MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 188
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ze hekelde daarin de dubbele moraal die hierbij zou spelen: ''Er wordt hier gemeten met een dubbele standaard. Als ik me had ingezet voor de vrouwen in een ander Afrikaans land, of in Zuid-Amerika, had er geen haan naar gekraaid. Deze hele ophef is ontstaan omdat Marokko een islamitisch land is. Dan ben je opeens verdacht en niet loyaal aan Nederland. Ik zal niet toegeven aan de plotselinge ophef. Ik blijf me inzetten voor mijn principes, in Nederland en in Marokko.''
    Dat heeft ze mooi gezegd!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Laten wij heel duidelijk stellen, iedereen die zich nu wil laten naturaliseren (met uitzondering van Turkije en Marokko) moet een afstandsverklaring tekenen om afstand te doen van zijn nationaliteit van orgine.
    Dat is de huidige wetgeving.
    en Dhr. Aboutaleb en mevr. Albayrak zijn vertegenwoordigers die het beleid uitvoeren, hoe kan dat?
    Met twee maten meten, wordt het niet tijd dat we in Nederland met EEN maat meten?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  3. #103
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Don Quichotte is er niks bij.....

  4. #104
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    trouwens.. volgens mij kan het overgrote deel van de autochtone nederlandse bevolking niets eens uitleggen wat precies de nederlandse cultuur is, om precies te zijn 2 of 3 zinnen van het volkslied zingen en de vaderlandse geschiedenis beperkt zich tot 1940-1945 en misschien nog tot het acht uur journaal van de dag...

    hoe verwacht je dat allochtonen zich trots gaan voelen op de nederlandse cultuur en nationaliteit als de meeste nederlanders dat al niet zijn?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  5. #105
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Laat ik mij niet over uit.
    Kom kom, het zijn niet de meisjes van halal die dat vragen, het zijn je gappies! Of ben je net zo bang als je voorbeeld, Wilders? Die zegt dat ook altijd als hij zich angstig voelt......

    Je kunt toch zeggen dat je de plees reinigt van de bolletjesslikkers of zo?
    Echt moeilijk kan je werk niet zijn, toch?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  6. #106
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Jammer he?
    Je bent reuze nieuwsgierig merk ik,
    En Wilders is de meest besproken man in Den Haag en op dit forum, hij houdt de politiek nog een beetje levend.
    Zo hou ik dit forum weer een beetje levend.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  7. #107
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Volgens een recente peiling van Maurice de Hond kan de Partij voor de Vrijheid rekenen op zeventien zetels als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer gehouden zouden worden.

    De Hond onderzocht ook het vertrouwen dat de bevolking heeft in de fractievoorzitters. Daaruit blijkt dat politiek leider van de PVV Geert Wilders het minste vertrouwen geniet en Jan Marijnissen van de SP het meeste.

    Met haar zeventien zetels nadert de PVV de VVD, die nu volgens De Hond op 21 zetels in de Tweede Kamer zou uitkomen. Een week geleden stonden de liberalen nog op 25 zetels in de peiling. In de Kamer bezet de VVD 22 zetels.

    Uit de peiling van De Hond, waarvan de resultaten zondag bekend zijn gemaakt, komt de coalitie van CDA, PvdA en ChristenUnie uit op 69 zetels in het parlement. Bij de Kamerverkiezingen van november haalden de regeringspartijen nog tachtig zetels.

    De PvdA wint ten opzichte van de peiling van vorige week zondag wel een zetel en komt uit op 28, een meer dan de SP zou halen als er verkiezingen zouden zijn. Het CDA staat op 33 zetels, de ChristenUnie op acht, twee meer dan nu in de Tweede Kamer.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Volgens een recente peiling van Maurice de Hond kan de Partij voor de Vrijheid rekenen op zeventien zetels als er nu verkiezingen voor de Tweede Kamer gehouden zouden worden.
    Guess what... er worden nu geen verkiezingen gehouden voor de Tweede Kamer! Begrijp ook niet goed waarom ze die Maurice de Hond constant die peilingen laten doen...

  9. #109
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden...



    zouden de meeste mensen zeer verbaasd zijn.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden...



    zouden de meeste mensen zeer verbaasd zijn.

  11. #111
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Guess what... er worden nu geen verkiezingen gehouden voor de Tweede Kamer! Begrijp ook niet goed waarom ze die Maurice de Hond constant die peilingen laten doen...
    Ja, ik moet je eerlijk zeggen dat ik mij redelijk stoor aan peilingen, zeker in de week voor de verkiezingen.
    Het is en blijft gissen maar men doet alsof het leidend is.
    Het is alleen voor mij nu leuk te weten dat Geert zeker hoge ogen kan gooien en men siddert en beeft net als toen Fortuyn opkwam.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  12. #112
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Breda
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    @Guru
    Op wie zou jij gestemd hebben mocht Pim Fortuyn nog geleefd hebben.
    Op Geert Wilders of Pim Fortuyn ?

  13. #113
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Hans Janmaat....

  14. #114
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default



    dit is ook een heel fout clubje: http://kafka.antifa.net/verk2006na.htm

    smerige kutskinheads
    Last edited by De man van 14K; 12-03-2007 at 03:07.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Dat zijn gewoon een paar sukkeltjes,veel te dom om echt fout te zijn.

  16. #116
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    wou in de eerste instantie CP86 replyen tot ik hierop kwam, had er een stuk over gelezen in de Panorama een paar maanden geleden.
    Stond dat ze nogal behoorlijk wat aanhangers hadden, die Radic is toen ook nog een paar keer (niet al te positief) in het nieuws gekomen maar hoe actief ze nu nog zijn...

  17. #117
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Constant Kusters is ook zo'n fijn figuur....

  18. #118
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Niks om je zorgen om te maken.
    Die gasten zijn alleen maar stoer in kudde's.

    Ow, en Whaahahaha, je zal er maar zo bij staan met je SM-laarsjes aan.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tkid View Post
    @Guru
    Op wie zou jij gestemd hebben mocht Pim Fortuyn nog geleefd hebben.
    Op Geert Wilders of Pim Fortuyn ?
    Fortuyn zonder enige twijfel!
    Als Fortuyn er nog was had Wilders niet zo groot geworden.
    Hetzelfde geldt voor extreem rechts zoals Volksunie en CP'86 gebeuren.
    Dankzij Volkert is die aanhang groter geworden.
    Zolang de gevestigde partijen meer huh pijlen richten op integratiebeleid en veiligheid en meer blauw op straat, zal extreem rechts klein blijven.
    Het is aan Balkenende en Bos en consorten om dat te doen.
    Doen ze dat niet, dan is het hun eigen schuld.
    Dankzij de gevestigde partijen is Wilders nu een grote jongen, niets meer, niets minder.
    En om even duidelijk te stellen er zit een verschil tussen extreem rechts en Geert Wilders dat mag duidelijk zijn.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  20. #120
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    En om even duidelijk te stellen er zit een verschil tussen extreem rechts en Geert Wilders dat mag duidelijk zijn.

    Dat verschil begint behoorlijk te vervagen.

  21. #121
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Tussen "Dumb and Dumber" zat ook verschil....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  22. #122
    chief108 Guest

    Default

    LOL @ Pigdog

  23. #123
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Tussen "Dumb and Dumber" zat ook verschil....
    http://www.pigdogfucker.com/
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  24. #124
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default



    Haha

  25. #125
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    Het is dat ik niet over photoshop kwaliteiten beschik.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •