MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default Implantaat voortand

    Een tijd geleden ben ik met mijn fiets onderuit gegaan en heb ik mijn vier voortanden de vernieling in geholpen. 12 april wordt er daarom een implantaat bij me geplaatst. Nu ben ik een beetje op internet rond gaan snuffelen en vond ik de volgende info: http://www.tandartspraktijkkapteijns.nl/fotos.html?foto=implantologie (helemaal onder aan de pagina; en voor de gevoeligen onder ons: pas op, met foto's).
    Ziet er best pijnlijk uit! Heeft iemand hier ervaring met het zetten van een implantaat?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ach je krijgt wel een verdoving denk

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Payap van dit forum heeft in thailand mijn voortand eruit geslagen en heb nu hetzelfde probleem. Ik heb nu al 5 behandelingen gehad en over 2 keer is het klaar. Bij mij wordt er gewoon een kroon ingezet, waarom kan dat bij jou niet dan?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    O, nou, dan zal het wel alleszins meevallen . Mijn laatste twee wortelkanaalbehandelingen had ik trouwens geen verdoving... die deden wel een beetje pijn.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Heel toevallig ken ik wel iemand die met een implantaat rondloopt, er zitten wel voordelen in, hij heeft eindelijk een vriendin kunnen krijgen

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Payap van dit forum heeft in thailand mijn voortand eruit geslagen en heb nu hetzelfde probleem. Ik heb nu al 5 behandelingen gehad en over 2 keer is het klaar. Bij mij wordt er gewoon een kroon ingezet, waarom kan dat bij jou niet dan?
    Die ene voortand was in de lengterichting en dwarsrichting gebroken, dus de wortel was ook kapot. Daarom moet er een implantaat in om de wortel te vervangen. Ik heb overigens daarnaast nog een tand waar wel gewoon een kroon op kan, omdat die dwars afgebroken is. Ik moet nu nog wel een tijd rondlopen met een stifttand en een plaatje, want de kronen kunnen pas gezet worden als het implantaat helemaal vastgegroeid is (over een maandje of 4/5). Bij mijn andere twee voortanden waren de breuken gewoon dwars op ongeveer de helft van mijn tand, dus die konden weer 'mooi' gemaakt worden met composiet. Die twee waren wel weer horizontaal verplaatst (breukje in bovenkaak), dus dan kan er weer botdefect optreden. Daar kaakt de implantoloog ook naar bij het plaatsen van het implantaat en zonodig wordt er dan nog wat kunstbot geplaatst.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Pijnlijk! Succes

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Twente
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    En voorzichtig fietsen in vervolg
    (is een gebit geen optie ??
    If life's a Bitch, then I'm life

  9. #9
    chief108 Guest

    Default

    veel plezier joh...
    wel ff een verslagje plaatsen hè??

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    veel plezier joh...
    wel ff een verslagje plaatsen hè??
    met foto's

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •