kuipers gehoord :? Wiens tekortkoming is dat denk je?wake up, ook buiten rotterdam wordt Kyokushin beoefend... lees anders ff zijn biografie :

    Henk heeft zich acht jaar lang bezig gehouden met het opleiden van beveiligings mensen tevens heeft hij een beveiligingsorganisatie neergezet die goed en succesvol bleek te zijn. Het leveren van skymarshals aan de grootste Nederlandse luchtvaartmaatschappij,de beveiliging van Clinton, openbaar vervoer (risico lijnen), concerten (o.a. Hazes), top hotels en opleiden van stewards voor de coöperatieve eerste divisie K.N.V.B. behoren tot het brede scala van de organisatie.

    Henk, die vanaf 1980 tot 1996 een van de pioniers was van de regio Emmen en omstreken op het gebied van Kyokushin karate en Free Fight, is begonnen op 8 jarige leeftijd met judo bij s.s Vos, op 18 jarige leeftijd heeft hij de de overstap naar het full contact gemaakt.

    Hij trainde ondermeer bij kancho John Bluming, Joop Reilman, Koen Scharrenberg, gebr. Gordeau, Dave Jonkers en Cees Dekker en volgde diverse training stages. Deze werden gevolgd bij grote namen in de martial arts zoals:Shihan Sanpei, Saiko Shihan Oyama en de helaas te vroeg overleden Andy Hug.

    Tijdens de periode bij de gebr. Gordeau (kamakura) nam Henk deel aan diverse grote toernooien in Amerika en Europa.

    Tegenstanders hadden grote namen uit de martials wereld zoals:

    Chris Bus: meervoudig Nederlands Europees en open Amerikaans kampioen (zuidlaren 1989)
    Brian Martin: bijgenaamd “The Animal� het beest van de V.S. (New York 1992)
    Jose Cotton: (Atlanta 1991)
    Barrington Patterson (Groningen 1994)
    Max Leidekker (Emmen 1995)
    In 1999 trad Henk nog aan tegen Joop Kasteel, maar dat was na 5 jaar zonder training te hoog gegrepen
    daarna zijn Henk en Joop goede vrienden geworden, Joop is regelmatig te bewonderen bij Team Hardcore.

    Tijdens zijn actieve periode als karateka organiseerde Henk diverse grote toernooien waaronder 2 keer het o.n.k. Full contact karate een free fight gala en natuurlijk het enige kooi gevecht in Nederland ooit (Emmen in 1996) samen met Bas Boon (nikko).

    Ook de sportschool die Henk toen runde had succes; het Team Hardcore had samen met sportschool Kamakura een team opgericht wat wereldwijd de kyokushin wedstrijden bezocht.

    Met aan Kamakura zijde Chris Bus, Farouk Idu, Michel de Boer, Jos Hoogelander en de overgetelijke Mohammed Hakim allemaal stuk voor stuk top vechters..

    Van de zijde van Henk kwamen Peter Boer, Arjan van Dijk, Martijn Hoek, Mark Frijmoet en Sebastian Mantintoenojo tot grote hoogte, zij bezetten diverse ere plaatsen in Amerika, Engeland, Duitsland en Nederland.
    Zaterdag 17 april 2004 was het dan zover dat de deuren na acht jaar weer open gingen onder de naam Team Hardcore.
    De opening werd gedaan door niemand minder dan the godfather of kyokushin of Europe kancho Jon Bluming.

    Ditmaal zal de dojo van Team Hardcore zich richten in het opleiden van security mensen nationaal en internationaal. Er zullen lessen worden gegeven in Free Fight door shihan Henk Kuipers en zijn assistent sensei Bé Mulder, met daarnaast diverse gast trainingen o.l.v. shihan Gerard Gordeau, Joop Kasteel en gastdocenten Bob Schreiber.

    Terug gekeerd zijn veel oud leerlingen en ook nieuwe
    Talenten als Samir Bourekbah Emir Smaljovic Moktar Bezzerouki.
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Goede post Harry. Ik snap ook niet wat de kyokushinkarateka al die 25 jaar gedaan heeft.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe al 25 jaar kyokushin in Rotterdam en heb nog NOOOOOOOOIT van KuiperS gehoord.
    25 dagen zal hij bedoelen.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Als eerste kan ik jullie vertellen dat ik het een eer vindt om de IBK van Bluming te mogen leiden.

    Ik ben biet gegradueerd van 5e dan naar 7e want ik was al vier jaar 6e dan bij Bluming.

    De 7e dan vindt Bluming passen bij het leiderschap van de chairman IBK.

    Dat mannen als Wedel en Koen Scharrenberg nog steeds 4e dan zijn ligt aan het feit dat hun organisatie geleid wordt door Kenji Midori die zelf 6e dan is, dus het zou zelfs onmogelijk zijn voor hun om daar 7e dan te zijn. { en ook ik vind deze mensen de absolute top }


    Alle andere mensen die hie genoemd worden op dit forum zijn trouwens ook door Bluming of een van zijn volgers in die graad gesteld.

    Het feit dat Koen Scharrenberg { lees 1 van mijn beste vrienden en oud leraar} voor het eerst samen gaat werken met hun organisatie en de onze zegt genoeg over mijn kennis en respect binnen het Kyokushin gebeuren.

    Als een van de schrijvers op dit forum zegt dat hij mijn persoon niet kent ondanks zijn 25 jaar Kyokushin achtergrond zegt dat meer over zijn betrokkenheid bij kyokushin of het waarheids gehalte van zijn 25 jaar kyokushin ervaring of hij traint kyokushin bij de non contact bond KBN. www.hardcoreteam.nl

    Wat een ieder er ook van denkt of zegt, 1 ding is zeker al die grote namen die al genoemd zijn zouden niet op dit fotum staan als bluming het kyokushin niet in Nederland gebracht had.

    Bluming vind dat mensen die LOYAAL zijn aan hem en de know how hebben hoge dan graden verdienen en niet zoals dat in Japan gebeurd bij de kleine kern daar.{ met alle respect zoals een ieder zijn eigen huishouden regelt }

    Over de breuk tussen 4 scholen in Nederland en Bluming wordt al zoveel onzin geschreven dat ik dat laat rusten, dat is geen kyukushin traditie maar een vechtsport traditie algemeen gegeven.

    we hebben niet alleen binnen Kyokushin verschillende bonden maar overall, hoeveel kickboks bonden zijn er wel niet en kampioenen van K1 tot en met WKA of KBBN MTBN etc etc het zelfde geld voor boksen , kooigevechten , MMA hou me erover op ons te benoemen en kijk in je eigen keuken.

    Jullie kunnen een kijkje nemen op onze internationale site www.ikbkk.com of op mijn eigen site. www.hardcoreteam.nl

    Tevens ben ik blij dat ook mensen die niet wereldkampioen zijn geweest iets kunnen bereiken in de vechtsporten anders was het wel een heel klein groepje en bij Kyokushin geen 1 want wij hebben daarin nog nooit een wereldtitel behaald bij geen enkele bond.

    Ik zou zeggen: give respect and you get respect.

    Osu,

    Henk Kuipers Chairman IBK 7e Dan

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Koen heeft in 1993 zijn 4e dan behaald. Toen was Sjaak toch echt nog bruine band.

    Koen is nog zeer actief als karate en leidt de ShinKyokushin organisatie in Nederland.
    eg niet, Sjaak was al zwart toen was koen pas 2e dan.

    Koen is al heel lang niet meer aktief in het en is 12 jaar geleden aktief gestopt met karate hij geeft alleen nog leiding aan de organisatie als bestuurder.

    Gerard en Nico Gordeau zijn wel actief in het karate en vandaar dat zi nu 8e en 9e dan zijn en koen nog slechts 4e dan. Als je niks doet dan is dat logisch. Gerard is de nieuwe leider en Kancho van het kyokushin karate

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Supper, Henk Kuipers!!!

    Gelijk alles duidelijk voor iedereen! 8-)
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Henk geweldig dat je hier post. Ik wens je heel veel succes!!

    eg niet, Sjaak was al zwart toen was koen pas 2e dan.
    Echt niet waar!! Sjaak was nog bruine band. Je komt zeker uit R'dam?

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers
    Over de breuk tussen 4 scholen in Nederland en Bluming wordt al zoveel onzin geschreven dat ik dat laat rusten, dat is geen kyukushin traditie maar een vechtsport traditie algemeen gegeven.
    Wat is dan onzin en wat is waarheid :?:

    Is er een breuk en heeft Jan de Jong Blumings sites gejat :?:

    Waarom is er een breuk tussen de Gordeau;s en Bluming :?:

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Is het niet een beetje raar dat Bluming 10e en Gordeau 9e dan is terwijl de Japanse opvolger van Oyama Matsui 8e dan is en de hoogste kyokushin graad in de wereld heeft ?

    Hoe kan je nu hoger zijn dan de hoogste in de wereld :?

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka

    Waarom is Scharrenberg 4e dan en Gordeau 9e dan terwijl Koen zijn sempai was.

  11. #111
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    edit;/

  12. #112
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    duidelijke en eerlijke post van Henk Kuipers die ook al aangeeft wat ondergetekende reeds daarvoor al had gepost, het is onlosmakend met het hele vechtsportwereldje verbonden de afgunst en jaloezie, iedereen wil ergens de baas van wezen. ieder dorp in Nederland heeft wel 'n wereldkampioen kickboksen van één of andere bond...

  13. #113
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Is het niet een beetje raar dat Bluming 10e en Gordeau 9e dan is terwijl de Japanse opvolger van Oyama Matsui 8e dan is en de hoogste kyokushin graad in de wereld heeft ?

    Hoe kan je nu hoger zijn dan de hoogste in de wereld :?

    IKO 1 hoogste graad 8e dan Japanner Matsui
    IKO 2 hoogste graad 7e dan Japanner Midori
    IKO 3 hoogste graad 8e dan Japanner Matsushima
    IKO 4 hoogste graad 8e dan Japanner Tezuka

    Waarom is Scharrenberg 4e dan en Gordeau 9e dan terwijl Koen zijn sempai was.
    Die dan van Gordeau zie ik ook niet. Zag hierboven dat hij in een paar jaar dannen omhoog is geschoten.9e dan lijkt me ook iets wat je als grijsaard voor verdienste van heel je budoleven kan krijgen.
    Dat Bluming 10e is is wel terecht. Hij heeft deze uiterst eervolle dan samen met Kenji Kurosaki die indertijd met hem in Japan trainde en vriend is van Bluming. Hij trainde eerder dan al deze lui en is persoonlijk verantwoordelijk voor introductie van karate inNederland en Europa. Trainde al in de jaren 60 in het hoofdkwartier van Mas Oyama en in het hoofdkwartier van judo de Kodokan. Hij is door Japanners 10e dan gemaakt.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Koen is al heel lang niet meer aktief in het en is 12 jaar geleden aktief gestopt met karate hij geeft alleen nog leiding aan de organisatie als bestuurder.
    Ik heb de afgelopen jaren zelf zeer regelmatig met Koen getraind. Weliswaar niet op wedstrijdniveau, maar het klopt niet als je zegt dat hij alleen nog leiding geeft aan de organisatie als bestuurder.

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Als Koen net zoveel traint als Gordeau waarom is hij dan 4e en Gordeau 9e :?

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Er wordt nergens gezegd dat Koen net zoveel traint als Gerard.

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Als Koen net zoveel traint als Gordeau waarom is hij dan 4e en Gordeau 9e :?
    Dat zei ik niet.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    [quote="henk kuipers"]

    Alle andere mensen die hier genoemd worden op dit forum zijn trouwens ook door Bluming of een van zijn volgers in die graad gesteld.
    Bluming vind dat mensen die LOYAAL zijn aan hem en de know how hebben hoge dan graden verdienen en niet zoals dat in Japan gebeurd bij de kleine kern daar.{ met alle respect zoals een ieder zijn eigen huishouden regelt }

    Dit betekent dus dat G. Gordeau 6 dan in 5 jaar kreeg omdat hij zo loyaal was?
    Hij was ook al tot opvolger benoemd van Bluming. Deze zal zich dan wel zwaar genaaid voelen.

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha het heeft met mijn in zien met geldt te maken ,bluming is en Geldwolf De DAN Makelaar van Europa IK DENK DAT ER HEEEEEEEEL VEEL KARATEKA,S het met mij eens zijn

    oesh

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    [quote="marcelt"]
    Quote Originally Posted by henk kuipers

    Alle andere mensen die hier genoemd worden op dit forum zijn trouwens ook door Bluming of een van zijn volgers in die graad gesteld.
    Bluming vind dat mensen die LOYAAL zijn aan hem en de know how hebben hoge dan graden verdienen en niet zoals dat in Japan gebeurd bij de kleine kern daar.{ met alle respect zoals een ieder zijn eigen huishouden regelt }

    Dit betekent dus dat G. Gordeau 6 dan in 5 jaar kreeg omdat hij zo loyaal was?
    Hij was ook al tot opvolger benoemd van Bluming. Deze zal zich dan wel zwaar genaaid voelen.
    Inderdaad heel loyaal van Gordeau als je van 3e naar 9e dan wordt gepromoveerd en vervolgens zijn organisatie overneemt.

    Maar Jan de Jong was in 1999 2 dan en in 2003 6e dan gaat ook wel lekker en heeft ook geen slecht gemiddelde

    Loyaliteit wordt goed betaald :idea:

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Goed Gezegd Cheffie.

  22. #122
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het is jammer dat er zoveel kyokushin organisaties zijn,zo hebben we weer minder deelnemers bij de wedstrijden en elke kyokushin organisatie heeft zijn eigen kampioen, ikzelf zit bij de organisatie van Shihan Loek Hollander, ik kan me nog herinneren dat ik lid was van het blad zendokan bluming schreef daar ook stukjes in en was altijd negatief aan het schrijven over andere vechtsporters dus respect verdient deze man zeker niet.

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Co
    Het is jammer dat er zoveel kyokushin organisaties zijn,zo hebben we weer minder deelnemers bij de wedstrijden en elke kyokushin organisatie heeft zijn eigen kampioen, ikzelf zit bij de organisatie van Shihan Loek Hollander, ik kan me nog herinneren dat ik lid was van het blad zendokan bluming schreef daar ook stukjes in en was altijd negatief aan het schrijven over andere vechtsporters dus respect verdient deze man zeker niet.
    Mee eens Bluming heeft voor niemand respect behalve voor zichzelf. Al 30 jaar heeft die een trauma omdat Mas Oyama Loek Hollander president van Europa maakte en hem uit de kyokushin organisatie schopte wanwege illegale praktijken die uitgebreid besproken zijn in de Zendokan. De man heeft een boek geschreven waarin hij Oayama en iedere kyokushin beroemdheid 3 meter onder de grond trapt en hij leeft in zijn eigen belevingswereld. Gordeau, Eikmans, Wijngaarden en de Jong hebben dit nu eindelijk ingezien en zijn afgesplitst en Jan de Jong is de animator van dit geheel. Respect voor hem en Blluming heeft nu een te sterke tegenstander getroffen.

  24. #124
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Co
    Het is jammer dat er zoveel kyokushin organisaties zijn,zo hebben we weer minder deelnemers bij de wedstrijden en elke kyokushin organisatie heeft zijn eigen kampioen, ikzelf zit bij de organisatie van Shihan Loek Hollander, ik kan me nog herinneren dat ik lid was van het blad zendokan bluming schreef daar ook stukjes in en was altijd negatief aan het schrijven over andere vechtsporters dus respect verdient deze man zeker niet.
    Mee eens Bluming heeft voor niemand respect behalve voor zichzelf. Al 30 jaar heeft die een trauma omdat Mas Oyama Loek Hollander president van Europa maakte en hem uit de kyokushin organisatie schopte wanwege illegale praktijken die uitgebreid besproken zijn in de Zendokan. De man heeft een boek geschreven waarin hij Oayama en iedere kyokushin beroemdheid 3 meter onder de grond trapt en hij leeft in zijn eigen belevingswereld. Gordeau, Eikmans, Wijngaarden en de Jong hebben dit nu eindelijk ingezien en zijn afgesplitst en Jan de Jong is de animator van dit geheel. Respect voor hem en Blluming heeft nu een te sterke tegenstander getroffen.
    Dacht dat sjaak van de velde hem het eerst door had als bluming zen shihandai!!! Sjaak stapte in januarie 2003 op !!! daar waren de gordeau en jan de jong bij toen dat gebeurde dat sjaak zen shihandai schap beeindigde bij de bluming en bedankte voor de ikb en zen eiggen weg weer ging

    oesh

  25. #125
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    waarom wordt er hier zoveel door guests gepost, allemaal bang voor "represailles" zoals de topicstarter al aangaf ? hahaha..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •