MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 14 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 338
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik sprak Henk en hij gaf aan dat hij er meteen werk van heeft gemaakt en telefonisch contact heeft opgenomen met Sjaak. Henk heeft een concrete datum genoemd en een gala (volgend jaar april). Sjaak wilde de partij voor deze datum nog niet meteen accepteren, maar gaf aan hier na 3(?) december a.s. uitsluitsel over te geven. Uiteraard moet men het over de prijs nog wel eens worden. Neem aan dat dit Sjaak geen hoge bedragen zal vragen immers, "Kyokushin houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin". Dus begin volgend jaar zal deze partij naar verwachting wel plaats vinden!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik sprak Henk en hij gaf aan dat hij er meteen werk van heeft gemaakt en telefonisch contact heeft opgenomen met Sjaak. Henk heeft een concrete datum genoemd en een gala (volgend jaar april). Sjaak wilde de partij voor deze datum nog niet meteen accepteren, maar gaf aan hier na 3(?) december a.s. uitsluitsel over te geven. Uiteraard moet men het over de prijs nog wel eens worden. Neem aan dat dit Sjaak geen hoge bedragen zal vragen immers, "Kyokushin houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin". Dus begin volgend jaar zal deze partij naar verwachting wel plaats vinden!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik sprak Henk en hij gaf aan dat hij er meteen werk van heeft gemaakt en telefonisch contact heeft opgenomen met Sjaak. Henk heeft een concrete datum genoemd en een gala (volgend jaar april). Sjaak wilde de partij voor deze datum nog niet meteen accepteren,
    Klopt niet ................ Henk noemde een datum eind april voor een gala en ik heb Henk laten weten dat ik dat 16 dagen in Iran zit en dat hij dat kan nakijken op me website bij agenda.


    maar gaf aan hier na 3(?) december a.s. uitsluitsel over te geven.
    Correct heb met Henk afgesproken dat ik hem vlak na 3 dec (EK) op zou bellen om alles te regelen.


    Uiteraard moet men het over de prijs nog wel eens worden. Neem aan dat dit Sjaak geen hoge bedragen zal vragen immers, "Kyokushin houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin". Dus begin volgend jaar zal deze partij naar verwachting wel plaats vinden!
    Komen Henk en ik zeker uit Roy

    osu Sjaak

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Zo, de ontwikkelingen gaan snel. Henk en Sjaak zijn er uit voor wat betreft de prijs. Sjaak heeft Henk toegezegd hem na 3 december a.s. verschillende data door te geven. Henk zal vervolgens e.e.a. verder organiseren!

  5. #30
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default goud van oud

    Osu heren,

    om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
    Klein puntje is, dat ik dan 51 jaar ben, maar ik train toch nog regelmatig (vraag maar aan mixfight's eigen Ronald) en voel me wel in staat een partij neer te zetten die niet onder doet voor het zeer stevige spirit-kyokushinwerk dat Henk en Barrington lieten zien. Tegenstander zal niet echt heel veel jonger moeten zijn dan een jaar of ?, wat mij betreft zijn alle opties open.
    Ben heel benieuwd om mijn grenzen te verleggen; Henk's voorbeeld was heel inspirerend en toen ik bij de ring stond ging het gewoon enorm kriebelen ...
    We zullen zien, net als bij Henk zijn suggesties over tegenstanders op dit forum welkom.

    Koen Scharrenberg

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Osu Koen,

    Misschien is Otti Roethof op te trommelen.

    Ik kan mij herinneren dat je daar vroeger eens graag een partij tegen wilde draaien.

    Osu,

    Harry

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ageingshinbone View Post
    Osu heren,

    om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
    Top van je Koen

    osu Sjaak

  8. #33
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default henk kuipers

    osu

    ik heb geweldig nieuws nadat sjaak diverse mensen had verteld dat de partij tussen mij en Barrington geen kyokushin was en ik daarbij niet tegen hem durfde te knokken, heb ik hem net gebeld een prijs genoemd en ik kan u vertellen we zijn akkoord over de prijs.

    Sjaak komt na drie december bij mij op de lijn om diverse
    data door te geven.

    Ik zal u op de hoogte houden welke data en ben zelfs bereid om er een apart gala voor neer te zetten op gebied van kyokushin.

    Koen gaf net ook al aan een comeback te willen maken, dus we halen de legendes van kyokushin uit de kast.

    wordt vervolgd

    osu

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Osu heren,

    dank voor jullie positieve reacties. Ben benieuwd naar het vervolg, Sjaak tegen Henk is natuurlijk al een topmatchmaking, wie weet hoe het verder loopt.

    En Harry: jij hebt een goed geheugen ... Otti Roethof was toen erg in de publiciteit als wereldkampioen en een Rotterdamse zakenman ergerde zich daaraan, omdat hij kyokushin karate veel beter, mooier etc. vond dan 'puntenvechten'. Hij bood 10.000 gulden voor de winnaar van de partij Roethof-Scharrenberg (hij dacht natuurlijk dat ik dat wel zou zijn) ... ik zat toen op het CIOS en daar wilde ik wel voor komen natuurlijk, alleen voor de eer had ik het al gedaan. Roethof kwam toen niet opdagen was de officele versie, maar later sprak ik hem en hij vertelde, niets van de uitdaging te hebben gehoord destijds. We hebben samen nog wel eens een fotoserie gemaakt voor Zendokan (herinnert u zich deze nog nog nog ...) en ik vond het een prima karateka en leuke kerel.

    Nou, zoals gezegd, we zullen zien hoe het loopt.

    Koen

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer heb je voor het laatst een wedstrijd gedraaid Sjaak?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Osu Koen,

    Dat verhaal met Otti Roethof was ergens eind jaren zeventig. Lang geleden, maar ik kan me het goed herinneren.

    Overigens lijkt mij een partij tussen jou en Roy Martina ook een goede.
    Volgens mij zou je een keer (lang geleden) in de finale van een NK tegen hem aantreden maar mocht je niet vechten van de arts.

    Harry

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    osu

    ik heb geweldig nieuws nadat sjaak diverse mensen had verteld dat de partij tussen mij en Barrington geen kyokushin was en ik daarbij niet tegen hem durfde te knokken, heb ik hem net gebeld een prijs genoemd en ik kan u vertellen we zijn akkoord over de prijs.
    Yep we waren binnen 30 sec akkoord over de prijs

    Dan nog effe het volgende, ik heb gezegd dat Barrington geen kyokushin is en dat ik de partij vond tegenvallen en ik zal je vertellen waarom.

    Er was maar 1 partij die er voor ging en Barrington kan lekker dansen maar heeft mijn inziens geen klote laten zien. Ik heb je 4 rondes achter hem aan zien rennen en kan nou niet zeggen dat hij je ook maar enig moment in de problemen heeft gebracht

    Ik heb je uitgelegd dat ik Roy had verteld dat ik bereid was in te vallen voor Jan en vond het heel vreemd dat je totaal niet reageerde maar Roy heeft dit uitgelegd.

    Bel je na 3 dec zoals afgesproken, we gaan er voor !!!

    Osu Sjaak

  13. #38
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    Koen gaf net ook al aan een comeback te willen maken, dus we halen de legendes van kyokushin uit de kast.
    mooi!!!

    zet Frijmuth ook maar even op de lijst...
    hij wil heus wel, als je maar genoeg aandringt

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Wanneer heb je voor het laatst een wedstrijd gedraaid Sjaak?
    Dat zal een 20 jaar geleden zijn .....

  15. #40
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak, waar en tegen wie waren deze wedstrijden?

    iederval tof dat je gaat vechten!

    met vriendelijke groet,
    Cbs

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    osu

    ik heb geweldig nieuws nadat sjaak diverse mensen had verteld dat de partij tussen mij en Barrington geen kyokushin was en ik daarbij niet tegen hem durfde te knokken, heb ik hem net gebeld een prijs genoemd en ik kan u vertellen we zijn akkoord over de prijs.

    Sjaak komt na drie december bij mij op de lijn om diverse
    data door te geven.

    Ik zal u op de hoogte houden welke data en ben zelfs bereid om er een apart gala voor neer te zetten op gebied van kyokushin.

    Koen gaf net ook al aan een comeback te willen maken, dus we halen de legendes van kyokushin uit de kast.

    wordt vervolgd

    osu
    HMMMM
    John Kleijn komt toch ook vanuit de Kyokushin??????
    Misschien een mooi idee om jullie sport voor zijn doel iets te laten betekenen????

    WWW.DIMITRI.NU

    Aangezien Ik begreep dat zowel Dhr. Scharrenberg daar iets voor wilde betekenen en Dhr. Kuipers ook iets had laten horen van zichzelf..

    Gooi gewoon een Balletje op...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #42
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default hrnk kuipers

    top idee underdog

  18. #43
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    top idee underdog
    OUS!!!!

    (Probeer overal waar ik kan zijn stichting te benoemen dus vandaar ook deze, zou echt super zijn.)
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Koen, Henk, Sjaak allemaal in actie. Ik zorg zeker dat ik daar bij ben. Geweldig! Otti Roethof zou wat mij betreft ook een hele mooie tegenstander zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij die partij aan zou nemen... als ie verstandig is tenminste

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ook zeker van de partij!!

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik ben ook zeker van de partij!!
    IK OOK 100%

    Heb persoonlijk weinig brood gegeten van Kyokushin, maar ik zal er zijn.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    OSU mooie post en verhalen zo hoort het in het kyokushin en vraagje nog zijn er ook partijen voor `60 PLUSSER.S Veteranen der Veteranen lol

    wat ik hoop dat het en mooi kyokushin en sportief gala wordt , geld is niet belangrijk, vriendschap in het kyokushin gaat boven macht ,Kai betekent samenwerken , en het hoort er bij in het kyokushin spirit match's kumite tegen elkaar ,het is niet de uitdaging mekaar verrot te slaan in het kyokushin maar met respect voor elkaar


    het kyokushin spirit het is net en virus dat je nooit meer kwijd raakt, houd mij op de been ondanks alles
    met de beste sportgroeten
    osu
    jan
    Last edited by jan sensei kyokushin; 16-11-2006 at 15:52.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    OSU mooie post en verhalen zo hoort het in het kyokushin en vraagje nog zijn er ook partijen voor `60 PLUSSER.S Veteranen der Veteranen lol

    wat ik hoop dat het en mooi kyokushin en sportief gala wordt , geld is niet belangrijk, vriendschap in het kyokushin gaat boven macht ,Kai betekent samenwerken , en het hoort er bij in het kyokushin match's kumite tegen elkaar ,het is niet de uitdaging mekaar verrot te slaan in het kyokushin maar met respect voor elkaar

    met de beste sportgroeten
    osu
    jan
    met respect elkaar slopen dus..

    Ik ben benieuwd waar en wanneer dit evenement gaat plaatsvinden...
    Echt goede zaak.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    hmmm nu wil ik het toch ook wel zien!

    enne qua regels omdat ze er allemaal al zolang op zitten, met stoten naar het hoofd?

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    hmmm nu wil ik het toch ook wel zien!

    enne qua regels omdat ze er allemaal al zolang op zitten, met stoten naar het hoofd?
    OSU nee Redtjuh been technieken mag naar het hoofd geen vuist technieken vuiststoten technieken kan dodelijk zijn van en goed getrainde kyokushin

    osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 16-11-2006 at 16:32.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •