MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Er zijn ook andere partijen. D66 bijvoorbeeld, een redelijk alternatief. Of de bond voor dieren.
    Ow dus jij bent die 25% van de achterban van D'66? haha

    Partij Voor de Dieren heet die club, geen bond..
    Ow ja, is het niet zo dat een vriend van Folkert van der Graaf, medewerker is bij de Partij Voor de Dieren?
    Genaamd Sjoerd van der Wouw.
    Last edited by Guru; 23-03-2007 at 05:49.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  2. #27
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Nog één van Jaco:

    "Mensen worden hier ge hersens gespoeld iedereen heeft het over respect wat is dat ik ga dit proberen uit te leggen wat ik hier onder verstaat.Mensen iets niet op dringen wat ze niet willen mensen belachelijk maken over af komst wat iemand geleerd heeft de spot met ze geloof steken.


    Het begin al met mensen die hier geboren zijn uit het buitenland en dan Nederlander noemen welk rand de biel heeft dit er ooit in gebracht.Heb je wel eens over genen gehoord dit bepaal win je ben een Surinaamse ze lippen worden er echt niet minder door.Of de spleet ogen van een chinees ronder.


    Buitenlanders mogen van mijn ook best trouw blijven aan de moeder land zou ik ook hebben verder moeten de grenzen weer dicht geen een buitenlander meer binnen laten of het moet echt heel erg zijn.Geen buitenlanders in een Nederlands elftal of zong festival.En in het Nederlanders je moer's taal geen belangrijke plekken voor buitenlanders denk aan regering.politie.douane enz en in moskee in een grote stad

    Met deze punten krijg je de liefde voor je vaderland weer terug mensen woerden weer normaal kort om de wereld genees weer wand ik ben echt niet meer trots op mijn land waar nu een stemming hang van mee doen is belangrijker dan winnen.

    Ik ben geen rasist ik zou voor mijn de zelfde regels willen als ik in jullie land woonden."

    Of is dit je slimme broer?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ow dus jij bent die 25% van de achterban van D'66? haha
    Als het zo zou zijn, zou jij dan daarom moeten lachen?

    Ik dacht dat jij zo voor vrijheid van meningsuiting was? Atikel 1 van de grondwet, en zo......
    En dan lach je mensen uit die op een andere partij stemmen?


    En ik dacht dat je mijn vriend was.
    Nu heb ik helemaal geen kennis die PVV stemt!


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk ben je nog een vriend van me!
    Wanneer gaan we weer een biertje drinken man?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    laten we dat dan in heerhugowaard doen! mooi avondje naar de swan. topkroeg, bier 1,50 goeie muziek...

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me cool!
    Kunnen we lachen hoe we de rest van de forumleden zo lang in de luren hebben gelegd met ons gebekvecht over en weer!
    Jochem kom je ook? ouwe gab van me?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Helaas drink ik geen bier.......
    Maar voor goeie muziek ben ik altijd in....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  8. #33
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    hhw... da's vlakbij.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nou kom langs vanaaf. voetbal en daarna onze dj Jan van veen

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Helaas, stond onze vechters te verzorgen op een gala in Roosendaal. Allebei wel gewonnen, trouwens..


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    "De PvdA is de As van het Kwaad. De PvdA heeft eerder het klimaat geschapen waarin Fortuyn kon worden geliquideerd en Theo van Gogh ritueel werd afgeslacht. .......'Als je flirt met de PvdA, dan gebeurt er in Nederland straks hetzelfde als in Iran. Daar zijn ze wakker geworden met Khomeini, straks worden wij wakker in de Islamitische Volksrepubliek der Nederlanden.'
    Scherpe analyse, jammer genoeg vergeet je erbij te zeggen dat de PvdA ook achter de watersnood van 1953 zat, constant zorgt voor teveel slecht weer in ons mooie Nederland, volgend jaar de hoofddoek verplicht gaat stellen voor alle vrouwen in dienst van onze overheid en in 1974 het zwembadschandaal van Hiltrup bewust in scene heeft gezet.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    laten we dat dan in heerhugowaard doen! mooi avondje naar de swan. topkroeg, bier 1,50 goeie muziek...

    lol Redjuh probeert iedereen naar de Swan te lokken

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •