MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default Honderd dollar boete voor lopen met Ipod

    AMSTERDAM - New Yorkers die met een ipod op straat lopen, krijgen straks een boete van honderd dollar. Voor telefoneren geldt dezelfde sanctie. In Brooklyn zijn de afgelopen maanden drie voetgangers doodgereden omdat ze door hun koptelefoon of gsm totaal afgesloten waren van de buitenwereld. In één geval schreeuwde een omstander nog tevergeefs 'kijk uit'.

    Senator Kruger heeft deze week een nieuwe wet voorgesteld waarin zelfs het gebruiken van 'handheld' videospelletjes zoals de PSP en een electronische agenda niet meer lopend gebruikt mag worden 'We moeten het publiek tegen zichzelf beschermen'.

    NewYorkers lopen tegenwoordig als een soort technologische zombies over straat. Pratend in zichzelf alsof ze in een psychiatrische inrichting zitten. 'Iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar als je zo afgesloten van de wereld op een bus stapt of oversteekt, loop je gevaar. Dit is een nationaal probleem', aldus Kruger.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    haha ja heb het zelf gezien en het klopt echt!
    wel een goeie wet lijkt me

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    gelul ik loop altijd te bellen en als ik dat niet doe ben ik nog totaal afgeloten van de wereld.

    straks mag je ook niet meer met de radio aan autorijden of met oordoppen motorrijden

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het geeneens een gek idee. Niets ten nadele van telefoons maar in het openbaar vervoer en winkels heb ik een broertje dood aan luidruchtige interessant bellers en doeners. Als boete gelijk staat aan rust dan ben ik helemaal voor.


  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb mijn mp3 altijd op in mijn auto. Zit (nog steeds) geen radio in. Naja hij ligt er wel in maar ik mis een stekkertje.... hahaha
    wil wel muziek hebben als ik naar mijn werk ga
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik vind het geeneens een gek idee. Niets ten nadele van telefoons maar in het openbaar vervoer en winkels heb ik een broertje dood aan luidruchtige interessant bellers en doeners. Als boete gelijk staat aan rust dan ben ik helemaal voor.

    luidruchtige popi bellende figuren zijn idd. irritant, zeker in de supermarkt of winkels ofzo. tijdens het werk ben ik meestal non-stop aan het bellen welliswaar met oortje maar daar kan ik niet mee stoppen of ik kom het kantoor niet uit.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    moet je gaan hardlopen zonder muziek dus.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    niet eens bij stilgestaan... loop ik ook nooit meer hard

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Geen vervelende hangjongeren met hun ghettotweeters meer.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Liever een iPod op iemand z'n porem dan die focking slechte en irritante mp3 telefoons met hun gare kut muziek altijd. Daar mogen ze boetes voor uit gaan delen van mij.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    in nyc loopt iedereen maar handfree te bellen, zelf meegemaakt op vakantie.. begint er opeens iemand te praten en dan denk je wtf ...
    zie je zo`n bluetooth headseat opeens in zijn oor!
    Er zijn zoveel mensen in new york die als een robot-zombie door de straten lopen.
    vind het opzich geen slecht idee, hardlopen doen ze wel in central park

    Maarja krijg je weer de discussie over mensen met kranten etc ... It never ends

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    LOL, liep vanmiddag in de stad met muziek op, gaat m'n telefoon af, schakel over en begin te praten. Mensen keken me echt raar aan. Toen besefte ik het me pas.. Toch maar even de stekker eruit getrokken en "normaal gebeld"...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •