MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 14 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 338
  1. #101
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Osu . ik wou eiggenlijk niet meer reageren in deze topic voorlopig .Want ik lees hier weer en hoop afgunst en jaloesie in de topic en vooral van mensen die niet onder hun eiggen naam durven te posten !!!

    Henk is en geweldige knokker 1e klas kyokushin en als mens ook , heeft veel wedstrijd ervaring komt ook door zijn team mede en veel zwaarder dan sjaak en jonger ,dus Sjaak is op alle fronten in het nadeel, ik vind dat Sjaak juist respect verdient om tegen Henk en kyokushin match te knokken echte kyokushin mentaliteit en spirit . Achter de PC is het makkelijk te oordelen maar ga er dan ZELF staan . Het zijn niet veel die zich zullen melden op die leeftijd .

    bij de kyokushin,s verdienen alle respect ook wat ze doen voor het kyokushin en als mens

    osu
    x10
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Jan,

    In een vorig topic werd er veel (meer) met modder gegooid en het heeft de kyokushin wereld bij mij als leek niet veel goed gedaan.
    Echter, als kyokushin leek, heeft deze topic veel goed gedaan en veel beter laten zien wat de sport in kan houden, juist door de positieve posts.

    Het zou zonde zijn om ook deze topic onder te laten sneeuwen in negatieve posts, dus Jan gewoon blijven posten
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Ben het eens met Dennis.

    Svp blijven posten Jan.

    Osu,

    Harry

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Overijsel, Holland
    Posts
    597
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post

    Koen Scharrenberg vs Willie Williams W.K 1983

    Fantastisch !! Koen.
    Op mijn steun kan je rekenen !!
    Groeten Dirk.
    coole foto Hamerkick, heb je toevallig nog meer van deze klassieke partij?

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Karma View Post
    Osu,

    Wat Koen Scharrenberg betreft...die is pas echt bescheiden...hij stapte in Honbu zelfs opzij voor mij omdat mijn dangraad hoger is dan de zijne...terwijl ik al vereerd was om zo'n Kyokushin legende naast mij te mogen hebben!

    Dus...als ik Koen Scharrenberg Sensei tegenkom in de toekomst, zal hij mij herkennen...want ik weiger om zo'n persoonlijkheid Sensei te noemen...ik noem hem Shihan...ongeacht zijn Dan graad...omdat hij daadwerkelijk die titel verdiend!
    Koen Scharrenberg is absoluut een kyokushin legende en monument. Vind zijn dangraad nogal magertjes.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Nu we toch al zo met matchmaking bezig zijn, wil ik het volgende even aan jullie voorleggen.
    Stel je even voor... tussen de partijen... onze eigen kancho Karels die een kata doet! Dat zou werkelijk de kroon zijn!

  7. #107
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Netherlands
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Osu

    Waarom zeurt iedereen toch over het zogenaamde uit elkaar vallen van de kyokushin bonden. Er zijn honderden verschillende karate , kempo , kenpo , kungfu , kickbox , pencak , escrima etc etc bonden. Waarom zou dat dan uitgerekend bij kyokushin dan zo slecht zijn??? De IBK van Kancho Kuipers is de afgelopen maanden sterk gegroeid. En binnenkort zullen jullie er nog meer van gaan horen op diverse gebieden. En dan dat gepraat over regelen van gevechten en wie tegen wie. Iedere keer als we onze karate of kempo-gi aantrekken moeten we bereid zijn om te vechten. En onze meest recente geschiedenis verteld ons dat Kancho Kuipers inderdaad TRAINT , VECHT , DOCEERT , ORGANISEERD etc etc. De man is fitter dan menig jongere. Een match tussen Dhr.Kuipers en Dhr.Sjaak zal wel hetzelfde eindigen als de oorspronkelijk match van Dhr.Kuipers tegen Dhr.Oosterbaan. Shihan Sjaak organiseerd goede dingen op Kyokushin gebied , maar misschien moet hij het daarbij maar houden. Als hij zo zeker zou zijn van zijn kwaliteiten dan ging hij niet zo diep in op "alles" wat er op dit forum gebeurd. Dhr.Kuipers is van een heel andere orde en brengt veel mensen samen in staat voor veel open. Dat siert hem als leider van een "wel" stabiele en goede organisatie. En ook het bedoel ik niets verkeerds tegen Dhr.Gordeau want ook voor hem heb ik groot respect en ben blij hem in het verleden te hebben ontmoet.

    Osu

    Robert Pepels

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Robert Pepels View Post
    Osu
    . Shihan Sjaak organiseerd goede dingen op Kyokushin gebied , maar misschien moet hij het daarbij maar houden. Als hij zo zeker zou zijn van zijn kwaliteiten dan ging hij niet zo diep in op "alles" wat er op dit forum gebeurd.

    Osu

    Robert Pepels


    Gvder wat een wijsheid, spijker op de kop en gelijk heb je. Dhr.Kuipers (henk of bolle is genoeg) is een beetje overdreven
    , maar wel kijkt heel Nederlands Kyokushin uit naar zo'n partij.

    Nogmaals Kuipers wat balansdagen, Sjaak aan de milkshake en de "battle can start" Ik koop een VIP tafeltje want dit wil ik niet van al te ver zien. Die Kuipers moet z'n ziekenfondspolis aan gaan passen!!!

  9. #109
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Netherlands
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Osu

    Ik kan me niet voorstellen dat ik hier met de echte Dave Jonkers te maken heb want dan zou ik niet snappen waarom u zo een onzin uitkraamt over Dhr.Kuipers aangezieen u ook bij de IKB zit en een graduatie bezit van Bluming en dus nu ook Kuipers.

    En niemand hoeft zijn ziekenfondspolis aan te passen want als je een beetje in jezelf geloofd dan hoef je je eigen niet zo te promoten als dit soort reactie's.

    En als u niet de echte Dave Jonkers ben dan is het van iemand hier niet aardig om u naam te gebruiken.

    Osu

    Robert Pepels

  10. #110
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    Henk the Tank kan wel wat hebben van zijn forum broeders, Robert !
    m.a.w. als er iemand schijt heeft aan hoe men over hem denkt dan is het Dhr. Kuipers wel

  11. #111
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Netherlands
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Osu

    Begrepen , maar ben het er niet mee eens (met jou wel)

    Osu

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Robert Pepels View Post
    Osu

    Ik kan me niet voorstellen dat ik hier met de echte Dave Jonkers te maken heb want dan zou ik niet snappen waarom u zo een onzin uitkraamt over Dhr.Kuipers aangezieen u ook bij de IKB zit en een graduatie bezit van Bluming en dus nu ook Kuipers.

    En niemand hoeft zijn ziekenfondspolis aan te passen want als je een beetje in jezelf geloofd dan hoef je je eigen niet zo te promoten als dit soort reactie's.

    En als u niet de echte Dave Jonkers ben dan is het van iemand hier niet aardig om u naam te gebruiken.

    Osu

    Robert Pepels

    Ik heb een stuk of vier comp. in mijn sportschool die door 10001.0000 mensen gebruikt wordt met voor- en tegenstanders en heb mijn tijd wel beter te besteden dan een debiel achter een toestenbord te zitten zoals velen van jullie dus reageer ik maar even dat ik niet datgene meldt wat er allemaal verteld wordt. Als ik wat te melden heb zet ik mijn naam er echt wel onder,dus zoek het maar uit en noem mijn naam niet in dit soort lulkoek.

    Betere dingen te doen en geniet van mijn zondagavond ipv gebelt te worden dat er weer een Henk van der Meyden is opgestaan.


    Buiten dat heb ik geen belang bij graduaties van wie dan ook, heb zelfs geen zwemdiploma,maar kan een 25 meter bad met schoolslag prima oversteken, by the way .....wel een verkeersdiploma, van 1962 goedgekeurd door bureau voor wegverkeer destijds...dus zoek het maar uit hoe het zit........


    gr. dave jonkers

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    zuudloarn city
    Posts
    660
    vCash
    126000

    Default

    ook nog een keer . doe dit via power z'n inlog geval en zal in de tijd nog eens zelf een account/huppeldepup aanmaken.

    gr.


    dave

  14. #114
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Deze Topic begint toch weer te eindigen in een soap..
    erg jammer nadat de laatste tijd het kyokoshin toch weer even een positiever beeld afgaf...

    ik hoop dat de partij(je weet wel waar de topic eigenlijk over ging) er komt en dan wordt het zeker genieten..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #115
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    ralf super gevochten man tegen Temmink

  16. #116
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default !

    Osu Henk, nog gefeliciteerd met je overwinning top!
    Ga lekker door zo lijkt me een aardige match tegen Sjaak!

    Osu Dennis

  17. #117
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    ralf super gevochten man tegen Temmink
    OUS!!!!

    dank u wel..

    Ik hoop dat alle moeite die u in uw sport steekt weer een verder posotief geluid gaat veroorzaken zodat deze soap geluiden verdwijnen..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #118
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Heb geen wedstrijd verleden op hoog niveau.

    Mijn laatste toernooi waar ik aan mee deed was volgens mij in 1986. Daarna ben ik verhuist naar sportschool Muramachi van shihan Van Wijngaarden en shihan Eikmans (Blumings linker en rechthand in die tijd) en heb daar een hele hoop bijgeleerd. In die periode voelde ik me ook op mijn best kwa knokken en was ik ook op de top van mijn kunnen. Maar helaas die sportschool deed door een heleboel politiek niet mee aan de grote kyokushin toernooien want alles werd in die tijd gecontroleerd door shihan Hollander. Heb dus nooit op hoog niveau kunnen meedoen.

    Je ziet hier weer "bepaalde" mensen een hoop treste bagger spuien maar diezelfde mensen hebben nog geen eens het gore lef en het fatsoen om netjes onder hun eigen naam te posten en dat zegt weer meer over hun dan over mij.

    Henk belde mij thuis op en vroeg of het waar was dat ik intresse had voor een partij met hem en ik heb daarop gelijk positief gereageert. Zoals Henk al schrijft, na 3 december bel ik hem op en dan prikken we samen een datum voor deze partij, kijk er naar uit.

    Hoop dat iedereen zo weer voldoende op de hoogte is

    osu Sjaak
    Sjaak, ben jij dit echt achter het toetsenbord?
    Wel lef. Ik hoop dat je je niet hebt laten verleiden door enkele posters hier, maar dat het uit je hart zelf komt.
    Ik wens je in ieder geval succes ... en dat je van de gage een betere auto kunt kopen dan die gele....haha.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  19. #119
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default henk kuipers

    osu


    dat komt allemaal goed ralf, deze sport is voor sommige mensen een soap maar niet voor : Sem Schilt, Feitosa, Filho, Hug, Karaev, Smit, Wedel, Scharrenberg,Carbin etc etc etc en eh mij zelf natuurlijk.
    Miljoenen beoefenaars en vele K1 kampioenen en zelfs de k1 organisatie stammen af van deze prachtige sport.

    nog acht nachtjes.

    osu

  20. #120
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by henk kuipers View Post
    osu


    dat komt allemaal goed ralf, deze sport is voor sommige mensen een soap maar niet voor : Sem Schilt, Feitosa, Filho, Hug, Karaev, Smit, Wedel, Scharrenberg,Carbin etc etc etc en eh mij zelf natuurlijk.
    Miljoenen beoefenaars en vele K1 kampioenen en zelfs de k1 organisatie stammen af van deze prachtige sport.

    nog acht nachtjes.

    osu
    Karaev? Dat is toch geen kyokushiner? Nog 8 daagjes en dan wat?

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    (...) Nog 8 daagjes en dan wat?
    Dan hebben we een datum waarop Sjaak vs Henk zal plaatsvinden!

  22. #122
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Zwijndrecht
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Question

    Enenen???? Al een dag/datum?

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TL-Rev View Post
    Enenen???? Al een dag/datum?
    Daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad. Sjaak zou na 3 december contact opnemen met Henk, dus we horen het wel.

  24. #124
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    aha weer een gouwe ouwe topic van stal gehaald voor het geval we het vergeten waren ?

  25. #125
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    het is immers weer 3 december geweest.. scherp Willem

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •