MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nickuraba
    naja een grap met betrekking tot een door iets veroorzaakt leed is altijd misplaatst en ongepast
    Ik vind van niet. Maar kijk maar eens naar WOII, daar is bijvoorbeeld Allo Allo over gemaakt. Er zijn niet veel ergere dingen dan WOII, maar toch heb ik hard moeten lachen om grappen daarover. Of Hans Teeuwen over pedofilie. Pedofilie is vreselijk, maar de grap van Teeuwen vond ik hilarisch. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Hans theeuwen vind ik geen zak aan dus hahah mooi meegenomen voor mij. Wat betreft alo alo heb je deels gelijk, maar alo alo ging niet over het leed mbt tot alle verhongerende joden in de concentratiekampen en alle oorlogslachtoffers....

    zodra het daar dus over gaa tis het ongepast zoals ik bedoelde
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  3. #28
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen
    Dan doe je het niet. Je bent inderdaad duidelijk geweest... in 1 opzicht, namelijk in het bevestigen van de indruk die ik al van je had.
    Welterusten en have a nice life in simpleville.
    lol...

    k zeg niets...

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mossad
    Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.
    In mijn geval geef ik direct aan dat deze gebeurtenis dicht bij mij ligt. Dus ik aggeer heftiger dan anders misschien. Neemt niet weg dat ik verontwaardig ben door zo'n opmerking.

    Zou ik in een andere topic ook zijn maar ik heb ze niet gezien (lees ook niet alles uiteraard).

    Dus ik spreek niet van mijn afwezigheid in andere topics maar ik vind mijn aanwezigheid in deze topic terecht.

    Hoe kortzichtig ook misschien, ik kan mezelf niet betrappen op een dubbele standaard in deze. Ik bergijp jouw punt ook maar ik kan er niks mee omdat ik geen posts gezien heb in andere ramp topics die in deze mate van het gebrek aan respect toont. Nogmaals, misschien heb ik de hele topics uberhaupt niet gelezen en dan is dit verhaal alleen voor mijn zielerust

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by mossad
    Quote Originally Posted by Nickuraba
    naja een grap met betrekking tot een door iets veroorzaakt leed is altijd misplaatst en ongepast
    Ik vind van niet. Maar kijk maar eens naar WOII, daar is bijvoorbeeld Allo Allo over gemaakt. Er zijn niet veel ergere dingen dan WOII, maar toch heb ik hard moeten lachen om grappen daarover. Of Hans Teeuwen over pedofilie. Pedofilie is vreselijk, maar de grap van Teeuwen vond ik hilarisch. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
    Goed punt, maar ik denk vooral dat dit te maken met het feit dat de meesten onder ons WOII niet bewust hebben meegemaakt.
    Zaken als 9/11 liggen wat dat betreft een stuk verser in het geheugen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Vond het verschrikkelijk. Vooral het einde. Maar moet wel bekennen dat ik toch wel moest lachen om die opmerking van Michelle, hoe ongepast het ook is...

  7. #32
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    .JP/.NL/.BR
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Aardige poging waar mening Amerikaan blind in zal geloven... net zoals men geloofd dat het zonder hulpmiddelen mogelijk is om met de zwaar verouderde atf techniek mobiel te kunnen bellen op de gebruikelijke vluchthoogte van een passagiersvliegtuig....

    Ze hebben zeker uit "beleefdheid" de rest mag weggelaten na de laatste schreeuw van 'm ...
    Toch balen dat je ondanks alle geluiden niks hoort gebeuren ondanks dat "het slachtoffer" meerdere etages boven zich heeft die je hoe dan ook had gehoort ( ongeacht de constructie )

    Dit is ongeveer op nivo van de beeldjes van de camera bij het pentagon ; bedoelt om de "complotten" te smoren...
    Ze bereiken echter precies het tegenovergestelde... ze bevestigen alleen maar wat de mensen die het wel willen horen en zien hoe het spelletje echt in elkaar steekt.
    Niks meer en niks minder.

    Wat betreft het 'grapje' aan het begin van het topic ; je zit er nog niet eens echt gek ver naast.
    Met een beetje "hulp" gaat het meestal vlotter dan dat de zwaardtekracht normaal zou doen ja...
    Details... niks meer dan dat... :roll:
    Momenteel online vanuit: Korea
    Korea telecom is een aanrader voor gare proxies

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •