MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Ik zou als ik jou was ook nog ff een fullmoon party meepakken op koh phangan, want zelfs op je oude dag is het zeker wat voor jou Ronald
    LMAO... ik voel me plotseling een stuk ouder dan vanmorgen .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Helaas, maar duurt nog even. 23 Juli vertrek ik. Da's nog 4 1/2 maand. Mocht je er dan nog zijn, dan houden we echt ff een mini treffen .

    De bedoeling was trouwens om met de nachttrein naar Chiang Mai te gaan. Zo ben ik vorige keer ook gegaan en is op zich een leuke ervaring. Het scheelt je ook een dag. Doordat je 's nachts reist kom je 's morgens gewoon op je bestemming aan. Andere kant is wel dat je idd niet echt veel ziet. Misschien toch een idee om eens overdag te reizen...

    Wat betreft de eilanden: zijn jullie er wel eens in juli/augustus geweest? Hebben jullie toen een hotel gereserveerd? Was dat noodzakelijk?
    Het liefst ga ik op vakantie zonder ook maar iets te reserveren, maar ik hoor dat het rond die tijd toch wel erg druk is.
    ai ai dat ga ik niet redden.... In Juli / Augustus zit ik al lang en breed weer te huilen in mijn Neerlandse stulpje. Ik zal de trainers hier mededelen dat er in Juli / Augustus een Nederlander komt die bloedjefanatiek is...


    CM is prachtig Ronald! De tempels hier zijn zo mooi, ik ben al een paar dagen op tempel jacht, met een kaart alle tempels langs... Gisteren kwam ik met me scootertje uit bij een tempel boven op een berg, " Wat Phrathat Doi Suthep". Die tempel is 80% van goud en heeft 306 treden die leiden naar de tempel, de leuning is een draak die aan weerszijde van onder naar boven de trap versiert. En ook heeft het een balkon waarover je uitkijkt over geheel CM. Je ziet de vliegtuigen opstijgen, de hele stad in miniatuur.... Ik heb zonder te liegen een half uur sprakeloos staan kijken naar de schoonheid ervan, daarna me laten "blessen" door een monnik. Als je nog verder de berg opgaat kom je uit bij berg mensjes met lange nekken en nog wat mooie " viewpoints". Morgen ga ik naar de hoogste berg, 50 km bergop. Zal me wel een ritje worden.... hopen dat de scooter dat trekt. Ik heb foto's genoeg maar moet kijken hoe ik die op een pc krijg hier. Als dat lukt zal ik zeker een deel posten.

    CM is zo ontzettend mooi dat ik hier zeker weten nog wel even blijf, denk dat ik ook nog Chiang Rai erbij pak. Maar als je met een scooter gewoon wat gaat rondrijden zie je de meest schitterende dingen. Maar wat je ook doet in CM, zorg dat je ver uit de buurt blijft van de "Schaap toeristen" (Een herder gevolgd door 50 bus-schapen), dat soort lui drijft de prijs behoorlijk op en verpest alles.

    Wat betreft Juli / Augustus is een redelijk rustige tijd in Thai. Het hoogseizoen qua toerisme is nu. De maanden December tot eind April begin Mei. Daarna begint regenseizoen. Ook mooi maar veel mensen gaan dan liever elders zonnen.


  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Doi Suthep rocks!!! Daar moet je zeker naartoe. Kan wel even foto's plaatsen maar dat verpest het een beetje

    Heel goed Björn dat je nog even in CM blijft. Vond dat zelf ook een zeer coole omgeving om te vertoeven.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Doi Suthep rocks!!! Daar moet je zeker naartoe. Kan wel even foto's plaatsen maar dat verpest het een beetje
    Klopt, ik ben er al een keer eerder geweest.

    Die hoogste berg ben ik trouwens ook geweest. Vlak in de buurt van die koninklijke begraafplaatsen/tempels.
    Grappig detail daar op die berg: het punt wat aangegeven wordt door een bord als "hoogste punt" is niet echt het hoogste punt. Let maar op, iets naar achter is nog hoger, maar waarschijnlijk minder mooi voor de foto

  5. #30
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    koh taru tow



    Untold Story.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •