MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 188
  1. #126
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Heb je mijn site gevonden?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  2. #127
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat Geert Wilders de functie van Beatrix moet overnemen en dat koningshuis puis ook eens onder de loep moet nemen.
    Kan al dat geld terug in de staatskas waar het hoort en waar het voor betere doeleinden gebruikt kan worden zoals de ZORG.

    Geert heeft wel gescoord vandaag: Albayrak werd lekker te kijk gezet in Eén Vandaag.
    Een Turkse rechter wil haar als het kan vervolgen, omdat ze in 2004 getekend heeft voor de Armeense kwestie. Dus landverraad vinden de Turken.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  3. #128
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Gesubsidieerde reis bedoeld ter lering

    Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko

    door Fred Pruim



    ROTTERDAM/NADOR, donderdag
    Zestien Marokkaanse hangjongeren uit twee wijken in Rotterdam zijn naar Marokko afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders. De reis, die twee weken duurt en grotendeels is gesubsidieerd, moet de jongeren meer over de natuur en het milieu bijbrengen.
    De organisatie van de vlindertrip is in handen van het Rotterdams Milieucentrum (RMC). De kosten, zo’n 30.000 euro, worden betaald door het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking, de gemeente Rotterdam en voor een klein deel door de jongeren zelf.
    Als de hangjongeren, die afkomstig zijn uit de Afrikaanderwijk en Bloemhof, naar Nederland terugkeren, moeten zij onder andere op hun school en op bijeenkomsten zoals op het culturele festival Dunya vertellen over hun ervaringen tijdens de Marokkaanse ’vlinderjacht’. Ook wordt er een rap en een videofilm gemaakt, die dan zal worden vertoond. De kosten van dit thuisproject bedragen nog eens ruim 20.000 euro.

    De jongeren zijn volgens directeur Emile Rinsum van het RMC vrijwel allemaal voor lichte vergrijpen ooit in aanraking geweest met politie en justitie, maar niet voor ernstige zaken. „Zij zijn uiteindelijk geselecteerd door onze medewerkers, van wie er één ook van Marokkaanse komaf is. Maar die selectie vond vooral plaats op basis van interesse voor het natuurproject.”
    In totaal waren 64 jongeren geïnteresseerd, van wie er uiteindelijk zestien naar Marokko mochten. „Sommigen dachten dat ze mooi twee weekjes op vakantie konden, maar daar zijn ze flink van teruggekomen”, zegt RMCdirecteur Van Rinsum. „In de weken ervoor hebben ze in hun eigen tijd verschillende cursussen moeten volgen, onder andere over vlinders.” De hangjongeren zijn in Marokko vooral op jacht naar de Atalantavlinder, een soort die ieder jaar trekt tussen Marokko en Nederland.


    Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Justitie, Ontwikkelingssamenwerking en Wonen, Wijken en Integratie over Marokkaanse hangjongeren die op een gesubsidieerde reis naar Marokko zijn gegaan om vlinders te zoeken

    1.)
    Heeft u kennisgenomen van het bericht "Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko"?

    2.)
    Is het waar dat zestien Marokkaanse hangjongeren uit Rotterdam die in aanraking met politie en justitie zijn geweest op een gesubsidieerde reis naar Marokko zijn afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders en meer over natuur en milieu te leren? Is het waar dat de kosten hiervan mede door het Ministerie van Ontwikkelingssamenwerking betaald?

    3.)
    Zo ja, bent u knettergek geworden?

    4.)
    Wilt u ervoor zorgen dat dergelijke wanstaltige reizen nooit meer zullen plaatsvinden op kosten van de belastingbetaler en de al betaalde subsidie wordt teruggevorderd?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  4. #129
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Albayrak aangeklaagd wegens beledigen Turkse staat

    Uitgegeven: 15 maart 2007 18:35
    Laatst gewijzigd: 15 maart 2007 18:41

    AMSTERDAM - De Turkse advocaat Kemal Kerincsiz wil een aanklacht indienen tegen staatssecretaris Nebahat Albayrak van Justitie, wegens het beledigen van de Turkse staat. Dat zei de advocaat donderdag in het actualiteitenprogramma EénVandaag.

    In 2004 nam de Tweede Kamer een motie aan van Albayrak, waarin volgens Kerincsiz de Armeense genocide aan de Turken wordt toegeschreven. "Als die motie aangeeft dat Turken genocide pleegden, dus ons beledigt, dan gaan wij natuurlijk stappen ondernemen", aldus Kerincsiz.


    Nationaliteit

    Albayrak kan de aanklacht alleen voorkomen door het opgeven van haar Turkse nationaliteit, aldus de advocaat. "Onze grondwet is helder. Mensen die tegen het eigen land beledigende activiteiten ontplooien, kunnen de Turkse nationaliteit niet behouden.

    Ze moet er afstand van nemen, voordat de Turkse overheid dat voor haar doet. Het Turkse paspoort mag ze nooit meer dragen".
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  5. #130
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    Het grappige is dat Wilders zelf een Turk is. Daarom dat neppe kapsel.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Ja, hij heeft ook altijd van die restjes dönorsaus aan z'n mondhoeken hangen.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  7. #132
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Albayrak aangeklaagd wegens beledigen Turkse staat

    Uitgegeven: 15 maart 2007 18:35
    Laatst gewijzigd: 15 maart 2007 18:41

    AMSTERDAM - De Turkse advocaat Kemal Kerincsiz wil een aanklacht indienen tegen staatssecretaris Nebahat Albayrak van Justitie, wegens het beledigen van de Turkse staat. Dat zei de advocaat donderdag in het actualiteitenprogramma EénVandaag.

    In 2004 nam de Tweede Kamer een motie aan van Albayrak, waarin volgens Kerincsiz de Armeense genocide aan de Turken wordt toegeschreven. "Als die motie aangeeft dat Turken genocide pleegden, dus ons beledigt, dan gaan wij natuurlijk stappen ondernemen", aldus Kerincsiz.


    Nationaliteit

    Albayrak kan de aanklacht alleen voorkomen door het opgeven van haar Turkse nationaliteit, aldus de advocaat. "Onze grondwet is helder. Mensen die tegen het eigen land beledigende activiteiten ontplooien, kunnen de Turkse nationaliteit niet behouden.

    Ze moet er afstand van nemen, voordat de Turkse overheid dat voor haar doet. Het Turkse paspoort mag ze nooit meer dragen".
    Hee guru dit is weer is een bewijs voor wilders dat albayrak juist wel loyaal is aan Nederland en niet aan turkije neem van mij aan dat dit heel gevoelig ligt in turkije ben zelf een turk en ik weet waar ik over praat.
    Albayrak kiest met dit standpunt juist voor Nederland en niet voor Turkije die Wilders is gewoon een racist en jij ook maar je durft het niet toe te geven !!!!

  8. #133
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ook het bewijs dat Albayrak gewoon de kant van Nederland moet kiezen, want de turken hebben de armeniers en de koerden onderdrukt.
    En nu dus mevr. Albayrak.
    Bewijs dat dit land niet in de EU thuishoort op grond van mensenrechten die ze daar nog steeds aan hun laars lappen.
    Ik heb kennissen die turks zijn, ik praat er met hen niet over, omdertussen denk ik het zijne ervan en ik weet zeker dat zij er ook zo over denken, alleen durven ze dat niet uit te spreken, omdat ze angst hebben voor geloof en gewetensproblemen.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  9. #134
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb kennissen die turks zijn, ik praat er met hen niet over, omdertussen denk ik het zijne ervan en ik weet zeker dat zij er ook zo over denken, alleen durven ze dat niet uit te spreken, omdat ze angst hebben voor geloof en gewetensproblemen.

    Logisch.....

  10. #135
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Albayrak gaat ook over vluchtelingen en dat blijft het probleem. Armeniers, Koerden bv vluchten omdat ze daar vervolgd worden en Albayrak kan ze niet toelaten omdat ze dan tegen de Turkse wet handelt. Wilders blijft gelijk hebben en dat zeggen staatsrechts/internationaal rechtsdeskundigen ook (zie ook 1vandaag).
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  11. #136
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het een goede zaak is dat de gemiddelde aangespoelde bergbewoner uit Turkije eens goed voelt hoe het in zijn land gesteld is.
    Tot nu toe hebben ze van twee wallen gegeten m.n. aan de ene kant de uitkeringstiet en heilstaat NL en aan de andere kant hun 'roots'die ze maar niet kwijt willen.
    Veertig jaar lang vastgehouden aan eigen cultuur en altijd anti westen Nederland en pro AtaTurk. Tijd de beuk erin te gooien en ze te dwingen tot een definitieve keuze. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel en vind het geweldig dat die Albayrak eens goed te pakken wordt genomen.
    Ik hoor haar nog zeggen dat ze haar identiteit wil behouden. Nou dan pak dan ook even de gevolgen en zie de feiten onder ogen. Kijken of ze nu nog zo flink is en ben benieuwd welke ondermaatse trukkendoos er nu door die slinkse kerk wordt opengetrokken !
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  12. #137
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ook het bewijs dat Albayrak gewoon de kant van Nederland moet kiezen, want de turken hebben de armeniers en de koerden onderdrukt.
    En nu dus mevr. Albayrak.
    Bewijs dat dit land niet in de EU thuishoort op grond van mensenrechten die ze daar nog steeds aan hun laars lappen.
    Ik heb kennissen die turks zijn, ik praat er met hen niet over, omdertussen denk ik het zijne ervan en ik weet zeker dat zij er ook zo over denken, alleen durven ze dat niet uit te spreken, omdat ze angst hebben voor geloof en gewetensproblemen.
    Hee guru jij had 3 tot 4 jaar geleden van de genocide van de armeniers hier niks over gehoord geen een geschiedenisboek of historicus kand dit beamen en zelfs aan de universiteit van oxford hebben 4 geschiedenis geleerden de genocide op de armeniers ontkent en gezegd dat dit andersom is gebeurd kijk maar naar de massagraven in Erzurum (zuid oost Turkije) met 25000 duizend turkse lijken en 3 jaar geleden hebben armeniers in azerbeidjan 15000 azerbeidjanen in 1 dag afgeslacht hier hoor je niks over en azerbeidjanen zijn ook turken.
    DE zogenaamde genocide op de armeiers door de turken is pas ter sprake gekomen toen turkije de onderhanselingen begon met de EU over toetreding daarvoor repte er niemnd over hoe kAN JE VAN EEN LAND VERLANGEN DAT HET EEN GENOCIDE ERKENT TERWIJL GEEN EEN EUROPESE HISTORICUS DIT KAN BEWIJZEN MAAR ANDERSOM WEL dit is puur weer een spelletje van de eu om turkije weer is een keer om de tuin te leiden.
    En wat betreft de onderdrukking van koerden jij weet echt niet waar je over praat er wonen 72 miljoen mensen in turkije waarvan 1 derde koerd is stel dat deze in opstand zouden komen dan zijn de gevolgen een grote burgeroorlog.
    Wist je dat 40% van de turkse kamer koerd is wist je dat we 8 koerdse presidenten hebben gehad wist je dat de grootste holdings in turkije in handen van koerden zijn wist je dat de toerisme industrie in handen van de koerden zijn wist je dat de bekendste en populairste zangers en zangeressen in turkije koerden zijn en nog belangrijker wist je dat de MHP (Grijze wolfen) de meeste aanhang onder koerden heeft ze halen de meeste stemmen in het oosten van turkije en dat voor een extreem rechste partij die otnzettend turks is en nationalistisch.
    De europese unie weet ook dat de PKK door armeniers en griekenland gesteund word maar hier hoor je niks over de terrorrisische trainingskampen in griekenland en armenie die er talloze zijn.
    En wat betreft de mensenrechten in TURKIJE laat me niet laggen man die zijn echt tien keer beter als die van BULGARIJE en ROEMENIE en die mogen er wel bij komen maar je zult zien guru als de bulgaren en roemenen vollededige lidmaatschap hebben zullen jullie er spijt van krijgen dan zullen jij zeggen hadden we turkije maar in plaats vqan die twee landen genomen kijk maar naar amsterdam hoeveel bulgaarse en roemeeense zakke rollers lopen daar maar dan zal het te laat zijn.

  13. #138
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ook het bewijs dat Albayrak gewoon de kant van Nederland moet kiezen, want de turken hebben de armeniers en de koerden onderdrukt.
    nee, de nederlanders hebben de indonesiërs niet onderdrukt wou je zeggen? nooit van de politionele acties gehoord?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  14. #139
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Weet je hoe ze dat noemen?

    Selectieve verontwaardigheid,en daar betrap ik Guru wel vaker op...


    ...zit hem in de genen denk ik.

  15. #140
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Geloof mij of niet, maar ik heb niets tegen de turken.

    Wel vraag ik mij af wat een land als Turkije die meer op het aziatische werelddeel zit dan in het europese deel, te zoeken moet in de EU.
    Ik denk dat het gros van de turkse bevolking daar er al helemaal niet op zit te wachten.
    Het is slechts die regerings top die dit zogenaamd wil.
    Een land als Turkije heeft een sterke eigen cultuur en gaat zich niet zomaar aanpassen aan de EU, misschien hun goed recht.
    En waarom geef jij er tegen de EU af als jullie er toch niet bij willen horen?
    De corrupte landen als Bulgarije en Roemenie die ook al geen dikke vrienden zijn met Turkije, en geloof me, denk je echt dat Wilders mee wil doen met deze EU met al deze landen erbij zoals Bulgarije,Roemenie,Letland en noem maar op?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  16. #141
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    nee, de nederlanders hebben de indonesiërs niet onderdrukt wou je zeggen? nooit van de politionele acties gehoord?
    Dat is lang geleden, bovendien heeft ieder volk mensen onderdukt.
    Anno 2007 worden er in Turkije nog steeds mensen onderdrukt.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  17. #142
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jitsinho View Post
    En wat betreft de mensenrechten in TURKIJE laat me niet laggen man die zijn echt tien keer beter als die van BULGARIJE en ROEMENIE en die mogen er wel bij komen maar je zult zien guru als de bulgaren en roemenen vollededige lidmaatschap hebben zullen jullie er spijt van krijgen dan zullen jij zeggen hadden we turkije maar in plaats vqan die twee landen genomen kijk maar naar amsterdam hoeveel bulgaarse en roemeeense zakke rollers lopen daar maar dan zal het te laat zijn.
    laggen=?
    Ow ik zie het al, je bedoelt lachen.

    Ik denk dat die mensenrechten enigzins gelijk zijn.
    Ik ben zowiezo geen voorstander van een EU en zowiezo geen voorstander van een "dweilen met de kraan open globalisering"
    Mee eens,
    die zakkenrollers moeten snel opgepakt worden en het land uit.
    Ik pleit ook voor grenscontroles en iedere woning in een probleembuurt moet worden doorzocht worden.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  18. #143
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    laggen=?
    Ow ik zie het al, je bedoelt lachen.

    Ik denk dat die mensenrechten enigzins gelijk zijn.
    Ik ben zowiezo geen voorstander van een EU en zowiezo geen voorstander van een "dweilen met de kraan open globalisering"
    Mee eens,
    die zakkenrollers moeten snel opgepakt worden en het land uit.
    Ik pleit ook voor grenscontroles en iedere woning in een probleembuurt moet worden doorzocht worden.
    Gaan we zo beginnen? Het is enigszins, sowieso, 'een' behoeft niet tevoren 'dweilen' te worden geplaatst en er behoort een punt te volgen achter globalisering.
    Last edited by Arie; 18-03-2007 at 01:27.

  19. #144
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat je een stakker bent Guru.
    Je gaat niet inhoudelijk in op reply's en als je dan toch tracht een "inhoudelijke" reply te posten komt het neer op "kijk eens wat ze in het buitenland doen".

    Met iceman heb ik geen problemen want die mist duidelijk de intelligentie om zich een mening te vormen.
    Maar jij bent werkelijk overtuigd van je standpunt op basis van drogredenen.
    Dat is eng, erg eng.

    Waarom ben je zo boos op bruine mensen?
    Je was vroeger vast zo'n nerd met een te grote rugtas die bang was voor de Marrokanen op het schoolplein.
    Of is er een andere reden.

    Je vriend Wilders probeert op allerlei manieren de allochtone bewindslieden zwart te maken en het schijnt hem niks te schelen dat ie zichzelf regelmatig tegenspreekt.
    En er zijn helaas mensen die boos en bang genoeg zijn om dat niet op te merken.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  20. #145
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Pffff, kom je er nu pas achter? Nou, join the club dan maar, zou ik zeggen.

    Guru is een man met mooie woorden, woont niet in een achterstandswijk, maar in een mooi durp, heeft een vrouwtje van buitenlandse origine en werkt (als ik het mag geloven) bij justitie. Dus lekker anoniem op een forum de kat in het donker knijpen, en met grootspraak en fascistentaal de grote jongen uithangen.
    En als het nou eens hout snee, die uitspraken van hem, maar nee...
    Domheid troef, en als hij eens slim uit de hoek wil komen knipt en plakt hij een stukje van een andere Wilders-idool zonder de bronvermelding erbij te zetten.


    Thuis staat hij de afwas te doen, denk ik.............

    60 jaar geleden waren er mensen met maar één paspoort. Toch dienden ze Adolf Hitler.
    Dat waren de NSB'ers.
    Dezelfden die er nu zo'n moeite mee hebben dat iemand met twee paspoorten Nederland dient......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  21. #146
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Dat is lang geleden, bovendien heeft ieder volk mensen onderdukt.
    Anno 2007 worden er in Turkije nog steeds mensen onderdrukt.
    je praat over de armeense genocide toch? 1915/1916.. in tegenstelling tot de politionele acties die in 1946/1947 zijn gevoerd.. is idd stuk eerder ja...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  22. #147
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Pffff, kom je er nu pas achter? Nou, join the club dan maar, zou ik zeggen.

    Guru is een man met mooie woorden, woont niet in een achterstandswijk, maar in een mooi durp, heeft een vrouwtje van buitenlandse origine en werkt (als ik het mag geloven) bij justitie. Dus lekker anoniem op een forum de kat in het donker knijpen, en met grootspraak en fascistentaal de grote jongen uithangen.
    En als het nou eens hout snee, die uitspraken van hem, maar nee...
    Domheid troef, en als hij eens slim uit de hoek wil komen knipt en plakt hij een stukje van een andere Wilders-idool zonder de bronvermelding erbij te zetten.


    Thuis staat hij de afwas te doen, denk ik.............

    60 jaar geleden waren er mensen met maar één paspoort. Toch dienden ze Adolf Hitler.
    Dat waren de NSB'ers.
    Dezelfden die er nu zo'n moeite mee hebben dat iemand met twee paspoorten Nederland dient......
    dacht dat Guru een wijf was???

    oh well...
    whatever it is...
    it sucks harder than Tracy Lord who needs to pay her rent....

  23. #148
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik denk dat het een goede zaak is dat de gemiddelde aangespoelde bergbewoner uit Turkije eens goed voelt hoe het in zijn land gesteld is.
    Tot nu toe hebben ze van twee wallen gegeten m.n. aan de ene kant de uitkeringstiet en heilstaat NL en aan de andere kant hun 'roots'die ze maar niet kwijt willen.
    Veertig jaar lang vastgehouden aan eigen cultuur en altijd anti westen Nederland en pro AtaTurk. Tijd de beuk erin te gooien en ze te dwingen tot een definitieve keuze. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel en vind het geweldig dat die Albayrak eens goed te pakken wordt genomen.
    Ik hoor haar nog zeggen dat ze haar identiteit wil behouden. Nou dan pak dan ook even de gevolgen en zie de feiten onder ogen. Kijken of ze nu nog zo flink is en ben benieuwd welke ondermaatse trukkendoos er nu door die slinkse kerk wordt opengetrokken !
    GEmiddelde aangespoelde bergbewoner uit TURKIJE?
    Schaam je GURU en ik denk dat veel Nederlanders zich ook schamen voor jou uitspraken tenminste ze zijn het zeker niet eens met jou uitspraken.
    Ten eerste mijn ouders zijn hier niet aangespoeld, maar gevraagd om hier te komen werken voor het vuile werk dat in die tijd veel nederlanders niet wouden doen. En ik ben hier geboren.
    Gemidelde Bergbewoner?
    Mijn ouders en mijn familie zijn geen bergbewoners maar wonen aan de zwarte zee aan de kust. Ikzelf heb een half jaar geleden daaro ook een huisje gekocht 50 meter van de zee af.
    Hoezoo van 2 wallen gegeten?
    Mijn ouders hebben nooit een uitkering gehad en ik ook niet mijn vader is nu al 6 jaar met pensioen na 32 jaar keihard gewerkt te hebben en zit nu 8 maanden per jaar in turkije en 4 maanden in nederland.
    En wat is er mis mee als je je roots niet wil vergeten kijk maar naar het nederlands elftal man die nemen zelfs een surinaamse kok mee voor variatie in het eten en die nederlanders vinden het hartsikke lekker.
    Hoezo anti westen!!!!! en pro ATATURK
    waarom probeert Turkije al 45 jaar bij de europese unie te komen niet echt anti westers en wat pro ataturk betreft die heeft juist in turkije kerk en staat gescheiden en het arabish alfabet in het westerse alfabet veranderd en heeft op scholen de hoofddoek verboden.

  24. #149
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik denk dat het een goede zaak is dat de gemiddelde aangespoelde bergbewoner uit Turkije eens goed voelt hoe het in zijn land gesteld is.
    Tot nu toe hebben ze van twee wallen gegeten m.n. aan de ene kant de uitkeringstiet en heilstaat NL en aan de andere kant hun 'roots'die ze maar niet kwijt willen.
    Veertig jaar lang vastgehouden aan eigen cultuur en altijd anti westen Nederland en pro AtaTurk. Tijd de beuk erin te gooien en ze te dwingen tot een definitieve keuze. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel en vind het geweldig dat die Albayrak eens goed te pakken wordt genomen.
    Ik hoor haar nog zeggen dat ze haar identiteit wil behouden. Nou dan pak dan ook even de gevolgen en zie de feiten onder ogen. Kijken of ze nu nog zo flink is en ben benieuwd welke ondermaatse trukkendoos er nu door die slinkse kerk wordt opengetrokken !
    GEmiddelde aangespoelde bergbewoner uit TURKIJE?
    Schaam je GURU en ik denk dat veel Nederlanders zich ook schamen voor jou uitspraken tenminste ze zijn het zeker niet eens met jou uitspraken.
    Ten eerste mijn ouders zijn hier niet aangespoeld, maar gevraagd om hier te komen werken voor het vuile werk dat in die tijd veel nederlanders niet wouden doen. En ik ben hier geboren.
    Gemidelde Bergbewoner?
    Mijn ouders en mijn familie zijn geen bergbewoners maar wonen aan de zwarte zee aan de kust. Ikzelf heb een half jaar geleden daaro ook een huisje gekocht 50 meter van de zee af.
    Hoezoo van 2 wallen gegeten?
    Mijn ouders hebben nooit een uitkering gehad en ik ook niet mijn vader is nu al 6 jaar met pensioen na 32 jaar keihard gewerkt te hebben en zit nu 8 maanden per jaar in turkije en 4 maanden in nederland.
    En wat is er mis mee als je je roots niet wil vergeten kijk maar naar het nederlands elftal man die nemen zelfs een surinaamse kok mee voor variatie in het eten en die nederlanders vinden het hartsikke lekker.
    Hoezo anti westen!!!!! en pro ATATURK
    waarom probeert Turkije al 45 jaar bij de europese unie te komen niet echt anti westers en wat pro ataturk betreft die heeft juist in turkije kerk en staat gescheiden en het arabish alfabet in het westerse alfabet veranderd en heeft op scholen de hoofddoek verboden.

    Guru weet je wat het is met jou ?
    Ik denk dat als jij een buitenlander in een mooie auto ziet rijden en beter gekleed is als jou en er veel beter uitziet als jou je baalt.
    En als die buitenlander een mooie nederlandse dame in zijn armen heeft denk je wat moet ze met die zwarte.
    Volgens mij ben je hartsikke lelijk en je vriendin ook en je ouders ook en waarschijnklijk krijg je ook hele lelijke kinderen.
    Zeg is eerlijk GURU is mevrouw ALBAYRAK niet 1 van de mooiste en best geklede dames in de tweede kamer?

  25. #150
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Tja, en nu blijft Guru stil.............


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •