MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik wil zeggen dat hatice ofsoow ook een harde knokker is ik ken haar ps niet maar ik vindt dat zij en jojo heel ver komen en k wereld
    maar als je 10 min van te voren hoort te krijgen dat het slecht gat met je moeder en zo de ring in gaat kan ik mij voorstellen van hatice,haar moeder heeft namelijk kanker kwaadaardig dat hoorde ik,dus hatice kwam niet in de ritme maar ze zei 1 ding ik daag haar weer ui hier blijft het niet bij
    hatice jij blijt een topper klein fell en hard en schat van een meissiieee
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    dennis arendsen gefeliciteerd

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default IS DAT ZO????

    HATICEEEEEEEE ZEGT GENOEG IS DAT ZO DAT ZE EEN MEID VAN 93 KG KNOCK OUT HEEFT GESLAGEN ZOJA PET AF HOOR IK VECHT NIET EEN TEGEN 10 KG ZWAARDER EN ZIJ WEL VAN 30 DIE WIJF HEEFT BALLEN ALS EEN KEREL hahah

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default ja guest

    Dat is waar ze heeft gevochten tegen iemand van 30 kg zwaarder dat wist ze zij niet ze is dus genaaid
    haticee bitch bedoelde ik niet zo hoor en ja ik tarin in amsterdam en nee ik wil niet traienen met jou doei doei alleen als je kan vechten :P zolals hatice, en baars hihihi

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    hier hetzelfde verhaal, 3x dezelfde guest

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    lekker onbelangrijk dus, maar euh JoJo heeft het ook erg zwaar gehad vlak voor de partij en tijdens de partij, maar zij vocht ook.

    Excuses voor verlies is snel te vinden ( met alle respect Hatice als het wel klopt wat een guest typt. ) maar daag elkaar dan nogmaals uit!!

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    ik heb hatice een paar dagen terug gebeld om te vragen hoe het met haar was enz... ik hoorde ook het verhaal van haar moeder na de wedstrijd van hatice het is echt vrezelijk om te horen dat het niet goed gaat met 1 van je familie leden vrienden of kennisen.
    hatice kreeg het een paar weten voor de partij te horen dat haar moeder kanker had.
    hatice en ik hebben besloten het zeker nog een keer over te doen wanneer we allebei geen/weinig zorgen aan onze kop hebben.
    bij mij was het eerst ome guus die overleed nu net een maand terug mijn vader die overleed en hatice haar moeder die te horen heeft gekregen dat ze kwaadaarige tumor heeft. dus mensen nogmaals hatice en ik hebben besloten om het over te doen als we beide met onze kop erbij zijn!!!!!
    en hatice kop op wijffie als je wilt praten you know the way!!!!!!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    topreactie jojo!!

    en sterkte aan beiden. Dit zijn dingen die vechten totaal onbelangrijk maken

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Wat een lieve reactie van JoJo!!!

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default beterschap hatice

    hatice sterkte meissss we denken aan jou
    wees sterk zulke dingen komen hard aan ik heb je zien vechten 3juni je zeg heel goed dat je niet in je vel was maar wat wil je je wordt gebeld en je krijgt te horen dat het slecht gaat
    nogmaals beterschap en remach komt zeker zeker dat las ik net echt toppieee
    wordt zeker een mooie partije knokken
    dat werd 3 juni al bewezen door jullie twee dames
    hatice en jorina twee harde knokkers die vechten met hun kracht en hart
    afz jolien,eshter,marijke

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default ook beterschap

    helemaal waar twee HARDE VECHTERSSSSS DIE MEIDEN
    WAT WAS HET EEN HARDE PARTIJ ZEG POEH POEH POEH
    hatice meid beterschap
    ik ken je een beetje maar ik weet dat je er bovenop komt zo ben jij
    afz loes

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    [size=9]hatice[/size] felle en snelle meid ik daag jou ps uit ze zeggen dat je fel en snel reactie vermogen hebt en dat je niet neer gaat wat er ook gebeurt maar je bent vast niet feller en sneller als mij
    en jorina pak ik erbij wie zijn jullie twee nou jonge jonkiesss
    hatici beterschap dat wil ik wel even toevoegen :!:

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    [size=9]hatice[/size] felle en snelle meid ik daag jou ps uit ze zeggen dat je fel en snel reactie vermogen hebt en dat je niet neer gaat wat er ook gebeurt maar je bent vast niet feller en sneller als mij
    en jorina pak ik erbij wie zijn jullie twee nou jonge jonkiesss
    hatici beterschap dat wil ik wel even toevoegen :!:
    Guest, wat ben je zwak je daagt Hatice en Jorina uit maar jou naam plaats je niet. Hoe kunnen ze weten wie je bent en als je een groot mond hebt moet je ook je naam plaatsen. Die twee dames hebben mooi gevochten, ze hebben een mooie prestatie opgeleverd en next time meer respect voor anderen. Hier spreekt een Jury lid en scheids moest daar jureren. Ik zal je een voorbeeld geven door mijn naam te plaatsen Roderic.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Rappe Rik, ik kan soms niet tegen man.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    [size=9]hatice[/size] felle en snelle meid ik daag jou ps uit ze zeggen dat je fel en snel reactie vermogen hebt en dat je niet neer gaat wat er ook gebeurt maar je bent vast niet feller en sneller als mij
    en jorina pak ik erbij wie zijn jullie twee nou jonge jonkiesss
    hatici beterschap dat wil ik wel even toevoegen :!:
    hey gezellig
    hoe heet je ??
    en waar train je ???
    of kom gezellig een keer langs bij ons dan kunnen we sparren www.theokomen.nl voor meer info
    groetjessssssssssssssssssss jojo aka jorina dus

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    mijn naam komen ze gauw genoeg achter die snotneusen ik daag jorina ps uit en die kleine felle hatice ook haha ik maak ze tegelijk in wie zijn hun twee jonge meiden die denken dat ze kunnen vechten,en hatici als je dit leest ik weet dat je hard en lef hebt en dat je snel bent en dat je tegen iedereen vecht maar als jij mij ziet wel je niet een de ring in komen en baars lange stakker pak maar vast een zakdoek want jij gaat huilen dat jij 1xkeer ko gaat
    roderik wie je ook bent ik heb 8 keer gevochten en alle 8 gewonnen ok

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hahhahaha hoor haar als je lef hebt schrijf je naam geloof mij hatici pakt je zeker jij 8 xgevochten nou zij 36x 7 verl whhaha wat ben jij SNEU ZEG ECHT WAAR DOE EENS WAT NUTTIGS JE BENT GEWOON JALOERS OP DIE MEIDEN DAT ZEI JONGER ALS JOU ZIJN EN OP EEN HOOG NIVAU ZITTEN DAN JOU WAT DRAAI JE NWL HIHIH GA FIETSEN.en geloof die twee wil je niet uitdagen vooral nu op dit moment zei zijn hard en fel in de ring ga jij maar eerst je mond spoelen en je naam eens typen dan praten we allemaal beter met jou lees mijn naam maar MELISA

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Melissaa ik ben niet jaloers even voor de duidelijkheid ,hun komen gauw genoeg achter wie ik ben en waar ik train en hoe ik ben in de ring alles blijft nog stil voor even,waar bemoei jij je mee???
    ik heb tegen hatice en tegen baars ik hoop dat ze lezen want uhmm baars reactie klonk wel stillig

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ga in de zandbak spelen ofzo wat is dit voor de bericht van jou JE BENT GEWOON JALOERS THATS ITT TAKE ITT ORE LEAVE ITT GIRL
    waar ik me mee bemoei dat zal ik je eens duidelijk maken
    ik heb waardeering voor hatice heel erg ik vindt haar nu de laatste 2 jaar gewoon omhoog knallen,en jorina ook ik vindt gewoon dat hun leuk,goed vechten,aardig niet arrogant zijn buiten de ring het zijn gewoon topmeiden gewoon sportieve vechters en niet zon lafaard als jou zijn die namelijk haat naam niet eens durft te typen omdat ze weet dat hatice en jorina har meteen uitdagen toch is dat je probleem niet guest???? ga nou maar slapen want je praat ONZIN :roll: en ik zeg alles waar het op staat guest greatsss melissaa :!: :!: :!: :!: :!:

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ooeeeeeeeeeeeeeeeeee meiden ondermekaar Melisa je hebt 100%gelijk meid
    hatice en jorina zijn gewoon goeie meiden
    binnenkort gala oldenzaal allemaal erheen 15 juli
    guest wat melisa al zei ga maar naar bedje toe

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    weetje ik typ wel niks meer jullie begrijpen er toch niks van
    jorina en hatice ik kom jullie binnenkort wel tegen

  22. #72
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    IP-check 6x dezelfde? :mrgreen:

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    hoezo dat Ferry?
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Nou.. ze posten zo snel achter elkaar.. en het niveau van de Nederlandse grammatica is in iedere post redelijk hetzelfde. Dat je zou verwachten dat we het hier over een internet warrior met een gespleten persoonlijkheid hebben.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ben er ook bang voor.
    naja het is gewoon een eenzaam persoon die snakt naar een beetje aandacht............
    zielig
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •